Možete birati između kamiona koji se pokreću na struju, dizel ili plin. Motori u našim kamionima na dizel i plinski pogon dizajnirani su da pružaju visoke performanse i efikasnost i izdrže teške uslove rada uz minimalno održavanje iz godine u godinu. Evo kako to radimo.
Svi naši dizel motori, osim najmanjeg D5 motora u Volvo FL, imaju isti koncept. Svi su to redni šestocilindarski motori zasnovani na istom principu dizajna – bez obzira da li odaberete D16, D13, G13, D11, G9 ili D8 motor.
Da biste stvorili izvanredan pogonski sklop, ne trebaju vam samo odlični motori, već i pogonski sklop koji koristi snagu motora na najefikasniji način. Naš asortiman verzija i funkcija I-Shift, zajedno s inovacijama kao što je I-Save, osiguravaju da možete maksimalno iskoristiti ono što vaš motor pruža.
Vrijeme rada je dragocjeno i kupujete kamion da biste imali pristup njemu, a ne da biste posjećivali radionicu. Stoga svoje motore gradimo tako da nude visoke performanse i izdržljivost sa servisnim intervalima do 150.000 km.
Korištenje zajedničkog koncepta motora za cijelu porodicu motora znači da možemo konstantno pokretati razvoj motora u koracima. Kontinuirano poboljšavamo naše motore, i sa svakim podešavanjem koje napravimo za poboljšanja na jednom od naših motora, stičemo iskustvo i učimo za poboljšanja na drugom motoru. Svaki korak koji rezultira boljim dizajnom je korak razvoja.
U poređenju s drugim konceptima motora, redni šestocilindarski motor ima mnoge prednosti koje su ključne kada želite izdržljiv motor velike snage. Prvo, redni koncept nudi veću površinu ležaja za koljensko vratilo kako bi izdržala naprezanje, što ga čini izdržljivim motorom. Drugo, redni koncept je manje kompaktan, što mu daje bolje mogućnosti za održavanje prave radne temperature i optimizirane performanse u vrućim uslovima. Povrh svega, Volvo motor je napravljen od visokokvalitetnih materijala i ima potencijal za ponovnu proizvodnju nakon isteka radnog vijeka.
Odabir između električnog, plinskog ili dizel pogona naravno uključuje faktore kao što su nivoi emisija, troškovi ulaganja, buka i radni domet, između ostalog. Ali ove alternative također nude različitu isporuku snage i karakteristike vožnje koje odgovaraju različitim potrebama za potrebnom nosivošću.
Ne postoji opći način određivanja koja vrste energije vašim potrebama. Ali postoji nekoliko glavnih parametara za procjenu različitih vrsta energije. Ako trebate voziti na dugim rutama bez punjenja prije povratka kući, dizel goriva je teško nadmašiti, dok snaga na plin nudi domet do 1000 km, a električni kamioni trebaju češće punjenje. Plin nudi širok raspon klimatskih ocjena – posebno kada se radi na bioplin. A električni kamioni mogu pružiti puno snage bez ispušne cijevi, ali s ograničenijim dometom. Klimatske ocjene su zasnovane na emisiji CO2 „od izvora do točkova”.
Od kamiona Volvo FL do Volvo FH16, naš asortiman kamiona se proteže od 175 KS do 750 KS. Svaki model kamiona ima svoje posebnosti zasnovane na dostupnoj snazi, zajedno s drugim kvalitetima kao što su nosivost, agilnost i sposobnostima van ceste. Kao što vidite, postoje i preklapanja izlazne snage, kao i različite energetske alternative.
Pogledajte izbliza različite alternative energije i izlazne snage po modelu kamiona. Uporedite opcije i saznajte koje rješenje bi moglo odgovarati vašim potrebama.
Volvo FH 16 | Volvo FH | Volvo FMX | Volvo FM | Volvo FE | Volvo FL
D16K je dostupan s 550 KS, 650 KS ili 750 KS, što čini Volvo FH16 jednim od najmoćnijih kamiona na svijetu. Vrhunski model nudi do 3550 Nm obrtnog momenta, što omogućava efikasno povlačenje ekstremnih opterećenja uz odličnu kontrolu nad vašom kombinacijom vozila.
Volvo FH je dostupan s električnim, plinskim ili dizel pogonima – u rasponu od 420 KS do 666 KS. Birajte između dvije električne opcije i dvije opcije na plin. Dizel motori su dostupni u četiri različita nivoa snage. Tri nivoa snage dizel motora su dostupna s tehnologijom Turbo Compound za uštedu goriva, kao jedna komponenta u I-Save ponudi
Električni pogonski sklopovi s dva ili tri motora odličan su izbor za zahtjevne regionalne transporte. Oni odmah nude veliki obrtni moment, rad s niskim nivoom buke i nultu stopu emisije izduvnih plinova. Dolaze u verzijama izlazne snage od 330 kW (450 KS) ili 490 kW (666 KS).
