Sve što trebate znati o kamionu Volvo FMX, s detaljima.
Pronađite specifikacije motora, stepena prijenosa, zadnjih osovina (uključujući odnose), kombinacija pogonskih sistema i pomoćnih pogona.
Neto izlazna snaga prema: EC 582/2011
Neto izlazna snaga prema: EC 582/2011
Električni | Volvo FMX Electric |
---|---|
Učinak | Do 330–490 kW (450–666 KS) kontinuirane snage |
Domet | Do 300 km |
Vrijeme punjenja (potpuno punjenje) | 9,5 h uz AC (43 kW) 2,5 h uz DC (250 kW) |
Kapacitet baterije | 180–540 kWh, 2-6 baterija |
Dizel | D11 | D13 | |
---|---|---|---|
Standard o emisiji | Euro 6 | Euro 6 | |
Broj cilindara | 6 | 6 | |
Zapremina | 10,8 dm³ | 12,8 dm³ | |
Hod klipa | 152 mm | 158 mm | |
Prečnik cilindra | 123 mm | 131 mm | |
Stepen kompresije | 18.0:1 | 18.0:1 | |
Ekonomični raspon broja obrtaja | 1000-1500 obr/min | 900 – 1400 obr/min | |
Efekat ispušne kočnice | 155 kW (2300 obr/min) | 175 kW (2300 obr/min) | |
Efekat motorne kočnice* | 270 kW (2300 obr/min) | 340 kW (2300 obr/min) | |
Filteri za ulje | 2 puna protoka | 2 puna protoka | |
Zapremina ulja, uključ. filter | 35 l | 35 l | |
Rashladni sistem, ukupna zapremina | 22 l | 24 l | |
|
*opcija
Gorivo bez sumpora (EN590, maks. 10 ppm sumpora) Biodizel generacije 2 (EN15940, sintetički dizel)
D11 330 KS (246 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Maks. snaga na 1700 obr/min | 330 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 877-1400 obr/min | 1600 Nm | |||
D11 380 KS (279 kW) |
| |||
Maks. snaga na 1700 obr/min | 380 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 938-1400 obr/min | 1800 Nm | |||
D11 430 KS (317 kW) | ||||
Maks. snaga pri 1700 obr/min | 430 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 1008-1400 obr/min | 2050 Nm |
D11 460 KS (338 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Maks. snaga na 1700 obr/min | 460 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 1050-1400 obr/min | 2200 Nm | |||
D13 420 KS (309 kW) |
| |||
Maks. snaga na 1404–1700 obr/min | 420 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 905-1400 obr/min | 2100 Nm | |||
D13 460 KS (338 kW) | ||||
Maks. snaga pri 1404-1700 obr/min | 460 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 945-1400 obr/min | 2300 Nm |
D13 500 KS (368 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Maks. snaga na 1404–1700 obr/min | 500 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 980-1400 obr/min | 2500 Nm | |||
D13 540 KS (397 kW) |
| |||
Maks. snaga pri 1458-1700 obr/min | 540 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 1000-1400 obr/min | 2600 Nm | |||
12-brzinski mjenjač s reduktorom i promjenom raspona pomoću automatskog sistema promjene stepeni prijenosa. I-Shift se može opremiti kompaktnim retarderom, pomoćnim pogonom, pomoćnom pumpom servo upravljača i hladnjakom ulja. Također je moguće naručiti I-Shift s gumičastim zupčanicima, ultra-niskim pužnim brzinama i više brzina za vožnju unazad.
Tip | Najviši stepen prijenosa | Obrtni moment motora (Nm) | Ukupna težina vučnog voza (t) |
---|---|---|---|
AT2412 | Neposredan | 2400 | 44 |
AT2612 | Neposredan | 2600 | 100 |
ATO2612 | Ubrzavajući | 2600 | 100 |
Tip | Najviši stepen prijenosa | Obrtni moment motora (Nm) | Ukupna težina vučnog voza (t) |
---|---|---|---|
SPO2812 | Ubrzavajući | 2800 | 80 |
Potpuno automatski mjenjač bez prekida toka snage, s pretvornikom obrtnog momenta i hladnjakom ulja. Mijenja stepene prijenosa bez gubitka snage. Powertronic se može tvornički opremiti pomoćnim pogonom, integriranim retarderom i pomoćnom pumpom servo upravljača.
