Sve što trebate znati o kamionu Volvo FH Aero, s detaljima.
Pronađite specifikacije motora, stepena prijenosa, zadnjih osovina (uključujući odnose), kombinacija pogonskih sistema i pomoćnih pogona.
Neto izlazna snaga prema: EC 582/2011
Neto izlazna snaga prema: EC 582/2011
Neto izlazna snaga prema: EC 582/2011
Električni | Volvo FH Aero Electric |
---|---|
Učinak | Do 330–490 kW (450–666 KS) kontinuirane snage |
Domet | Do 300 km (4x2 traktorska prikolica) |
Vrijeme punjenja (potpuno punjenje) | 9,5 h uz AC (43 kW) 2,5 h uz DC (250 kW) |
Kapacitet baterije | 360–540 kWh, 4–6 baterija |
Plinski pogon | G13 |
---|---|
Standard o emisiji | Euro 6 |
Broj cilindara | 6 |
Zapremina | 12,8 dm³ |
Hod klipa | 158 mm |
Prečnik cilindra | 131 mm |
Stepen kompresije | 17:01 |
Ekonomični raspon broja obrtaja | 900 – 1400 obr/min |
Efekat ispušne kočnice | 200 kW |
Efekat motorne kočnice* | 380 kW (2300 obr/min) |
Filteri za ulje | 2 puna protoka |
Zapremina ulja, uključ. filter | 35 l |
Rashladni sistem, ukupna zapremina | 38 l |
G13 420 KS (309 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Maks. snaga pri 1600-1700 obr/min | 420 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 905-1400 obr/min | 2100 Nm | |||
G13 460 KS (338 kW) |
| |||
Maks. snaga pri 1600-1700 obr/min | 460 KS | |||
Maks. obrtni moment na 950–1400 obr/min | 2300 Nm | |||
G13 500 KS (368 kW) | ||||
Maks. snaga pri 1600-1700 obr/min | 500 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 980-1404 obr/min | 2550 Nm | |||
Dizel | D13 | D13 I-Save | |
---|---|---|---|
Standard o emisiji | Euro 6 | Euro 6 | |
Broj cilindara | 6 | 6 | |
Zapremina | 12,8 dm³ | 12,8 dm³ | |
Hod klipa | 158 mm | 158 mm | |
Prečnik cilindra | 131 mm | 131 mm | |
Stepen kompresije | 18.0:1 | 18.0:1 | |
Ekonomični raspon broja obrtaja | 900 – 1400 obr/min | 900–1300 obr/min | |
Efekat ispušne kočnice | 175 kW (2300 obr/min) | 150 kW | |
Efekat motorne kočnice* | 340 kW (2300 obr/min) | 435 kW (2300 obr/min) | |
Filteri za ulje | 2 puna protoka | 2 puna protoka | |
Zapremina ulja, uključ. filter | 35 l | 35 l | |
Rashladni sistem, ukupna zapremina | 24 l | 26 l | |
Gorivo bez sumpora (EN590, maks. 10 ppm sumpora) Biodizel generacije 2 (EN15940, sintetički dizel)
Do 150.000 km ili jednom godišnje kod specifikacije VDS4.
D13 420 KS (309 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Maks. snaga na 1404–1700 obr/min | 420 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 905-1400 obr/min | 2100 Nm | |||
D13 I-Save 420 KS (309 kW)* |
| |||
Maks. snaga na 1230–1600 obr/min | 420 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 900-1230 obr/min | 2400 Nm | |||
D13 460 KS (338 kW) | ||||
Maks. snaga pri 1404-1700 obr/min | 460 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 945-1400 obr/min | 2300 Nm | |||
D13 I-Save 460 KS (338 kW)* | ||||
Maks. snaga pri 1240-1600 obr/min | 460 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 900-1240 obr/min | 2600 Nm | |||
D13 I-Save 480 KS (353 kW)* | ||||
Maks. snaga pri 1250-1600 obr/min | 480 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 900-1250 obr/min | 2700 Nm | |||
D13 500 KS (368 kW) | ||||
Maks. snaga pri 1404-1700 obr/min | 500 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 980-1400 obr/min | 2500 Nm | |||
D13 I-Save 500 KS (368 kW) | ||||
Maks. snaga pri 1250-1600 obr/min | 500 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 900-1250 obr/min | 2800 Nm | |||
D13 540 KS (397 kW) | ||||
Maks. snaga pri 1458-1700 obr/min | 540 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 1000-1400 obr/min | 2600 Nm | |||
*dostupno s B100, biodizel
| Izlazni obrtni moment | Prijenosni omjer | |
---|---|---|---|
EPTT350 | 350 Nm* | 1.26:1 | |
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 | |
EPTT1000 | 1000 Nm* | 1.26:1 | |
* Izlazni obrtni moment i u vožnji i u mirovanju.
