Krivulja okretnog momenta dizelskog motora

Pogledajte naše krivulje

Izuzetan okretni moment na malim brojevima obrtaja. Izuzetno širok raspon maksimalnog okretnog momenta. A vršni okretni moment preklapa se s vršnom snagom u srednjem opsegu broja okretaja. Uporedite naše krivulje okretnog momenta i vidjećete razliku. Popnite se u kabinu i osjetit ćete – nevjerovatno ubrzanje, nenadmašnu vuču te ekonomičnu i prijatnu vožnju kod većih brzina. 

 

Pogledajte potpune specifikacije pogonske linije Powertrain

Ekonomična potrošnja goriva uštedit će vam novac i doprinijeti održivosti

Snaga za vaše poslovanje

Masivna snaga i širok raspon maksimalnog obrtnog momenta motora D16 znači da FH16 može obaviti izuzetno teške zadatke uz visok nivo produktivnosti. Bit ćete na dobitku. 

Motorna kočnica VEB+ sa jedinstvenom konstrukcijom bregastog vratila

Volvo motorna kočnica – VEB+

Naša patentirana motorna kočnica, VEB+, ima jedinstven dizajn vratila koje može prihvatiti snagu do 470 kW (639 KS) na motoru D16. Zajedno s našim sistemom prenosa snage I-Shift i pametnim tempomatom možete održati veću prosječnu brzinu bez ugrožavanja bezbjednosti ili ekonomične potrošnje goriva.

Čistiji i ekološki prihvatljiviji motori

Svojim motorima klase Euro VI C učinili smo još jedan skok prema čistijem transportu i manjem utjecaju na okoliš. Performanse su jednake, samo je potrošnja goriva manja. 

Naše rješenje Euro 6: pregled

Kako funkcioniše naše rješenje za Euro 6

1. Motor 
Nove komponente motora poboljšavaju protok plinova i osiguravaju da ispušni plinovi dođu do sistema naknadne obrade na optimalnoj temperaturi.

2. Sedma mlaznica za ubrizgavanje
Posebna mlaznica za ubrizgavanje koristi se za upravljanje toplinom DOC-a i obezbjeđuje efikasan rad DPF-a i dobru funkcionalnost SCR-a.

3. Oksidacioni katalizator za dizelsko gorivo (DOC)
DOC proizvodi azotni dioksid NO2 koji je potreban DPF-u za efikasno sagorijevanje čvrstih čestica. U hladnim uslovima daje i toplotu za regeneraciju.

4. Filter za čestice u dizel gorivu (DPF)
Filter skuplja i čuva krute čestice (PM) sve dok ne sagore tokom regeneracije. Regeneracija se obavlja automatski, pa ne morate poduzimati nikakve radnje.

5. Selektivna katalitička redukcija (SCR)
U zoni miješanja ispušni plinovi se prskaju tečnošću AdBlue. Kada stignu u katalizator, azotni oksidi (NO2) efikasno se pretvaraju u bezopasni azotni plin i vodu..

6. Katalizator neobrađenog amonijaka (ASC)
Posljednja komponenta ispred ispušne cijevi u kojoj se uklanja preostali amonijak (NH3).

Snaga u KS kamiona Volvo FH16

Odaberite snagu koja vam odgovara

Odaberite jednu od četiri različitih varijanti snage za svoj Volvo FH16. 

Pronađite najbližeg distributera

Pojačajte snagu. Smanjite potrošnju goriva

Isprobajte snagu i efikasnost naše palete motora kod lokalnog zastupnika kompanije Volvo Trucks.

Pronađite najbližeg distributera