Specifikacije šasija za Volvo FMX

  • Visine šasije
  • Maks. opterećenje prednje osovine
  • Stražnji ovjes
  • Spojke za prikolicu
  • Rezervoari za gorivo
  • Rezervoari za AdBlue
  • Sedla
  • Volvo dinamičko upravljanje
  • Podizanje tandemske osovine
  • Automatska kontrola trakcije
  • Prateće osovine
  • Vodeće osovine
  • Kočnice

Visine šasije

Med  oko 900 mm
High oko 1000 mm
X-High  oko 1200 mm
XX-High  oko 1240 mm

Maks. opterećenje prednje osovine (tone)

  Pneumatski ovjes  Lisnati ovjes 
Med  10 
High  10/20*
X-High    10/20*
XX-High    10/20*
* Dvostruke prednje osovine (FAA20/FAA21)

Maks. opterećenje prednje osovine (tone)

FA-LOW Niska prednja osovina za srednju šasiju, opterećenje osovine do 9 tona.
FA-MED Srednja prednja osovina za srednju šasiju, opterećenje osovine do 10 tona.
FA-HIGH Visoka prednja osovina za visoku šasiju, opterećenje osovine do 10 tona.
FA-XHIGH Ekstra visoka prednja osovina za ekstra visoku šasiju, opterećenje osovine do 10/18* tona.
FA-XXHIGH Upravljana prednja osovina, osovinsko opterećenje do 9/18* tona.
Dvostruke prednje osovine – FA-HIGH/FA-XHIGH Dostupne za konfiguracije 8×2 i 8×4, opterećenje osovina do 18 tona.

Zadnji ovjes

Tip Osovinska kombinacija Tip ovjesa Opterećenje osovine/osovinskog sklopa Reduktor Druge osovine
Samostalna           
RAD-L90 4×2 Parabolični/lisnati 13 t Jednostruki/planetarni  
RAD-GR 4×2 Pneumatski ovjes  13 t Jednostruki/planetarni  
RAD-G2 4×2 Pneumatski ovjes  13 t Jednostruki/planetarni  
RAD-L90 4×4 Parabolični/lisnati 13 t Planetarni   
           
Osovinski sklop           
RADT-AR 6×2 Parabolični 19/21 t Jednostruki/planetarni Fiksna prateća osovina
RADT-GR 6×2/8×2 Pneumatski ovjes 19/20,5/22,5/23 t Jednostruki/planetarni Fiksna/upravljana/automatski upravljana prateća osovina
RAPD-GR 6×2 Pneumatski ovjes 19/22 t Jednostruki/planetarni Fiksna/upravljana vodeća osovina
RADD-G2 6×4/8×4 Pneumatski ovjes 21/23/26 t Jednostruki/planetarni  
RADD-BR 6×4/8×4 Parabolični 21 t Jednostruki/planetarni  
RADD-TR1 6×4/8×4 Parabolični/klasični lisnati 23/26 t Jednostruki/planetarni  
RADD-TR2 6×4/8×4 Klasični lisnati 26/32 t Planetarni  
RADD-GR 6×4/8×4 Pneumatski ovjes 21/23/26 t Jednostruki/planetarni  
RADD-BR 6×6 Parabolični 21 t Planetarni  
RADD-TR1 6×6 Parabolični/klasični lisnati 26 t Planetarni  
RADD-TR2 6×6 Klasični lisnati 26/32 t Planetarni  
RAPDT-GR 8×2 Pneumatski ovjes 27/30/30,5/31,5/32 t Jednostruki/planetarni 3 osovine/upravljana vodeća i upravljana ili fiksna prateća osovina
RADDT-GR 8×4 Pneumatski ovjes 27/33/36 t Jednostruki/planetarni 3 osovine/upravljana prateća osovina
RAPDD-GR 8×4 Pneumatski ovjes 27/30,5/32/35 t Jednostruki/planetarni 3 osovine/upravljana vodeća osovina
RADDT-G2 8×4 Pneumatski ovjes 27/33/36 t Jednostruki/planetarni 3 osovine/upravljana prateća osovina
RADD-BR 8×6 Parabolični 21 t Planetarni  
RADD-TR1 8×6 Parabolični/klasični lisnati 26 t Planetarni  
RADD-TR2 8×6 Klasični lisnati 26/32 t Planetarni  

Spojke za prikolicu
Središnje montirane, polupodvučene ili podvučene spojke za prikolice sa središnjom osovinom. Spojke za prikolice mogu da se pričvrste u razmacima od 25 milimetara. 

Rezervoari za gorivo
Od aluminija ili čelika, zapremine od 150 do 900 litara. Maksimalna zapremina goriva iznosi 1480 litara za tegljač 4×2. 

Rezervoari za AdBlue
Plastični. Zapremine od 32 do 90 litara. Pumpa za AdBlue je integrisana u modul rezervoara za AdBlue. 

