Kamioni

BOSNA I HERCEGOVINA

×

Specifikacije pogonskih sklopova za Volvo FH

Motori

 

D13K  

D13K460TC i D13K500TC

G13C* 

Standard o emisiji 

Euro 6 

Euro 6 

Euro 6

Br. cilindara 

6

6

Zapremina 

12,8 dm³ 

12,8 dm³ 

12,8 dm³

Hod klipa 

158 mm 

158 mm 

158 mm

Prečnik cilindra 

131 mm 

131 mm 

131 mm

Stepen kompresije 

18:1 (420, 460, 500 KS), 17:1 (540 KS)

17:01

17:01

Ekonomični raspon broja okretaja 

950–1.400 obr/min 

900–1300 o/min 

1.000–1.400 obr/min

Snaga ispušne kočnice

200 kW (2300 o/min)

-

-

Efekat VEB+ 

375 kW (2300 o/min)

375 kW (2300 o/min)

375 kW (2300 o/min)

VEB+ 

mogućnost

mogućnost

mogućnost 

Filteri za ulje 

2 za glavni kanal, 1 za zaobilazni  

2 za glavni kanal, 1 za zaobilazni  

2 za glavni kanal, 1 za zaobilazni 

Zapremina ulja, uključ. filter 

33 l 

35 l 

33 l 

Rashladni sistem, ukupna zapremina 

38 l 

38 l 

39,5 l 


* Pogon na tekući plin

Preduslovi za gorivo

Gorivo bez sumpora (EN590, maks. 10 ppm sumpora)
Biodizel generacije 2 (EN15940, sintetički dizel)

 

Interval mijenjanja ulja

Do 100.000 km ili jednom godišnje kod specifikacije VDS4. 

Pomoćni pogon na motoru
 

 

Izlazni obrtni moment 

Prenosni omjer 

EPTT350 

350 Nm* 

1.26:1

EPTT650 

650 Nm* 

1.26:1

EPTT1000 

1000 Nm* 

1.26:1


*Izlazni obrtni moment i u vožnji i u mirovanju.

D13K i D13TC – snaga/obrtni moment

Neto izlazna snaga prema EC 582/2011

D13TC – snaga / obrtni moment

Neto izlazna snaga prema EC 582/2011
D13TC dostupan je sa izlaznom snagom od 460 ili 500 KS. Međutim, nivoi obrtnog momenta veći su nego u drugim motorima D13. D13TC od 460 KS postiže isti nivo obrtnog momenta kao i motor D13 sa 540 KS, ali na manjem broju obrtaja. A pogonska linija I-Save sa 500 KS prelazi u područje D16 sa 2800 Nm na istom malom broju obrtaja.
To omogućuje tehnologija Turbo Compound koja koristi dodatnu turbinu nakon turbopunjača kako bi ponovno iskoristila višak energije iz izduvnih plinova. Ta energija pretvara se u obrtni moment direktno na radilici, čime se stvara snažan i izuzetno štedljiv motor.

 

D13K420 (309 kW) 

 

Maks. snaga na 1.400–1.800 obr/min 

420 KS 

Maks. obrtni moment na 860–1.400 obr/min 

2100 Nm 

D13K460 (345 kW) 

 

Maks. snaga na 1.400–1.800 obr/min 

460 KS 

Maks. obrtni moment na 900–1.400 obr/min 

2300 Nm  

D13K460TC (345 kW)

 

Maks. snaga na 1.250–1.600 obr/min

460 KS

Maks. obrtni moment na 900–1.300 obr/min

2600 Nm 

D13K500 (368 kW) 

 

Maks. snaga na 1.530–1.800 obr/min

500 KS 

Maks. obrtni moment na 980–1.270 obr/min

2500 Nm 

D13K500TC (368 kW)

 

Maks. snaga na 1.250–1.600 obr/min

500 KS

Maks. obrtni moment na 900–1.300 obr/min

2800 Nm

D13K540 (397 kW) 

 

Maks. snaga na 1.450–1.800 obr/min 

540 KS 

Maks. obrtni moment na 1.000–1.450 obr/min

2600 Nm 

G13C – snaga/obrtni moment

Neto izlazna snaga prema EC 582/2011

G13C420 (309 kW)

 

Maks. snaga na 1.400–1.800 obr/min

420 KS

Maks. obrtni moment na 1.000–1.400 obr/min

2100 Nm

G13C460 (338 kW)

 

Maks. snaga na 1.700–1.800 obr/min

460 KS

Maks. obrtni moment na 1.050–1.400 obr/min

2300 Nm

I-Shift

12-brzinski mjenjač sa reduktorom i promjenom raspona pomoću automatskog sistema promjene stepeni prenosa. I-Shift se može opremiti kompaktnim retarderom, pomoćnim pogonom, pomoćnom pumpom servo upravljača i hladnjakom ulja.

