Specifikacije pogonskog sklopa za Volvo FM

  • Motori
  • I-Shift
  • Softverski paketi za I-Shift
  • Ručni mjenjači

  • Zadnje osovine
  • Prenosni omjeri zadnjih osovina
  • Kombinacije pogonskog sklopa
  • Pomoćni pogoni

  • Motori

      D11K D13K
    Standard o emisiji Euro 6 Euro 6
    Br. cilindara 6 6
    Zapremina 10,8 dm3 12,8 dm3
    Hod klipa 152 mm 158 mm
    Prečnik cilindra 123 mm 131 mm
    Stepen kompresije 17.0:1 17.0:1
    Efekat ispušne kočnice 160 kW (2400 okr/min) 200 kW (2300 okr/min)
    Efekat VEB kočnice 290 kW (2400 okr/min)  
    Efekat VEB mogućnost  
    Efekat VEB+ kočnice   375 kW (2300 okr/min)
    VEB+   mogućnost
    Filteri za ulje 2 za glavni kanal, 1 za zaobilazni 2 za glavni kanal, 1 za zaobilazni
    Zapremina ulja, uključ. filter 36 l 33 l
    Rashladni sistem, ukupna zapremina 36 l 38 l

    Interval mijenjanja ulja

    do 100.000 km ili jednom godišnje kod specifikacije VDS4.

    Preduvjeti za gorivo

    Samo gorivo bez sumpora (EN590, maksimalno 10 ppm).

    Pomoćni pogon na motoru

      Izlazni okretni moment Prenosni omjer, D11K Prenosni omjer, D13K
    EPTT650 650 Nm* 1.08:1 1.26:1
    EPTT1000 1000 Nm*   1.26:1
    * Izlazni okretni moment i u vožnji i u mirovanju.
    Motor D11K, krivulje okretnog momenta i snage

    D11K – snaga/okretni moment

    Neto izlazna snaga prema: EC 582/2011

    D11K330 (243 kW)  
    Maks. snaga na 1600 – 1900 okr/min 330 KS
    Maks. okretni moment na 950 – 1400 okr/min 1600 Nm
    D11K370 (273 kW)  
    Maks. snaga na 1600 – 1900 okr/min 370 KS
    Maks. okretni moment na 950 – 1400 okr/min 1750 Nm
    D11K410 (302 kW)  
    Maks. snaga na 1600 – 1900 okr/min 410 KS
    Maks. okretni moment na 1000 – 1400 okr/min 1950 Nm
    D11K450 (332 kW)  
    Maks. snaga na 1600 – 1900 okr/min 450 KS
    Maks. okretni moment na 1000 – 1400 okr/min 2150 Nm
    Motor D13K, krivulje okretnog momenta i snage

    D13K – snaga/okretni moment

    Neto izlazna snaga prema: EC 582/2011

    D13K420 (309 kW)  
    Maks. snaga na 1400 – 1800 okr/min 420 KS
    Maks. okretni moment na 860 – 1400 okr/min 2100 Nm
    D13K460 (338 kW)  
    Maks. snaga na 1400 – 1800 okr/min 460 KS
    Maks. okretni moment na 900 – 1400 okr/min 2300 Nm
    D13K500 (368 kW)  
    Maks. snaga na 1400 – 1800 okr/min 500 KS
    Maks. okretni moment na 1000 – 1400 okr/min 2500 Nm
    I-Shift

    12-brzinski mjenjač sa reduktorom i promjenom raspona pomoću automatskog sistema promjene stepeni prenosa. I-Shift se može opremiti kompaktnim retarderom, pomoćnim pogonom, pomoćnom pumpom servo upravljača i hladnjakom ulja.

    I-Shift

    Tip Najviši stepen prenosa Okretni moment motora Ukupna težina vučnog voza
    AT2412F Neposredan 2400 Nm 44 t
    AT2612F Neposredan 2600 Nm 100 t
    ATO2612F Ubrzavajući 2600 Nm 100 t

    Softverski paketi za I-Shift

    Osnovna verzija (TP-BAS)
    TP-BAS je standardni softverski paket koji omogućava I-Shift sa osnovnim funkcijama mjenjača za univerzalnu vožnju.