Tip | Najviši stepen prijenosa | Obrtni moment motora (Nm) | Ukupna težina vučnog voza (t) |
---|---|---|---|
PT2106 | Neposredan | 2100 | 44 |
PT2606 | Neposredan | 2600 | 60 |
Služi za optimalnu ekonomičnost. Promjene stepena prijenosa vrše se kod najekonomičnijih obrtaja.
Koristi se u slučajevima kada je potrebna dodatna snaga motora. Do promjene stepena prijenosa naviše i naniže dolazi pri većim obrtajima motora.
Tip | Osovina | Zupčanik | Maks. obrtni moment (Nm) | Maks. opterećenje osovine/osovinskog sklopa (t) | Ukupna težina vučnog voza (t) |
Jednostruki reduktor | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1344C/E | Samostalni | Hipoidni | 2600 | 13 | 44 |
RSS1370A/B | Samostalni | Hipoidni | 3800 | 13 | 70 |
RTS2370A | Tandemski | Hipoidni | 3800 | 23 | 80 |
RSS1244B | Samostalni | Hipoidni | 2800 | 12 | 44 |
RTS2310A | Tandemski | Hipoidni | 3800 | 23 | 100 |
RSS1352A | Samostalni | Hipoidni | 2800 | 13 | 52 |
Planetarni reduktor | |||||
RSH1365 | Samostalni | Konusno spiralni | 2400 | 13 | 65 |
RSH1370F | Samostalni | Konusno spiralni | 3800 | 13 | 70 |
RTH2610F | Tandemski | Konusno spiralni | 3800 | 26 | 100 |
RTH3210 | Tandemski | Konusno spiralni | 3800 | 32 | 100 |
RTH3312 | Tandemski | Konusno spiralni | 3800 | 33 | 120 |
RTH3815 | Samostalni | Konusno spiralni | 3800 | 38 | 150 |
Samostalne osovine
RSS1244B | RSS1344C/E | RSS1352 | RSS1370A/B | RSH1365 | RSH1370F |
---|---|---|---|---|---|
2.06:1 | 2.06:1 | 2.06:1 | 2.47:1 | 3.61:1 | 3.46:1 |
2.17:1 | 2.17:1 | 2.17:1 | 2.64:1 | 3.76:1 | 3.61:1 |
2.31:1 | 2.31:1* | 2.31:1 | 2.85:1 | 4.12:1 | 3.76:1 |
2.47:1 | 2.47:1* | 2.47:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.12:1 |
2.64:1 | 2.47:1* | 2.64:1 | 3.40:1 |
| 4.55:1 |
2.85:1 | 2.85:1* | 2.85:1 | 3.67:1 |
| 5.41:1 |
3.08:1 | 3.08:1* | 3.08:1 | 4.11:1 |
|
|
3.36:1 | 3.36:1* | 3.36:1 |
|
|
|
| 3.70:1 |
|
|
|
|
| 4.11:1 |
|
|
|
|
| 4.63:1 |
|
|
|
|
| 5.29:1 |
|
|
| |
RTS2370A | RTS2310A | RTH2610F | RTH3210 | RTH3312 | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|
2.43:1 | 2.06:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.57:1 | 2.17:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.83:1 | 2.31:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
3.09:1 | 2.47:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.40:1 | 2.64:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 5.41:1 |
|
3.78:1 | 2.85:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 |
|
4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 |
|
4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 |
|
|
5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 |
|
|
5.67:1 | 4.11:1 |
| 7.21:1 |
|
|
6.17:1 | 4.63:1 |
|
|
|
|
| D11 330 KS | D11 370 KS | D11 410 KS | D11 450 KS | D13 420 KS | D13 460 KS | D13 500 KS | D13 540 KS |
Powertronic | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
PT2106 | • | • | • | • |
| |||
PT2606 |
|
|
|
| • | • | • | • |
I-Shift | ||||||||
AT2412 | • | • | • | • | • | • |
|
|
AT2612 | • | • | • | • | • | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • | • | • | • | • | • |
I-Shift s dva kvačila | ||||||||
SP02812 |
|
|
|
|
| • | • | • |
Osovine s jednostrukim reduktorima | ||||||||
RSS1244B | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1344C/E | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1352 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1356 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1370A/B | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • | • | • | • | • | • |
Osovine s planetarnim reduktorima | ||||||||
RSH1365 | • | • | • | • | • | • | • |
|
RSH1370F | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3210 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3312 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3815 | • | • | • | • | • | • | • | • |
Prednja pogonska osovina/mjenjač za distribuciju | ||||||||
FAA11/FAA21/V2501TB | • | • | • | • | • | • | • | • |
| Izlazni obrtni moment | Prijenosni omjer | |
---|---|---|---|
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 | |
EPTT1000 | 1000 Nm* | 1.26:1 | |
* Izlazni obrtni moment i u vožnji i u mirovanju.
