FA-LOW |
Niska prednja osovina za srednju šasiju, opterećenje osovine do 9/18 tona. |
FA-MED |
Srednja prednja osovina za srednju šasiju, opterećenje osovine do 10/20 tona. |
FA-HIGH |
Visoka prednja osovina za visoku šasiju, opterećenje osovine do 10/20 tona. |
FA-XHIGH |
Ekstra visoka prednja osovina za ekstra visoku šasiju, opterećenje osovine do 10/20 tona. |
FA-XXHIGH |
Upravljana prednja osovina, osovinsko opterećenje do 10/20 tona. |
Dvostruke prednje osovine – FA-HIGH/FA-XHIGH |
Dostupno za konfiguracije 8×2, 8×4 i 10×4, opterećenje osovina do 20 tona. |
Tip |
Osovinska kombinacija |
Tip ovjesa |
Opterećenje osovine/osovinskog sklopa |
Reduktor |
Druge osovine |
---|---|---|---|---|---|
Samostalna |
|||||
RAD-L90 |
4×2 |
Parabolični/lisnati |
13 t |
Jednostruki/planetarni |
|
RAD-GR |
4×2 |
Pneumatski ovjes |
13 t |
Jednostruki/planetarni |
|
RAD-G2 |
4×2 |
Pneumatski ovjes |
13 t |
Planetarni |
|
RAD-G4 |
4×2 |
Pneumatski ovjes |
12 t |
Jednostruki |
|
RAD-L90 |
4×4 |
Parabolični/lisnati |
13 t |
Planetarni |
|
RAD-G2 |
4×4 |
Pneumatski ovjes |
13 |
Planetarni |
|
Osovinski sklop |
|||||
RADT-GR |
6×2/8×2 |
Pneumatski ovjes |
19/20,5/22,5/23 t |
Jednostruki/planetarni |
Fiksna/upravljana/automatski upravljana prateća osovina |
RAPD-GR |
6×2 |
Pneumatski ovjes |
16/19/22 t |
Jednostruki/planetarni |
Fiksna/upravljana vodeća osovina |
RAPD-G4 |
6×2 |
Pneumatski ovjes |
16 t |
Jednostruki |
Fiksno |
RADD-G2 |
6×4/6×6/8×4/8×6 |
Pneumatski ovjes |
21/23/26 t |
Jednostruki/planetarni |
|
RADD-BR |
6×4/6×6/8×4/8×6 |
Parabolični |
20/21 t |
Jednostruki/planetarni |
|
RADD-TR1 |
6×4/8×4 |
Parabolični/lisnati |
23/26 t |
Jednostruki/planetarni |
|
RADD-TR2 |
6×4/8×4 |
Lisnati |
26/32 t |
Planetarni |
|
RADD-GR |
6×4/8×4 |
Pneumatski ovjes |
17/21/23/26 t |
Jednostruki/planetarni |
|
RADD-BR |
6×6 |
Parabolični |
21 t |
Planetarni |
|
RAPDT-GR |
8×2 |
Pneumatski ovjes |
27/30/30,5/31,5/32 t |
Jednostruki/planetarni |
3 osovine/upravljana vodeća i upravljana ili fiksna prateća osovina |
RADD-TR3 |
6×4/6×6/8×4/8×6 |
Parabolični |
38 t |
Planetarni |
|
RADDT-GR |
8×4/10×4 |
Pneumatski ovjes |
27/33/36 t |
Jednostruki/planetarni |
upravljana prateća osovina |
RAPDD-GR |
8×4 |
Pneumatski ovjes |
27/30,5/32/35 t |
Jednostruki/planetarni |
upravljana vodeća osovina |
RADDT-G2 |
8×4/10×4/10×6 |
Pneumatski ovjes |
27/33/36 t |
Jednostruki/planetarni |
3 osovine/upravljana prateća osovina |
RADD-TR1 |
6×6/8×6 |
Parabolični/lisnati |
26 t |
Planetarni |
|
RADD-TR2 |
6×6/8×6 |
Lisnati |
26/32 t |
Planetarni |
Spojke za prikolicu
Središnje montirane, polupodvučene ili podvučene spojke za prikolice sa središnjom osovinom. Vučne trake mogu se postavljati u razmacima od 25 milimetara.
Rezervoari za gorivo
Rezervoari od aluminija ili čelika u zapremini od 150 do 900 litara. Maksimalna zapremina goriva iznosi 1,480 litara za tegljač 4×2.
Plastični rezervoar za gorivo EU6 između osovina, za dvostruke prednje osovine.
Rezervoari za AdBlue
Plastični. Zapremine od 32 do 100 litara. Pumpa za AdBlue integrisana je sa modulom rezervoara za AdBlue.
