Manje goriva, bolja vuča i manji radijus zaokretanja. Podizanjem tandemske osovine možete deaktivirati i podići jednu od pogonskih osovina, što vam pruža vučnu moć i kapacitet nosivosti pogona s tandemskom osovinom uz vozne karakteristike i efikasnost jedne pogonske osovine.
Tandemska osovina je idealno rješenje ako vozite teški teret u jednom pravcu, a idete prazni u drugom. Kad je kamion prazan, jednostavno pritisnite dugme na komandnoj ploči da biste deaktivirali i podigli pogonsku osovinu. Čim utovarite kamion, pogonska osovina automatski će se spustiti i ponovo aktivirati kako bi se obezbijedili maksimalno prianjanje i vozne karakteristike. Sve zajedno traje samo oko 15 sekundi, pa nećete uzalud potrošiti dragocjeno vrijeme.
Pogonske osovine stvaraju više trenja i otpora kotrljanja - što znači i veću potrošnju goriva. Ako deaktivirate i podignete osovinu kada vam nije potrebna, možete smanjiti potrošnju goriva do 4% prilikom povratka nakon istovara sa podignutom osovinom. Šta dobijate kao konačan rezultat?
Kada je osovina podignuta, kamion se ponaša kao 4×2 ili 6×2 te omogućava uži radijus zaokretanja uz osjetno poboljšanje upravljivosti. Na primjer, 6×4 sa međuosovinskim razmakom od 4,6 metra, može smanjiti radijus zaokretanja za više od metra što može činiti veliku razliku u tijesnim prolazima.
Treba vam bolje prianjanje? Ako to dopuštaju ograničenja opterećenja osovine, jednostavno pritisnite dugme na komadnoj ploči kako biste prebacili teret na jednu pogonsku osovinu.