PTER-DIN: Zadnji pomoćni pogon na motoru za neposredni pogon hidraulične pumpe.
PTER1400: Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom za pogon hidraulične pumpe.
PTER100: Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom za pogon hidraulične pumpe.
PTR-F: Priključak za spojnu prirubnicu i mali ili veliki broj obrtaja.
PTR-FL/FH: Priključak za spojnu prirubnicu i mali ili veliki broj obrtaja.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Za mali/srednji/veliki broj obrtaja s DIN priključkom za neposredno spajanje hidraulične pumpe.
PTRD-F: Veliki broj obrtaja s priključkom za spojnu prirubnicu za neposredno montiranje kardanskog vratila.
PTRD-D: Veliki broj obrtaja s dvostrukim pogonom. DIN priključak sprijeda i pozadi za neposredno spajanje hidrauličnih pumpi.
PTRD-D1: Veliki broj obrtaja s dvostrukim pogonom. Priključak za spojnu prirubnicu pozadi i DIN priključak sprijeda.
PTRD-D2: Veliki broj obrtaja s dvostrukim pogonom pozadi i jednostrukim pogonom sprijeda. Dva priključka za spojnu prirubnicu pozadi i jedan DIN priključak sprijeda.
Pronađite specifikacije dimenzija kabine, visina kabine iznad tla te karakteristika kabine.
Volvo FMX dolazi s jedinstvenom vanjskom opremom napravljenom za tešku upotrebu.
Osnovna
Thunder siva rešetka i kvake na vratima. Thunder sivi vizir za sunce. Hromirano prednje svjetlo. Čelični branik obojen u sivo.
Volvo FMX je dostupan s pet različitih nivoa unutrašnje opreme za različite potrebe.
Tekstilna oprema Dynamic
Tekstilna unutrašnjost modernom šemom boja i izdržljivim materijalima u raznim nijansama sive i ljubičaste.
Vinilna i tekstilna oprema Robust
Izdržljivi materijali od vinila i tekstila s modernom šemom boja koja odgovara različitim dijelovima unutrašnjosti.
Pliš oprema Progressive
Ova meka plišana oprema unutrašnjosti nudi tamnu shemu boja i odgovara različitim dijelovima unutrašnje opreme.
Kožna oprema Robust
Unutrašnjost s tamnom šemom boja i dvobojnim kožnim sjedištima koja se uklapaju u različite dijelove unutrašnje opreme.
Kožna oprema Progressive
Unutrašnjost s tamnom šemom boja i dvobojnim kožnim sjedištima koja se uklapaju u različite dijelove unutrašnje opreme.
Dnevna kabina
Dnevna kabina (FMX-DAY) s udobnim i ergonomičnim okruženjem za vozača. Unutrašnja visina iznosi 164 centimetra: 120 centimetara na poklopcu odjeljka za motor.
Niska dnevna kabina
Niska dnevna kabina (FMX-LDAY) potrebna je za namjene u rudarstvu, prevozu smrznute robe, za pumpe i dizalice. Unutrašnja visina iznosi 148 centimetara: 104 centimetra na poklopcu odjeljka za motor.
Kabina za spavanje
Kabina za spavanje (FMX-SLP) za udoban smještaj tokom noći za jednu osobu. Unutrašnja visina iznosi 164 centimetra: 120 centimetara na poklopcu odjeljka za motor.
Niska kabina za spavanje
Niska kabina za spavanje (FMX-LSLP) sa spuštenim krovom omogućava prevoz dodatnog tereta u prostoru iznad kabine. Unutrašnja visina iznosi 148 centimetara: 104 centimetra iznad poklopca odjeljka za motor.
Globetrotter kabina
Kabina Globetrotter (FMX-HSLP) pruža udoban smještaj tokom noći za dvije osobe. Kabina pruža dodatan prostor za odlaganje smješten iznad glave. Unutrašnja visina iznosi 201 centimetar: 157 centimetara na poklopcu odjeljka za motor.
Kabina za posadu
Kabina za posadu s velikim prostorom za nekoliko dodatnih putnika, najviše 9. Unutrašnja visina 1590 milimetara.
Ovjes kabine u četiri tačke
Odaberite spiralne opruge s amortizerima, prednje spiralne opruge i zadnji pneumatski ovjes ili pneumatski ovjes svuda.
