Specifikacije šasija za Volvo FH

  • Visine šasije
  • Maks. opterećenje prednje osovine
  • Stražnji ovjes
  • Visine kačenja, tegljači
  • Spojke za prikolicu
  • Rezervoari za gorivo
  • Rezervoari za AdBlue
  • Sedla
  • Nezavisni prednji ovjes
  • Volvo dinamičko upravljanje
  • Prateće osovine
  • Vodeće osovine
  • Kočnice

Visine šasije

X-Low (tegljač) oko 810 mm
Low oko 850 mm
Med oko 900 mm
High oko 1000 mm
X-High oko 1200 mm

Maks. opterećenje prednje osovine (tone)

  Pneumatski ovjes Lisnati ovjes
X-Low 7.5 -
Low 8 -
Med 9* 9
High 9 10/18**
X-High - 10/20**
* S nezavisnim prednjim ovjesom 8.5
** Dvostruke prednje osovine (FAA20/FAA21)

Stražnji ovjes

Tip Osovine Ovjes Opterećenje osovine/osovinskog sklopa Reduktor Prateće/vodeće osovine
Samostalna          
RAD-L90 4×2 Parabolični/lisnati 13 t Jednostruki/planetarni  
RAD-GR 4×2 Pneumatski ovjes 11,5/13 t Jednostruki/planetarni  
RAD-G2 4×2 Pneumatski (za građevinske kamione) 13 t Planetarni  
           
Osovinski sklop          
RADT-AR 6×2/8×2 Parabolični 19/21 t Jednostruki/planetarni Prateća osovina (fiksna)
RADT-GR 6×2/8×2 Pneumatski ovjes 19/20,5/22,5/23 t Jednostruki/planetarni Prateća osovina (fiksna/upravljana/automatski upravljana)
RAPD-GR 6×2 Pneumatski ovjes 19/22 t Jednostruki/planetarni Vodeća osovina (fiksna/upravljana)
RADD-G2 6×4/8×4 Pneumatski (za građevinske kamione) 21/23/26 t Jednostruki/planetarni  
RADD-BR 6×4/8×4 Parabolični 21 t Jednostruki/planetarni  
RADD-TR1 6×4/8×4 Parabolični/klasični lisnati 23/26 t Jednostruki/planetarni  
RADD-TR2 6×4/8×4 Klasični lisnati 26/32 t Planetarni  
RADD-GR 6×4/8×4 Pneumatski ovjes 21/23/26 t Jednostruki/planetarni  
RAPDT-GR 8×2 Pneumatski ovjes 27/30/30,5/31,5/32 t Jednostruki/planetarni Vodeća osovina (upravljana) i prateća osovina (fiksna/upravljana)
RADDT-GR 8×4/10×4 Pneumatski ovjes 27/33/36 t Jednostruki/planetarni Prateća osovina (upravljana)
RAPDD-GR 8×4 Pneumatski ovjes 27/30,5/32/35 t Jednostruki/planetarni Vodeća osovina (upravljana)
RADDT-G2 8×4/10×4 Pneumatski (za građevinske kamione) 27/33/36 t Jednostruki/planetarni Prateća osovina (upravljana)

Visine kačenja sedla

Pogon Visina šasije Ovjes Visina okvira Visina sedla* Gume Min. visina kačenja Nominalna visina vožnje**
4×2 X-Low RAD-GR 266 140 295–55 867 912
  X-low RAD-GR 266 140 295–60 887 932
  Low RAD-GR 266 140 315–60 955 1015
  Med RAD-GR 266 140 315–70 1014 1075
  Med RAD-GR 300 140 315–70 1031 1092
  High RAD-GR 266 140 315–80 1056 1147
  High RAD-GR 300 140 315–80 1090 1164
6×2 Low RADT-GR 266 160 315–60 975 1035
  Med RADT-GR 266 160 315–70 1034 1095
  Med RADT-GR 300 160 315–70 1051 1112
  High RADT-GR 300 150* 315–80 1160 1234
  Med RAPD-GR 266 160 315–70 1034 1095
  Med RAPD-GR 300 160 315–70 1051 1112
  High RAPD-GR 266 160 315–80 1076 1167
  High RAPD-GR 300 160 315–80 1110 1184
6×4 High RADD-GR 300 150* 315–80 1173 1234
8×4 High RAPDD-GR 300 160 315-80 1137 1207
* Visina montiranja +60 milimetara
** Pribl. visine

Spojke za prikolicu
Središnje montirane, polupodvučene ili podvučene spojke za prikolice sa središnjom osovinom. Spojke za prikolice mogu da se pričvrste u razmacima od 25 milimetara.

Rezervoari za gorivo
Od aluminija ili čelika, zapremine od 150 do 900 litara. Maksimalna zapremina goriva iznosi 1480 litara za tegljač 4×2.

Rezervoari za AdBlue
Zapremine od 32 do 100 litara. Pumpa za AdBlue je integrisana u modul rezervoara za AdBlue. Od plastike.

