Krivulja okretnog momenta dizelskog motora

Pogledajte naše krivulje

Izuzetan okretni moment na malim brojevima obrtaja. Izuzetno širok raspon maksimalnog okretnog momenta. A vršni okretni moment preklapa se s vršnom snagom u srednjem opsegu broja okretaja. Uporedite naše krivulje okretnog momenta i vidjećete razliku. Popnite se u kabinu i osjetit ćete – nevjerovatno ubrzanje, nenadmašnu vuču te ekonomičnu i prijatnu vožnju kod većih brzina. 

Ekonomična potrošnja goriva uštedit će vam novac i doprinijeti održivosti

Primjenjeni sistemi za efikasniju potrošnju goriva

Vertikalne, centralno postavljene pumpe-mlaznice. Optimalna geometrija komora za sagorijevanje. Brzo i precizno ubrizgavanje koje reguliše EMS. Veliki odnos količine ubrizgavanja. Mogli bismo još nabrajati šta čini naše motore tako efikasnima u pogledu potrošnje goriva. Ono što je, međutim, važnije, jeste razlika koju oni čine u vašim konačnim rezultatima. I okolišu. 

Motorna kočnica VEB+ sa jedinstvenom konstrukcijom bregastog vratila

Volvo motorna kočnica – VEB+

Naša patentirana motorna kočnica, VEB+, koristi jedinstvenu konstrukciju bregaste osovine koja može apsorbovati do 375 kW (510 KS) na motoru D13 – i do 470 kW (639 KS) na motoru D16. Zajedno s našim sistemom prenosa snage I-Shift i pametnim tempomatom možete održati veću prosječnu brzinu bez ugrožavanja bezbjednosti ili ekonomične potrošnje goriva

Čistiji i ekološki prihvatljiviji motori

Naši motori Euro VI velik su skok prema čistijem transportu i manjem utjecaju na okoliš. Snaga i efikasna potrošnja goriva uporedivi su s modelima Euro V, ali su emisije krutih čestica prepolovljene, a azotni oksidi smanjeni za skoro 80%. 

Naše rješenje Euro 6: pregled

Kako funkcioniše naše rješenje za Euro 6

1. Motor 
Nove komponente motora poboljšavaju protok plinova i osiguravaju da ispušni plinovi dođu do sistema naknadne obrade na optimalnoj temperaturi.

2. Sedma mlaznica
Specijalna mlaznica za dizelsko gorivo toplotno reguliše DOC i osigurava efikasnost DPF-a i ispravnu funkciju SCR-a.

3. Oksidacioni katalizator za dizelsko gorivo (DOC)
DOC proizvodi azotni dioksid NO2 koji je potreban DPF-u za efikasno sagorijevanje čvrstih čestica. U hladnim uslovima daje i toplotu za regeneraciju.

4. Filter za čestice u dizel gorivu (DPF)
Filter skuplja i čuva krute čestice (PM) sve dok ne sagore tokom regeneracije. Regeneracija se obavlja automatski, pa ne morate poduzimati nikakve radnje.

5. Selektivna katalitička redukcija (SCR)
U zoni miješanja ispušni plinovi se prskaju tečnošću AdBlue. Kada stignu u katalizator, azotni oksidi (NO2) efikasno se pretvaraju u bezopasni azotni plin i vodu..

6. Katalizator neobrađenog amonijaka (ASC)
Posljednja komponenta ispred ispušne cijevi u kojoj se uklanja preostali amonijak (NH3).

Volvo FH s osam različitih varijanti snage

Odaberite snagu koja vam odgovara

Odaberite jednu od osam različitih varijanti snage. postoje četiri 13-litarska (D13) i četiri 16-litarska (D16) motora.

Pronađite najbližeg distributera

Pojačajte snagu. Smanjite potrošnju goriva

Isprobajte snagu i efikasnost naše palete motora kod lokalnog zastupnika kompanije Volvo Trucks.

Pronađite najbližeg distributera