Kamioni

Specifikacije za novi Volvo FH Aero

Sve što trebate znati o kamionu Volvo FH Aero, s detaljima.

Pogonski sklop

Pronađite specifikacije motora, stepena prijenosa, zadnjih osovina (uključujući odnose), kombinacija pogonskih sistema i pomoćnih pogona.

Električni kamion za teška opterećenja – snaga/obrtni moment

 

G13 – snaga/obrtni moment

Neto izlazna snaga prema: EC 582/2011

D13 – snaga/obrtni moment

Neto izlazna snaga prema: EC 582/2011

D13 I-save – snaga/obrtni moment

Neto izlazna snaga prema: EC 582/2011

Električni

Volvo FH Aero Electric

Učinak

Do 330–490 kW (450–666 KS) kontinuirane snage

Domet

Do 300 km (4x2 traktorska prikolica)

Vrijeme punjenja (potpuno punjenje​)

9,5 h uz AC (43 kW) 2,5 h uz DC (250 kW)

Kapacitet baterije

360–540 kWh, 4–6 baterija

  

Plinski pogon

G13

Standard o emisiji

Euro 6

Broj cilindara

6

Zapremina

12,8 dm³

Hod klipa

158 mm

Prečnik cilindra

131 mm

Stepen kompresije

17:01

Ekonomični raspon broja obrtaja

900 – 1400 obr/min

Efekat ispušne kočnice

200 kW

Efekat motorne kočnice*

380 kW (2300 obr/min)

Filteri za ulje

2 puna protoka

Zapremina ulja, uključ. filter

35 l

Rashladni sistem, ukupna zapremina

38 l

  
 

G13 420 KS (309 kW)

 

  
 

Maks. snaga pri 1600-1700 obr/min

420 KS

  
 

Maks. obrtni moment pri 905-1400 obr/min

2100 Nm

  
 

G13 460 KS (338 kW)

 

  
 

Maks. snaga pri 1600-1700 obr/min

460 KS

  
 

Maks. obrtni moment na 950–1400 obr/min

2300 Nm

  
 

G13 500 KS (368 kW)

   
 

Maks. snaga pri 1600-1700 obr/min

500 KS

  
 

Maks. obrtni moment pri 980-1404 obr/min

2550 Nm

  
     

Dizel

D13

D13 I-Save 

Standard o emisiji

Euro 6

Euro 6

 

Broj cilindara

6

6

 

Zapremina

12,8 dm³

12,8 dm³

 

Hod klipa

158 mm

158 mm

 

Prečnik cilindra

131 mm

131 mm

 

Stepen kompresije

18.0:1

18.0:1

 

Ekonomični raspon broja obrtaja

900 – 1400 obr/min

900–1300 obr/min

 

Efekat ispušne kočnice

175 kW (2300 obr/min)

150 kW

 

Efekat motorne kočnice*

340 kW (2300 obr/min)

435 kW (2300 obr/min)

 

Filteri za ulje

2 puna protoka

2 puna protoka

 

Zapremina ulja, uključ. filter

35 l

35 l

 

Rashladni sistem, ukupna zapremina

24 l

26 l

 
    

Preduvjeti za gorivo

Gorivo bez sumpora (EN590, maks. 10 ppm sumpora) Biodizel generacije 2 (EN15940, sintetički dizel)

Interval mijenjanja ulja

Do 150.000 km ili jednom godišnje kod specifikacije VDS4.

 

 

D13 420 KS (309 kW)

 

  
 

Maks. snaga na 1404–1700 obr/min

420 KS

  
 

Maks. obrtni moment pri 905-1400 obr/min

2100 Nm

  
 

D13 I-Save 420 KS (309 kW)*

 

  
 

Maks. snaga na 1230–1600 obr/min

420 KS

  
 

Maks. obrtni moment pri 900-1230 obr/min

2400 Nm

  
 

D13 460 KS (338 kW)

   
 

Maks. snaga pri 1404-1700 obr/min

460 KS

  
 

Maks. obrtni moment pri 945-1400 obr/min

2300 Nm

  
 

D13 I-Save 460 KS (338 kW)*

   
 

Maks. snaga pri 1240-1600 obr/min

460 KS

  
 

