Isporuka idealne kombinacije

Australijski vlasnik voznog parka Craig Fox kaže da je uspješan u prevozničkoj industriji jer se pridržava dvije stavke: prevozom unosne robe i prevozom raznovrsne robe.

Kamion kompanije Fox Transport

Sjedište kompanije Fox Transport nalazi se u australskom gradu Port Fairy i prevozi raznovrsnu rasutu robu.

Craig Fox

Craig Fox bio je ribar do prije šest godina, kada je otkupio transportnu kompaniju.

Australijski vlasnik voznog parka Craig Fox kaže da je uspješan u prevozničkoj industriji jer se pridržava dvije stavke: prevoza samo isplativih tereta i prevoza razne vrste robe.

Prije šest godina, Craig Fox skoro da ništa nije znao o kamionima.

"Bavio sam se ribarstvom, a kada su kvote za ribarstvo postale neodržive, morao sam potražiti nešto drugo čime ću se baviti, pa sam kupio kamionsku kompaniju od oca."

U to vrijeme kompanija Fox Transport, sa sjedištem u gradu Poirt Fairy u provinciji Victoria u jugozapadnoj Australiji, sastojala se od samo jednog kamiona i kompozicije prikolica. Craig je prepoznao nove prilike za proširenje voznog parka, pa mu je pridodao dvije B-Double kiperske prikolice za žitarice, prikolicu sa bočnom kliznom ceradom i cisternu za rasute kemikalije.

"Još uvijek nam je sjedište u Port Feriju", kaže Craig, "ali poslujemo po cijeloj Viktoriji. Tipična putanja za B-Double kompoziciju mogla bi biti da prevezemo tovar crnog dekorativnog kamena od našeg pogona za prosijavanje do Melburna, preuzmemo tovar đubriva i prevezemo ga do grada Mildjure, preuzmemo tovar žitarica ili gipsa i prevezemo ga nazad u Gipslend ili naše sjedište. Vozač bi bio odsutan oko tri dana ako bi otišao na takav put."

Pazeći da se ne veže za jednu vrstu tovara, Craig je razgranao posao što je više mogao.

"Žitarice, kreč, pijesak, kamen, đubrivo, standardni tovar – radimo sve to", kaže Craig. "Imamo i cisternu za kemikalije, pa možemo kombinovati neke tečne tovare. Kada je zatišje u jednoj grani poslovanja, druge to obično nadoknađuju. Razne vrste tovara takođe drže vozače u pripravnosti, a oni to cijene."

Kao vrlo praktičan menadžer, Craig vozi jedan od svojih kamiona svakoga dana u sedmici u lokalu – do Melburna, Gipslenda ili Mildjure. Tokom putovanja, pravi pauze kako bi porazgovarao sa kupcima, napravio plan i provjerio da li su svi zadovoljni njegovom uslugom.

"Iz mog ugla, briga o kupcima je od najvećeg značaja. Ako nekome treba nešto hitno, učinit ćemo sve da napravimo novi plan i da ga zadovoljimo", kaže Craig.

"Razgovaram sa kupcima svakodnevno da bih znao šta im je potrebno, a fleksibilnost je obavezna. Pomaže i to što sam u kamionu jer tačno znam sa čime se vozači svakodnevno suočavaju i vidim kako se kamioni ponašaju. To mi pomaže da shvatim kako da u nekim stvarima budemo efikasniji."

Iz moje perspektive, najvažnija je briga za klijente.

Craig Fox

Direktor kompanije Fox Transport

Kako se marže sve više smanjuju, efikasna potrošnja goriva jedna je od oblasti koja posebno zanima Craiga.

"Veoma me zanima efikasna potrošnja goriva", kaže Craig, "što je jedan od razloga zašto koristim Volvo. Instruktori vožnje kompanije Volvo malo su nas obučavali i to nam je zaista značilo. Razumijevanje nekoliko jednostavnih tehnika vožnje i potpuno iskorištenje tehnologije u kamionu imalo je veliki uticaj na našu potrošnju goriva. Prije smo prelazili oko 1,8 km po litru, a sada oko 2,1."

To je 240 litara goriva manje, po sedmici i po kamionu. Nije teško vidjeti kako je to direktna prednost za dobit kompanije Fox Transport. "Samo zato što znaju kako da potpuno iskoriste automatizovani ručni mjenjač I-Shift i što koriste svaku priliku da koče motorom umjesto da drže nogu na pedali, naši vozači štede mnogo goriva", kaže Craig, "bez negativnog uticaja na trajanje putovanja. Dalje ćemo eksperimentirati sa diferencijalima na FH modelima kako bismo vidjeli da li kamioni mogu držati najviši stepen prenosa malo duže."

