Sve što treba da znate o kamionu Volvo FE sa sjajnim detaljima.
Pronađite specifikacije visina šasije, maksimalnog opterećenja prednje osovine, zadnjeg
ovjesa, visina kačenja, tegljača, karakteristika šasije i kočnica.
Niski | oko 880 mm |
Srednji | oko 950 mm |
Visoki | oko 1050 mm |
Pneumatski ovjes | Parabolična | |
---|---|---|
Niski | 7.1/7.5/8 | 9 |
Srednji | 7.1/7.5/8 | 9 |
Visoki | 7.1/7.5/8 | 9 |
Tip | Osovine | Ovjes | Opterećenje osovine/osovinskog sklopa | Reduktor | Vodeće/prateće osovine |
---|---|---|---|---|---|
Samostalna osovina |
|
|
|
|
|
RAD-L90 | 4x2 | Parabolična/parabolična sa S-oprugama | 13 t | Jednostruka/planetarna |
|
RAD-KR | 4x2 | Pneumatski ovjes | 13 t | Jednostruki/planetarni |
|
Osovinski sklop |
|
|
|
|
|
RADT-KR | 6x2 | Pneumatski ovjes | 19/20 t | Jednostruki/planetarni | Prateća osovina (fiksna/upravljana) |
RADD-BR | 6x4 | Parabolična | 23 t | Jednostruka/planetarna |
|
Kuke za vuču za spajanje prikolica su dostupne.
Rezervoari za gorivo | Rezervoari za AdBlue |
Rezervoari za gorivo mogu biti od plastike, čelika ili aluminija. Zapremine od 160 do 630 litara. Rezervoari u obliku slova D isporučuju se u dvije visine – 560 mm i 710 mm. | Plastika, zapremina 32 litra. Pumpa za AdBlue je integrirana u modul rezervoara za AdBlue. |
Prednje osovine | Prateće osovine |
Prednje osovinsko opterećenje kreće se od 7,1 do 9 tona. | Dostupne u nekoliko konfiguracija – fiksne s jednostrukim ili dvostrukim gumama ili aktivno upravljane. Osovinsko opterećenje: 6,7; 7,1; 7,5 ili 10,5 tona. |
Pogon | Šasija | Ovjes | Visina okvira | Visina sedla* | Gume | Min. visina kačenja** | Nominalna visina vožnje** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 | |||||||
Srednja | RAD-KR | 266 | 150 | 315/60R22.5" | 992 | 1097 | |
Srednja | RAD-KR | 266 | 185 | 295/80R22.5" | 1103 | 1208 | |
Srednja | RAD-KR | 266 | 185 | 315/70R22.5" | 1086 | 1191 | |
Srednja | RAD-KR | 266 | 185 | 315/80R22.5" | 1114 | 1219 | |
Srednja | RAD-KR | 266 | 150 | 295/80R22.5" | 1063 | 1168 | |
Srednja | RAD-KR | 266 | 150 | 315/70R22.5" | 1049 | 1154 |
** Približne visine.
Niz otvora na okviru za postavljanje karoserijske opreme Gornji niz otvora predviđen je za proizvođača karoserije. Svi nosači u gornjem nizu otvora imaju pomjerene ose i odstojnik od 8 mm. U gornjem nizu otvora nema zakovica. | Sedla Sedlo s ISO certifikatom i L-profilima na različitim visinama uključeno je u paletu i nudi značajne mogućnosti izbora. Sedlo montirano na prirubnicu je laka varijanta sedla za koju ne treba pričvrsna ploča. Visina sedla iznad šasije iznosi otprilike 150 milimetara. Integrirano podmazivanje i indikator priključene prikolice postoje kao opcije za određene varijante. |
Priprema za dizalicu Ploče dizalice mogu se fabrički montirati na šasiju. | |
Komplet za postavljanje dizalice Ploče dizalice se mogu fabrički montirati na šasiju. Kućište akumulatora pomaknuto je prema nazad, a ploče za pričvršćenje postavljene su iza kabine s obje strane šasije. Uključen je i komplet za pripremu električnog sistema – ELCRANE. |
EBS (Elektronski sistem kočenja) pruža sjajan odziv,
radne karakteristike i osjećaj kočenja, a istovremeno i omogućava pristup brojnim praktičnim karakteristikama.
