Specifikacije šasija za Volvo FM

 

  • Visine šasije
  • Maks. opterećenje prednje osovine
  • Stražnji ovjes
  • Visine kačenja sedla
  • Spojke za prikolicu
  • Rezervoari za gorivo
  • Rezervoari za AdBlue
  •  

     

  • Sedla
  • Volvo dinamičko upravljanje
  • Podizanje tandemske osovine
  • Prateće osovine
  • Vodeće osovine
  • Kočnice 
  •  

    Visine šasije

    X-Low (tegljač) oko 810 mm
    Low oko 850 mm
    Med oko 900 mm
    High oko 1000 mm

    Maks. opterećenje prednje osovine (tone)

      Pneumatski ovjes Lisnati ovjes
    X-Low 8
    Low 8
    Med 9 9
    High 9 10/20*
    * Dvostruke prednje osovine (FAA20).

    Stražnji ovjes

    Tip Osovine Ovjes Opterećenje osovine/osovinskog sklopa Reduktor Vodeće/prateće osovine
    Samostalna
    RAD-L90 4×2 Parabolični/lisnati 13 t Jednostruki/planetarni  
    RAD-GR 4×2 Pneumatski ovjes 11,5/13 t Jednostruki/planetarni  
    Osovinski sklop
    RADT-AR 6×2 Parabolični 19/21 t Jednostruki/planetarni Prateća osovina (fiksna)
    RADT-GR 6×2/8×2 Pneumatski ovjes 19/20,5/22,5/23 t Jednostruki/planetarni Prateća osovina (fiksna/upravljana/automatski upravljana)
    RAPD-GR 6×2 Pneumatski ovjes 19/22 t Jednostruki/planetarni Vodeća osovina (fiksna/upravljana)
    RADD-BR 6×4/8×4 Parabolični 21 t Jednostruki/planetarni  
    RADD-TR1 6×4/8×4 Parabolični/klasični lisnati 23/26 t Jednostruki/planetarni  
    RADD-TR2 6×4/8×4 Klasični lisnati 26/32 t Planetarni  
    RADD-GR 6×4/8×4 Pneumatski ovjes 21/23/26 t Jednostruki/planetarni  
    RADDT-GR 8×4/10x4 Pneumatski ovjes 27/33/36 t Jednostruki/planetarni Prateća osovina (upravljana)
    RAPDD-GR 8×4 Pneumatski ovjes 27/30,5/32/35 t Jednostruki/planetarni Vodeća osovina (upravljana)
    RAPDT-GR 8x2 Pneumatski ovjes 27/30/30,5/31,5/32 t Jednostruki/planetarni Vodeća osovina (upravljana) i prateća osovina (fiksna/upravljana)

    Visine kačenja sedla

    Pogon Šasija Ovjes Visina okvira Visina sedla* Gume Min. visina kačenja** Nominalna visina vožnje**
    4×2 X-Low RAD-GR 266 140 295/55 867 912
      X-low RAD-GR 266 140 295/60 887 932
      Low RAD-GR 266 140 315/60 955 1015
      Med RAD-GR 266 140 315/70 1014 1075
      Med RAD-GR 300 140 315/70 1031 1092
      High RAD-GR 266 140 315/80 1056 1147
      High RAD-GR 300 140 315/80 1090 1164
    6×2 Low RADT-GR 266 160 315/60 975 1035
      Med RADT-GR 266 160 315/70 1034 1095
      Med RADT-GR 300 160 315/70 1051 1112
      High RADT-GR 300 150* 315/80 1160 1234
      Med RAPD-GR 266 160 315/70 1034 1095
      Med RADT-GR 300 160 315/70 1051 1112
      High RAPD-GR 266 160 315/80 1076 1167
      High RAPD-GR 300 160 315/80 1110 1184
    6×4 High RADD-GR 300 150* 315/80 1173 1234
    8x4 High RAPDD-GR 300 160 315/80 1137 1207
    * Visina montiranja +60 mm.
    ** Pribl. visine.

    Spojke za prikolicu
    Središnje montirane, polupodvučene ili podvučene spojke za prikolice sa središnjom osovinom. Spojke za prikolice mogu da se pričvrste u razmacima od 25 milimetara.

    Rezervoari za gorivo
    Od aluminija ili čelika, zapremine od 150 do 900 litara. Maksimalna zapremina goriva iznosi 1480 litara za tegljač 4×2.

    Rezervoari za AdBlue
    Plastični. Zapremine od 32 do 90 litara. Pumpa za AdBlue je integrisana u modul rezervoara za AdBlue.

