Sve što trebate znati o kamionu Volvo FH16 Aero, s detaljima.
Pronađite specifikacije motora, stepena prijenosa, zadnjih osovina (uključujući odnose), kombinacija pogonskih sistema i pomoćnih pogona.
Dizel | D17 |
---|---|
Standard o emisiji | Euro 6 |
Broj cilindara | 6 |
Zapremina | 17,3 dm³ |
Hod klipa | 165 mm |
Prečnik cilindra | 149 mm |
Stepen kompresije | 17.3:1 |
Ekonomični raspon broja obrtaja | 900–1300 obr/min |
Efekat ispušne kočnice | 246 kW (2200 obr/min) |
Efekat motorne kočnice* | 525 kW (2200 obr/min) |
Filteri za ulje | 2 za glavni kanal, 1 za zaobilazni |
Zapremina ulja, uključ. filter | 42 l |
*Opcija
Gorivo bez sumpora (EN590, maks. 10 ppm sumpora) Biodizel generacije 2 (EN15940, sintetički dizel)
Do 100.000 km ili jednom godišnje kod specifikacije VDS4.5
D17 600 KS (441 kW) |
| |
---|---|---|
Maks. snaga na 1500–1700 obr/min | 600 KS | |
Maks. obrtni moment na 900–1400 obr/min | 3000 Nm | |
D17 700 KS (515 kW) |
| |
Maks. snaga na 1600–1700 obr/min | 700 KS | |
Maks. obrtni moment na 950–1400 obr/min | 3400 Nm | |
D17 780 KS (574 kW) | ||
Maks. snaga pri 1700 obr/min | 780 KS | |
Maks. obrtni moment pri 1000-1200 obr/min | 3800 Nm | |
12-brzinski mjenjač s reduktorom i promjenom raspona pomoću automatskog sistema promjene stepeni prijenosa. I-Shift se može opremiti kompaktnim retarderom, pomoćnim pogonom, pomoćnom pumpom servo upravljača i hladnjakom ulja. Također je moguće naručiti I-Shift s gumičastim zupčanicima, ultra-niskim pužnim brzinama i više brzina za vožnju unazad.
Tip | Najviši stepen prijenosa | Obrtni moment motora (Nm) | Ukupna težina vučnog voza (t) |
---|---|---|---|
ATO3112 | Ubrzavajući | 3150 | 100 |
ATO3512 | Ubrzavajući | 3550 | 100 |
ATO3812 | Ubrzavajući | 3800 | 100 |
| Osovina | Zupčanik | Maks. obrtni moment (Nm) | Maks. opterećenje osovine/osovinskog sklopa (t) | Ukupna težina vučnog voza (t) |
Jednostruki reduktor | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1370A/B | Samostalni | Hipoidni | 3800 | 13 | 70 |
RTS2370A | Tandemski | Hipoidni | 3800 | 23 | 70 |
RTS2310 | Tandemski | Hipoidni | 3800 | 23 | 100 |
Planetarni reduktor | |||||
RSH1370F | Samostalni | Konusno spiralni | 3800 | 13 | 70 |
RTH2610B/F | Tandemski | Konusno spiralni | 3800 | 26 | 100 |
RTH3210 | Tandemski | Konusno spiralni | 3800 | 32 | 100 |
RTH3312 | Tandemski | Konusno spiralni | 3800 | 33 | 100 |
RTH3815 | Tandemski | Konusno spiralni | 3800 | 38 | 100 |
| D17 600 KS | D17 700 KS | D17 780 KS |
I-Shift | |||
---|---|---|---|
ATO3112 | • |
|
|
ATO3512 | • |
| |
ATO3812 | • | ||
Osovine s jednostrukim reduktorima | |||
RSS1370A/B | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • |
Osovine s planetarnim reduktorima | |||
RSH1370F | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • |
RTH3210 | • | • | • |
RTH3312 | • | • | • |
RTH3815 | • | • | • |
| Izlazni obrtni moment | Prijenosni omjer |
---|---|---|
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 |
EPTT1000 | 1000 Nm* | 1.26:1 |
* Izlazni obrtni moment i u vožnji i u mirovanju.