Otvori za ulaz zraka
Otvor za ulaz zraka smješten na lijevoj strani i u ponudi u visokoj i niskoj verziji.
Boje kabine
Odaberite između približno 650 varijanti.
Sjedište vozača
Odaberite jedan od tri nivoa udobnosti: Progresivni (pliš ili koža), dinamički (tekstil) i robusni (vinil). Ukupna dužina horizontalnog podešavanja sjedišta je 200 milimetara, a uspravnog 100 milimetara. Sjedište vozača je standardno opremljeno naslonom za glavu, podesivim i sklopivim naslonom, uspravnim i horizontalnim podešavanjem, podesivim osloncem za slabinski dio kičme i podesivim nagibom.
Sjedište suvozača
Odaberite jedan od tri nivoa udobnosti: Progresivni (pliš ili koža), dinamički (tekstil) i robusni (vinil). Svi se mogu poručiti s opcijskim presvlakama. Sjedišta suvozača su standardno opremljena naslonom za glavu.
Ležajevi
Mjere donjeg ležaja: 70×200 centimetara. Izuzetno udoban madrac s opružnim jezgrima, debljine 16 centimetara. Tri mogućnosti tvrdoće: meki, polutvrdi i tvrdi. Dostupne su i dvije mogućnosti gornje zaštite za madrac: poboljšava udobnost spavanja i olakšava raspremanje kreveta. Mjere komfornog gornjeg ležaja: 70×190 centimetara ili 60×190 centimetara (mogućnost za kabinu Globetrotter).
Unutrašnji prostor za odlaganje
Prostor iznad vjetrobranskog stakla sadrži dva pretinca za odlaganje s rolo-vratima i četiri ISO otvora od kojih je jedan rezervisan za tahograf (dva ISO otvora u niskim kabinama). Ispod ležaja u kabini za spavanje i kabini Globetrotter nalaze se dva prostrana pretinca za odlaganje kojima se može prići s vanjske strane i jedan veliki pretinac (zapremine 44 l) koji je dostupan kada se podignu madrac i poklopac; u dijelu za spavanje se nalaze dva džepa za odlaganje magazina i sitnica. Na komandnoj ploči postoje četiri otvorena pretinca, mala kutija, DIN otvor, duboka kada i držač za boce. Dnevna kabina se može opremiti spremnikom od 60 litara s otvorima žaluzina za vješanje kacige, kutije s hranom itd.
Vanjski prostor za odlaganje
Prostor za odlaganje, pristupačan s vanjske strane, se nalazi iza sjedišta suvozača i vozača.
Krovni poklopac
Kabina se može opremiti krovnim prozorom koji se može otvoriti do 50 milimetara. S unutrašnje strane nalazi se perforirana roletna za sunce koja služi i kao mreža protiv insekata kada je poklopac otvoren. Krovni poklopac može biti ručni ili električni (mogućnost). Dostupan je i krovni otvor izrađen od čelika, namijenjen za zadatke na gradilištima ili zahtjevne poslove.
Upravljač
Isporučuje se u dvije različite veličine – prečnika od 450 mm ili 500 mm, u zavisnosti od specifikacije vašeg kamiona. Visina upravljača može se podesiti do 90 mm, a nagib do 28°. Podesivo upravljačko vratilo (opcija) omogućava vertikalno podešavanje upravljača od -5° do +15°, što povećava udobnost vožnje. Upravljač se može poručiti sa zračnim jastukom ili bez njega. Integrisane komande na upravljaču omogućavaju bezbjedno i lako korištenje tempomata, sirene, telefona i funkcija na instrument-tabli i bočnom ekranu.
Sistem klimatizacije
U ponudi su dva sistema klimatizacije za sve potrebe.
Osim toga, sistem klimatizacije može dopuniti grijač kabine i motora u mirovanju.
Pronađite specifikacije visina šasija, maks. opterećenja prednje osovine, zadnjeg ovjesa, tegljača, karakteristika šasije i kočnica.