    Sedla
    Certifikovana ugradnja dopušta opterećenje do 36 tona. Sedlo sa ISO certifikatom i L-profilima na različitim visinama uključeno je u paletu i nudi znatnu slobodu izbora. Sedlo montirano na prirubnicu je laka varijanta sedla za koju ne treba pričvrsna ploča. Visina sedla iznad šasije iznosi otprilike 140 milimetara. Integrisano podmazivanje i indikator priključene prikolice postoje kao opcije za određene varijante.

    Volvo dinamičko upravljanje
    Aktivni upravljački sistem s funkcijom dodavanja i oduzimanja momenta zakretanja. Osigurava veću silu upravljanja pri malim brzinama, smanjuje udare koji djeluju na upravljački sistem i drži volan u položaju za pravolinijsku vožnju pri kočenju po površinama sa mješovitim koeficijentom trenja. Volan se automatski vraća u neutralan položaj i pri hodu naprijed i pri hodu nazad.

    Volvo dinamičko upravljanje sada je dostupno na svim konfiguracijama kamiona, uključujući i one s dvostrukim prednjim osovinama.

    Podizanje tandemske osovine
    Omogućava deaktiviranje i podizanje krajnje zadnje osovine na trostrukoj osovini kako bi se omogućila manja potrošnja goriva i bolji radijus zaokretanja. Pritiskom dugmeta na komandnoj ploči vozač može podići osovinu kada je kamion prazan. Osovina se automatski spušta i aktivira čim utovarite kamion. 

    Funkcija podizanja tandemske osovine dostupna je na konfiguracijama 6×4 i 8×4 (s tandemskom osovinom) opremljenima disk kočnicama.

    Prateće osovine
    Dostupne u nekoliko konfiguracija – fiksne sa jednostrukim ili dvostrukim gumama, automatski upravljane ili aktivno upravljane. Osovinsko opterećenje: 7,5, 9,5 ili 10 tona.

    Vodeće osovine
    U ponudi u fiksnoj ili aktivno upravljanoj verziji za tegljače i kamione. Osovinsko opterećenje: 7,5 ili 9 tona.

    Kočnice

    EBS (Elektronski upravljano kočenje) pruža sjajan odaziv, radne karakteristike i osjećaj kočenja, a istovremeno i omogućava pristup brojnim praktičnim karakteristikama. Funkcija EBS sada je dostupna i s disk kočnicama i s bubanj kočnicama sa Z-osovinom (za izabranu paletu konfiguracija osovine i visina šasija). Nadogradite svoj sistem kočenja dodavanjem paketa EBS Medium ili bilo koje dodatne opcije.

    EBS MEDIUM

    Osim funkcija paketa EBS Standard, EBS Medium ima i donje funkcije.

    Nadzor statusa sistema EBS

    Nadzor statusa sistema EBS putem elektronskog sistema vozila TEA2+ i alata Volvo Tech Tool.

    Pomoć pri kretanju uzbrdo

    Kočnice se otpuštaju tek kad postoji dovoljan okretni moment motora da vozilo krene prema naprijed.

    Analiza istrošenosti obloga kočnica

    Upozorenje na obloge kočnica – izračunava preostalu raspoloživu kilometražu sa postojećim oblogama kočnica. (Samo za disk kočnice.)

    Automatsko otpuštanje parkirne kočnice

    Parkirna kočnica se otpušta kada vozač pritisne pedalu gasa i izabere neki stepen prenosa (samo mjenjač I-Shift).

    DODATNE MOGUĆNOSTI

    Osim programskih paketa postoje sljedeće mogućnosti.

    Zajednička kočnica

    Omogućava vozaču da zahtijeva impulsno kočenje prikolice. Kočnica se tada automatski aktivira i opasnost od bočnog otklizavanja je minimalna.

    ESP (elektronski program stabilnosti)

    Sistem za stabilizaciju kočnica aktivira kočnice posebno na svakom točku, čime osigurava stabilnost cijele kombinacije vozila i suprotstavlja se njenom bočnom otklizavanju i prevrtanju, kao i ljuljanju prikolice. Funkcija ESP ispunjava zakonske zahtjeve elektronske kontrole stabilnosti vozila i dostupna je na vozilima s 2 i 3 osovine.

    Stop svjetlo pri naglom kočenju

    Prilikom paničnog kočenja pri brzinama iznad 50 km/h, stop svjetla trepere brzinom od četiri treptaja u sekundi.

    Hidraulični retarder

    Kompaktni retarder na mjenjaču maksimalnog efekta 440 kW.

    Preuzeti

    Specifikacije šasija

    Preuzmite kompletne specifikacije šasija u PDF formatu.

    Preuzeti(PDF, 2.7 MB)
    Pronađite najbližeg distributera

    Sviđa vam se? Vozite ga

    Jedini način da zaista isprobate našu dinamičnu šasiju je tako da sjednete za upravljač. Vaš lokalni distributer kamiona Volvo Trucks ima ključeve.

    Pronađite najbližeg distributera