    Softver za sistem prenosa mjenjača I-Shift u segmentu distribucije (TP-DIST)
    TP-DIST prilagođava funkciju mjenjača specifičnim uslovima u segmentu distribucije. Softverski paket uključuje funkcije koje povećavaju sposobnost upravljanja prilikom kretanja iz mirovanja, prilikom manevrisanja u uskim prostorima i vožnje malim brzinama.

    Softver za sistem prenosa za mjenjač I-Shift u segmentu građevine (TP-CON)
    TP-CON prilagođava funkciju mjenjača specifičnim uslovima u segmentu građevine. Softverski paket uključuje funkcije koje povećavaju sposobnost upravljanja prilikom kretanja iz mirovanja, prilikom manevrisanja u uskim prostorima i vožnje malim brzinama. Softver može savladati i teže uslove na cesti.

    Softver za mjenjač I-Shift za duge relacije (TP-LONG)
    TP-LONG sadrži inteligentne funkcije koje smanjuju potrošnju goriva na minimum. Ovaj softverski paket idealan je za transporte na dugim relacijama gdje je naglasak na ekonomičnoj potrošnji goriva. Ovaj paket uključuje funkciju I-Roll.

    Teški transporti (TP-HD)
    TP-HD optimizuje I-Shift za teške transporte sa velikim kombinovanim bruto težinama (>85 tona). Bez obzira na bruto kombinovanu težinu, vozač uvijek može da optimizuje vozna svojstva izborom ili deaktivacijom režima vožnje sa teškim teretom te aktivacijom režima vožnje na dugim relacijama. Funkcije u softverskom paketu također pružaju
    pogodnosti na kamionima sa više prikolica.

    Softverski paketi za I-Shift

    Prodajne varijante TP-BAS TP-DIST TP-CON TP-LONG TP-HD**
    Osnovne funkcije pomoćnih pogona (APF-BAS)
    Poboljšane funkcije pomoćnih pogona (APF-ENH) o o o o o
    Osnovno prilagođavanje izbora stepena prenosa (AMSO-BAS)
    Poboljšano podešavanje izbora stepena prenosa, uključujući naglo dodavanje gasa (AMSO-AUT) o o o
    Osnovne namjenske funkcije (AVO-BAS)
    Poboljšane performanse – loše ceste (AVO-ENH) o o o
    Osnovna strategija promjene stepena prenosa
    Efikasna promjena stepena prenosa
    Nadzor temperature ulja mjenjača
    Aktivacija pokretanja sa teškim teretom
    I-Roll (•)
    Inteligentna regulacija brzine (•)
    Regulacija proklizavanja prilikom pokretanja
    Poboljšana strategija promjene stepena prenosa (GCW ≤ 85 t)
    Upravljanje promjenom stepena prenosa kod teških transporta (85 t < GCW ≤ 180 t)
    Stepeni prenosa za veoma sporu vožnju* (ASO-ULC) o o o
    Stepeni prenosa za sporu vožnju* (ASO-C) o o o
    Vožnja unazad različitim brzinama* (ARSO-MSR) o o o
    I-See (PVT-BAS) uz upotrebu GPS podataka o o
    I-See (PVT-EXT) uz upotrebu GPS podataka o o
    • Standard (•) Funkcija se može koristiti kada je aktivna funkcija TP-LONG. o Dodatna opcija – nije dostupna
    *Samo AT2612F, ATO2612F, ARSO-MSR zahtijeva ASO-ULC ili ASO-C.
    **Samo AT2612F i ATO2612F
    Ručni mjenjači

    14-brzinski ručni mjenjač sa dvije brzine puzanja i dvanaest sinhronizovanih brzina za naprijed plus četiri brzine za nazad. Aktiviranje preko kablova omogućava kratke i jasne položaje ručice mjenjača i uklanja vibracije mjenjača. Patentirani sinhronizirani mjenjač sa servo-funkcijom znači manju potrebnu snagu kod promjene stepena prenosa. Mjenjači se mogu opremiti kompaktnim retarderom, pomoćnim pogonom, pomoćnom pumpom servo upravljača i hladnjakom ulja.