Dostupna je široka paleta pomoćnih pogona s visokim obrtnim momentom za sve vrste karoserijske opreme.
PTER-DIN: Zadnji pomoćni pogon na motoru za neposredni pogon hidraulične pumpe.
PTER1400: Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom za pogon hidraulične pumpe.
PTER100: Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom za pogon hidraulične pumpe.
PTR-F: Priključak za spojnu prirubnicu i mali ili veliki broj obrtaja.
PTR-FL/FH: Priključak za spojnu prirubnicu i mali ili veliki broj obrtaja.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Za mali/srednji/veliki broj obrtaja s DIN priključkom za neposredno spajanje hidraulične pumpe.
PTRD-F: Veliki broj obrtaja s priključkom za spojnu prirubnicu za neposredno montiranje kardanskog vratila.
PTRD-D: Veliki broj obrtaja s dvostrukim pogonom. DIN priključak sprijeda i pozadi za neposredno spajanje hidrauličnih pumpi.
PTRD-D1: Veliki broj obrtaja s dvostrukim pogonom. Priključak za spojnu prirubnicu pozadi i DIN priključak sprijeda.
PTRD-D2: Veliki broj obrtaja s dvostrukim pogonom pozadi i jednostrukim pogonom sprijeda. Dva priključka za spojnu prirubnicu pozadi i jedan DIN priključak sprijeda.
Pronađite specifikacije dimenzija kabine, visina kabine iznad tla te karakteristika kabine.
Dostupne su tri različite verzije vanjskih obloga koje odgovaraju različitim potrebama
Osnovna
Thunder siva rešetka i kvake na vratima. Hromirana prednja svjetla. Thunder sivi štitnik od sunca, poklopci retrovizora i branik.
Basic s čvrstom prednjom
Thunder sivom rešetkom. Oslikane srebrne navlake za ogledala i štitnik od sunca. Sjajne hromirane kvake na vratima. Crna prednja svjetla. Čelični branik obojen u sivo.
FH16 Aero oprema
Rešetka u srebrnoj boji, poklopci retrovizora i štitnik od sunca. Sjajne hromirane kvake na vratima. Crna prednja svjetla. Branik i spojler u boji kabine.
Volvo FH16 Aero je isporučen s jedinstvenom unutrašnjom kožnom opremom.
Volvo FH16 s kožnom opremom
Kožna unutrašnjost od izdržljivih materijala u različitim nijansama Coral (narandžasta) i Raven (tamno siva) koji odgovaraju različitim dijelovima unutrašnjeg ukrasa.
Globetrotter XXL: udobnost i prostor
Globetrotter XXL također pruža bezbjedan i udoban smještaj do dvije osobe, ali s još udobnijim spavanjem na širem i dužem donjem ležaju – zahvaljujući dužoj kabini.
Globetrotter XL: izgrađena za odlaganje
Kabina Globetrotter XL (CAB-XHSL) također pruža bezbjedan i udoban smještaj za dvije osobe te još više prostora za odlaganje zahvaljujući dodatnoj visini. Visina unutrašnjosti kabine je 220 centimetara (211 centimetra na poklopcu prostora motora).
Kabina Globetrotter: društvo od dvije osobe
Kabina Globetrotter (CAB-HSLP) služi također za udoban smještaj tokom noći za dvije osobe. Osim toga vertikalna konstrukcija pruža dovoljno dodatnog prostora za odlaganje. Visina unutrašnjosti je 205 centimetara (196 centimetara na poklopcu prostora motora).
Kabina za spavanje
Kabina za spavanje (CAB-SLP) za udobno noćenje jedne ili dvije osobe. Visina unutrašnjosti je 171 centimetar, 162 centimetra na poklopcu prostora motora.