Specifikacije

 

Tip

Najviši stepen prenosa

Obrtni moment motora (Nm)

Ukupna težina vučnog voza (tone)

AT2412F

Neposredan 

2400

44

AT2612F

Neposredan 

2600

100

ATO2612F

Ubrzavajući 

2600

100

AT2812F

Neposredan 

2800

60

ATO3112F

Ubrzavajući 

3150

100

Specifikacije I-Shifta s dva kvačila

 

Tip 

Najviši stepen prenosa 

Obrtni moment motora (Nm)

Ukupna težina vučnog voza (tone)

SPO2812

Ubrzavajući

2800

80

Zadnje osovine

 

Tip 

Osovina

Zupčanik

Najveći obrtni moment (Nm)

Maksimalno opterećenje osovine/osovinskog sklopa (tone)

Ukupna težina vučnog voza (tone)

Jednostruki reduktor

         

RSS1244B

Samostalna

Hipoidni

2800

12

44

RSS1344C/D

Samostalna

Hipoidni

2600

13

44

RSS1344E

Samostalna

Hipoidni

2800

13

44

RSS1352A

Samostalna

Hipoidni

2800

13

52

RSS1356

Samostalna

Hipoidni

2400/2800

13

56/44

RSS1360

Samostalna

Hipoidni

3550

13

60

RSS1370A/B

Samostalna

Hipoidni

3550

13

70

RTS2370A

Tandemska

Hipoidni

3550

23

70

RTS2310A

Tandemska

Hipoidni

3550

23

100

Planetarni reduktor

         

RSH1370F

Samostalna

Konusno spiralni

3550

13

70

RTH2610F

Tandemska

Konusno spiralni

3550

26

100

RTH3210

Tandemska

Konusno spiralni

3550

32

100

RTH3312

Tandemska

Konusno spiralni

3550

33

120

RTH3815

Tandemska

Konusno spiralni

3550

38

150

Prenosni omjeri zadnjih osovina

 

RSS1244B RSS1344C/D RSS1344E RSS1352A RSS1356 RSS1360 RSS1370A/B RTS2370A RTS2310A RSH1370F RTH2610F RTH3210G RTH3312B RTH3815
2.31:1 2.31:1* 2.31:1 2.31:1 2.50:1 2.47:1 2.06:1 2.43:1 2.06:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1 4.14:1
2.47:1 2.47:1* 2.47:1 2.47:1 2.64:1 2.64:1 2.17:1 2.57:1 2.17:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1 4.58:1
2.64:1 2.64:1* 2.64:1 2.64:1 2.79:1 2.85:1 2.31:1 2.83:1 2.31:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1 5.43:1
2.85:1 2.85:1* 2.85:1 2.85:1 3.10:1 3.08:1 2.47:1 3.09:1 2.47:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1 7.22:1
3.08:1 3.08:1* 3.08:1 3.08:1 3.44:1 3.40:1 2.64:1 3.40:1 2.64:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1  
3.36:1 3.36:1* 3.36:1 3.36:1 3.67:1 3.67:1 2.85:1 3.78:1 2.85:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 7.21:1  
  3.70:1       4.11:1 3.08:1 4.13:1 3.08:1   4.55:1 4.55:1    
  4.11:1         3.40:1** 4.50:1 3.36:1   5.41:1 5.41:1    
  4.63:1         3.67:1** 5.14:1 3.70:1     7.21:1    
  5.29:1         4.11:1** 5.67:1 4.11:1          
  6.17:1           6.17:1 4.63:1          


* Za RSS1344D/E
** Za RSS1370B

Kombinacije pogonskih sklopova powertrain

 

 

D13K420  

D13K460

D13K500

D13K540

D13K460TC

D13K500TC

G13C420

G13C460

I-Shift

               

AT2412F

       

AT2612F

 

ATO2612F

 

AT2812F

         

   

ATO3112F

         

   

I-Shift sa dva kvačila 

               

SP02812 

 

   

Osovine sa jednostrukim reduktorima

               

RSS1244B

RSS1344C/D

RSS1344E

RSS1352A

RSS1356

RSS1360

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Osovine sa planetarnim reduktorima

               

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

   

RTH3312

   

RTH3815

   

Pomoćni pogoni

Dostupna je široka paleta pomoćnih pogona koji zavise ili ne zavise od kvačila za sve vrste karoserijske opreme.

Pomoćni pogoni nezavisni od kvačila

PTER-DIN: Zadnji pomoćni pogon na motoru za neposredni pogon hidraulične pumpe.
PTER1400: Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom za pogon hidraulične pumpe.
PTER-100: Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom za pogon hidraulične pumpe.

 

Pomoćni pogoni zavisni od kvačila
 

PTR-F: Priključak za spojnu prirubnicu i mali ili veliki broj okretaja.
PTR-FL/FH: Priključak za spojnu prirubnicu i mali ili veliki broj okretaja.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Za mali/srednji/veliki broj okretaja sa DIN priključkom za neposredno spajanje hidraulične pumpe.
PTRD-F: Veliki broj okretaja sa priključkom za spojnu prirubnicu za neposredno montiranje kardanskog vratila.
PTRD-D: Veliki broj okretaja sa dvostrukim pogonom. DIN priključak sprijeda i pozadi za neposredno spajanje hidrauličnih pumpi.
PTRD-D1: Veliki broj okretaja sa dvostrukim pogonom. Priključak za spojnu prirubnicu pozadi i DIN priključak sprijeda.
PTRD-D2: Veliki broj okretaja sa dvostrukim pogonom pozadi i jednostrukim pogonom sprijeda. Dva priključka za spojnu prirubnicu pozadi i jedan DIN priključak sprijeda.

UPOZNAJTE BOLJE VOLVO FH

Izradite specifikacije za kamion koji vam odgovara. Sve to događa se kod lokalnog distributera kompanije Volvo Trucks.