Maks. obrtni moment pri 900-1240 obr/min

2600 Nm

  
 

D13 I-Save 480 KS (353 kW)*

   
 

Maks. snaga pri 1250-1600 obr/min

480 KS

  
 

Maks. obrtni moment pri 900-1250 obr/min

2700 Nm

  
 

D13 500 KS (368 kW)

   
 

Maks. snaga pri 1404-1700 obr/min

500 KS

  
 

Maks. obrtni moment pri 980-1400 obr/min

2500 Nm

  
 

D13 I-Save 500 KS (368 kW)

   
 

Maks. snaga pri 1250-1600 obr/min

500 KS

  
 

Maks. obrtni moment pri 900-1250 obr/min

2800 Nm

  
 

D13 540 KS (397 kW)

   
 

Maks. snaga pri 1458-1700 obr/min

540 KS

  
 

Maks. obrtni moment pri 1000-1400 obr/min

2600 Nm

  
     

*dostupno s B100, biodizel

Pomoćni pogon na motoru

 

Izlazni obrtni moment

Prijenosni omjer 

EPTT350

350 Nm*

1.26:1

 

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

 

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1

 
    

* Izlazni obrtni moment i u vožnji i u mirovanju.

I-Shift

12-brzinski mjenjač s reduktorom i promjenom raspona pomoću automatskog sistema promjene stepeni prijenosa. I-Shift se može opremiti kompaktnim retarderom, pomoćnim pogonom, pomoćnom pumpom servo upravljača i hladnjakom ulja. Također je moguće naručiti I-Shift s gumičastim zupčanicima, ultra-niskim pužnim brzinama i više brzina za vožnju unazad.

Tip

Najviši stepen prijenosa

Obrtni moment motora (Nm)

Ukupna težina vučnog voza (tone)

AT2412

Neposredan

2400

44

AT2612

Neposredan

2600

100

ATO2612

Ubrzavajući

2600

100

AT2812

Neposredan

2800

70

ATO3112

Ubrzavajući

3150

100

    

I-Shift s dva kvačila

Tip

Najviši stepen prijenosa

Obrtni moment motora (Nm)

Ukupna težina vučnog voza (tone)

SPO2812

Ubrzavajući

2800

80

    

Tip

Osovina

Zupčanik

Maks. obrtni moment (Nm)

Maks. opterećenje osovine/osovinskog sklopa (t)

Ukupna težina vučnog voza (t)

Jednostruki reduktor

RSS1244B

Samostalni

Hipoidni

2800

12

44

RSS1344C/E

Samostalni

Hipoidni

2600

13

44

RSS1344E

Samostalni

Hipoidni

2800

13

44

RSS1352A

Samostalni

Hipoidni

2800

13

52

RSS1370A/B

Samostalni

Hipoidni

3800

13

70

RTS2370A

Tandemski

Hipoidni

3800

23

70

RTS2310A

Tandemski

Hipoidni

3800

23

100

Planetarni reduktor

RSH1370F

Samostalni

Konusno spiralni

3800

13

70

RT2610B/F

Tandemski

Konusno spiralni

3800

26

100

RTH3210F

Tandemski

Konusno spiralni

3800

32

100

RTH3212F

Tandemski

Konusno spiralni

3800

32

100

RTH3312

Tandemski

Konusno spiralni

3800

33

100

RTH3815

Tandemski

Konusno spiralni

3800

38

100

      

Prijenosni omjeri zadnjih osovina

Samostalne osovine

RSS1244B

RSS1344C

RSS1344E

RSS1352A

RSS1370A/B

RSH1370F

2.06:1

2.31:1*

2.06:1

2.06:1

2.06:1

3.46:1

2.17:1

2.47:1*

2.17:1

2:17.1

2.17:1

3.61:1

2.31:1

2.47:1*

2.31:1

2.31:1

2.31:1

3.76:1

2.47:1

2.85:1*

2.47:1

2.47:1

2.47:1

4.12:1

2.64:1

3.08:1*

2.64:1

2.64:1

2.64:1

4.55:1

2.85:1

3.36:1*

2.85:1

2.85:1

2.85:1

5.41:1

3.08:1

3.70:1

3.08:1

3.08:1

3.08:1

 
3.36:1

4.11:1

3.36:1

3.36:1

3.40:1**

 
 