Niska kabina za spavanje
Niska kabina za spavanje (CAB-LSLP) sa spuštenim krovom i ovjesom kabine omogućava prevoz tereta iznad kabine. Visina unutrašnjosti je 147 centimetara, 138 centimetara na poklopcu prostora motora.
Tegljač |
|
|
| Visina A (mm) | Visina B (mm) | Visina C (mm) | Visina D (mm) |
Pogon | Visina šasije | Ovjes | Gume | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4x2 | Visoki | Lisnati/pneumatski | 315/80-R22.5 | 3430 | 3800 | 3950 | 3225 |
4x2 | Visoki | Lisnati/pneumatski | 315/80-R22.5 | 3440 | 3810 | 3960 | 3235 |
4x2 | Srednji | Lisnati/pneumatski | 315/80-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
4x2 | Niski | Pneumatski/pneumatski | 315/80-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
4x2 | Niski | Pneumatski/pneumatski | 315/80-R22.5 | 3250 | 3620 | 3770 | 3045 |
6x2 | Srednji | Lisnati/pneumatski | 315/80-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
Klasični kamion |
|
|
| Visina A (mm) | Visina B (mm) | Visina C (mm) | Visina D (mm) |
Pogon | Visina šasije | Ovjes | Gume | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
6x2 | Visoki | Pneumatski/pneumatski | 315/80-R22.5 | 3410 | 3780 | 3930 | 3205 |
6x2 | Srednji | Pneumatski/pneumatski | 315/80-R22.5 | 3330 | 3700 | 3850 | 3125 |
6x2 | Niski | Pneumatski/pneumatski | 315/80-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
6x2 | Visoki | Lisnati/lisnati | 315/80-R22.5 | 3460 | 3830 | 3980 | 3255 |
6x2 | Visoki | Lisnati/lisnati | 315/80-R22.5 | 3450 | 3820 | 3970 | 3245 |
6x2 | Visoki | Lisnati/lisnati | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
10x4 | Visoki | Lisnati/lisnati | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
*Približne visine
Ovjes kabine u četiri tačke
Odaberite spiralne opruge s amortizerima, prednje spiralne opruge i zadnji pneumatski ovjes ili pneumatski ovjes svuda.
Otvori za ulaz zraka
Smješteni na lijevoj strani gore ili dolje, u zavisnosti od zadatka. Dostupan je i otvor za ulaz zraka sprijeda.
Boje
Odaberite i pogledajte. Na raspolaganju je otprilike 650 nijansi boja.
Presvlake
Crni tekstil, koža ili koža u dvije nijanse. Pojedine obloge sjedišta (osim onih tekstila) mogu imati funkciju ventilacije.
Sjedište vozača
Odaberite između Dynamic i Progressive. Svaka specifikacija se može poručiti s opcijama za presvlake. Fleksibilnost pruža dodatnu slobodu – ukupna dužina horizontalnog podešavanja sjedišta je 240 milimetara, a uspravnog 100 milimetara. Sjedište vozača je standardno opremljeno naslonom za glavu, podesivim i sklopivim naslonom, uspravnim i horizontalnim podešavanjem, podesivim osloncem za slabinski dio kičme i podesivim nagibom.
Sjedište suvozača
Dostupno u dvije različite varijante: standardno i komforno. Obje se mogu poručiti s opcijskim presvlakama. Sjedišta suvozača su standardno opremljena naslonom za glavu. Dostupno je i pokretno sjedište suvozača.
Ležajevi
Napravljeni za ugodan noćni odmor. Dimenzije ležaja: 74×200 cm, sa srednjim dijelom širine 81,5 cm, ili 74×200 cm, uz mogućnost izvlačenja na 88×200 cm sa srednjim dijelom širine 95,5 cm. Ležaj u kabini Globetrotter XXL dugačak je 213 cm. Širina u dijelu za glavu, srednjem dijelu i dijelu za stopala iznosi 99/106,5/91 cm. Opremite kabinu madracem od pjene ili madracem debljine 16 centimetara, koji ima džepičasta jezgra i nudi izuzetan komfor. Dostupne su tri varijante tvrdoće: meki, polutvrdi i tvrdi. Također pružamo dvije mogućnosti za odabir zaštite za madrac: poboljšava udobnost i omogućava vam brže raspremanje stvari. Također dostupno: ležaj na spuštanje s podesivim naslonom i komforni gornji ležaj (dimenzije 60×190 centimetara ili 70×190 centimetara).
