Volvo dizelski motori s izuzetno širokim rasponom maksimalnog okretnog momenta

Pogledajte naše krivulje

Izuzetan okretni moment na malim brojevima obrtaja. Izuzetno širok raspon maksimalnog okretnog momenta. A vršni okretni moment odgovara vršnoj snazi. Uporedite naše krivulje okretnog momenta i vidjećete razliku. Popnite se u kabinu i osjetit ćete – nevjerovatno ubrzanje, nenadmašnu vuču te ekonomičnu i prijatnu vožnju kod većih brzina.

Ekonomični Volvo dizelski motori

Primjenjeni sistemi za efikasniju potrošnju goriva

Optimalna geometrija komora za sagorijevanje. Brzo i precizno ubrizgavanje koje reguliše EMS. Veliki odnos količine ubrizgavanja. Mogli bismo još nabrajati šta čini naše motore tako efikasnima u pogledu potrošnje goriva. Ono što je, međutim, važnije, jeste razlika koju oni čine u vašim konačnim rezultatima. I okolišu.

Patentirana motorna kočnica VEB+ kompanije Volvo

Volvo motorna kočnica: VEB i VEB+ Kočiona sila do 375 kW

Naša patentirana motorna kočnica, VEB+, ima jedinstven dizajn vratila koji može apsorbirati do 375 kW (510 KS) na motoru D13. Na motoru D11 motorna kočnica Volvo Engine Break (VEB) apsorbuje do 290 kW. U kombinaciji s našim sistemom prenosa snage I-Shift i pametnim tempomatom strmine i vožnja teškim nagibima puno su bezbjednije i efikasnije u pogledu potrošnje goriva.

Čistiji i ekološki prihvatljiviji motori

Naši motori Euro VI velik su skok prema čistijem transportu i manjem utjecaju na okoliš. Snaga i efikasna potrošnja goriva uporedivi su s modelima Euro V, ali su emisije krutih čestica prepolovljene, a azotni oksidi smanjeni za skoro 80%. 

Naše rješenje Euro 6: pregled

Kako funkcioniše naše rješenje za Euro 6

1. Motor
Nove komponente motora poboljšavaju protok plinova i osiguravaju da ispušni plinovi dođu do sistema naknadne obrade na optimalnoj temperaturi.

2. Sedma mlaznica
Specijalna mlaznica za dizelsko gorivo toplotno reguliše DOC i osigurava efikasnost DPF-a i ispravnu funkciju SCR-a.

3. Oksidacioni katalizator za dizelsko gorivo (DOC)
DOC proizvodi azotni dioksid NO2 koji je potreban DPF-u za efikasno sagorijevanje čvrstih čestica. U hladnim uslovima daje i toplotu za regeneraciju.

4. Filter za čvrste čestice u dizelskom gorivu (DPF)
Filter sakuplja čvrste čestice (PM) i skladišti ih sve dok ne sagore tokom automatske regeneracije. Regeneracija se obavlja automatski, pa ne morate preduzimati nikakve radnje.

5. Selektivna katalitička redukcija (SCR)
U zoni miješanja ispušni plinovi se prskaju AdBlue tečnošću.. Kada stignu u katalizator, azotni oksidi (NO2) efikasno se pretvaraju u bezopasni azotni plin i vodu.

6. Katalizator neobrađenog amonijaka (ASC)
Posljednja komponenta ispred ispušne cijevi u kojoj se uklanja preostali amonijak (NH3).

Volvo FMX s osam različitih varijanti snage

Odaberite snagu koja vam odgovara

Odaberite jednu od osam različitih varijanti snage. postoje četiri 11-litarska (D11) i četiri 13-litarska (D13) motora.

Pronađite najbližeg distributera

Posvjedočite kolika je snaga

Isprobajte snagu i efikasnost naše palete motora kod lokalnog zastupnika kompanije Volvo Trucks.

Pronađite najbližeg distributera