Vaš Volvo kamion je precizan alat, a šasija je njegova kičma. Bez obzira da li vam je potreban kamion za povlačenje ekstremnih opterećenja u teškim uslovima, kruti kiper kamion ili lagani tegljač za upotrebu na cesti, možemo ga napraviti za vas iz istog koncepta šasije za sve kamione na dizel pogon. Birajte iz niza opcija zračnog i lisnog ovjesa, komponenti optimiziranih za težinu i preparata za izgradnju karoserije baš na način koji odgovara vašem transportu i vašim zahtjevima.
Vašu šasiju prilagođavamo koristeći komponente i sisteme koji su napravljeni da rade pouzdano u dugom periodu.
Kiper ili cisterna? Dizalica, transporter automobila ili vatrogasno vozilo? Lagan ili s ekstremnim kapacitetom opterećenja? Bez obzira na to kakvu primjenu imate na umu, Volvo šasija je spremna za nju. Širok raspon opcija specifikacije olakšavaju optimizaciju šasije kamiona vašim zahtjevima.
Svi Volvo kamioni su dizajnirani da olakšaju izgradnju karoserije i pomognu graditeljima karoserija da uspiju. Širok raspon opcija za konfiguracije osovina, visine šasije, međuosovinski razmak i dodatno pojačanje znači da se vrhunski kamion može s lakoćom izraditi po mjeri za vašu svrhu.
Kada naručite svoj kamion, mi proizvođaču karoserijske opreme omogućavamo trenutni pristup internet portalu Volvo Bodybuilder Instructions (VBI). Oni mogu početi raditi dok mi napravimo vaš kamion, što rezultira bržom, isplativijom isporukom i kamionom spremnim za rad.
Bez obzira na vaš teren ili uslove na putu, Volvo kamion je napravljen da vas vodi naprijed. Podizanje tandemske osovine, pogonjena prednja osovina i I-Shift s kočnicom za teren i zupčanicima za gusjenice su nekoliko primjera iz čitavog niza opcija kamiona koji olakšavaju život na neravnom terenu i lošim uslovima na cesti.
Upravljana prednja osovina uz automatsku kontrolu vuče automatski aktivira prednji pogon u pravom trenutku kada vam je to potrebno, te ga deaktivira kada vam više ne treba. Čvrsto osovinsko kućište je najniža tačka vozila i osigurava veliki razmak od tla kada je potpuno opterećen.
Naš stražnji pneumatski ovjes napravljen za građevinske kamione pruža vam do 300 mm rastojanja od tla i manje vibracija od lisnatog ovjesa. Opružni elementi, pneumatski jastuci i stabilizatori postavljeni su dobro zaštićeni na vrhu osovina kako bi vam osigurali rad.
Jeste li jako opterećeni? Nema problema. Bez obzira hoćete li odabrati pneumatski ili lisnati ovjes, jednostruka prednja osovina može podnijeti do 10 tona a dvojna prednja osovina i do 20 tona. To vam može pomoći da postignete bolje marže i olakšati rukovanje teškim ili neravnomjerno raspoređenim teretom.
Maksimalno povećajte svoju nosivost i produktivnost uz čvrsto i izdržljivo rješenje za stražnje osovine. Naš osovinski sklop za velike terete, koji sa lakoćom može podnijeti opterećenje do 38 tona.
Ako vam treba velika korisna nosivost, možete odabrati kamion s pet osovina, koji ćemo isporučiti direktno iz fabrike. Brže ćete dobiti svoj kamion i smanjiti troškove prilagođavanja. Kamion se isporučuje s potpunim odobrenjem tipa vozila.
Svaki kilogram korisnog tereta je važan. Pa zašto voziti s težinom koja se ne isplati? Kombinacijom lakih karakteristika kao što su instalacije prednje i zadnje osovine optimizovane za težinu i određivanjem kamiona za glatke ceste, dobijate vrhunsku mašinu za zaradu: Maksimalna nosivost uz očuvanu pouzdanost.
Kombinacijom naših laganih rješenja možete dobiti Volvo FM 4×2 tegljač težine 6,0 tona ili Volvo FH 4×2 tegljač težine 6,6 tona. To znači više nosivosti unutar ograničenja težine i moguće povećanje vašeg profita.
Manje goriva, bolja vuča i manji radijus zaokretanja. Podizanjem tandemske osovine možete deaktivirati i podići jednu od zadnjih pogonskih osovina, što vam pruža vučnu moć i kapacitet nosivosti pogona s tandemskom osovinom uz vozne karakteristike i efikasnost jedne pogonske osovine. Kada ponovo utovarite kamion, osovina se automatski spušta i aktivira.
Podizanje tandemske osovine omogućava bolju energetsku efikasnost kada deaktivirate i podignete osovinu kada vam nije potrebna. Potrošnja goriva može se smanjiti na povratku s podignutom osovinom. Na kraju, to bi moglo poboljšati vaš krajnji rezultat.
Podignite zadnju pogonsku osovinu i kamion se ponaša slično kao 4×2 ili 6×2, omogućavajući značajno poboljšani radijus okretanja i upravljivost u poređenju sa 6x4. Također smanjuje habanje guma. Treba vam bolje prianjanje? Jednostavno pritisnite dugme na komandnoj ploči i, ako to dopuštaju ograničenja opterećenja osovine, možete prebaciti teret na jednu pogonsku osovinu.
Work Remote je koristan alat kada radite izvan kabine. Daje vam kontrolu nad pogonskim sklopom i funkcijama karoserije. Bežičan je i robustan s dometom do 25 m i dugim vijekom trajanja baterije. Jedinica se puni kada je u svojoj priključnoj stanici unutar kabine.
Work Remote štedi vrijeme prilikom utovara i istovara i pomaže vam da izbjegnete greške u učitavanju, poput preopterećenja ili neravnomjerne raspodjele opterećenja. Za sigurnost i zaštitu, radio signal je šifriran prema istom visokom standardu kao i ključ od kamiona.
Prikazane funkcije možda nisu standardne ili dostupne za sve nivoe opreme i opcije pogonskog sklopa.