Tip |
Osovine |
Ovjes |
Opterećenje osovine/osovinskog sklopa |
Reduktor |
Prateće/vodeće osovine |
---|---|---|---|---|---|
Samostalna |
|
||||
RAD-L90 |
4×2 |
Parabolični/lisnati |
13 t |
Jednostruki/planetarni |
|
RAD-GR |
4×2 |
Pneumatski ovjes |
11,5/13 t |
Jednostruki/planetarni |
|
RAD-G2 |
4×2 |
Pneumatski (za građevinske kamione) |
13 t |
Planetarni |
|
Osovinski sklop |
|||||
RADT-GR |
6×2 |
Pneumatski ovjes |
19/20,5/22,5/23 t |
Jednostruki/planetarni |
Prateća osovina (fiksna/upravljana/automatski upravljana) |
RAPD-GR |
6×2 |
Pneumatski ovjes |
19/22 t |
Jednostruki/planetarni |
Vodeća osovina (fiksna/upravljana) |
RADD-G2 |
6×4/8×4 |
Pneumatski (za građevinske kamione) |
21/23/26 t |
Jednostruki/planetarni |
|
RADD-BR |
6×4/8×4 |
Parabolični |
21 t |
Jednostruki/planetarni |
|
RADD-TR1 |
6×4/8×4 |
Parabolični/klasični lisnati |
23/26 t |
Jednostruki/planetarni |
|
RADD-TR2 |
6×4/8×4 |
Klasični lisnati |
26/32 t |
Planetarni |
|
RADD-TR3 |
8x4 |
Klasični lisnati |
38 t |
Planetarni |
|
RADD-GR |
6×4/8×4 |
Pneumatski ovjes |
21/23/26 t |
Jednostruki/planetarni |
|
RAPDT-GR |
8×2 |
Pneumatski ovjes |
27/30/30,5/31,5/32 t |
Jednostruki/planetarni |
Vodeća osovina (upravljana) i prateća osovina (fiksna/upravljana) |
RADDT-GR |
8×4/10×4 |
Pneumatski ovjes |
27/33/36 t |
Jednostruki/planetarni |
Prateća osovina (upravljana) |
RAPDD-GR |
8×4 |
Pneumatski ovjes |
27/30,5/32/35 t |
Jednostruki/planetarni |
Vodeća osovina (upravljana) |
RADDT-G2 |
8×4/10×4 |
Pneumatski (za građevinske kamione) |
27/33/36 t |
Jednostruki/planetarni |
Prateća osovina (upravljana) |
Pogon |
Visina šasije |
Ovjes |
Visina okvira |
Visina sedla* |
Gume |
Min. visina kačenja |
Nominalna visina vožnje** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 |
X-Low |
RAD-GR |
266 |
140 |
295-55 |
867 |
912 |
X-low |
RAD-GR |
266 |
140 |
295-60 |
887 |
932 |
|
Low |
RAD-GR |
266 |
140 |
315-60 |
955 |
1015 |
|
Med |
RAD-GR |
266 |
140 |
315-70 |
1014 |
1075 |
|
Med |
RAD-GR |
300 |
140 |
315-70 |
1031 |
1092 |
|
High |
RAD-GR |
266 |
140 |
315-80 |
1056 |
1147 |
|
High |
RAD-GR |
300 |
140 |
315-80 |
1090 |
1164 |
|
6×2 |
Low |
RADT-GR |
266 |
160 |
315-60 |
975 |
1035 |
Med |
RADT-GR |
266 |
160 |
315-70 |
1034 |
1095 |
|
Med |
RADT-GR |
300 |
160 |
315-70 |
1051 |
1112 |
|
High |
RADT-GR |
300 |
150* |
315-80 |
1160 |
1234 |
|
Med |
RAPD-GR |
266 |
160 |
315-70 |
1034 |
1095 |
|
Med |
RAPD-GR |
300 |
160 |
315-70 |
1051 |
1112 |
|
High |
RAPD-GR |
266 |
160 |
315-80 |
1076 |
1167 |
|
High |
RAPD-GR |
300 |
160 |
315-80 |
1110 |
1184 |
|
6×4 |
High |
RADD-GR |
300 |
150* |
315-80 |
1173 |
1234 |
8×4 |
High |
RAPDD-GR |
300 |
160 |
315-80 |
1137 |
1207 |
* Visina montiranja +60 milimetara
** Približne visine
Kuke za prikolicu
Središnje montirane, polupodvučene ili podvučene kuke za prikolice sa središnjom osovinom. Spojke za prikolice mogu da se pričvrste u razmacima od 25 milimetara.