Nadogradite svoj sistem kočenja dodavanjem paketa EBS Medium ili bilo koje
dodatne opcije. EBS je standard u svim specifikacijama.
EBS Medium Osim funkcija paketa EBS Standard, EBS Medium ima i sljedeće funkcije: | Hidraulični retarder Hidraulični retarder za mjenjač AL306. Kompaktni, integrirani hidraulični retarder montiran je na mjenjač i nudi usporavanje obrtnog momenta od 1490 Nm. |
Pomoć pri kretanju uzbrdo Kočnice se otpuštaju tek kad postoji dovoljan obrtni moment motora da vozilo krene prema naprijed. | |
ESC (elektronska kontrola stabilnosti) Sistem za održavanje stabilnosti kod kočenja aktivira kočnice na svakom pojedinom točku, pri čemu pruža stabilnost za cijelu kompoziciju i djeluje protiv proklizavanja, prevrtanja i njihanja prikolice. Funkcija ESC ispunjava zakonske zahtjeve elektronske kontrole stabilnosti vozila i dostupna je na vozilima s 2 i 3 osovine. |
Pronađite specifikacije motora, stepena prijenosa, zadnjih osovina (uključujući odnose), kombinacija pogonskih sistema i pomoćnih pogona.
| D8K | G9K320 |
---|---|---|
Standard o emisiji | Euro 6 | Euro 6 |
Br. cilindara | 6 | 6 |
Zapremina | 7,7 dm3 | 8,9 dm3 |
Hod klipa | 135 mm | 144,5 mm |
Prečnik cilindra | 110 mm | 114 mm |
Stepen kompresije | 17.5:1 | 12:01 |
Ekonomični raspon broja okretaja | 1.000–1.700 o/min | 1.200–1.700 o/min |
Efekt ispušne kočnice (2.800 o/min) | 120 kW (2.800 o/min) | - |
Efekt kompresijske kočnice (2.800 o/min) | 170 kW (2.800 o/min) | - |
Filteri za ulje | 1 | 2 |
Zapremina ulja, uključ. filter | 25,5 l | 27,6 l |
Rashladni sistem, ukupna zapremina | 17 l | 12,4 l |
Interval promjene ulja Preduslovi za gorivo | Pomoćni pogoni na motoru Verzija za biodizel |
Izlazni obrtni moment | Prenosni omjer | |
---|---|---|
PTER-DIN | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-1400 | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-100 | 600 Nm* | 1:1 |
* izlazni obrtni moment i u vožnji i u mirovanju. S AT2412, maksimalan moment kod vožnje = 150 Nm.
D8K – SNAGA/OBRTNI MOMENTNeto izlazna snaga prema: EC 582/2011 |
D8K250 (184 kW) |
|
---|---|
Maks. snaga na 2100 o/min | 250 KS |
Maks. obrtni moment na 900–1.700 obr/min | 950 Nm |
D8K280 (206 kW) |
|
Maks. snaga na 2100 o/min | 280 KS |
Maks. obrtni moment na 950–1.700 o/min | 1050 Nm |
D8K320 (235 kW) |
|
Maks. snaga na 2100 o/min | 320 KS |
Maks. obrtni moment na 1.050–1.600 o/min | 1200 Nm |
D8K350 (258 kW) |
|
Maksimalna snaga na 2200 o/min | 350 KS |
Maksimalan obrtni moment na 1.200–1.600 o/min | 1.400 Nm |
G9K320 – SNAGA/OBRTNI MOMENTNeto izlazna snaga prema: EC 582/2011 |
G9K320 |
|
---|---|
Maks. snaga na 2.000–2.100 o/min | 320 KS (239 kW) |
Maksimalan obrtni moment na 1.300–1.400 o/min | 1.356 Nm |
12-brzinski mjenjač s reduktorom i promjenom raspona pomoću automatskog sistema promjene stepeni prijenosa. I-Shift se može opremiti kompaktnim retarderom, pomoćnim pogonom i hladnjakom ulja.
