Krivulja okretnog momenta dizelskog motora

Pogledajte naše krivulje

Izuzetan okretni moment na malim brojevima obrtaja. Izuzetno širok raspon maksimalnog okretnog momenta. A vršni okretni moment preklapa se s vršnom snagom u srednjem opsegu broja okretaja. Uporedite naše krivulje okretnog momenta i vidjećete razliku. Popnite se u kabinu i osjetit ćete – nevjerovatno ubrzanje, nenadmašnu vuču te ekonomičnu i prijatnu vožnju kod većih brzina. 

 

Pogledajte potpune specifikacije pogonske linije Powertrain

Ekonomična potrošnja goriva uštedit će vam novac i doprinijeti održivosti

Ugrađena efikasnost u pogledu potrošnje goriva i briga za okoliš

Bolji odnos kompresije na motorima od 420 i 460 KS. Novi, optimizovani turbopunjač za motore od 500 i 540 KS. Common-rail ubrizgavanje za sve motore i dobro podešen softver koji omogućava najbolju kontrolu motora: plus, manje unutrašnje trenje. Sve to napravljeno je da bi se optimizovala efikasna potrošnja goriva te bolji obrtni moment motora i odaziv na niskom broju obrtaja. To je razlika koju čini u vašim konačnim rezultatima. I okolišu.

Kočenje motorom u modelu Volvo FH

Volvo motorna kočnica – VEB+

Naša patentirana motorna kočnica, VEB+, ima jedinstven dizajn vratila koji može apsorbirati do 375 kW (510 KS) na motoru D13. Zajedno s našim sistemom prenosa snage I-Shift i pametnim tempomatom možete održati veću prosječnu brzinu bez ugrožavanja bezbjednosti ili ekonomične potrošnje goriva.

Čistiji i ekološki prihvatljiviji motori

Svojim motorima klase Euro VI C učinili smo još jedan skok prema čistijem transportu i manjem utjecaju na okoliš. Performanse su jednake, samo je potrošnja goriva manja. 

Naše rješenje Euro 6: pregled

Kako funkcioniše naše rješenje za Euro 6

1. Motor 
Nove komponente motora poboljšavaju protok plinova i osiguravaju da ispušni plinovi dođu do sistema naknadne obrade na optimalnoj temperaturi.

2. Sedma mlaznica
(nije obavezna na motoru D13K420)
Posebna mlaznica za ubrizgavanje koristi se za upravljanje toplinom DOC-a i obezbjeđuje efikasan rad DPF-a i dobru funkcionalnost SCR-a.

3. Oksidacioni katalizator za dizelsko gorivo (DOC)
DOC proizvodi azotni dioksid NO2 koji je potreban DPF-u za efikasno sagorijevanje čvrstih čestica. U hladnim uslovima daje i toplotu za regeneraciju.

4. Filter za čestice u dizel gorivu (DPF)
Filter skuplja i čuva krute čestice (PM) sve dok ne sagore tokom regeneracije. Regeneracija se obavlja automatski, pa ne morate poduzimati nikakve radnje.

5. Selektivna katalitička redukcija (SCR)
U zoni miješanja ispušni plinovi se prskaju tečnošću AdBlue. Kada stignu u katalizator, azotni oksidi (NO2) efikasno se pretvaraju u bezopasni azotni plin i vodu..

6. Katalizator neobrađenog amonijaka (ASC)
Posljednja komponenta ispred ispušne cijevi u kojoj se uklanja preostali amonijak (NH3).

Snaga u KS kamiona Volvo FH

Odaberite snagu koja vam odgovara

Odaberite jednu od četiri različitih varijanti snage – 420, 460, 500 ili 540 KS.

Pronađite najbližeg distributera

Pojačajte snagu. Smanjite potrošnju goriva

Isprobajte snagu i efikasnost naše palete motora kod lokalnog zastupnika kompanije Volvo Trucks.

Pronađite najbližeg distributera