12-brzinski mjenjač s reduktorom i promjenom raspona pomoću automatskog sistema promjene stepeni prijenosa. I-Shift se može opremiti kompaktnim retarderom, pomoćnim pogonom, pomoćnom pumpom servo upravljača i hladnjakom ulja. Također je moguće naručiti I-Shift s gumičastim zupčanicima, ultra-niskim pužnim brzinama i više brzina za vožnju unazad.
Tip | Najviši stepen prijenosa | Obrtni moment motora (Nm) | Ukupna težina vučnog voza (tone) |
---|---|---|---|
AT2412 | Neposredan | 2400 | 44 |
AT2612 | Neposredan | 2600 | 100 |
ATO2612 | Ubrzavajući | 2600 | 100 |
AT2812 | Neposredan | 2800 | 70 |
ATO3112 | Ubrzavajući | 3150 | 100 |
Tip | Najviši stepen prijenosa | Obrtni moment motora (Nm) | Ukupna težina vučnog voza (tone) |
---|---|---|---|
SPO2812 | Ubrzavajući | 2800 | 80 |
Tip | Osovina | Zupčanik | Maks. obrtni moment (Nm) | Maks. opterećenje osovine/osovinskog sklopa (t) | Ukupna težina vučnog voza (t) |
Jednostruki reduktor | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1244B | Samostalni | Hipoidni | 2800 | 12 | 44 |
RSS1344C/E | Samostalni | Hipoidni | 2600 | 13 | 44 |
RSS1344E | Samostalni | Hipoidni | 2800 | 13 | 44 |
RSS1352A | Samostalni | Hipoidni | 2800 | 13 | 52 |
RSS1370A/B | Samostalni | Hipoidni | 3800 | 13 | 70 |
RTS2370A | Tandemski | Hipoidni | 3800 | 23 | 70 |
RTS2310A | Tandemski | Hipoidni | 3800 | 23 | 100 |
Planetarni reduktor | |||||
RSH1370F | Samostalni | Konusno spiralni | 3800 | 13 | 70 |
RT2610B/F | Tandemski | Konusno spiralni | 3800 | 26 | 100 |
RTH3210F | Tandemski | Konusno spiralni | 3800 | 32 | 100 |
RTH3212F | Tandemski | Konusno spiralni | 3800 | 32 | 100 |
RTH3312 | Tandemski | Konusno spiralni | 3800 | 33 | 100 |
RTH3815 | Tandemski | Konusno spiralni | 3800 | 38 | 100 |
RSS1244B | RSS1344C | RSS1344E | RSS1352A | RSS1370A/B | RSH1370F |
---|---|---|---|---|---|
2.06:1 | 2.31:1* | 2.06:1 | 2.06:1 | 2.06:1 | 3.46:1 |
2.17:1 | 2.47:1* | 2.17:1 | 2:17.1 | 2.17:1 | 3.61:1 |
2.31:1 | 2.47:1* | 2.31:1 | 2.31:1 | 2.31:1 | 3.76:1 |
2.47:1 | 2.85:1* | 2.47:1 | 2.47:1 | 2.47:1 | 4.12:1 |
2.64:1 | 3.08:1* | 2.64:1 | 2.64:1 | 2.64:1 | 4.55:1 |
2.85:1 | 3.36:1* | 2.85:1 | 2.85:1 | 2.85:1 | 5.41:1 |
3.08:1 | 3.70:1 | 3.08:1 | 3.08:1 | 3.08:1 | |
3.36:1 | 4.11:1 | 3.36:1 | 3.36:1 | 3.40:1** | |
4.63:1 | 3.67:1** | ||||
5.29:1 | 4.11:1** | ||||
6.17:1 | |||||
* Za RSS1344E
** Za RSS1370B
RST2370A/B | RTS2310A | RTH2610B | RTH2610F | RTH2610B7F | RTH3210F | RTH3212F | RTH3312 | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.43:1 | 2.06:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.57:1 | 2.17:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.83:1 | 2.31:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
3.09:1 | 2.47:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.40:1 | 2.64:1 | 3.93:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 3.93:1 | 5.41:1 | |
3.78:1 | 2.85:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 | |
4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 | |
4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | ||
5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | ||||