4.63:1

  

3.67:1**

 
 

5.29:1

  

4.11:1**

 
 

6.17:1

    
      

* Za RSS1344E

** Za RSS1370B

Tandemske osovine

RST2370A/B

RTS2310A

RTH2610B

RTH2610F

RTH2610B7F

RTH3210F

RTH3212F

RTH3312

RTH3815

2.43:1

2.06:1

3.33:1

3.33:1

3.33:1

3.33:1

3.33:13.61:14.14:1

2.57:1

2.17:1

3.46:1

3.46:1

3.46:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.83:1

2.31:1

3.61:1

3.61:1

3.61:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.09:1

2.47:1

3.76:1

3.76:1

3.76:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.40:1

2.64:1

3.93:1

3.97:1

3.97:1

3.97:1

3.93:1

5.41:1

 

3.78:1

2.85:1

4.12:1

4.12:1

4.12:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 

4.13:1

3.08:1

4.55:1

4.55:1

4.55:1

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 

4.50:1

3.36:1

5.41:1

5.41:1

5.41:1

5.41:1

5.41:1

  

5.14:1

3.70:1

 

6.18:1

 

6.18:1

6.18:1

  

5.67:1

4.11:1

   

7.21:1

7.21:1

  

6.17:1

4.63:1

       
         

 

D13 420 KS

D13 460 KS

D13 500 KS

D13 540 KS

I-Shift

AT2412

 

 

AT2612

ATO2612

I-Shift s dva kvačila

SP2812

 

Osovine s jednostrukim reduktorima

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1344E

RSS1352A

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Osovine s planetarnim reduktorima

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

     

 

D13 I-Save 420 KS

D13 I-Save 460 KS

D13 I-Save 500 KS

I-Shift

AT2412

 

 

AT2612

 

ATO2612

 

AT2812

  

ATO3112

  

I-Shift s dva kvačila

SP2812

 

Osovine s jednostrukim reduktorima

RSS1244B

 

RSS1344C/E

 

RSS1344E

 

RSS1352A

 

RSS1370A/B

 

RTS2370A

 

RTS2310A

 

Osovine s planetarnim reduktorima

RSH1370F

 

RTH2610F

 

RTH3210

 

RTH3312

 

RTH3815

 

    

 

G13 420KS

G13 460KS

G13 500KS

I-Shift

AT2412

 

AT2612

ATO2612

Osovine s jednostrukim reduktorima

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1344E

 

RSS1352A

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Osovine s planetarnim reduktorima

RSH1370F

RTH2610F

    

Dostupna je široka paleta pomoćnih pogona koji zavise ili ne zavise od kvačila za sve vrste karoserijske opreme.

Pomoćni pogoni nezavisni od kvačila

PTER-DIN: Zadnji pomoćni pogon na motoru za neposredni pogon hidraulične pumpe.

PTER1400: Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom za pogon hidraulične pumpe.

PTER-100: Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom za pogon hidraulične pumpe.

Pomoćni pogoni zavisni od kvačila

PTR-F: Priključak za spojnu prirubnicu i mali ili veliki broj obrtaja.

PTR-FL/FH: Priključak za spojnu prirubnicu i mali ili veliki broj obrtaja.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Za mali/srednji/veliki broj obrtaja s DIN priključkom za neposredno spajanje hidraulične pumpe.

PTRD-F: Veliki broj obrtaja s priključkom za spojnu prirubnicu za neposredno montiranje kardanskog vratila.

PTRD-D: Veliki broj obrtaja s dvostrukim pogonom. DIN priključak sprijeda i pozadi za neposredno spajanje hidrauličnih pumpi.

PTRD-D1: Veliki broj obrtaja s dvostrukim pogonom. Priključak za spojnu prirubnicu pozadi i DIN priključak sprijeda.

PTRD-D2: Veliki broj obrtaja s dvostrukim pogonom pozadi i jednostrukim pogonom sprijeda. Dva priključka za spojnu prirubnicu pozadi i jedan DIN priključak sprijeda.