Sedla
Certifikovana ugradnja dopušta opterećenje do 36 tona. Sedlo sa ISO certifikatom i L-profilima na različitim visinama uključeno je u paletu i nudi znatnu slobodu izbora. Sedlo montirano na prirubnicu je laka varijanta sedla za koju ne treba pričvrsna ploča. Visina sedla iznad šasije iznosi otprilike 140 milimetara. Integrisano podmazivanje i indikator priključene prikolice postoje kao opcije za određene varijante.

Kočnice
EBS (elektronski upravljano kočenje) pruža sjajan odaziv, radne karakteristike i osjećaj kočenja, a istovremeno i omogućava pristup brojnim praktičnim karakteristikama. Funkcija EBS sada je dostupna i s disk kočnicama i s bubanj kočnicama sa Z-osovinom (za izabranu paletu konfiguracija osovine i visina šasija). Nadogradite svoj sistem kočenja dodavanjem paketa EBS Medium ili bilo koje dodatne opcije.

Volvo dinamičko upravljanje
Aktivni upravljački sistem s funkcijom dodavanja i oduzimanja momenta zakretanja. Osigurava veću silu upravljanja pri malim brzinama, smanjuje udare koji djeluju na upravljački sistem i drži volan u položaju za pravolinijsku vožnju pri kočenju po površinama sa mješovitim koeficijentom trenja. Volan se automatski vraća u neutralan položaj i pri hodu naprijed i pri hodu nazad.

Volvo dinamičko upravljanje sada je dostupno na svim konfiguracijama kamiona, osim onih s pogonskom prednjom osovinom (4×4, 6×6, 8×6 i 10×6).

Podizanje tandemske osovine
Omogućava deaktiviranje i podizanje krajnje zadnje osovine na trostrukoj osovini kako bi se omogućila manja potrošnja goriva i bolji radijus zaokretanja. Pritiskom dugmeta na komandnoj ploči vozač može podići osovinu kada je kamion prazan. Osovina se automatski spušta i aktivira čim utovarite kamion.

Funkcija podizanja tandemske osovine dostupna je na konfiguracijama 6×4 i 8×4 (s tandemskom osovinom) opremljenima disk kočnicama.

Automatska kontrola trakcije (ATC)
Automatski aktivira pogonsku prednju osovinu kada je potrebna i deaktivira je kada to teren dopušta, čime se štedi gorivo i poboljšava upravljivost. ATC je dio standardne opreme na svim konfiguracijama modela Volvo FMX s pogonskom prednjom osovinom (4×4, 6×6, 8×6 i 10×6).

Prateće osovine
Dostupne u nekoliko konfiguracija – fiksne sa jednostrukim ili dvostrukim gumama, automatski upravljane ili aktivno upravljane. Osovinsko opterećenje: 7,5, 9,5 ili 10 tona. 

Vodeće osovine
U ponudi u fiksnoj ili aktivno upravljanoj verziji za tegljače i kamione. Osovinsko opterećenje: 7,5 ili 9 tona.

EBS MEDIUM

Osim funkcija paketa EBS Standard, EBS Medium ima i donje funkcije:

Nadzor statusa sistema EBS
Nadzor statusa sistema EBS putem elektronskog sistema vozila TEA2+ i alata Volvo Tech Tool.

Pomoć pri kretanju uzbrdo
Kočnice se otpuštaju tek kad postoji dovoljanokretni moment motora da vozilo krene prema naprijed.

Analiza istrošenosti obloga kočnica
Upozorenje na obloge kočnica – izračunava preostalu raspoloživu kilometražu s postojećim oblogama kočnica. (Samo za disk kočnice.)

Automatsko otpuštanje parkirne kočnice
Parkirna kočnica se otpušta kada vozač pritisne pedalu gasa i izabere neki stepen prenosa (samo mjenjač I-Shift).

DODATNE MOGUĆNOSTI

Osim programskih paketa postoje sljedeće mogućnosti.

Zajednička kočnica
Omogućava vozaču da zahtijeva impulsno kočenje prikolice. Kočnica se tada automatski aktivira i opasnost od bočnog otklizavanja je minimalna.

ESP (elektronski program stabilnosti)
Sistem za stabilizaciju kočnica aktivira kočnice posebno na svakom točku, čime osigurava stabilnost cijele kombinacije vozila i suprotstavlja se njenom bočnom otklizavanju i prevrtanju, kao i ljuljanju prikolice. Funkcija ESP ispunjava zakonske zahtjeve elektronske kontrole stabilnosti vozila i dostupna je na vozilima s 2 i 3 osovine.

Stop svjetlo pri naglom kočenju
Prilikom paničnog kočenja pri brzini iznad 50 km/h, stop svjetla trepere brzinom od četiri treptaja u sekundi. 

Hidraulični retarder
Kompaktni retarder na mjenjaču maksimalnog efekta od 440 kW.

Preuzeti

Specifikacija šasija

Preuzmite kompletne specifikacije šasija u PDF formatu.

Preuzeti(PDF, 3.2 MB)
Pronađite najbližeg distributera

Sviđa vam se? Vozite ga

Jedini način da zaista isprobate našu dinamičnu šasiju je tako da sjednete za upravljač. Vaš lokalni distributer kamiona Volvo Trucks ima ključeve.

Pronađite najbližeg distributera