Tip | Najviši stepen prijenosa | Obrtni moment motora (Nm) | Ukupna težina vučnog voza (tone) |
---|---|---|---|
AT2412G | Neposredan | 2400 | 44 |
Kod ručnih mjenjača koristi se servo uređaj. Kratka
ručica mjenjača integrirana s komandnom pločom
ne prenosi vibracije i ima kratak i gladak hod.
Za sve mjenjače je moguće poručiti pomoćni pogon.
Tip | Najviši stepen prijenosa | Obrtni moment motora (Nm) | Ukupna težina vučnog voza (tone) |
---|---|---|---|
ZTO1006 | 6 | 1050 | 32 |
ZTO1109 | 9 | 1200 | 44 |
Automatski mjenjač ima izvrsna svojstva
pokretanja i glatke promjene brzina koje pokrivaju cijeli
raspon brzina. Automatski mjenjač koristi se preko tastera na
komandnoj ploči. Može se specificirati s pomoćnim pogonom.
Tip | Najviši stepen prijenosa | Obrtni moment motora (Nm) | Ukupna težina vučnog voza (tone) |
---|---|---|---|
AL306 | 6 | 1300 | 32 |
Tip | Osovina | Zupčanik | Maksimalan obrtni moment (Nm) | Maksimalno opterećenje osovine/osovinskog sklopa (tone) | Ukupna težina vučnog voza (tone) |
---|---|---|---|---|---|
Jednostruki reduktor |
|
|
|
|
|
RSS1344E | Samostalni | Hipoidni | 2800 | 13 | 44 |
RSS1344C | Samostalni | Hipoidni | 2600 | 13 | 44 |
RTS2370A | Tandemski | Hipoidni | 3550 | 23 | 70 |
Planetarni reduktor |
|
|
|
|
|
RSH1370F | Samostalni | Konusno spiralni | 3550 | 13 | 70 |
RTH2180C | Tandemski | Hipoidni | 1200 | 21 | 80 |
RSS1344C | RTS2370A | RSH1370F | RTH2180D | RS1344E |
---|---|---|---|---|
2.64:1 | 3.09:1 | 3.76:1 | 2.63:1 | 2.47:1 |
2.85:1 | 3.40:1 | 4.12:1 | 2.94:1 | 2.64:1 |
3.08:1 | 3.78:1 | 4.55:1 | 3.13:1 | 2.85:1 |
3.36:1 | 4.13:1 | 4.67:1 | 3.33:1 | 3.08:1 |
3.70:1 | 4.50:1 | 5.41:1 | 3.57:1 | 3.36:1 |
4.11:1 | 5.14:1 | 6.18:1 | 3.85:1 | |
4.63:1 | 5.67:1 | 7.21:1 | 4.17:1 | |
5.29:1 | 6.17:1 | |||
6.17:1 |
D8K250 | D8K280 | D8K320 | D8K350 | G9K320 | |
---|---|---|---|---|---|
Mjenjači | |||||
AT2412G | ● | ● | ● | ● | |
ZTO1006 | ● | ● | |||
ZTO1109 | ● | ● | ● | ||
AL306 | ● | ● | ● | ● | ● |
Osovine s jednostrukim reduktorima | |||||
RSS1344C | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1344E | ● | ● | ● | ● | |
RTS2370A | ● | ● | ● | ||
Osovine s planetarnim reduktorima | |||||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH2180D | ● | ● |
Ponuđena je široka paleta pomoćnih pogona koji ne zavise ili
zavise od kvačila – za sve vrste karoserijske
opreme.
