Kamioni

BOSNA I HERCEGOVINA

×

Specifikacije pogonskog sistema za Volvo FMX

  • Motori
  • I-Shift
  • I-Shift sa dva kvačila
  • Powertronic
  • Zadnje osovine
  • Prenosni omjeri zadnjih osovina
  • Kombinacije pogonskih sklopova powertrain
  • Pomoćni pogoni

Motori

 

D11K

D13K

Standard o emisiji

Euro 6

Euro 6

Br. cilindara

6

6

Zapremina

10,8 dm³

12,8 dm³

Hod klipa

152 mm

158 mm

Prečnik cilindra

123 mm

131 mm

Stepen kompresije

17:01

18:1 (420, 460, 500 KS), 17:1 (540 KS)

Ekonomični raspon broja okretaja

1.000–1.500 obr/min

950–1.400 obr/min

Efekat ispušne kočnice

160 kW (2400 okr/min)

200 kW (2300 okr/min)

Efekat VEB

290 kW (2400 okr/min)

 

Efekat VEB

mogućnost

 

Efekat VEB+

 

375 kW (2300 okr/min)

VEB+

 

mogućnost

Filteri za ulje

2 za glavni kanal, 1 za zaobilazni

2 za glavni kanal, 1 za zaobilazni

Zapremina ulja, uklj. filter

36 l

33 l

Rashladni sistem, ukupna zapremina

36 l

38 l

 

Preduslovi za gorivo

Gorivo bez sumpora (EN590, maks. 10 ppm sumpora)
Biodizel generacije 2 (EN15940, sintetički dizeli)

Pomoćni pogon na motoru

 

Izlazni obrtni moment

Prenosni omjer

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1

* Izlazni obrtni moment i u vožnji i u mirovanju.

D11K – snaga/obrtni moment

Neto izlazna snaga prema: EC 582/2011

D11K330 (243 kW)

 

Maks. snaga na 1.600–1.900 obr/min

330 KS

Maks. obrtni moment na 950–1.400 obr/min

1600 Nm

D11K380 (280 kW)

 

Maks. snaga na 1700–1800 o/min

380 KS

Maks. obrtni moment na 950–1.400 obr/min

1800 Nm

D11K430 (316 kW)

 

Maks. snaga na 1700–1800 o/min

430 KS

Maks. okretni moment na 1.000–1.400 obr/min

2050 Nm

D11K460 (338 kW)

 

Maks. snaga na 1.700–1.800 obr/min

460 KS

Maks. obrtni moment na 1.050–1.400 obr/min

2200 Nm

D13K – snaga/obrtni moment

Neto izlazna snaga prema: EC 582/2011

D13K420 (309 kW)

 

Maks. snaga na 1.400–1.800 obr/min

420 KS

Maks. obrtni moment na 860–1.400 obr/min

2100 Nm

D13K460 (338 kW)

 

Maks. snaga na 1400–1800 obr/min

460 KS

Maks. obrtni moment na 900–1.400 obr/min

2300 Nm

D13K500 (368 kW) 

 

Maks. snaga na 1.530–1.800 obr/min

500 KS 

Maks. obrtni moment na 980–1.270 obr/min

2500 Nm 

D13K540 (397 kW) 

 

Maks. snaga na 1.450–1.800 obr/min 

540 KS 

Maks. obrtni moment na 1.000–1.450 obr/min

2600 Nm 

I-Shift

12-brzinski mjenjač sa reduktorom i promjenom raspona pomoću automatskog sistema promjene stepeni prenosa. I-Shift se može opremiti kompaktnim retarderom, pomoćnim pogonom, pomoćnom pumpom servo upravljača i hladnjakom ulja.

Specifikacije

Tip

Najviši stepen prenosa

Obrtni moment motora (Nm)

Ukupna težina vučnog voza (tone)

AT2412F

Neposredan

2400

44

AT2612F

Neposredan

2600

100

ATO2612F

Ubrzavajući

2600

100

Specifikacije I-Shifta s dva kvačila

Tip

Najviši stepen prenosa

Obrtni moment motora (Nm)

Ukupna težina vučnog voza (tone)

SPO2812

Ubrzavajući

2800

80

Powetronic

Potpuno automatski mjenjač bez prekida toka snage, sa pretvornikom obrtnog momenta i hladnjakom ulja. Mijenja stepene prenosa bez gubitka snage. Powertronic se može tvornički opremiti pomoćnim pogonom, integriranim retarderom i pomoćnom pumpom servo upravljača.

Powertronic

Tip

Najviši stepen prenosa

Obrtni moment motora (Nm)

Ukupna težina vučnog voza (tone)

PT2106

Neposredan

2100

44

PT2606

Neposredan

2600

60

Ugrađeni programi vožnje za Powertronic

potrošnje goriva

Služi za optimalnu ekonomičnost. Promjene stepena prenosa vrše se kod najekonomičnijih obrtaja.

