Kamioni

Uptime Express u Sjedinjenim Američkim Državama

Taylor White, potpredsjednik kompanije AMX, ima mnogo razloga za izbor vozila Volvo. Novi Centar za mobilnost u Greensborou u Sjevernoj Karolini njegovoj kompaniji štedi vrijeme i novac.
Kamion kompanije Alabama Motor Express
Porodična kompanija Alabama Motor Express osnovana je u osamdesetim godinama prošlog vijeka sa samo nekoliko kamiona. Danas je njeno poslovanje izraslo u ogromnu organizaciju sa 310 zaposlenika i voznim parkom od 240 kamiona.

Taylor White, potpredsjednik kompanije AMX, ima mnogo razloga za izbor vozila Volvo. Jedan od njih je novi Centar za radni učinak u Greensborou u Sjevernoj Karolini koji njegovoj kompaniji štedi vrijeme i novac.

Porodična kompanija Alabama Motor Express osnovana je u osamdesetim godinama prošlog vijeka sa samo nekoliko kamiona. Danas je njeno poslovanje izraslo u ogromnu organizaciju sa 310 zaposlenika i voznim parkom od 240 kamiona, od kojih je 70% kamiona Volvo. 

„Cijelog života sam u ovoj kompaniji“, kaže Taylor White, koji dijeli funkciju potpredsjednika kompanije Alabama Motor Express sa svojim bratom, Collinsom Whiteom. „Bili su periodi kada smo imali 100% kamiona Volvo i periodi kada smo imali 40% kamiona Volvo. Međutim, kada bi me netko upitao za najpouzdaniji kamion, definitivno i bez sumnje bih rekao – Volvo.“

Uz kvalitetan brend, Taylor White kaže da sada ima dodatan razlog za izbor kamiona Volvo: novi Centar za mobilnost od 123.000 kvadratnih stopa, koji se nalazi u sjedištu kompanije Volvo u Greensborou u Sjevernoj Karolini, kompaniji AMX pomaže u uštedi vremena i novca, pa čak i poboljšava nivo zadržavanja vozača.

Kao i kod svih velikih voznih parkova, kamioni kompanije AMX povremeno imaju mehaničkih problema, a Taylor White kaže da kompanija koristi usluge koje pruža Uptime Center. Nedavni incident podsjetio ga je koliko se pouzdaje u tu uslugu i njenu važnu ulogu u operativnim aktivnostima kompanije AMX.

Vozač je bio na svojoj dugoj relaciji, kada je njegov kamion signalizovao problem sa sistemom prenosa, odmah poslao e-poruku u kompaniju AMX i aktivirao broj naloga u Centru za mobilnost. Agent centra Volvo Action Service zabilježio je njegovu lokaciju i nazvao najbližeg distributera da bi nabavio potreban dio, ali taj dio je trebalo posebno naručiti, što bi trajalo više sedmica. Agent je pokušao ponovo i samo 10 milja dalje pronašao distributera koji je taj dio imao na zalihama. Za nekoliko sati vozač je ponovo bio na cesti.

„Uštedjeli smo višednevni prekid rada. Odluka Centra za mobilnost da nas uputi u drugu prodavnicu predstavljala je minimalan trošak i ogromnu korist“, kaže Taylor White.

Prije nekoliko godina mehanički problem mogao je izbaciti vozača iz vožnje nekoliko dana. Teret bi kasnio na cilj, ali i AMX bi snosio dodatni trošak hotelske sobe, popravka i gubitka drugih tereta.

Kada bi me netko upitao za najpouzdaniji kamion, definitivno i bez sumnje bih rekao – Volvo.“

Kada se nakupi puno prekida u radu, vozači traže druge poslove kojima mogu prehraniti svoje porodice, ali nivo fluktuacije zaposlenih u kompaniji AMX trenutno je stalno najmanje deset posto niži od prosjeka u ovoj djelatnosti. 

„Ne možete to dovoljno naglasiti. Teško je odrediti vrijednost težine i skupoće prekida u radu“, kaže Taylor White.

Kompanija Volvo Trucks zna da kada kamioni ne rade, kompanije gube prihode. Zato su agenti službe Volvo Action Service i Centar za mobilnost dostupni 24 sata dnevno, sedam dana sedmično, 365 dana godišnje. Svakog dana Centar za mobilnost obradi skoro 20.000 naloga. S novim uslugama koje pruža, taj broj se i dalje povećava. Agenti obrađuju prosječno 18.000 dolaznih i 28.000 odlaznih poziva mjesečno.

 

Daljinska dijagnostika upozorava vozače na trenutne mehaničke probleme, a podsjeća ih i na rutinsko održavanje. U hitnim slučajevima VAS agenti bacaju se na posao, sakupljaju informacije o voznom parku i bilježe geografske lokacije i najbliže distributere. 

Nova tehnologija je uzbudljiva, kaže Taylor White i dodaje da je uvjeren da detaljna komunikacija između kamiona i platforme kompanije Volvo za daljinsku dijagnostiku predstavlja velik korak za cijelu kamionsku industriju.

„Izbrisali smo marginu greške. Na taj način naš serviser, distributer i zastupnik kompanije Volvo ne moraju se toliko oslanjati na ono što kaže vozač. Mogu pogledati problem i provjeriti šta se dešava.“

Evidencija i aktualizacija statusa također su lakši zahvaljujući sistemu ASIST, komunikacijskoj veb-platformi kompanije Volvo koja bilježi svaki incident, od momenta kada se na kamionu pojave poteškoće do momenta kada se vrati na cestu. 

„Bez toga bi bilo teško reći da li svoj posao dobro obavljamo. Prati svaki detalj, a ako postoje neriješeni događaji, možemo ih provjeriti. Kamioni ne moraju stajati i čekati besposleni.“

Kako Volvo proširuje svoje usluge, AMX također raste, a White pčekuje da će se taj trend nastaviti. Kaže da je velik faktor u njihovom uspjehu partnerski odnos između kompanija AMX i Volvo Trucks. 

„Svoj posao obavljamo dobro, a to je veoma važno. Imamo podršku i proizvode koji daju željene rezultate – zato smo uzbuđeni“, kaže Taylor White.

 

CENTAR ZA MOBILNOST KOMPANIJE VOLVO TRUCKS

Lokacija: Greensboro, Sjeverna Karolina

Otvoren: 2014.

Agenti: u centru je zaposleno 40 agenata koji rade na usluzi Volvo Action Service. Agenti su dostupni 24 sata dnevno, 7 dana sedmično, 365 dana godišnje. U timu za mobilnost su i inženjeri zaduženi za pouzdanost koji su odgovorni za dijagnostiku, razvoj servisnih informacija i alata za distributere i osiguravaju rješavanje problema. Osoblje distributera i specijalisti za dijelove također pružaju odgovarajuću podršku.

Slučajevi: agenti obrađuju prosječno 18.000 dolaznih i 28.000 odlaznih poziva mjesečno. U više od 13.000 slučajeva riječ je o telematici ili planiranom održavanju.

Besplatna usluga: podrška Centra za mobilnost dostupna je besplatno prve dvije godine nakon kupovine svakog novog kamiona Volvo u Sjevernoj Americi.