5.67:1 | 4.11:1 | 7.21:1 | 7.21:1 | |||||
6.17:1 | 4.63:1 | |||||||
| D13 420 KS | D13 460 KS | D13 500 KS | D13 540 KS |
I-Shift | ||||
---|---|---|---|---|
AT2412 | • | • |
|
|
AT2612 | • | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • | • |
I-Shift s dva kvačila | ||||
SP2812 |
| • | • | • |
Osovine s jednostrukim reduktorima | ||||
RSS1244B | • | •
| • | • |
RSS1344C/E | • | • | • | • |
RSS1344E | • | • | • | • |
RSS1352A | • | • | • | • |
RSS1370A/B | • | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • | • |
Osovine s planetarnim reduktorima | ||||
RSH1370F | • | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • | • |
RTH3210 | • | • | • | • |
RTH3312 | • | • | • | • |
RTH3815 | • | • | • | • |
| D13 I-Save 420 KS | D13 I-Save 460 KS | D13 I-Save 500 KS |
I-Shift | |||
---|---|---|---|
AT2412 | • |
|
|
AT2612 | • | • |
|
ATO2612 | • | • | |
AT2812 | • | ||
ATO3112 | • | ||
I-Shift s dva kvačila | |||
SP2812 |
| • | • |
Osovine s jednostrukim reduktorima | |||
RSS1244B | • | • | |
RSS1344C/E | • | • | |
RSS1344E | • | • | |
RSS1352A | • | • | |
RSS1370A/B | • | • | |
RTS2370A | • | • | |
RTS2310A | • | • | |
Osovine s planetarnim reduktorima | |||
RSH1370F | • | • | |
RTH2610F | • | • | |
RTH3210 | • | • | |
RTH3312 | • | • | |
RTH3815 | • | • | |
| G13 420KS | G13 460KS | G13 500KS |
I-Shift | |||
---|---|---|---|
AT2412 | • | • |
|
AT2612 | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • |
Osovine s jednostrukim reduktorima | |||
RSS1244B | • | • | • |
RSS1344C/E | • | • | • |
RSS1344E | • | • | |
RSS1352A | • | • | • |
RSS1370A/B | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • |
Osovine s planetarnim reduktorima | |||
RSH1370F | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • |
Dostupna je široka paleta pomoćnih pogona koji zavise ili ne zavise od kvačila za sve vrste karoserijske opreme.
PTER-DIN: Zadnji pomoćni pogon na motoru za neposredni pogon hidraulične pumpe.
PTER1400: Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom za pogon hidraulične pumpe.
PTER-100: Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom za pogon hidraulične pumpe.
PTR-F: Priključak za spojnu prirubnicu i mali ili veliki broj obrtaja.
PTR-FL/FH: Priključak za spojnu prirubnicu i mali ili veliki broj obrtaja.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Za mali/srednji/veliki broj obrtaja s DIN priključkom za neposredno spajanje hidraulične pumpe.
PTRD-F: Veliki broj obrtaja s priključkom za spojnu prirubnicu za neposredno montiranje kardanskog vratila.
PTRD-D: Veliki broj obrtaja s dvostrukim pogonom. DIN priključak sprijeda i pozadi za neposredno spajanje hidrauličnih pumpi.
PTRD-D1: Veliki broj obrtaja s dvostrukim pogonom. Priključak za spojnu prirubnicu pozadi i DIN priključak sprijeda.
PTRD-D2: Veliki broj obrtaja s dvostrukim pogonom pozadi i jednostrukim pogonom sprijeda. Dva priključka za spojnu prirubnicu pozadi i jedan DIN priključak sprijeda.
Pronađite specifikacije dimenzija kabine, visina kabine iznad tla te karakteristika kabine.
Dostupne su četiri različite verzije vanjskih obloga koje odgovaraju različitim potrebama.