Srednja | oko 900 mm |
Visoka | oko 1000 mm |
Ekstra visoka | oko 1200 mm |
Izuzetno visoka | oko 1240 mm |
| Pneumatski ovjes | Lisnati ovjes |
---|---|---|
Srednji | 10/20* | 9 |
Visoki | 10/20* | 10/20* |
Ekstra visoki | - | 10/20* |
Izuzetno visoki | - | 10/20* |
|
*Dvostruke prednje osovine
FA-LOW | Niska prednja osovina za srednju šasiju, opterećenje osovine do 9 tona. |
FA-MED | Srednja prednja osovina za srednju šasiju, opterećenje osovine do 10/20 tona. |
FA-HIGH | Visoka prednja osovina za visoku šasiju, opterećenje osovine do 10/20 tona. |
FA-XHIGH | Ekstra visoka prednja osovina za ekstra visoku šasiju, opterećenje osovine do 10/20 tona. |
FA-XXHIGH | Upravljana prednja osovina, osovinsko opterećenje do 10/20 tona. |
Dvostruke prednje osovine – FA-HIGH/FA-XHIGH | Dostupno za konfiguracije 8×2, 8×4 i 10×4, opterećenje osovina do 20 tona. |
Tip | Osovine | Ovjes | Opterećenje osovine/osovinskog sklopa | Reduktor | Druge osovine |
Samostalni | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4×2 | Parabolični/lisnati | 13 t | Jednostruki/planetarni |
|
RAD-GR | 4×2 | Pneumatski ovjes | 13 t | Jednostruki/planetarni |
|
RAD-G2 | 4×2/4×4 | Pneumatski ovjes | 13 t | Planetarni | |
RAD-G4 | 4×2 | Pneumatski ovjes | 12 t | Jednostruki | |
RAD-L90 | 4×4 | Parabolični/lisnati | 13 t | Planetarni | |
Osovinski sklop | |||||
RADT-GR | 6×2/8×2 | Pneumatski ovjes | 19/20,5/22,5/23 t | Jednostruki/planetarni | Prateća osovina (fiksna/upravljana/automatski upravljana) |
RAPD-GR | 6×2 | Pneumatski ovjes | 16/19/22 t | Jednostruki/planetarni | Vodeća osovina (fiksna/upravljana) |
RAPD-G4 | 6×2 | Pneumatski ovjes | 16 t | Jednostruki | Vodeća osovina (nepokretna) |
RADD-G2 | 6×4/6×6/8×4/8×6 | Pneumatski ovjes | 21/23/26 t | Jednostruki/planetarni | |
RADD-BR | 6×4/6×6/8×4/8×6 | parabolični | 20/21 t | Jednostruki/planetarni | |
RADD-TR1 | 6×4/8×4 | Parabolični/lisnati | 26/32 t | Jednostruki/planetarni | |
RADD-TR2 | 6×4/8×4 | Klasični lisnati | 26/32 t | Planetarni | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Pneumatski ovjes | 17/21/23/26 t | Jednostruki/planetarni | |
RAPDT-BR | 6×6 | parabolični | 21 t | Planetarni |
|
RADDT-GR | 8×2 | Pneumatski ovjes | 27/30/30,5/31,5/32 t | Jednostruki/planetarni | Vodeća osovina (upravljana) i prateća osovina (fiksna/upravljana) |
RADD-TR3 | 6×4/6x6/8x4/8x6 | parabolični | 38 t | Planetarni |
|
RADDT-GR | 8×4/10×4 | Pneumatski ovjes | 27/30,5/32/35 t | Jednostruki/planetarni | Vodeća osovina (upravljana) |
RADDT-G2 | 8×4/10x4/10x6 | Pneumatski ovjes | 27/33/36 t | Jednostruki/planetarni | Prateća osovina (upravljana) |
RADD-TR1 | 6x6/8x6 | Parabolični/lisnati | 26 t | Planetarni |
|
Središnje montirane, polupodvučene ili podvučene spojke za prikolice sa središnjom osovinom. Spojke za prikolice se mogu pričvrstiti u razmacima od 25 milimetara.
Rezervoari za gorivo
Od aluminija ili čelika, zapremine od 150 do 900 litara. Maksimalna zapremina goriva je 1510 litara za traktor 4×2. Za dvostruke prednje osovine EU6 plastični rezervoar za gorivo između prednjih osovina.
Rezervoari za AdBlue
Zapremine od 32 do 112 litara. Pumpa za AdBlue je integrisana u modul rezervoara za AdBlue. Od plastike.
Kočnice
EBS (elektronski upravljano kočenje) pruža sjajan odziv, radne karakteristike i osjećaj kočenja, a istovremeno i omogućava pristup brojnim praktičnim karakteristikama. Funkcija EBS sada je dostupna i s disk kočnicama i s bubanj kočnicama sa Z-osovinom (za izabranu paletu konfiguracija osovine i visina šasija). Nadogradite svoj sistem kočenja dodavanjem paketa EBS Medium ili bilo koje dodatne opcije. EBS je standardna funkcija za sve specifikacije.