Unutrašnji prostor za odlaganje
U kabini se nalaze prednja polica s četiri skrovita mjesta prema DIN standardu i dva velika pretinca za odlaganje s rolo-vratima na strani vozača i suvozača. Stražnji zid opremljen je laganom gornjom stražnjom policom s odličnom osvjetljenjem. Ispod ležaja se nalaze dvije ladice na izvlačenje, ukupne zapremine 130 litara. Osim toga, ispod madraca se nalaze i dva manja pretinca za odlaganje, i to jedan ispod nogu (od 10 litara), a drugi ispod glave (15 litara), kao i pretinac za odlaganje kod nožnog dijela kreveta za PET bocu.
Vanjski prostor za odlaganje
S obje strane kabine nalaze se veliki pretinci za odlaganje koji se mogu otvoriti i izvana i iznutra. Dodatni prostor za odlaganje od 30 litara, koji se ne grije, nalazi se ispod kabine s obje strane.
Prozor/poklopac otvora na krovu
Svaka kabina ima nepokretan panoramski prozor ili kao mogućnost krovni poklopac koji se može otvoriti do 50 milimetara. Osim toga, on služi i kao izlaz za vanredne situacije. Podešavanje krovnog poklopca može se izvršiti ručno ili na struju.
Upravljač
Isporučuje se u dvije različite veličine – prečnika od 450 mm ili 500 mm, u zavisnosti od specifikacije vašeg kamiona. Visina upravljača može se podesiti do 90 mm, a nagib do 28°. Podesivo upravljačko vratilo (opcija) omogućava vertikalno podešavanje upravljača od -5° do +15°, što povećava udobnost vožnje. Integrisane komande na upravljaču omogućavaju bezbjedno i lako korištenje tempomata, sirene, telefona i funkcija na instrument-tabli i bočnom ekranu.
Sistem klimatizacije
Tri alternativna klimatska sistema vam omogućavaju kontrolu temperature. Ventilacija s klasičnim grijanjem. Klima-uređaj s ručnom kontrolom (MCC). Klima-uređaj s automatskom kontrolom temperature (ECC/ECC2). Također dostupno sa senzorima sunčeve svjetlosti, magle i kvaliteta zraka. Dopunite sistem klimatizacije grijačem kabine i motora u mirovanju i I-ParkCoolom, hladnjakom kabine u mirovanju.
I-ParkCool
Motor ne mora raditi kako biste mogli uživati u klimatizovanoj kabini. I-ParkCool kontroliše temperaturu u kabini kada vozilo stoji. Pomoću grijanja kabine u mirovanju osigurava prijatnu klimatizaciju: što je npr. korisno tokom noći kada temperatura neočekivano padne. Osim toga radi tiho. Sistem je za skoro 20 dB tiši od konkurentskih sistema na tržištu, što smanjuje zagađenje bukom i doprinosi boljem odmoru. Sistem klimatizacije je potpuno integrisan s normalnim sistemom ventilacije u vozilu tako da se vrući ili hladni zrak usmjerava i ravnomjerno raspoređuje kroz uobičajene otvore za ventilaciju po potrebi. Ovaj sistem ne utiče na aerodinamiku kabine i visinu za stajanje u njoj. Osim grijača kabine (PH-CAB).
Pronađite specifikacije visina šasija, maks. opterećenja prednje osovine, zadnjeg ovjesa, tegljača, karakteristika šasije i kočnica.
