Sistem je nevjerovatno brz – treba mu manje od pola sekunde da aktivira zupčasto kvačilo. Time se u svakom trenutku obezbjeđuje maksimalno prianjanje i mobilnost.

Jonas Odermalm

Direktor za segment građevinske industrije, Volvo Trucks

Video sa snimkom uživo – automatska kontrola vuče

Četvorogodišnja Sophie u

Naš najteži test vožnje ikada proveden

ATC se aktivira automatski

Način rada

U skliskim uslovima automatska kontrola vuče automatski aktivira i deaktivira prednji pogon upravo kada vam je to potrebno. Senzori na zadnjim točkovima prepoznaju kada počnete gubiti vuču i odmah se aktivira pogon na svim točkovima. Zupčasta spojka zatim prenosi snagu na pogonjenu prednju osovinu, a kamion nastavlja s vožnjom bez gubitka okretnog momenta ili brzine. Pogonjena prednja osovina ostaje aktivna dok vozač ne otpusti pedalu kočnice.

ATC ne zahtijeva interakciju vozača – jednostavno radi. Postoji, međutim, prekidač na komandnoj tabli koji omogućava ručnu aktivaciju prednje osovine ili aktivira sve blokade diferencijala kada uslovi postanu izuzetno teški.

Taj dokazan sistem već godinama je dio paketa Volvo kamiona za građevinsku industriju. Mi smo prvi proizvođač koji je uveo taj revolucionarni sistem na kamione za građevinsku industriju.

ATC se koristi samo kada je potreban kako bi se uštedjelo gorivo i trošenje

Uštedite dragocjeno gorivo

Naše istraživanje pokazuje da vam je pogon na svim točkovima potreban samo 5% vremena. To znači da 95% vremena pogonjena prednja osovina predstavlja bespotrebno trošenje goriva. Automatska kontrola vuče pomaže vam da maksimalno povećate ekonomičnu potrošnju goriva. Sistem automatski deaktivira prednju osovinu kada ona nije potrebna, te smanjuje potrošnju goriva do 2% (na osnovu ciklusa vožnje na regionalnim prevozima). Automatskim deaktiviranjem prednje osovine također se smanjuju trošenje i habanje.

ATC pruža svu vuču kada je ona potrebna

Bez kompromisa

Pogonska prednja osovina izvući će vas iz teške situacije. No kada je aktivirana, ometa manevrisanje. Za razliku od trajnih sistema pogona na svim točkovima, ATC vam pruža najbolje rješenje u oba slučaja. Aktivirana prednja pogonska osovina pružit će vam onoliko prianjanja koliko vam treba. A kada je deaktivirana (što je uglavnom najčešći slučaj), poboljšat ćete manevrisanje kamionom.

Šasija modela Volvo FMX projektovana je tako da štiti sve vitalne dijelove.

Sve je zaštićeno

Šasija modela Volvo FMX projektovana je tako da štiti sve vitalne dijelove. Paralelne i vezne motke u ravnini su s osovinom, u kućištu osovine. Komore kočnica i rezervoari za gorivo također su dobro zaštićeni.

Pogonjena prednja osovina u istom je položaju kao i nepogonjena, što omogućuje bolji prilazni ugao kod penjanja velikim uzbrdicama (28° s pogonjenom osovinom i gumama 13R22.5). Prednja pogonska osovina dostupna je i sa zadnjim pneumatskim ovjesom, što pruža razmak od tla od 300 mm.

Saznajte više o zadnjem pneumatskom ovjesu
Dostupne konfiguracije kod kamiona Volvo FMX s automatskom kontrolom trakcije

Dostupne konfiguracije

  • Klasični kamion 4×4
  • Tegljač 4×4
  • Klasični kamion 6×6
  • Tegljač 6×6
  • Klasični kamion 8×6
  • Klasični kamion 10×6

Pronađite najbližeg distributera

Kontrola je u vašim rukama

Da li želite sami da isprobate automatsku kontrolu trakcije? Obratite se lokalnom zastupniku kompanije Volvo Trucks.

Pronađite najbližeg distributera