Kamioni

Specifikacije šasije za Volvo FH16

Visine šasije

 

Low

oko 850 mm

Med

oko 900 mm

High

oko 1000 mm

X-High

oko 1200 mm

Maks. opterećenje prednje osovine (tone)

 

 

Pneumatski ovjes

Lisnati ovjes

Low

7.5

Med

10/20*

9

High

10/20*

10/18**

X-High

10/20**

 

* Sa dvostrukim prednjim osovinama (FAL20 na GRAS-GR)
** Sa dvostrukim prednjim osovinama (FAA20/FAA21)

Stražnji ovjes

 

Tip

Osovine

Ovjes

Opterećenje osovine/osovinskog sklopa

Reduktor

Prateće/vodeće osovine

Samostalna

         

RAD-L90

4×2

Parabolični/lisnati

13 t

Jednostruki/planetarni

 

RAD-GR

4×2

Pneumatski ovjes

11,5/13 t

Jednostruki/planetarni

 

RAD-G2

4×2

Pneumatski (za građevinske kamione)

13 t

Planetarni

 
           

Osovinski sklop

         

RADT-GR

6×2

Pneumatski ovjes

19/20,5/22,5/23 t

Jednostruki/planetarni

Prateća osovina (fiksna/upravljana/automatski upravljana)

RAPD-GR

6×2

Pneumatski ovjes

19/22 t

Jednostruki/planetarni

Vodeća osovina (fiksna/upravljana)

RADD-G2

6×4/8×4

Pneumatski (za građevinske kamione)

21/23/26 t

Jednostruki/planetarni

 

RADD-BR

6×4/8×4

Parabolični

21 t

Jednostruki/planetarni

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Parabolični/klasični lisnati

23/26 t

Jednostruki/planetarni

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Klasični lisnati

26/32 t

Planetarni

 

RADD-TR3

8×4

Klasični lisnati

38 t

Planetarni

 

RADD-GR

6×4/8×4

Pneumatski ovjes

21/23/26 t

Jednostruki/planetarni

 

RAPDT-GR

8×2

Pneumatski ovjes

27/30/30,5/31,5/32 t

Jednostruki/planetarni

Vodeća osovina (upravljana) i prateća osovina (fiksna/upravljana)

RADDT-GR

8×4/10×4

Pneumatski ovjes

27/33/36 t

Jednostruki/planetarni

Prateća osovina (upravljana)

RAPDD-GR

8×4

Pneumatski ovjes

27/30,5/32/35 t

Jednostruki/planetarni

Vodeća osovina (upravljana)

RADDT-G2

8×4/10×4

Pneumatski (za građevinske kamione)

27/33/36 t

Jednostruki/planetarni

Prateća osovina (upravljana)

Visine kačenja sedla

 

Pogon

Visina šasije

Ovjes

Visina okvira

Visina sedla*

Gume

Min. visina kačenja

Nominalna visina vožnje**

4×2

Low

RAD-GR

266

140

315-60

955

1015

 

Med

RAD-GR

266

140

315-70

1014

1075

 

Med

RAD-GR

300

140

315-70

1031

1092

 

High

RAD-GR

266

140

315-80

1056

1147

 

High

RAD-GR

300

140

315-80

1090

1164

6×2

Low

RADT-GR

266

160

315-60

975

1035

 

Med

RADT-GR

266

160

315-70

1034

1095

 

Med

RADT-GR

300

160

315-70

1051

1112

 

High

RADT-GR

300

150*

315-80

1160

1234

 

Med

RAPD-GR

266

160

315-70

1034

1095

 

Med

RAPD-GR

300

160

315-70

1051

1112

 

High

RAPD-GR

266

160

315-80

1076

1167

 

High

RAPD-GR

300

160

315-80

1110

1184

6×4

High

RADD-GR

300

150*

315-80

1173

1234

8×4

High

RAPDD-GR

300

160

315-80

1137

1207

 

* Visina montiranja +60 milimetara
** Približne visine
 

Kuke za prikolicu
Središnje montirane, polupodvučene ili podvučene kuke za prikolice sa središnjom osovinom. Spojke za prikolice mogu da se pričvrste u razmacima od 25 milimetara.

Rezervoari za gorivo
Od aluminija ili čelika, zapremine od 150 do 900 litara. Maksimalna zapremina goriva iznosi 1480 litara za tegljač 4×2.

Rezervoari za AdBlue
Zapremine od 32 do 100 litara. Pumpa za AdBlue je integrisana u modul rezervoara za AdBlue. Od plastike.