Niska | oko 850 mm |
Srednja | oko 900 mm |
Visoka | oko 1000 mm |
Ekstra visoka | oko 1200 mm |
| Pneumatski ovjes | Lisnati ovjes |
---|---|---|
Niski | 8 | - |
Srednji | 10/20* | 9 |
Visoki | 10/20* | 10/20* |
Ekstra visoki | - | 10/20* |
*Dvostruke prednje osovine
Tip | Osovine | Ovjes | Opterećenje osovine/osovinskog sklopa | Reduktor | Prateće/vodeće osovine |
Samostalni | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4x2 | Parabolični/lisnati | 13 t | Jednostruki/planetarni |
|
RAD-GR | 4x2 | Pneumatski ovjes | 11,5/13 t | Jednostruki/planetarni |
|
RAD-G2 | 4x2 | Pneumatski (za građevinske kamione) | 13 t | Planetarni | |
RAD-G4 | 4x2 | Pneumatski ovjes | 12 t | Jednostruki | |
Osovinski sklop | |||||
RADT-GR | 6x2 | Pneumatski ovjes | 19/20,5/22,5/23 t | Jednostruki/planetarni | Prateća osovina (fiksna/upravljana/automatski upravljana) |
RAPD-GR | 6x2 | Pneumatski ovjes | 16/19/22 t | Jednostruki/planetarni | Vodeća osovina (fiksna/upravljana) |
RAPD-G4 | 6x2 | Pneumatski ovjes | 16 t | Jednostruki | Vodeća osovina (nepokretna) |
RADD-G2 | 6×4/8x4 | Pneumatski (za građevinske kamione) | 21/23/26 t | Jednostruki/planetarni | |
RADD-BR | 6×4/8x4 | parabolični | 20/21 t | Jednostruki/planetarni | |
RADD-TR1 | 6×4/8x4 | Parabolični/klasični-lisnati | 23/26 t | Jednostruki/planetarni | |
RADD-TR2 | 6×4/8x4 | Klasični lisnati | 26/32 t | Planetarni | |
RADD-TR3 | 8x4 | Klasični lisnati | 38 t | Planetarni | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Pneumatski ovjes | 21/23/26 t | Jednostruki/planetarni | |
RAPDT-GR | 8×2 | Pneumatski ovjes | 27/30/30,5/31,5/32 t | Jednostruki/planetarni | Vodeća osovina (upravljana) i prateća osovina (fiksna/upravljana) |
RAPDT-GR | 8×4/10x4 | Pneumatski ovjes | 27/33/36 t | Jednostruki/planetarni | Prateća osovina (upravljana) |
RAPDT-GR | 8×4 | Pneumatski ovjes | 27/30,5/32/35 t | Jednostruki/planetarni | Vodeća osovina (upravljana) |
RADDT-G2 | 8×4/10x4 | Pneumatski (za građevinske kamione) | 27/33/36 t | Jednostruki/planetarni | Prateća osovina (upravljana) |
Središnje montirane, polupodvučene ili podvučene spojke za prikolicu sa središnjom osovinom. Spojke za prikolice se mogu pričvrstiti u razmacima od 25 milimetara.
Rezervoari za gorivo
Od aluminija ili čelika, zapremine od 150 do 900 litara. Maksimalna zapremina goriva iznosi 1510 litara za tegljač 4×2.
Rezervoari za AdBlue
Zapremine od 32 do 112 litara. Pumpa za AdBlue je integrisana u modul rezervoara za AdBlue. Od plastike.
Kočnice
EBS (elektronski upravljano kočenje) pruža sjajan odziv, radne karakteristike i osjećaj kočenja, a istovremeno i omogućava pristup brojnim praktičnim karakteristikama. Funkcija EBS sada je dostupna i s disk kočnicama i s bubanj kočnicama sa Z-osovinom (za izabranu paletu konfiguracija osovine i visina šasija). Nadogradite svoj sistem kočenja dodavanjem paketa EBS Medium ili bilo koje dodatne opcije. EBS je standardna funkcija za sve specifikacije.