Sedla
Certifikovana instalacija dozvoljava opterećenje do 36 tona. Sedlo sa ISO certifikatom i L-profilima na različitim visinama uključeno je u paletu i nudi znatnu slobodu izbora. Sedlo montirano na prirubnicu je laka varijanta sedla za koju ne treba pričvrsna ploča. Visina sedla iznad šasije iznosi otprilike 140 milimetara. Integrisano podmazivanje i indikator priključene prikolice postoje kao opcije za određene varijante.
Kočnice
EBS (elektronski sistem kočenja) pruža sjajan odaziv, radne karakteristike i osjećaj kočenja, a istovremeno omogućava pristup brojnim praktičnim karakteristikama. Funkcija EBS sada je dostupna i s disk kočnicama i s bubanj kočnicama sa Z-osovinom (za izabranu paletu konfiguracija osovine i visina šasija). Nadogradite svoj sistem kočenja dodavanjem paketa EBS Medium ili bilo koje dodatne opcije.
EBS je standard u svim specifikacijama.
Volvo dinamičko upravljanje
Aktivni upravljački sistem s funkcijom dodavanja i oduzimanja obrtnog momenta. Osigurava veću silu upravljanja pri malim brzinama, smanjuje udare koji djeluju na upravljački sistem i drži volan u položaju za pravolinijsku vožnju pri kočenju po površinama sa mješovitim koeficijentom trenja. Volan se automatski vraća u neutralan položaj i pri hodu naprijed i pri hodu nazad.
Volvo dinamičko upravljanje sada je dostupno na svim konfiguracijama kamiona, osim onih s pogonskom prednjom osovinom (4×4, 6×6, 8×6 i 10×6).
Dodatne aktivne karakteristike upravljanja, kao što su lična podešavanja i smjernice za upravljanje, čine vožnju još ugodnijom i sigurnijom.
Podizanje tandemske osovine
Omogućava deaktiviranje i podizanje krajnje zadnje pogonske osovine na tandemskom osovinskom sklopu, kako bi se omogućila manja potrošnja goriva i bolji radijus zaokretanja. Pritiskom dugmeta na komandnoj ploči vozač može podići osovinu kada je kamion prazan. Osovina se automatski spušta i aktivira čim utovarite kamion.
Funkcija podizanja tandemske osovine dostupna je na konfiguracijama 6×4 i 8×4 sa pneumatskim ovjesom (sa tandemskim pogonskim sklopom), opremljenima disk kočnicama.
Automatska kontrola vuče (ATC)
Automatski aktivira pogonsku prednju osovinu kada je potrebna i deaktivira je kada to teren dopušta, čime se štedi gorivo i poboljšava upravljivost. ATC je dio standardne opreme na svim konfiguracijama modela Volvo FMX s pogonskom prednjom osovinom (4×4, 6×6, 8×6 i 10×6).
Prateće osovine
Dostupne u nekoliko konfiguracija – fiksne sa jednostrukim ili dvostrukim gumama, automatski upravljane ili aktivno upravljane. Osovinsko opterećenje: 7,5, 9,5, 10 ili 16 tona.
Vodeće osovine
Dostupne u fiksnoj ili aktivno upravljanoj verziji za tegljače i klasične kamione. Osovinsko opterećenje: 4,5, 7,5 ili 9 tona.
Osim funkcija paketa EBS Standard, EBS Medium ima i donje funkcije:
Nadzor statusa sistema EBS
Nadzor statusa sistema EBS putem elektronskog sistema vozila TEA2+ i alata Volvo Tech Tool.
Pomoć pri kretanju uzbrdo
Kočnice se otpuštaju tek kad postoji dovoljan obrtni moment motora da vozilo krene prema naprijed.
Analiza istrošenosti obloga kočnica
Upozorenje na obloge kočnica – izračunava se preostala raspoloživa kilometraža s postojećim oblogama kočnica. (Samo za disk kočnice.)
Automatsko otpuštanje parkirne kočnice
Parkirna kočnica se otpušta kada vozač pritisne pedalu gasa i izabere neki stepen prenosa (samo mjenjač I-Shift).
Osim programskih paketa postoje sljedeće mogućnosti.
Zajednička kočnica
Omogućava vozaču da zahtijeva impulsno kočenje prikolice. Kočnica se tada automatski aktivira i opasnost od bočnog otklizavanja je minimalna.
ESC (elektronska kontrola stabilnosti)
Sistem za održavanje stabilnosti kod kočenja aktivira kočnice na svakom pojedinom točku, pri čemu pruža stabilnost za cijelu kompoziciju i djeluje protiv proklizavanja, prevrtanja i njihanja prikolice. Funkcija ESC ispunjava zakonske zahtjeve elektronske kontrole stabilnosti vozila i dostupna je na vozilima sa 2, 3, 4 i 5 osovina.
Stop svjetlo pri naglom kočenju
Kada panično kočite pri brzinama većim od 50 km / h, svjetla kočnice zatrepere četiri puta u sekundi.
Hidraulični retarder
Kompaktni retarder na mjenjaču maksimalnog efekta 440 kW.