Sedla
Certifikovana ugradnja dopušta opterećenje do 36 tona. Sedlo sa ISO certifikatom i L-profilima na različitim visinama uključeno je u paletu i nudi znatnu slobodu izbora. Sedlo montirano na prirubnicu je laka varijanta sedla za koju ne treba pričvrsna ploča. Visina sedla iznad šasije iznosi otprilike 140 milimetara. Integrisano podmazivanje i indikator priključene prikolice postoje kao opcije za određene varijante.

Kočnice
EBS (elektronski upravljano kočenje) pruža sjajan odaziv, radne karakteristike i osjećaj kočenja, a istovremeno i omogućava pristup brojnim praktičnim karakteristikama. Funkcija EBS sada je dostupna i s disk kočnicama i s bubanj kočnicama sa Z-osovinom (za izabranu paletu konfiguracija osovine i visina šasija). Nadogradite svoj sistem kočenja dodavanjem paketa EBS Medium ili bilo koje dodatne opcije.

Nezavisni prednji ovjes
Nezavisni prednji ovjes omogućava nezavisno vertikalno kretanje prednjih točkova, što pruža izuzetne karakteristike upravljanja. Dostupan je na konfiguracijama 4×2 i 6×2 i ima nosivost od 8,5 tona. Nezavisni prednji ovjes sada se može kombinovati s Volvo dinamičkim upravljanjem.

Volvo dinamičko upravljanje
Aktivni upravljački sistem s funkcijom dodavanja i oduzimanja momenta zakretanja. Osigurava veću silu upravljanja pri malim brzinama, smanjuje udare koji djeluju na upravljački sistem i drži volan u položaju za pravolinijsku vožnju pri kočenju po površinama sa mješovitim koeficijentom trenja. Volan se automatski vraća u neutralan položaj prilikom vožnje prema naprijed i nazad.
Volvo dinamičko upravljanje sada je dostupno na svim konfiguracijama kamiona, uključujući i one s dvostrukim prednjim osovinama. Sada je dostupan i u kombinaciji s nezavisnim prednjim ovjesom.

Podizanje tandemske osovine
Omogućava deaktiviranje i podizanje krajnje zadnje osovine na trostrukoj osovini kako bi se omogućila manja potrošnja goriva i bolji radijus zaokretanja. Pritiskom dugmeta na komandnoj ploči vozač može podići osovinu kada je kamion prazan. Osovina se automatski spušta i aktivira čim utovarite kamion.
Funkcija podizanja tandemske osovine dostupna je na konfiguracijama 6×4 i 8×4 (s tandemskom osovinom) opremljenima disk kočnicama..

Prateće osovine
Dostupne u nekoliko konfiguracija – fiksne sa jednostrukim ili dvostrukim gumama, automatski upravljane ili aktivno upravljane. Osovinsko opterećenje: 7,5, 9,5 ili 10 tona.

Vodeće osovine
U ponudi u fiksnoj ili aktivno upravljanoj verziji za tegljače i kamione. Osovinsko opterećenje: 7,5 ili 9 tona.

EBS MEDIUM

Nadzor statusa sistema EBS
Nadzor statusa sistema EBS putem elektronskog sistema vozila TEA2+ i alata Volvo Tech Tool.

Pomoć prilikom kretanja na uzbrdici
Kočnice se otpuštaju tek kad postoji dovoljan
okretni moment motora da vozilo krene prema naprijed.

Analiza istrošenosti obloga kočnica
Upozorenje na obloge kočnica – izračunava preostalu raspoloživu kilometražu s postojećim oblogama kočnica. (Samo za disk kočnice.)

Automatsko otpuštanje parkirne kočnice
Parkirna kočnica se otpušta kada vozač pritisne
pedalu gasa i izabere neki stepen prenosa (samo mjenjač I-Shift).

DODATNE MOGUĆNOSTI

Zajednička kočnica
Omogućava vozaču da zahtijeva impulsno kočenje prikolice. Kočnica se tada automatski aktivira i opasnost od bočnog otklizavanja je minimalna.

ESP (elektronski program stabilnosti)
Sistem za stabilizaciju kočnica aktivira kočnice posebno na svakom točku, čime osigurava stabilnost cijele kombinacije vozila i suprotstavlja se njenom bočnom otklizavanju i prevrtanju, kao i ljuljanju prikolice. Funkcija ESP ispunjava zakonske zahtjeve elektronske kontrole stabilnosti vozila i dostupna je na vozilima s 2 i 3 osovine.

Stop svjetlo pri naglom kočenju
Prilikom paničnog kočenja pri brzini iznad 50 km/h, stop svjetla trepere brzinom od četiri treptaja u sekundi.

Hidraulični retarder
Kompaktni retarder na mjenjaču maksimalnog efekta od 680 kW.

Preuzeti

Specifikacija šasija

Preuzmite kompletne specifikacije šasija u PDF formatu.

Preuzeti(PDF, 0.8 MB)
Pronađite najbližeg distributera

Sviđa vam se? Vozite ga

Jedini način da zaista isprobate našu dinamičnu šasiju je tako da sjednete za upravljač. Vaš lokalni distributer kamiona Volvo Trucks ima ključeve.

Pronađite najbližeg distributera