Vanjski i unutrašnji izgled

Pronađite specifikacije dimenzija kabine, visina kabine iznad tla te karakteristika kabine.

Dostupne su četiri različite verzije vanjskih obloga koje odgovaraju različitim potrebama.

Volvo FH Aero with the basic exterior trim 

Osnovna

Thunder siva rešetka i kvake na vratima. Hromirana prednja svjetla. Thunder sivi štitnik od sunca, poklopci retrovizora i branik.

Volvo FH Aero with the enhanced exterior trim  

Poboljšana

Rešetka u boji kabine i hromirana prednja svjetla. Thunder sivi štitnik od sunca, poklopci retrovizora, kvake na vratima i branik.

Volvo FH Aero with highest level exterior trim  

Najviši nivo

Rešetka u boji kabine, poklopci retrovizora, štitnik od sunca, kvake na vratima, branik i spojler. Hromirana prednja svjetla.

Volvo FH Aero with basic with sturdy front exterior trim 

Osnovno s čvrstom prednjom

Thunder sivom rešetkom i kvakama na vratima. Crna prednja svjetla. Thunder sivi štitnik od sunca i poklopci retrovizora. Čelični branik obojen u sivo.

Volvo FH Aero je dostupan sa šest različitih nivoa unutrašnje opreme za različite potrebe.

Volvo FH Aero with vinyl and textile trim robust, interior trim level 

Vinilna i tekstilna oprema Robust

Izdržljivi materijali od vinila i tekstila s modernom šemom boja koja odgovara različitim dijelovima unutrašnjosti.

Volvo FH Aero with textile trim dynamic, interior trim level 

Tekstilna oprema Dynamic

Tekstilna unutrašnjost s modernom shemom boja u različitim nijansama odgovarajuće sive koja se slaže s različitim dijelovima unutrašnjosti.

Volvo FH Aero with plush trim progressive, interior trim level 

Pliš oprema Progressive

Ova meka plišana oprema unutrašnjosti nudi tamnu shemu boja i odgovara različitim dijelovima unutrašnje opreme.

Volvo FH Aero with leather trim robust, interior trim level 

Kožna oprema Robust

Unutrašnjost s tamnom šemom boja i dvobojnim kožnim sjedištima koja se uklapaju u različite dijelove unutrašnje opreme.

Volvo FH Aero with leather trim dynamic, interior trim level 

Kožna oprema Dynamic

Unutrašnjost s različitim nijansama sive boje i dvobojnim potpuno kožnim sjedištima koja odgovaraju različitim dijelovima unutrašnjosti.

Volvo FH Aero with leather trim progressive, interior trim level 

Kožna oprema Progressive

Unutrašnjost s različitim nijansama Skylar (bež) boje i dvobojnim potpuno kožnim sjedištima koja odgovaraju različitim dijelovima unutrašnjosti.

Volvo FH Aero globetrotter XXL cab with measurements, viewed from the side 

Globetrotter XXL: udobnost i prostor

Globetrotter XXL također pruža bezbjedan i udoban smještaj do dvije osobe, ali s još udobnijim spavanjem na širem i dužem donjem ležaju – zahvaljujući dužoj kabini.

Volvo FH Aero globetrotter XL cab with measurements, viewed from the side  

Globetrotter XL: izgrađena za odlaganje

Kabina Globetrotter XL (CAB-XHSL) također pruža bezbjedan i udoban smještaj za dvije osobe te još više prostora za odlaganje zahvaljujući dodatnoj visini. Visina unutrašnjosti kabine je 220 centimetara (211 centimetra na poklopcu prostora motora).

Volvo FH Aero globetrotter cab with measurements, viewed from the side  

Kabina Globetrotter: društvo od dvije osobe

Kabina Globetrotter (CAB-HSLP) služi također za udoban smještaj tokom noći za dvije osobe. Osim toga vertikalna konstrukcija pruža dovoljno dodatnog prostora za odlaganje. Visina unutrašnjosti je 205 centimetara (196 centimetara na poklopcu prostora motora).

Volvo FH Aero sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Kabina za spavanje

Kabina za spavanje (CAB-SLP) za udobno noćenje jedne ili dvije osobe. Visina unutrašnjosti je 171 centimetar, 162 centimetra na poklopcu prostora motora.

