Kamioni

Specifikacije pogonskih sklopova za Volvo FH16

Motori

 

D16K 

Standard o emisiji 

Euro 6

Br. cilindara 

Zapremina 

16,1 dm³ 

Hod klipa 

165 mm 

Prečnik cilindra 

144 mm

Stepen kompresije 

16.0:1

Ekonomični raspon broja okretaja 

950–1.400 obr/min

Snaga ispušne kočnice

230 kW (2200 okr/min)

Efekat VEB+ 

470 kW (2200 okr/min)

VEB+ 

mogućnost 

Filteri za ulje 

2 za glavni kanal, 1 za zaobilazni 

Zapremina ulja, uključ. filter 

42 l 

Rashladni sistem, ukupna zapremina 

48 l 

Preduslovi za gorivo

Gorivo bez sumpora (EN590, maks. 10 ppm sumpora)
Biodizel generacije 2 (EN15940, sintetički dizel)

Interval mijenjanja ulja

Do 100.000 km ili jednom godišnje kod specifikacije VDS4. 

Pomoćni pogon na motoru

 

 

Izlazni obrtni moment 

Prenosni omjer 

EPTT650 

650 Nm* 

1.26:1

EPTT1000 

1000 Nm* 

1.26:1


*Izlazni obrtni moment i u vožnji i u mirovanju.

D16K – snaga/obrtni moment

Neto izlazna snaga prema: EC 582/2011

D16K550 (410 kW) 

 

Maks. snaga na 1.380–1.700 obr/min 

550 KS 

Maks. obrtni moment na 900–1.380 obr/min 

2800 Nm 

D16K650 (480 kW) 

 

Maks. snaga na 1.450–1.700 obr/min 

650 KS 

Maks. obrtni moment na 950–1.450 obr/min 

3150 Nm 

D16K750 (550 kW) 

 

Maks. snaga na 1.600–1.800 obr/min 

750 KS 

Maks. obrtni moment na 950–1.400 obr/min 

3550 Nm 

I-Shift

12-brzinski mjenjač sa reduktorom i promjenom raspona pomoću automatskog sistema promjene stepeni prenosa. I-Shift se može opremiti kompaktnim retarderom, pomoćnim pogonom, pomoćnom pumpom servo upravljača i hladnjakom ulja.

Specifikacije

Tip

Najviši stepen prenosa

Obrtni moment motora (Nm)

Ukupna težina vučnog voza (tone)

AT2812F

Neposredan 

2800

60

ATO3112F

Ubrzavajući 

3150

100

ATO3512F

Ubrzavajući

3550

100

Zadnje osovine

Tip 

Osovina

Zupčanik

Najveći obrtni moment (Nm)

Maksimalno opterećenje osovine/osovinskog sklopa (tone)

Ukupna težina vučnog voza (tone)

Jednostruki reduktor

     

RSS1356

Samostalna

Hipoidni

2400/2800

13

56/44

RSS1370A/B

Samostalna

Hipoidni

 

13

70

RTS2370A

Tandemska

Hipoidni

3550

23

70

RTS2310

Tandemska

Hipoidni

3550

23

100

Planetarni reduktor

     

RSH1370F

Samostalna

Konusno spiralni

3550

13

70

RTH2610F

Tandemska

Konusno spiralni

3550

26

100

RTH3210

Tandemska

Konusno spiralni

3550

32

100

RTH3312

Tandemska

Konusno spiralni

3550

33

120

RTH3815

Tandemska

Konusno spiralni

3550

38

150

Prenosni omjeri zadnjih osovina

 

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210G

RTH3312B

RTH3815

2.50:1

2.06:1

2.43:1

2.06:1

3.46:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.79:1

2.17:1

2.57:1

2.17:1

3.61:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

3.10:1

2.47:1

2.83:1

2.31:1

3.76:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.44:1

2.47:1

3.09:1

2.47:1

4.12:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.67:1

2.64:1

3.40:1

2.64:1

4.55:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 
 

2.85:1

3.78:1

2.85:1

5.41:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 
 

3.08:1

4.13:1

3.08:1

 

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 
 

3.40:1*

4.50:1

3.36:1

 

5.41:1

5.41:1

  
 

3.67:1*

5.14:1

3.70:1

 

6.18:1

6.18:1

  
 

4.11:1*

5.67:1

4.11:1

  

7.21:1

  
  

6.17:1

4.63:1

     

*RSS1370B

Kombinacije pogonskih sklopova powertrain

 

D16K550

D16K650

D16K750

I-Shift

   

AT2812F

   

ATO3112F

 

ATO3512F

  

    

Osovine sa jednostrukim reduktorima

   

RSS1356

  

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Osovine sa planetarnim reduktorima

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

Pomoćni pogoni

Dostupni su brojni pomoćni pogoni, nezavisni i zavisni od kvačila, i sa velikim obrtnim momentom, za sve vrste karoserijske opreme.

Pomoćni pogoni nezavisni od kvačila

PTER-DIN: Zadnji pomoćni pogon na motoru za neposredni pogon hidraulične pumpe.
PTER1400: Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom za pogon hidraulične pumpe.
PTER-100: Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom za pogon hidraulične pumpe.

Pomoćni pogoni zavisni od kvačila

PTR-F: Priključak za spojnu prirubnicu i mali ili veliki broj okretaja.
PTR-FL/FH: Priključak za spojnu prirubnicu i mali ili veliki broj okretaja.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Za mali/srednji/veliki broj okretaja sa DIN priključkom za neposredno spajanje hidraulične pumpe.
PTRD-F: Veliki broj okretaja sa priključkom za spojnu prirubnicu za neposredno montiranje kardanskog vratila.
PTRD-D: Veliki broj okretaja sa dvostrukim pogonom. DIN priključak sprijeda i pozadi za neposredno spajanje hidrauličnih pumpi.
PTRD-D1: Veliki broj okretaja sa dvostrukim pogonom. Priključak za spojnu prirubnicu pozadi i DIN priključak sprijeda.
PTRD-D2: Veliki broj okretaja sa dvostrukim pogonom pozadi i jednostrukim pogonom sprijeda. Dva priključka za spojnu prirubnicu pozadi i jedan DIN priključak sprijeda.

UPOZNAJTE BOLJE VOLVO FH16

Izradite specifikacije za kamion koji vam odgovara. Sve to događa se kod lokalnog distributera kompanije Volvo Trucks.