 

Kamion kompanije Fox Transport na cesti.

Craig Fox je veoma praktičan direktor i svakodnevno radi u nekom od svojih kamiona.

Prepoznajući tu efikasnost kao jedan od preostalih načina za poboljšanje profitabilnosti, Craig takođe traži tehnologiju koja će ga učiniti konkurentnim.

"Koristim Volvo Dynafleet sistem na dva FH kamiona", kaže Craig, "i imam odličan uvid u sve aspekte performansi svih kamiona. Na primjer, Dynafleet nam je sasvim jasno pokazao da skoro uopšte nismo kočili motorom. Čim smo to shvatili, počeli smo tražiti prilike za to i sada skoro 10% putovanja kočimo motorom. To znatno štedi gorivo."

Pošto je integralni dio poljoprivredne industrije Viktorije i pošto razvija poslovanje, kompanija Fox Transport želi unaprijediti vozni park za neku godinu.

Dynafleet mi pruža sjajan uvid u sve aspekte rezultata rada svakog kamiona.

Craig Fox

Direktor kompanije Fox Transport

"Poboljšat ćemo prikolice, zamijeniti stare FH kamione za nove Euro 5 modele i vjerovatno preći na FE 340 KS kako bismo malo povećali koristan teret pri lokalnim prevozima. Bez obzira na to koliko jurimo po državi, ne zaboravljamo lokalne kupce."

Nakon samo šest godina poslovanja, jasno je da Craig veoma dobro razumije šta prevozničku kompaniju čini uspješnom.

"Ispunjavanje obećanja datih kupcima, što veća efikasnost, raznovrsnost i detaljan rad – to je ono što mi ide u prilog", kaže Craig. "Ali, dok se fokusiramo na tehničku stranu, znamo da je pružanje pouzdane korisničke usluge najvažnija stvar. Bez toga niste uspješni, a mi smo stekli dobar ugled zato što smo mogli pružiti prilagođenu uslugu koju mala porodična kompanija može pružiti.

„Ako sam išta naučio“, zaključuje on, „to je da u ovoj igri nikada ne prestajete učiti.“

VOZNI PARK

Vozila: FH Globetrotter XXL 6x4 B-dvostruki; FH 6x4 B-dvostruki; NH 6x4 B-dvostruki; klasični FM sa prikolicom-kiperom; klasični FE sa Tite-liner karoserijom. Vrijeme proizvodnje kamiona u rasponu je od 2002. do 2012. godine.
Radno okruženje:
 Vozni park kompanije Fox utovaruje robu u različitim terenskim uslovima, uključujući pijesak, konjušnice i blato, često koristeći blokadu diferencijala za ulazak i izvlačenje, a zatim prelazi velike udaljenosti na autocestama.
Primjene:
 svi kamioni osim modela NH imaju automatski ručni mjenjač I-Shift. Dva FH kamiona imaju Dynafleet, potporu za vožnju unutar trake i automatsku regulaciju razmaka.
Potrošnja goriva:
 FH sa 540 KS postiže 2 km/l u B-dvostrukoj konfiguraciji i do 2,5 km/l sa jednostrukom prikolicom; FH sa 520 KS troši do 1,9 km/l.

Povezani sadržaj

Cestovni voz od 175 tona juri australskom divljinom

U zabačenim predjelima Australije 52-godišnja baka sjedi za upravljačem kamiona Volvo FH 16 i vozi 175-tonski cestovni voz. Iza nje su četiri prikolice, a ispred nje dugačak, vruć dan na cesti. Kćerka i udovica vozača kamiona, Maxine Taylor, ne bi to ...

IT pristup

Veoma je važno precizno znati gdje se kamioni nalaze i šta prevoze putem prenosa podataka u stvarnom vremenu. To je ono što je Ben van Leeuwen iz kompanije Frigolanda ostvario....

Uptime Express u Sjedinjenim Američkim Državama

Taylor White, potpredsjednik kompanije AMX, ima mnogo razloga za izbor vozila Volvo. Novi Centar za mobilnost u Greensborou u Sjevernoj Karolini njegovoj kompaniji štedi vrijeme i novac....

Filtriranje članaka

5 true 5