Osnovna
Thunder siva rešetka i kvake na vratima. Hromirana prednja svjetla. Thunder sivi štitnik od sunca, poklopci retrovizora i branik.
Poboljšana
Rešetka u boji kabine i hromirana prednja svjetla. Thunder sivi štitnik od sunca, poklopci retrovizora, kvake na vratima i branik.
Najviši nivo
Rešetka u boji kabine, poklopci retrovizora, štitnik od sunca, kvake na vratima, branik i spojler. Hromirana prednja svjetla.
Osnovno s čvrstom prednjom
Thunder sivom rešetkom i kvakama na vratima. Crna prednja svjetla. Thunder sivi štitnik od sunca i poklopci retrovizora. Čelični branik obojen u sivo.
Volvo FH Aero je dostupan sa šest različitih nivoa unutrašnje opreme za različite potrebe.
Vinilna i tekstilna oprema Robust
Izdržljivi materijali od vinila i tekstila s modernom šemom boja koja odgovara različitim dijelovima unutrašnjosti.
Tekstilna oprema Dynamic
Tekstilna unutrašnjost s modernom shemom boja u različitim nijansama odgovarajuće sive koja se slaže s različitim dijelovima unutrašnjosti.
Pliš oprema Progressive
Ova meka plišana oprema unutrašnjosti nudi tamnu shemu boja i odgovara različitim dijelovima unutrašnje opreme.
Kožna oprema Robust
Unutrašnjost s tamnom šemom boja i dvobojnim kožnim sjedištima koja se uklapaju u različite dijelove unutrašnje opreme.
Kožna oprema Dynamic
Unutrašnjost s različitim nijansama sive boje i dvobojnim potpuno kožnim sjedištima koja odgovaraju različitim dijelovima unutrašnjosti.
Kožna oprema Progressive
Unutrašnjost s različitim nijansama Skylar (bež) boje i dvobojnim potpuno kožnim sjedištima koja odgovaraju različitim dijelovima unutrašnjosti.
Globetrotter XXL: udobnost i prostor
Globetrotter XXL također pruža bezbjedan i udoban smještaj do dvije osobe, ali s još udobnijim spavanjem na širem i dužem donjem ležaju – zahvaljujući dužoj kabini.
Globetrotter XL: izgrađena za odlaganje
Kabina Globetrotter XL (CAB-XHSL) također pruža bezbjedan i udoban smještaj za dvije osobe te još više prostora za odlaganje zahvaljujući dodatnoj visini. Visina unutrašnjosti kabine je 220 centimetara (211 centimetra na poklopcu prostora motora).
Kabina Globetrotter: društvo od dvije osobe
Kabina Globetrotter (CAB-HSLP) služi također za udoban smještaj tokom noći za dvije osobe. Osim toga vertikalna konstrukcija pruža dovoljno dodatnog prostora za odlaganje. Visina unutrašnjosti je 205 centimetara (196 centimetara na poklopcu prostora motora).
Kabina za spavanje
Kabina za spavanje (CAB-SLP) za udobno noćenje jedne ili dvije osobe. Visina unutrašnjosti je 171 centimetar, 162 centimetra na poklopcu prostora motora.
Niska kabina za spavanje
Niska kabina za spavanje (CAB-LSLP) sa spuštenim krovom i ovjesom kabine omogućava prevoz tereta iznad kabine. Visina unutrašnjosti je 147 centimetara, 138 centimetara na poklopcu prostora motora.