EBS medijum
Osim funkcija paketa EBS Standard, EBS Medium ima i donje funkcije:
Nadzor statusa sistema EBS
Nadzor statusa sistema EBS putem elektronskog sistema vozila TEA2+ i alata Volvo Tech Tool.
Automatsko držanje
Zakočite kamion do potpunog zaustavljanja i Auto Hold zadržava zadnji primijenjeni kočioni pritisak kako bi držao kamion na mjestu sve dok vozač ne pritisne papučicu gasa.
Analiza istrošenosti obloga kočnica
Upozorenje na obloge kočnica – izračunava se preostala raspoloživa kilometraža s postojećim oblogama kočnica (samo za disk kočnice)
Automatsko otpuštanje parkirne kočnice
Parkirna kočnica se otpušta kada vozač pritisne pedalu gasa i izabere neki stepen prijenosa (samo mjenjač I-Shift).
Dodatne mogućnosti:
Osim programskih paketa postoje sljedeće mogućnosti.
Zajednička kočnica
Omogućava vozaču da zahtijeva impulsno kočenje prikolice. Kočnica se tada automatski aktivira i opasnost od bočnog otklizavanja je minimalna.
Elektronska kontrola stabilnosti – ESC.
Sistem za stabilizaciju kočnica aktivira kočnice posebno na svakom točku, čime osigurava stabilnost cijele kombinacije vozila i suprotstavlja se njenom bočnom otklizavanju i prevrtanju, kao i ljuljanju prikolice. Funkcija ESC ispunjava zakonske zahtjeve elektronske kontrole stabilnosti vozila i dostupna je na vozilima s 2, 3, 4 i 5 osovina.
Stop svjetlo pri naglom kočenju
Prilikom paničnog kočenja pri brzinama iznad 50 km/h, stop svjetla trepere brzinom od četiri puta u sekundi.
Hidraulični retarder
Kompaktni retarder na mjenjaču maksimalnog efekta 440 kW.
Aktivni upravljački sistem s funkcijom dodavanja i oduzimanja momenta zakretanja. Osigurava veću silu upravljanja pri malim brzinama, smanjuje udare koji djeluju na upravljački sistem i drži upravljač u položaju za pravolinijsku vožnju pri kočenju po površinama s mješovitim koeficijentom trenja. Upravljač se automatski vraća u neutralan položaj i pri hodu naprijed i pri hodu nazad. Volvo dinamičko upravljanje je sada dostupno za sve konfiguracije osovina osim za one s pogonjenom prednjom osovinom (4×4, 6×6, 8×6 i 10×6). vozite još ugodnije i sigurnije.
Automatska kontrola vuče (ATC)
Automatski aktivira pogonsku prednju osovinu kada je potrebna i deaktivira je kada to teren dopušta, čime se štedi gorivo i poboljšava upravljivost. ATC je dio standardne opreme na svim konfiguracijama modela Volvo FMX s pogonskom prednjom osovinom (4×4, 6×6, 8×6 i 10×6).
Vodeće osovine
Dostupne u fiksnoj ili aktivno upravljanoj verziji za tegljače i klasične kamione. Osovinsko opterećenje: 4,5, 7,5 ili 9 tona.
Prateće osovine
Dostupne u nekoliko konfiguracija – fiksne s jednostrukim ili dvostrukim gumama, automatski upravljane ili aktivno upravljane. Osovinsko opterećenje: 7,5, 9,5 ili 10 tona.
Podizanje tandemske osovine
Omogućava deaktiviranje i podizanje krajnje zadnje pogonske osovine na tandemskom osovinskom sklopu, kako bi se omogućila manja potrošnja goriva i bolji radijus zaokretanja. Pritiskom dugmeta na komandnoj ploči vozač može podići osovinu kada je kamion prazan. Osovina se automatski spušta i aktivira čim utovarite kamion. Funkcija podizanja tandemske osovine je dostupna na konfiguracijama 6×4 i 8×4 (na tandemskom osovinskom sklopu) koje su opremljene disk kočnicama.
Podaci – sve što vam treba. Preuzmite tabele s podacima u formatu PDF za paletu kamiona Volvo FMX putem sljedećih veza.
Prikazane funkcije možda nisu standardne ili dostupne za sve nivoe opreme i opcije pogonskog sklopa.