Rezervoari za gorivo
Od aluminija ili čelika, zapremine od 150 do 900 litara. Maksimalna zapremina goriva iznosi 1480 litara za tegljač 4×2. Rezervoari za tekući plin u veličinama od 115 kg (275 l), 155 kg (375 l) i 205 kg (495 l).
Rezervoari za AdBlue
Zapremine od 32 do 100 litara. Pumpa za AdBlue je integrisana u modul rezervoara za AdBlue. Od plastike.
Sedla
Certifikovana ugradnja dopušta opterećenje do 36 tona. Sedlo sa ISO certifikatom i L-profilima na različitim visinama uključeno je u paletu i nudi znatnu slobodu izbora. Sedlo montirano na prirubnicu je laka varijanta sedla za koju ne treba pričvrsna ploča. Visina sedla iznad šasije iznosi otprilike 140 milimetara. Integrisano podmazivanje i indikator priključene prikolice postoje kao opcije za određene varijante.
Kočnice
EBS (elektronski sistem kočenja) pruža sjajan odaziv, radne karakteristike i osjećaj kočenja, a istovremeno i omogućava pristup brojnim praktičnim karakteristikama. Funkcija EBS sada je dostupna i s disk kočnicama i s bubanj kočnicama sa Z-osovinom (za izabranu paletu konfiguracija osovine i visina šasija). Nadogradite svoj sistem kočenja dodavanjem paketa EBS Medium ili bilo koje dodatne opcije.
Volvo dinamičko upravljanje
Aktivni upravljački sistem s funkcijom dodavanja i oduzimanja obrtnog momenta. Osigurava veću silu upravljanja pri malim brzinama, smanjuje udare koji djeluju na upravljački sistem i drži volan u položaju za pravolinijsku vožnju pri kočenju po površinama sa mješovitim koeficijentom trenja. Volan se automatski vraća u neutralan položaj i pri hodu naprijed i pri hodu nazad.
Volvo dinamičko upravljanje sada je dostupno na svim konfiguracijama kamiona, uključujući i one s dvostrukim prednjim osovinama. Sada je dostupan i u kombinaciji s nezavisnim prednjim ovjesom.
Podizanje tandemske osovine
Omogućava deaktiviranje i podizanje krajnje zadnje pogonske osovine na tandemskom osovinskom sklopu, kako bi se omogućila manja potrošnja goriva i bolji radijus zaokretanja. Pritiskom dugmeta na komandnoj ploči vozač može podići osovinu kada je kamion prazan. Osovina se automatski spušta i aktivira čim utovarite kamion.
Funkcija podizanja tandemske osovine dostupna je na konfiguracijama 6×4 i 8×4 (s tandemskom osovinom) opremljenima disk kočnicama.
Prateće osovine
Dostupne u nekoliko konfiguracija – fiksne sa jednostrukim ili dvostrukim gumama, automatski upravljane ili aktivno upravljane. Osovinsko opterećenje: 7,5, 9,5, 10 ili 15 tona.
Vodeće osovine
Dostupne u fiksnoj ili aktivno upravljanoj verziji za tegljače i klasične kamione. Osovinsko opterećenje: 4,5, 7,5 ili 9 tona.
Nadzor statusa sistema EBS
Nadzor statusa sistema EBS putem elektronskog sistema vozila TEA2+ i alata Volvo Tech Tool.
Pomoć pri kretanju uzbrdo
Kočnice se otpuštaju tek kad postoji dovoljan obrtni moment motora da vozilo krene prema naprijed.
Analiza istrošenosti obloga kočnica
Upozorenje na obloge kočnica – izračunava se preostala raspoloživa kilometraža s postojećim oblogama kočnica. (Samo za disk kočnice.)
Automatsko otpuštanje parkirne kočnice
Parkirna kočnica se otpušta kada vozač pritisne pedalu gasa i izabere neki stepen prenosa (samo mjenjač I-Shift).
Zajednička kočnica
Omogućava vozaču da zahtijeva impulsno kočenje prikolice. Kočnica se tada automatski aktivira i opasnost od bočnog otklizavanja je minimalna.
ESC (elektronska kontrola stabilnosti)
Sistem za održavanje stabilnosti kod kočenja aktivira kočnice na svakom pojedinom točku, pri čemu pruža stabilnost za cijelu kompoziciju i djeluje protiv proklizavanja, prevrtanja i njihanja prikolice. Funkcija ESC ispunjava zakonske zahtjeve elektronske kontrole stabilnosti vozila i dostupna je na vozilima sa 2 i 3 osovine.
Stop svjetlo pri naglom kočenju
Prilikom paničnog kočenja pri brzini iznad 50 km/h, stop svjetla trepere brzinom od četiri treptaja u sekundi.
Hidraulični retarder
Kompaktni retarder na mjenjaču maksimalnog efekta od 680 kW.