Volvo FH Aero low sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Niska kabina za spavanje

Niska kabina za spavanje (CAB-LSLP) sa spuštenim krovom i ovjesom kabine omogućava prevoz tereta iznad kabine. Visina unutrašnjosti je 147 centimetara, 138 centimetara na poklopcu prostora motora.

Tegljač

 

 

 

Visina A (mm)

Visina B (mm)

Visina C (mm)

Visina D (mm)

Pogon

Visina šasije

Ovjes

Gume

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

4x2

Visoki

Lisnati/pneumatski

315/80-R22.5

3430

3800

39503225

4x2

Visoki

Lisnati/pneumatski

315/80-R22.5

3440

3800

39503225

4x2

Srednji

Lisnati/pneumatski

315/70-R22.5

3350

3720

3870

3145

4x2

Niski

Pneumatski/pneumatski

315/60-R22.5

3230

3600

3750

3025

4x2

Niski

Pneumatski/pneumatski

315/60-R22.5

3250

3620

3770

3045

4x2

Ekstra niski

Pneumatski/pneumatski

295/60-R22.5

3210

3580

3730

3005

6x2

Srednji

Lisnati/pneumatski

315/70-R22.5

3350

3720

3870

3145

        

 

Klasični kamion

 

 

 

Visina A (mm)

Visina B (mm)

Visina C (mm)

Visina D (mm)

Pogon

Visina šasije

Ovjes

Gume

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

6×2

Visoki

Pneumatski/pneumatski

315/80-R22.5

3410

3780

3930

3205

6×2

Srednji

Pneumatski/pneumatski

315/70-R22.5

3330

3700

3850

3125

6×2

Niski

Pneumatski/pneumatski

315/60-R22.5

3230

3600

3750

3025

6×2

Visoki

Lisnati/lisnati

315/80-R22.5

3460

3830

3980

3255

6×4

Visoki

Lisnati/lisnati

315/80-R22.5

3450

3820

3970

3245

8×4

Visoki

Lisnati/lisnati

315/80-R22.5

3480

3850

4000

3275

10×4

Visoki

Lisnati/lisnati

315/80-R22.5

3480

3850

4000

3275

        

*Približne visine

Ovjes kabine u četiri tačke

Odaberite spiralne opruge s amortizerima, prednje spiralne opruge i zadnji pneumatski ovjes ili pneumatski ovjes svuda.

 

Otvori za ulaz zraka

Smješteni na lijevoj strani gore ili dolje, u zavisnosti od zadatka. Dostupan je i otvor za ulaz zraka sprijeda.

 

Boje

Odaberite i pogledajte. Na raspolaganju je otprilike 650 nijansi boja.

 

Presvlake

Dostupne u više stilove. Vinil, tekstil i pliš. Pojedine obloge sjedišta (osim onih od vinila i tkanine) mogu imati funkciju ventilacije.

 

Sjedište vozača

Odaberite jedan od tri nivoa udobnosti: Progresivni (pliš ili koža), dinamički (tekstil) i robusni (vinil). Fleksibilnost pruža dodatnu slobodu - ukupna dužina horizontalnog podešavanja sjedišta je 240 milimetara, a uspravnog 100 milimetara. Sjedište vozača je standardno opremljeno naslonom za glavu, podesivim i sklopivim naslonom, uspravnim i horizontalnim podešavanjem, podesivim osloncem za slabinski dio kičme i podesivim nagibom.

 

Sjedište suvozača

Odaberite jedan od tri nivoa udobnosti: Progresivni (pliš ili koža), dinamički (tekstil) i robusni (vinil). Sjedišta suvozača su standardno opremljena naslonom za glavu. Dostupno je i pokretno sjedište suvozača.