Tegljač |
|
|
| Visina A (mm) | Visina B (mm) | Visina C (mm) | Visina D (mm) |
Pogon | Visina šasije | Ovjes | Gume | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4x2 | Visoki | Lisnati/pneumatski | 315/80-R22.5 | 3430 | 3800 | 3950 | 3225 |
4x2 | Visoki | Lisnati/pneumatski | 315/80-R22.5 | 3440 | 3800 | 3950 | 3225 |
4x2 | Srednji | Lisnati/pneumatski | 315/70-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
4x2 | Niski | Pneumatski/pneumatski | 315/60-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
4x2 | Niski | Pneumatski/pneumatski | 315/60-R22.5 | 3250 | 3620 | 3770 | 3045 |
4x2 | Ekstra niski | Pneumatski/pneumatski | 295/60-R22.5 | 3210 | 3580 | 3730 | 3005 |
6x2 | Srednji | Lisnati/pneumatski | 315/70-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
Klasični kamion |
|
|
| Visina A (mm) | Visina B (mm) | Visina C (mm) | Visina D (mm) |
Pogon | Visina šasije | Ovjes | Gume | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
6×2 | Visoki | Pneumatski/pneumatski | 315/80-R22.5 | 3410 | 3780 | 3930 | 3205 |
6×2 | Srednji | Pneumatski/pneumatski | 315/70-R22.5 | 3330 | 3700 | 3850 | 3125 |
6×2 | Niski | Pneumatski/pneumatski | 315/60-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
6×2 | Visoki | Lisnati/lisnati | 315/80-R22.5 | 3460 | 3830 | 3980 | 3255 |
6×4 | Visoki | Lisnati/lisnati | 315/80-R22.5 | 3450 | 3820 | 3970 | 3245 |
8×4 | Visoki | Lisnati/lisnati | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
10×4 | Visoki | Lisnati/lisnati | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
*Približne visine
Ovjes kabine u četiri tačke
Odaberite spiralne opruge s amortizerima, prednje spiralne opruge i zadnji pneumatski ovjes ili pneumatski ovjes svuda.
Otvori za ulaz zraka
Smješteni na lijevoj strani gore ili dolje, u zavisnosti od zadatka. Dostupan je i otvor za ulaz zraka sprijeda.
Boje
Odaberite i pogledajte. Na raspolaganju je otprilike 650 nijansi boja.
Presvlake
Dostupne u više stilove. Vinil, tekstil i pliš. Pojedine obloge sjedišta (osim onih od vinila i tkanine) mogu imati funkciju ventilacije.
Sjedište vozača
Odaberite jedan od tri nivoa udobnosti: Progresivni (pliš ili koža), dinamički (tekstil) i robusni (vinil). Fleksibilnost pruža dodatnu slobodu - ukupna dužina horizontalnog podešavanja sjedišta je 240 milimetara, a uspravnog 100 milimetara. Sjedište vozača je standardno opremljeno naslonom za glavu, podesivim i sklopivim naslonom, uspravnim i horizontalnim podešavanjem, podesivim osloncem za slabinski dio kičme i podesivim nagibom.
Sjedište suvozača
Odaberite jedan od tri nivoa udobnosti: Progresivni (pliš ili koža), dinamički (tekstil) i robusni (vinil). Sjedišta suvozača su standardno opremljena naslonom za glavu. Dostupno je i pokretno sjedište suvozača.
Ležajevi
Napravljeni za ugodan noćni odmor. Veličine ležaja: 74×200 cm, sa srednjim dijelom širine 81,5 cm, ili 74×200 cm, uz mogućnost izvlačenja na 88×200 cm sa srednjim dijelom širine 95,5 cm. Ležaj u kabini Globetrotter XXL dugačak je 213 cm. Širina u dijelu za glavu, srednjem dijelu i dijelu za stopala iznosi 99/106,5/91 cm. Opremite kabinu madracem od pjene ili madracem debljine 16 centimetara, koji ima džepičasta jezgra i nudi izuzetan komfor. Dostupne su tri varijante tvrdoće: meki, polutvrdi i tvrdi. Također pružamo dvije mogućnosti za odabir zaštite za madrac: poboljšava udobnost i omogućava vam brže raspremanje stvari. Također dostupno: ležaj na spuštanje s podesivim naslonom i komforni gornji ležaj (dimenzije 60×190 centimetara ili 70×190 centimetara).
Unutrašnji prostor za odlaganje
U kabini se nalaze prednja polica s četiri skrovita mjesta prema DIN standardu i dva velika pretinca za odlaganje s rolo-vratima na strani vozača i suvozača. Stražnji zid opremljen je laganom gornjom stražnjom policom s odličnom osvjetljenjem. Ispod ležaja se nalaze dvije ladice na izvlačenje, ukupne zapremine 130 litara. Osim toga, ispod madraca se nalaze i dva manja pretinca za odlaganje, i to jedan ispod nogu (od 10 litara), a drugi ispod glave (15 litara), kao i pretinac za odlaganje kod nožnog dijela kreveta za PET bocu.
Vanjski prostor za odlaganje
S obje strane kabine nalaze se veliki pretinci za odlaganje koji se mogu otvoriti i izvana i iznutra. Dodatni prostor za odlaganje od 30 litara, koji se ne grije, nalazi se ispod kabine s obje strane.