EBS medijum
Osim funkcija paketa EBS Standard, EBS Medium ima i donje funkcije:
Nadzor statusa sistema EBS
Nadzor statusa sistema EBS putem elektronskog sistema vozila TEA2+ i alata Volvo Tech Tool.
Automatsko držanje
Zakočite kamion do potpunog zaustavljanja i Auto Hold zadržava zadnji primijenjeni kočioni pritisak kako bi držao kamion na mjestu sve dok vozač ne pritisne papučicu gasa.
Analiza istrošenosti obloga kočnica
Upozorenje na obloge kočnica – izračunava se preostala raspoloživa kilometraža s postojećim oblogama kočnica (samo za disk kočnice)
Automatsko otpuštanje parkirne kočnice
Parkirna kočnica se otpušta kada vozač pritisne pedalu gasa i izabere neki stepen prijenosa (samo mjenjač I-Shift).
Dodatne mogućnosti:
Osim programskih paketa postoje sljedeće mogućnosti.
Zajednička kočnica
Omogućava vozaču da zahtijeva impulsno kočenje prikolice. Kočnica se tada automatski aktivira i opasnost od bočnog otklizavanja je minimalna.
Elektronska kontrola stabilnosti – ESC.
Sistem za stabilizaciju kočnica aktivira kočnice posebno na svakom točku, čime osigurava stabilnost cijele kombinacije vozila i suprotstavlja se njenom bočnom otklizavanju i prevrtanju, kao i ljuljanju prikolice. Funkcija ESC ispunjava zakonske zahtjeve elektronske kontrole stabilnosti vozila i dostupna je na vozilima s 2, 3, 4 i 5 osovina.
Stop svjetlo pri naglom kočenju
Prilikom paničnog kočenja pri brzinama iznad 50 km/h, stop svjetla trepere brzinom od četiri puta u sekundi.
Hidraulični retarder
Kompaktni retarder na mjenjaču maksimalnog efekta 440 kW.
Volvo dinamičko upravljanje
Aktivni upravljački sistem s funkcijom dodavanja i oduzimanja momenta zakretanja. Osigurava veću silu upravljanja pri malim brzinama, smanjuje udare koji djeluju na upravljački sistem i drži upravljač u položaju za pravolinijsku vožnju pri kočenju po površinama s mješovitim koeficijentom trenja. Upravljač se automatski vraća u neutralan položaj i pri hodu naprijed i pri hodu nazad. Volvo dinamičko upravljanje sada je dostupno na svim konfiguracijama kamiona, uključujući i one s dvostrukim prednjim osovinama. Sada je dostupan i u kombinaciji s nezavisnim prednjim ovjesom.
Vodeće osovine
Dostupne kao fiksne ili aktivno upravljane za tegljače i klasične kamione. Osovinsko opterećenje: 4,5, 7,5 ili 9 tona.
Prateće osovine
Dostupne u nekoliko konfiguracija – fiksne s jednostrukim ili dvostrukim gumama, automatski upravljane ili aktivno upravljane. Osovinsko opterećenje: 7,5, 9,5 ili 10 tona.
Podizanje tandemske osovine
Omogućava deaktiviranje i podizanje krajnje zadnje pogonske osovine na tandemskom osovinskom sklopu, kako bi se omogućila manja potrošnja goriva i bolji radijus zaokretanja. Pritiskom dugmeta na komandnoj ploči vozač može podići osovinu kada je kamion prazan. Osovina se automatski spušta i aktivira čim utovarite kamion. Funkcija podizanja tandemske osovine je dostupna na konfiguracijama 6×4 i 8×4 (na tandemskom osovinskom sklopu) koje su opremljene disk kočnicama.
Podaci – sve što vam treba. Preuzmite tabele s podacima u PDF formatu za paletu kamiona Volvo FH16 Aero putem sljedećih veza.
Prikazane funkcije možda nisu standardne ili dostupne za sve nivoe opreme i opcije pogonskog sklopa.