 

Ležajevi

Napravljeni za ugodan noćni odmor. Veličine ležaja: 74×200 cm, sa srednjim dijelom širine 81,5 cm, ili 74×200 cm, uz mogućnost izvlačenja na 88×200 cm sa srednjim dijelom širine 95,5 cm. Ležaj u kabini Globetrotter XXL dugačak je 213 cm. Širina u dijelu za glavu, srednjem dijelu i dijelu za stopala iznosi 99/106,5/91 cm. Opremite kabinu madracem od pjene ili madracem debljine 16 centimetara, koji ima džepičasta jezgra i nudi izuzetan komfor. Dostupne su tri varijante tvrdoće: meki, polutvrdi i tvrdi. Također pružamo dvije mogućnosti za odabir zaštite za madrac: poboljšava udobnost i omogućava vam brže raspremanje stvari. Također dostupno: ležaj na spuštanje s podesivim naslonom i komforni gornji ležaj (dimenzije 60×190 centimetara ili 70×190 centimetara).

Unutrašnji prostor za odlaganje

U kabini se nalaze prednja polica s četiri skrovita mjesta prema DIN standardu i dva velika pretinca za odlaganje s rolo-vratima na strani vozača i suvozača. Stražnji zid opremljen je laganom gornjom stražnjom policom s odličnom osvjetljenjem. Ispod ležaja se nalaze dvije ladice na izvlačenje, ukupne zapremine 130 litara. Osim toga, ispod madraca se nalaze i dva manja pretinca za odlaganje, i to jedan ispod nogu (od 10 litara), a drugi ispod glave (15 litara), kao i pretinac za odlaganje kod nožnog dijela kreveta za PET bocu.

 

Vanjski prostor za odlaganje

S obje strane kabine nalaze se veliki pretinci za odlaganje koji se mogu otvoriti i izvana i iznutra. Dodatni prostor za odlaganje od 30 litara, koji se ne grije, nalazi se ispod kabine s obje strane.

 

Prozor/poklopac otvora na krovu

Svaka kabina ima nepokretan panoramski prozor ili kao mogućnost krovni poklopac koji se može otvoriti do 50 milimetara. Osim toga, on služi i kao izlaz za vanredne situacije. Podešavanje krovnog poklopca može se izvršiti ručno ili na struju.

 

Upravljač

Isporučuje se u dvije različite veličine – prečnika od 450 mm ili 500 mm, u zavisnosti od specifikacije vašeg kamiona. Visina upravljača može se podesiti do 90 mm, a nagib do 28°. Podesivo upravljačko vratilo (opcija) omogućava vertikalno podešavanje upravljača od -5° do +15°, što povećava udobnost vožnje. Integrisane komande na upravljaču omogućavaju bezbjedno i lako korištenje tempomata, sirene, telefona i funkcija na instrument-tabli i bočnom ekranu.

 

Sistem klimatizacije

Tri alternativna klimatska sistema vam omogućavaju kontrolu temperature. Ventilacija s klasičnim grijanjem. Klima-uređaj s ručnom kontrolom (MCC). Klima-uređaj s automatskom kontrolom temperature (ECC/ECC2). Također dostupno sa senzorima sunčeve svjetlosti, magle i kvaliteta zraka. Dopunite sistem klimatizacije grijačem kabine i motora u mirovanju i I-ParkCoolom, hladnjakom kabine u mirovanju.

 

I-ParkCool 

Motor ne mora raditi kako biste mogli uživati u klimatizovanoj kabini. I-ParkCool kontroliše temperaturu u kabini kada vozilo stoji. Pomoću grijanja kabine u mirovanju osigurava prijatnu klimatizaciju: Korisno, na primjer, tokom noći kada temperatura naglo i naglo pada. Sistem provjerava zdravlje baterije kako ne bi ugrozio sposobnost pokretanja. I izračunava koliko energije je potrebno za zagrijavanje ili hlađenje kabine. Ako akumulatori nisu napunjeni do kraja, sistem će izračunati koliko snage se može iskoristiti. Nadalje, tih je. Sistem je za skoro 20 dB tiši od konkurentskih sistema na tržištu, što smanjuje zagađenje bukom i doprinosi boljem odmoru. Sistem klimatizacije je potpuno integrisan s normalnim sistemom ventilacije u vozilu tako da se vrući ili hladni zrak usmjerava i ravnomjerno raspoređuje kroz uobičajene otvore za ventilaciju po potrebi. Ovaj sistem ne utiče na aerodinamiku kabine i visinu za stajanje u njoj. Osim grijača kabine (PH-CAB).