Prozor/poklopac otvora na krovu
Svaka kabina ima nepokretan panoramski prozor ili kao mogućnost krovni poklopac koji se može otvoriti do 50 milimetara. Osim toga, on služi i kao izlaz za vanredne situacije. Podešavanje krovnog poklopca može se izvršiti ručno ili na struju.
Upravljač
Isporučuje se u dvije različite veličine – prečnika od 450 mm ili 500 mm, u zavisnosti od specifikacije vašeg kamiona. Visina upravljača može se podesiti do 90 mm, a nagib do 28°. Podesivo upravljačko vratilo (opcija) omogućava vertikalno podešavanje upravljača od -5° do +15°, što povećava udobnost vožnje. Integrisane komande na upravljaču omogućavaju bezbjedno i lako korištenje tempomata, sirene, telefona i funkcija na instrument-tabli i bočnom ekranu.
Sistem klimatizacije
Tri alternativna klimatska sistema vam omogućavaju kontrolu temperature. Ventilacija s klasičnim grijanjem. Klima-uređaj s ručnom kontrolom (MCC). Klima-uređaj s automatskom kontrolom temperature (ECC/ECC2). Također dostupno sa senzorima sunčeve svjetlosti, magle i kvaliteta zraka. Dopunite sistem klimatizacije grijačem kabine i motora u mirovanju i I-ParkCoolom, hladnjakom kabine u mirovanju.
I-ParkCool
Motor ne mora raditi kako biste mogli uživati u klimatizovanoj kabini. I-ParkCool kontroliše temperaturu u kabini kada vozilo stoji. Pomoću grijanja kabine u mirovanju osigurava prijatnu klimatizaciju: Korisno, na primjer, tokom noći kada temperatura naglo i naglo pada. Sistem provjerava zdravlje baterije kako ne bi ugrozio sposobnost pokretanja. I izračunava koliko energije je potrebno za zagrijavanje ili hlađenje kabine. Ako akumulatori nisu napunjeni do kraja, sistem će izračunati koliko snage se može iskoristiti. Nadalje, tih je. Sistem je za skoro 20 dB tiši od konkurentskih sistema na tržištu, što smanjuje zagađenje bukom i doprinosi boljem odmoru. Sistem klimatizacije je potpuno integrisan s normalnim sistemom ventilacije u vozilu tako da se vrući ili hladni zrak usmjerava i ravnomjerno raspoređuje kroz uobičajene otvore za ventilaciju po potrebi. Ovaj sistem ne utiče na aerodinamiku kabine i visinu za stajanje u njoj. Osim grijača kabine (PH-CAB).
Pronađite specifikacije visina šasija, maks. opterećenja prednje osovine, zadnjeg ovjesa, tegljača, karakteristika šasije i kočnica.
Ekstra niska (tegljač) | oko 810 mm |
Niska | oko 850 mm |
Srednja | oko 900 mm |
Visoka | oko 1000 mm |
Ekstra visoka | oko 1200 mm |
| Pneumatski ovjes | Lisnati ovjes |
---|---|---|
Ekstra niski | 8 | - |
Niski | 8 | - |
Srednji | 10/20* | 9 |
Visoki | 10/20* | 10/20* |
Ekstra visoka | - | 10/20* |
*Dvostruke prednje osovine
Tip | Osovine | Ovjes | Opterećenje osovine/osovinskog sklopa | Reduktor | Prateće/vodeće osovine |
Samostalni | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4x2 | Parabolični/lisnati | 13 t | Jednostruki/planetarni |
|
RAD-GR | 4x2 | Pneumatski ovjes | 11,5/13 t | Jednostruki/planetarni |
|
RAD-G2 | 4x2 | Pneumatski (za građevinske kamione) | 13 t | Planetarni | |
Osovinski sklop | |||||
RADT-GR | 6x2 | Pneumatski ovjes | 19/20,5/22,5/23 t | Jednostruki/planetarni | Prateća osovina (fiksna/upravljana/automatski upravljana) |
RAPD-GR | 6x2 | Pneumatski ovjes | 16/19/22 t | Jednostruki/planetarni | Vodeća osovina (fiksna/upravljana) |