    Specifikacije ručnog mjenjača

    Tip Najviši stepen prenosa Okretni moment motora Ukupna težina vučnog voza
    VT2009B Neposredan 2000 Nm 60 t
    VT2214B Neposredan 2200 Nm 100 t
    VTO2214B Ubrzavajući 2200 Nm 100 t
    VT2514B Neposredan 2500 Nm 100 t
    VTO2514B Ubrzavajući 2500 Nm 100 t

    Zadnje osovine

    Tip Osovina Zupčanik Maks. okretni moment Maksimalno opterećenje osovine/osovinskog sklopa Ukupna težina vučnog voza
    Jednostruki reduktor          
    RSS1344C/D Samostalna Hipoidni 2600 Nm 13 t 44 t
    RSS1356 Samostalna Hipoidni 2400/2800 Nm 13 t 56/44 t
    RSS1360 Samostalna Hipoidni 3550 Nm 13 t 60 t
    RTS2370A Tandemska Hipoidni 3550 Nm 23 t 70 t
    Planetarni reduktor          
    RSH1370F Samostalna Konusno spiralni 3550 Nm 13 t 70 t
    RTH2610F Tandemska Konusno spiralni 3550 Nm 26 t 100 t
    RTH3210F Tandemska Konusno spiralni 3550 Nm 32 t 100 t
    RTH3312 Tandemska Konusno spiralni 3550 Nm 33 t 120 t

    Prenosni omjeri zadnjih osovina

    RSS1344C/D RSS1356 RSS1360 RTS2370A RSH1370F RTH2610F RTH3210F RTH3312
    2.31:1* 2.50:1 2.47:1 2.43:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1
    2.47:1* 2.64:1 2.64:1 2.57:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1
    2.64:1 2.79:1 2.85:1 2.83:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1
    2.85:1 3.10:1 3.08:1 3.09:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1
    3.08:1 3.44:1 3.40:1 3.40:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1
    3.36:1 3.67:1 3.67:1 3.78:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 7.21:1
    3.70:1   4.11:1 4.13:1   4.55:1 4.55:1  
    4.11:1     4.50:1   5.41:1 5.41:1  
    4.63:1     5.14:1     7.21:1  
    5.29:1     5.67:1        
          6.17:1        
    * Za RSS1344D.

    Kombinacije pogonskog sklopa

      D11K330 D11K370 D11K410 D11K450 D13K420 D13K460 D13K500
    Ručni mjenjač
    VT2009B        
    VT2214B  
    VTO2214B  
    VT2514B      
    VTO2514B      
    I-Shift              
    AT2412F  
    AT2612F
    ATO2612F
    Osovine sa jednostrukim reduktorima
    RSS1344C/D
    RSS1356
    RSS1360
    RTS2370B
    Osovine sa planetarnim reduktorima
    RSH1370F
    RTH2610F
    RTH3210F
    RTH3312

    Pomoćni pogoni

    Ponuđena je široka paleta pomoćnih pogona koji zavise ili ne zavise od kvačila – za sve vrste karoserijske opreme.

    NA MOTORU

    PTER-DIN
    Zadnji pomoćni pogon na motoru za neposredni pogon hidraulične pumpe.

    PTER1400
    Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom za pogon hidraulične pumpe.

    PTER100
    Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom za pogon hidraulične pumpe.

    NA MJENJAČU

    PTR-F
    Priključak za spojnu prirubnicu i mali ili veliki broj okretaja.

    PTR-FL/FH
    Priključak za spojnu prirubnicu i mali ili veliki broj okretaja.

    PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
    Za mali/srednji/veliki broj okretaja sa DIN priključkom za neposredno spajanje hidraulične pumpe.

    PTRD-F
    Veliki broj okretaja sa priključkom za spojnu prirubnicu za neposredno montiranje kardanskog vratila.

    PTRD-D
    Veliki broj okretaja sa dvostrukim pogonom. DIN priključak sprijeda i pozadi za neposredno spajanje hidrauličnih pumpi.

    PTRD-D1
    Velik broj okretaja s dvostrukim pogonom. Priključak za spojnu prirubnicu pozadi i DIN priključak sprijeda.

    PTRD-D2
    Veliki broj okretaja sa dvostrukim pogonom pozadi i jednostrukim pogonom sprijeda. Dva priključka za spojnu prirubnicu pozadi i jedan DIN priključak sprijeda.

     

    Preuzeti

    Specifikacije pogonskog sklopa

    Preuzmite kompletne specifikacije pogonskog sklopa u formatu PDF.

    Preuzeti(PDF, 3.9 MB)
    Pronađite najbližeg distributera

    Približite se kamionu Volvo FM

    Izradite specifikacije za kamion koji vam odgovara. Sve to događa se kod lokalnog distributera kompanije Volvo Trucks.

    Pronađite najbližeg distributera