Šasija

Pronađite specifikacije visina šasija, maks. opterećenja prednje osovine, zadnjeg ovjesa, tegljača, karakteristika šasije i kočnica.

Ekstra niska (tegljač)

oko 810 mm

Niska

oko 850 mm

Srednja

oko 900 mm

Visoka

oko 1000 mm

Ekstra visoka

oko 1200 mm

  

 

Pneumatski ovjes

Lisnati ovjes

Ekstra niski

8

-

Niski

8

-

Srednji

10/20*

9

Visoki

10/20*

10/20*

Ekstra visoka

-

10/20*

   

*Dvostruke prednje osovine

Tip

Osovine

Ovjes

Opterećenje osovine/osovinskog sklopa

Reduktor

Prateće/vodeće osovine

Samostalni

RAD-L90

4x2

Parabolični/lisnati

13 t

Jednostruki/planetarni

 

RAD-GR

4x2

Pneumatski ovjes

11,5/13 t

Jednostruki/planetarni

 

RAD-G2

4x2

Pneumatski (za građevinske kamione)

13 t

Planetarni

 
      

Osovinski sklop

RADT-GR

6x2

Pneumatski ovjes

19/20,5/22,5/23 t

Jednostruki/planetarni

Prateća osovina (fiksna/upravljana/automatski upravljana)

RAPD-GR

6x2

Pneumatski ovjes

16/19/22 t

Jednostruki/planetarni

Vodeća osovina (fiksna/upravljana)

RAPD-G4

6x2

Pneumatski ovjes

16 t

Jednostruki

Vodeća osovina (nepokretna)

RADD-G2

6×4/8×4

Pneumatski (za građevinske kamione)

21/23/26 t

Jednostruki/planetarni

 

RADD-BR

6×4/8×4

parabolični

20/21 t

Jednostruki/planetarni

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Parabolični/klasični lisnati

23/26 t

Jednostruki/planetarni

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Klasični lisnati

26/32 t

Planetarni

 

RADD-TR3

8x4

Klasični lisnati

38 t

Planetarni

 

RADD-GR

6×4/8×4

Pneumatski ovjes

21/23/26 t

Jednostruki/planetarni

 

RAPDT-GR

8×2

Pneumatski ovjes

27/30/30,5/31,5/32 t

Jednostruki/planetarni

Vodeća osovina (upravljana) i prateća osovina (fiksna/upravljana)

RADDT-GR

8×4/10×4

Pneumatski ovjes

27/33/36 t

Jednostruki/planetarni

Prateća osovina (upravljana)

RAPDD-GR

8×4

Pneumatski ovjes

27/30,5/32/35 t

Jednostruki/planetarni

Vodeća osovina (upravljana)

RADDT-G2

8×4/10×4

Pneumatski (za građevinske kamione)

27/33/36 t

Jednostruki/planetarni

Prateća osovina (upravljana)

      

Središnje montirane, polupodvučene ili podvučene spojke za prikolice sa središnjom osovinom. Spojke za prikolice se mogu pričvrstiti u razmacima od 25 milimetara.

Rezervoari za gorivo

Od aluminija ili čelika, zapremine od 150 do 900 litara. Maksimalna zapremina goriva iznosi 1510 litara za tegljač 4×2. Rezervoari za plin u veličinama 155 kg (375 l), 205 kg (495 l) i 225 kg (545 l).

Rezervoari za AdBlue

Zapremine od 32 do 112 litara. Pumpa za AdBlue je integrisana u modul rezervoara za AdBlue. Od plastike.

Kočnice
EBS (elektronski sistem kočenja) pruža sjajan odaziv, radne karakteristike i osjećaj kočenja, a istovremeno i omogućava pristup brojnim praktičnim karakteristikama. Funkcija EBS sada je dostupna i s disk kočnicama i s bubanj kočnicama sa Z-osovinom (za izabranu paletu konfiguracija osovine i visina šasija). Nadogradite svoj sistem kočenja dodavanjem paketa EBS Medium ili bilo koje dodatne opcije. EBS je standardna funkcija za sve specifikacije.
 