Motor G13C na plin nudi performanse jednake motorima D13K, ali s manjim uticajem na okoliš – posebno kada radi na bioplin. To je popularan izbor za zahtjevne regionalne transporte. Dolazi u verzijama od 420 KS, 460 KS i 500 KS.
D13K TC koristi tehnologiju turbo compound – što znači da se energija izduvnih plinova vraća u koljensko radilo radi poboljšanja efikasnosti. Ovo je odličan izbor za zahtjevne transporte na duge udaljenosti gdje je moguća značajna ušteda goriva. Dostupan je u verzijama od 420 KS, 460 KS i 500 KS i dolazi kao dio I-Save ponude.
Motor D13K je efikasan i vrlo moćan izbor za zahtjevne zadatke. Nudi veću snagu i obrtni moment u čitavom asortimanu i dostupan je u verzijama od 420 KS, 460 KS, 500 KS i 540 KS za Volvo FH.
Električni pogonski sklopovi s dva ili tri motora odličan su izbor za zahtjevne regionalne transporte. Oni odmah nude veliki obrtni moment, rad s niskim nivoom buke i nultu stopu emisije izduvnih plinova. Dolaze u verzijama izlazne snage od 330 kW (450 KS) ili 490 kW (666 KS) kontinuirane snage.
Motor D11K je efikasan izbor kada možete upravljati svojim zadacima s malo manje snage i obrtnog momenta nego što nudi motor D13K. Umjesto toga, možete optimizirati težinu vašeg vozila. D11K dolazi u verzijama od 330 KS, 380 KS, 430 KS i 460 KS.
Motor D13K je efikasan i vrlo moćan izbor za teže i zahtjevnije zadatke. U poređenju s motorom D11K, nudi veću snagu i obrtni moment u cijelom asortimanu i dostupan je u verzijama od 420 KS, 460 KS, 500 KS i 540 KS za Volvo FMX.
Električni pogonski sklopovi s dva ili tri motora odličan su izbor za zahtjevne regionalne transporte. Oni odmah nude veliki obrtni moment, rad s niskim nivoom buke i nultu stopu emisije izduvnih plinova. Dolaze u verzijama izlazne snage od 330 kW (450 KS) ili 490 kW (666 KS) kontinuirane snage.
Motor G13C na plin nudi performanse jednake motorima D13K, ali s manjim uticajem na okoliš – posebno kada radi na bioplin. To je popularan izbor za zahtjevne regionalne transporte. Dolazi u verzijama od 420 KS, 460 KS i 500 KS.
Motor D11K je efikasan izbor kada možete upravljati svojim zadacima s malo manje snage i obrtnog momenta nego što nudi motor D13K. Umjesto toga, možete optimizirati težinu vašeg vozila. D11K dolazi u verzijama od 330 KS, 380 KS, 430 KS i 460 KS.
Motor D13K je efikasan izbor za teže i zahtjevnije zadatke. U poređenju s motorom D11K, nudi veću snagu i obrtni moment u cijelom asortimanu i dostupan je u verzijama od 420 KS, 460 KS i 500 KS za Volvo FM.
Dvostruki električni motor je odličan izbor za zahtjevnije primjene s kombinovanom težinom do 27 tona u gradovima i urbanim sredinama – uz nisku buku i nultu stopu emisija izduvnih cijevi. Nudi snagu od 225 kW (300 KS).
Šestocilindarski 9-litarski G9K motor na plin je efikasan i održiv izbor za zahtjevne primjene u gradovima i urbanim područjima – posebno kada radi na bioplin. Nudi snagu od 320 KS.
Šestocilindarski 8-litarski D8K motor je izbor za zahtjevnije primjene i veće kombinirane težine. Odaberite između 250 KS, 280 KS, 320 KS i 350 KS kako biste dobili kamion optimiziran za vaše potrebe.
Jedan električni motor je odličan izbor za dostavu od vrata do vrata s težinom vozila do 16,7 tona u gradovima i urbanim sredinama – uz nisku buku i nultu stopu emisije izduvnih gasova. Nudi snagu od 130 kW (175 KS).
Četvorocilindarski 5-litarski D5K motor je efikasan izbor za manje težine vozila i manje zahtjevne aplikacije do 16 tona. Odaberite između 210 KS i 240 KS kako biste dobili kamion optimiziran za vaše potrebe.
Šestocilindarski 8-litarski D8K motor je izbor za zahtjevnije primjene i veće težine vozila do 18 tona. Odaberite između 250 KS i 280 KS kako biste dobili kamion optimiziran za vaše potrebe.