Jednostavna aktivnost koja pokazuje kako poboljšati sigurnost kada je u pitanju interakcija biciklista i vozača kamiona.
Bezbjednost je prioritet kompanije Volvo Trucks još od njenog osnivanja. Istraživanjem i analizom postalo je jasno da je većina saobraćajnih nesreća posljedica ljudskog faktora. Zato smo, uz razvoj mnogih inovativnih funkcija bezbjednosti za svoje proizvode, željeli uraditi još više.
Naš je cilj podići svijest ljudi o njihovoj vidljivosti u saobraćaju. Kampanja ukazuje na situacije u koje su uključeni biciklisti i drugi učesnici u saobraćaju, i kako poboljšati sigurnost u interakciji biciklista i vozača kamiona.
Obrazovni komplet je besplatan i dostupan svima. Na primjer, nastavnici mogu upotrijebiti vježbe na svojim učenicima, a voditelji ih mogu primijeniti kao poslovnu aktivnost.
Komplet „Vidjeti i biti viđen“ koji služi kao inspiracija sastoji se od Vodiča za instruktore, PowerPoint prezentacije i vodiča za bezbjedno provođenje vježbi na otvorenom u kojima učestvuje i kamion.
Nakon završetka aktivnosti često je dobro podijeliti materijale kao što su refleksivni prsluci radi dodatne promocije bezbjednosti u saobraćaju.