EBS medijum

Osim funkcija paketa EBS Standard, EBS Medium ima i donje funkcije:

 

Nadzor statusa sistema EBS 

Nadzor statusa sistema EBS putem elektronskog sistema vozila TEA2+ i alata Volvo Tech Tool.

 

Automatsko držanje

Zakočite kamion do potpunog zaustavljanja i Auto Hold zadržava zadnji primijenjeni kočioni pritisak kako bi držao kamion na mjestu sve dok vozač ne pritisne papučicu gasa.

 

Analiza istrošenosti obloga kočnica

Upozorenje na obloge kočnica – izračunava se preostala raspoloživa kilometraža s postojećim oblogama kočnica (samo za disk kočnice)

 

Automatsko otpuštanje parkirne kočnice

Parkirna kočnica se otpušta kada vozač pritisne pedalu gasa i izabere neki stepen prijenosa (samo mjenjač I-Shift).

Dodatne mogućnosti:

Osim programskih paketa postoje sljedeće mogućnosti.

 

Zajednička kočnica

Omogućava vozaču da zahtijeva impulsno kočenje prikolice. Kočnica se tada automatski aktivira i opasnost od bočnog otklizavanja je minimalna.

 

Elektronska kontrola stabilnosti – ESC.

Sistem za stabilizaciju kočnica aktivira kočnice posebno na svakom točku, čime osigurava stabilnost cijele kombinacije vozila i suprotstavlja se njenom bočnom otklizavanju i prevrtanju, kao i ljuljanju prikolice. Funkcija ESC ispunjava zakonske zahtjeve elektronske kontrole stabilnosti vozila i dostupna je na vozilima s 2, 3, 4 i 5 osovina.

 

Stop svjetlo pri naglom kočenju

Prilikom paničnog kočenja pri brzinama iznad 50 km/h, stop svjetla trepere brzinom od četiri puta u sekundi. 

 

Hidraulični retarder

Kompaktni retarder na mjenjaču maksimalnog efekta 440 kW.

Volvo dinamičko upravljanje

Aktivni upravljački sistem s funkcijom dodavanja i oduzimanja momenta zakretanja. Osigurava veću silu upravljanja pri malim brzinama, smanjuje udare koji djeluju na upravljački sistem i drži upravljač u položaju za pravolinijsku vožnju pri kočenju po površinama s mješovitim koeficijentom trenja. Upravljač se automatski vraća u neutralan položaj i pri hodu naprijed i pri hodu nazad. Volvo dinamičko upravljanje sada je dostupno na svim konfiguracijama kamiona, uključujući i one s dvostrukim prednjim osovinama. Sada je dostupan i u kombinaciji s nezavisnim prednjim ovjesom.

Vodeće osovine
Dostupne u fiksnoj ili aktivno upravljanoj verziji za tegljače i klasične kamione. Osovinsko opterećenje: 4,5, 7,5 ili 9 tona.
 

Prateće osovine

Dostupne u nekoliko konfiguracija – fiksne s jednostrukim ili dvostrukim gumama, automatski upravljane ili aktivno upravljane. Osovinsko opterećenje: 7,5, 9,5 ili 10 tona.

Podizanje tandemske osovine

Omogućava deaktiviranje i podizanje krajnje zadnje pogonske osovine na tandemskom osovinskom sklopu, kako bi se omogućila manja potrošnja goriva i bolji radijus zaokretanja. Pritiskom dugmeta na komandnoj ploči vozač može podići osovinu kada je kamion prazan. Osovina se automatski spušta i aktivira čim utovarite kamion. Funkcija podizanja tandemske osovine dostupna je na konfiguracijama 6×4 i 8×4 (na tandemskom osovinskom sklopu) koje su opremljene disk kočnicama.

Liste podataka

Podaci – sve što vam treba. Preuzmite tabele s podacima u PDF formatu za paletu kamiona Volvo FH Aero putem sljedećih veza.

Prikazane funkcije možda nisu standardne ili dostupne za sve nivoe opreme i opcije pogonskog sklopa.

Imate li pitanje?

Vaš lokalni distributer kamiona Volvo Trucks ima odgovor. Posjetite ih, nazovite ih ili ih zamolite da dođu vama.