Na motoru | Na mjenjaču |
PTER-DIN Zadnji pomoćni pogon na motoru za neposredni pogon hidraulične pumpe. | PTR-HF/FH/ZF Priključak za spojnu prirubnicu i mali ili veliki broj obrtaja. |
PTER1400 Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom za pogon hidraulične pumpe. | PTR-HP/PH/ZF Priključak za povezivanje pumpe i mali ili veliki broj obrtaja. |
PTER100 Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom za pogon hidraulične pumpe. | PTRD-D1D Dvostruki pogon s priključkom za povezivanje pumpe i priključkom za prirubnicu. |
Pronađite specifikacije dimenzija kabine, visina kabine iznad
tla te karakteristika kabine
Dnevna kabinaDnevna kabina s udobnim i ergonomičnim okruženjem za vozača. Unutrašnja visina 1.605 mm, dužina 1.600 mm i širina 2300 mm. | Kratka kabina za spavanjeKratka kabina za spavanje s dodatnim prostorom koji može biti opremljen ležajem za jednu osobu ili se koristiti kao kancelarijski prostor s dodatnim pretincima za odlaganje. Unutrašnja visina 1.605 mm, dužina 2.000 mm i širina 2300 mm. | Kabina za spavanjeKabina za spavanje sa ležajem za jednu osobu. Unutrašnja visina 1.605 mm, dužina 2.200 mm i širina 2300 mm. |
Kabina s niskim ulazomKabina s niskim ulazom i prostorom za jedno ili maksimalno tri sjedišta sa sigurnosnim pojasom. Unutrašnja visina 1.605 mm, dužina 2.200 mm i širina 2300 mm. U ponudi sa sklopivim suvozačkim vratima. |
Ovjes kabine Mehanički ovjes naprijed i nazad: spiralne opruge i amortizeri. Pneumatski ovjes naprijed i nazad: pneumatski jastuci. | Grijanje kabine Sistem grijanja kabine je dostupan u dvije varijante: samo grijač s ručnom regulacijom ili grijač i klima uređaj s ručnom regulacijom. Tu je i sistem grijanja u mirovanju snage 2 kW koji je moguće specificirati kao opciju. |
Vozačevo sjedište Tri nivoa udobnosti: komforno, standardno i ekonomično. Sve tri verzije imaju naslon, podešavanje po dužini, visini i nagibu te ugrađene naslone za glavu. | Unutrašnji prostor za odlaganje U kabini se nalazi puno praktičnih i pristupačnih pretinaca za odlaganje dokumenata i ličnih stvari. Iznad vjetrobrana postoje dva pretinca za odlaganje, te četiri otvora po standardu DIN. Mogu se poručiti razne kutije za odlaganje i tunelske kutije za odlaganje, podloga za pisanje i kuke za odjeću. |
Suvozačevo sjedište Dostupna su tri različita nivoa udobnosti: standardno, ekonomično ili osnovno. | Sirene Na raspolaganju su dva tipa dodatnih sirena, električnih ili pneumatskih: dvije pneumatske sirene na krovu ili jedna električna sirena ispod prednjeg poklopca. |
Boje kabine Dostupno je 300 fiksnih nijansi. Osim toga, mogu se poručiti i dodatne boje pri adaptaciji od strane kupca. | Ležaj U ponudi su ležajevi koji mogu biti jednodjelni ili dvodjelni, širine 580 mm ili 780 mm. Kao mogućnost postoji zaštitna šipka ležaja. |
Volan Volan ima promjer od 460 ili 500 mm, zavisno od konfiguracije kamiona i može se pneumatski namjestiti u željeni položaj. | Kabina s niskim ulazom Kabina s niskim ulazom modela FE omogućava jednostavan pristup s otvaranjem vrata od 90 stepeni. Isporučuje se u dvije verzije s ravnim podom ili tunelom motora, preglednost koju vozač ima je izvrsna, a sigurnost je, kao i uvijek kada je u pitanju Volvo, na najvišem nivou. |
Klimatski sistem Postoje dvije varijante sistema za grijanje kabine: samo grijač s ručnom regulacijom ili grijač i klima uređaj s ručnom regulacijom. Tu je i sistem grijanja u mirovanju snage 2 kW koji se može specificirati kao opcija. | |
Krovni poklopac Kabina može biti opremljena krovnim poklopcem koji se može otvoriti do 50 milimetara. Prozor može biti stakleni ili čelični. Krovni poklopac može biti ručni ili elektronski. | |
Presvlaka sjedišta Udoban tekstil. | |
Presvlake za obloge Udoban tekstil. |
Preuzmite tabele s podacima o specifikacijama u PDF formatu za Volvo FE putem sljedećih veza.