Sedla
Certifikovana ugradnja dopušta opterećenje do 36 tona. Sedlo sa ISO certifikatom i L-profilima na različitim visinama uključeno je u paletu i nudi znatnu slobodu izbora. Sedlo montirano na prirubnicu je laka varijanta sedla za koju ne treba pričvrsna ploča. Visina sedla iznad šasije iznosi otprilike 140 milimetara. Integrisano podmazivanje i indikator priključene prikolice postoje kao opcije za određene varijante.

Kočnice
EBS (elektronski sistem kočenja) pruža sjajan odaziv, radne karakteristike i osjećaj kočenja, a istovremeno omogućava pristup brojnim praktičnim karakteristikama. Funkcija EBS sada je dostupna i s disk kočnicama i s bubanj kočnicama sa Z-osovinom (za izabranu paletu konfiguracija osovine i visina šasija). Nadogradite svoj sistem kočenja dodavanjem paketa EBS Medium ili bilo koje dodatne opcije.

 

Volvo dinamičko upravljanje
Aktivni upravljački sistem s funkcijom dodavanja i oduzimanja obrtnog momenta. Osigurava veću silu upravljanja pri malim brzinama, smanjuje udare koji djeluju na upravljački sistem i drži volan u položaju za pravolinijsku vožnju pri kočenju po površinama sa mješovitim koeficijentom trenja. Volan se automatski vraća u neutralan položaj i pri hodu naprijed i pri hodu nazad.
Volvo dinamičko upravljanje sada je dostupno na svim konfiguracijama kamiona, uključujući i one s dvostrukim prednjim osovinama.

Podizanje tandemske osovine
Omogućava deaktiviranje i podizanje krajnje zadnje pogonske osovine na tandemskom osovinskom sklopu, kako bi se omogućila manja potrošnja goriva i bolji radijus zaokretanja. Pritiskom dugmeta na komandnoj ploči vozač može podići osovinu kada je kamion prazan. Osovina se automatski spušta i aktivira čim utovarite kamion.
Funkcija podizanja tandemske osovine dostupna je na konfiguracijama 6×4 i 8×4 (s tandemskom osovinom) opremljenima disk kočnicama.

Prateće osovine
Dostupne u nekoliko konfiguracija – fiksne sa jednostrukim ili dvostrukim gumama, automatski upravljane ili aktivno upravljane. Osovinsko opterećenje: 7,5, 9,5, 10 ili 15 tona.

Vodeće osovine
Dostupne u fiksnoj ili aktivno upravljanoj verziji za tegljače i klasične kamione. Osovinsko opterećenje: 4,5, 7,5 ili 9 tona.

EBS medijum

Nadzor statusa sistema EBS
Nadzor statusa sistema EBS putem elektronskog sistema vozila TEA2+ i alata Volvo Tech Tool.

Pomoć pri kretanju uzbrdo
Kočnice se otpuštaju tek kad postoji dovoljan obrtni moment motora da vozilo krene prema naprijed.

Analiza istrošenosti obloga kočnica
Upozorenje na obloge kočnica – izračunava se preostala raspoloživa kilometraža s postojećim oblogama kočnica. (Samo za disk kočnice.)

Automatsko otpuštanje parkirne kočnice
Parkirna kočnica se otpušta kada vozač pritisne pedalu gasa i izabere neki stepen prenosa (samo mjenjač I-Shift).

Dodatne mogućnosti

Zajednička kočnica
Omogućava vozaču da zahtijeva impulsno kočenje prikolice. Kočnica se tada automatski aktivira i opasnost od bočnog otklizavanja je minimalna.

ESC (elektronska kontrola stabilnosti)
Sistem za održavanje stabilnosti kod kočenja aktivira kočnice na svakom pojedinom točku, pri čemu pruža stabilnost za cijelu kompoziciju i djeluje protiv proklizavanja, prevrtanja i njihanja prikolice. Funkcija ESC ispunjava zakonske zahtjeve elektronske kontrole stabilnosti vozila i dostupna je na vozilima sa 2 i 3 osovine.

Stop svjetlo pri naglom kočenju
Prilikom paničnog kočenja pri brzini iznad 50 km/h, stop svjetla trepere brzinom od četiri treptaja u sekundi.

Hidraulični retarder
Kompaktni retarder na mjenjaču maksimalnog efekta od 680 kW.

Automatski sistem za spuštanje ovisan o brzini
Ovaj sistem automatski spušta pneumatski ovjes kada vozilo dostigne određenu brzinu, kako bi se ograničio otpor vjetru.

DOPADA VAM SE? VOZITE GA

Jedini način da zaista isprobate našu dinamičnu šasiju je tako da sjednete za upravljač. Vaš lokalni distributer kamiona Volvo Trucks ima ključeve.