Učinak

Koristi se u slučajevima kada je potrebna dodatna snaga motora. Do promjene stepena prenosa naviše i naniže dolazi pri većim okretajima motora.

Zadnje osovine

Tip

Osovina

Zupčanik

Najveći obrtni moment (Nm)

Maksimalno opterećenje osovine/osovinskog sklopa (tone)

Ukupna težina vučnog voza (tone)

Jednostruki reduktor

         

RSS1344C/E

Samostalna

Hipoidni

2600

13

44

RSS1356

Samostalna

Hipoidni

2400/2800

13

56/44

RSS1370A/B

Samostalna

Hipoidni

3550

13

70

RTS2370A

Tandemska

Hipoidni

3550

23

80

RSS1244B

Samostalna

Hipoidni

2800

12

44

RTS2310A

Tandemska

Hipoidni

3550

23

100

RSS1352A

Samostalna

Hipoidni

2800

13

52

Planetarni reduktor

         

RSH1365

Samostalna

Konusno spiralni

2400

13

65

RSH1370F

Samostalna

Konusno spiralni

3550

13

70

RTH2610F

Tandemska

Konusno spiralni

3550

26

100

RTH3210

Tandemska

Konusno spiralni

3550

32

100

RTH3312

Tandemska

Konusno spiralni

3550

33

120

RTH3815

Tandemska

Konusno spiralni

3550

38

150

Prenosni omjeri zadnjih osovina

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1352

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

RSH1365

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.31:1

2.31:1*

2.31:1

2.50:1

2.47:1

2.43:1

2.06:1

3.61:1

3.46:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.47:1

2.47:1*

2.47:1

2.64:1

2.64:1

2.57:1

2.17:1

3.76:1

3.61:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.64:1

2.64:1*

2.64:1

2.79:1

2.85:1

2.83:1

2.31:1

4.12:1

3.76:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

2.85:1

2.85:1*

2.85:1

3.10:1

3.08:1

3.09:1

2.47:1

4.55:1

4.12:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.08:1

3.08:1*

3.08:1

3.44:1

3.40:1

3.40:1

2.64:1

 

4.55:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 

3.36:1

3.36:1*

3.36:1

3.67:1

3.67:1

3.78:1

2.85:1

 

5.41:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 
 

3.70:1

   

4.11:1

4.13:1

3.08:1

   

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 
 

4.11:1

     

4.50:1

3.36:1

   

5.41:1

5.41:1

   
 

4.63:1

     

5.14:1

3.70:1

   

6.18:1

6.18:1

   
 

5.29:1

     

5.67:1

4.11:1

     

7.21:1

   
         

6.17:1

4.63:1

           

 

* Za RSS1344E

Kombinacije pogonskih sklopova powertrain

 

D11K330

D11K370

D11K410

D11K450

D13K420

D13K460

D13K500

D13K540

Powertronic

               

PT2106

       

PT2606

       

I-Shift

               

AT2412F

   

AT2612F

ATO2612F

I-Shift sa dva kvačila

               

SP02812

         

Osovine sa jednostrukim reduktorima

               

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1352

RSS1356

RTS2370A

RSS1370A/B

RTS2310A

Osovine sa planetarnim reduktorima

               

RSH1365

 

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

Prednja pogonska osovina/mjenjač za distribuciju

             

FAA11/FAA21/V2501TB

Pomoćni pogoni

Na motoru

PTER-DIN
Zadnji pomoćni pogon na motoru za neposredni pogon hidraulične pumpe.
PTER1400
Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom za pogon hidraulične pumpe.
PTER100
Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom za pogon hidraulične pumpe.

Na mjenjaču

PTR-F
Priključak za spojnu prirubnicu i mali ili veliki broj obrtaja.
PTR-FL/FH 
Priključak za spojnu prirubnicu i mali ili veliki broj obrtaja.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Za mali/srednji/veliki broj obrtaja sa DIN priključkom za neposredno spajanje hidraulične pumpe.
PTRD-F
Veliki broj obrtaja sa priključkom za spojnu prirubnicu za neposredno montiranje kardanskog vratila.
PTRD-D
Velik broj okretaja s dvostrukim pogonom. DIN priključak sprijeda i pozadi za neposredno spajanje hidrauličnih pumpi.
PTRD-D1
Veliki broj obrtaja s dvostrukim pogonom. Priključak za spojnu prirubnicu pozadi i DIN priključak sprijeda.
PTRD-D2
Veliki broj obrtaja sa dvostrukim pogonom pozadi i jednostrukim pogonom sprijeda. Dva priključka za spojnu prirubnicu pozadi i jedan DIN priključak sprijeda.

UPOZNAJTE BOLJE VOLVO FMX

Izradite specifikacije za kamion koji vam odgovara. Sve to događa se kod lokalnog distributera kompanije Volvo Trucks.