RAPD-G4 | 6x2 | Pneumatski ovjes | 16 t | Jednostruki | Vodeća osovina (nepokretna) |
RADD-G2 | 6×4/8×4 | Pneumatski (za građevinske kamione) | 21/23/26 t | Jednostruki/planetarni | |
RADD-BR | 6×4/8×4 | parabolični | 20/21 t | Jednostruki/planetarni | |
RADD-TR1 | 6×4/8×4 | Parabolični/klasični lisnati | 23/26 t | Jednostruki/planetarni | |
RADD-TR2 | 6×4/8×4 | Klasični lisnati | 26/32 t | Planetarni | |
RADD-TR3 | 8x4 | Klasični lisnati | 38 t | Planetarni | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Pneumatski ovjes | 21/23/26 t | Jednostruki/planetarni | |
RAPDT-GR | 8×2 | Pneumatski ovjes | 27/30/30,5/31,5/32 t | Jednostruki/planetarni | Vodeća osovina (upravljana) i prateća osovina (fiksna/upravljana) |
RADDT-GR | 8×4/10×4 | Pneumatski ovjes | 27/33/36 t | Jednostruki/planetarni | Prateća osovina (upravljana) |
RAPDD-GR | 8×4 | Pneumatski ovjes | 27/30,5/32/35 t | Jednostruki/planetarni | Vodeća osovina (upravljana) |
RADDT-G2 | 8×4/10×4 | Pneumatski (za građevinske kamione) | 27/33/36 t | Jednostruki/planetarni | Prateća osovina (upravljana) |
Središnje montirane, polupodvučene ili podvučene spojke za prikolice sa središnjom osovinom. Spojke za prikolice se mogu pričvrstiti u razmacima od 25 milimetara.
Rezervoari za gorivo
Od aluminija ili čelika, zapremine od 150 do 900 litara. Maksimalna zapremina goriva iznosi 1510 litara za tegljač 4×2. Rezervoari za plin u veličinama 155 kg (375 l), 205 kg (495 l) i 225 kg (545 l).
Rezervoari za AdBlue
Zapremine od 32 do 112 litara. Pumpa za AdBlue je integrisana u modul rezervoara za AdBlue. Od plastike.
Kočnice
EBS (elektronski sistem kočenja) pruža sjajan odaziv, radne karakteristike i osjećaj kočenja, a istovremeno i omogućava pristup brojnim praktičnim karakteristikama. Funkcija EBS sada je dostupna i s disk kočnicama i s bubanj kočnicama sa Z-osovinom (za izabranu paletu konfiguracija osovine i visina šasija). Nadogradite svoj sistem kočenja dodavanjem paketa EBS Medium ili bilo koje dodatne opcije. EBS je standardna funkcija za sve specifikacije.
EBS medijum
Osim funkcija paketa EBS Standard, EBS Medium ima i donje funkcije:
Nadzor statusa sistema EBS
Nadzor statusa sistema EBS putem elektronskog sistema vozila TEA2+ i alata Volvo Tech Tool.
Automatsko držanje
Zakočite kamion do potpunog zaustavljanja i Auto Hold zadržava zadnji primijenjeni kočioni pritisak kako bi držao kamion na mjestu sve dok vozač ne pritisne papučicu gasa.
Analiza istrošenosti obloga kočnica
Upozorenje na obloge kočnica – izračunava se preostala raspoloživa kilometraža s postojećim oblogama kočnica (samo za disk kočnice)
Automatsko otpuštanje parkirne kočnice
Parkirna kočnica se otpušta kada vozač pritisne pedalu gasa i izabere neki stepen prijenosa (samo mjenjač I-Shift).
Dodatne mogućnosti:
Osim programskih paketa postoje sljedeće mogućnosti.
Zajednička kočnica
Omogućava vozaču da zahtijeva impulsno kočenje prikolice. Kočnica se tada automatski aktivira i opasnost od bočnog otklizavanja je minimalna.
Elektronska kontrola stabilnosti – ESC.
Sistem za stabilizaciju kočnica aktivira kočnice posebno na svakom točku, čime osigurava stabilnost cijele kombinacije vozila i suprotstavlja se njenom bočnom otklizavanju i prevrtanju, kao i ljuljanju prikolice. Funkcija ESC ispunjava zakonske zahtjeve elektronske kontrole stabilnosti vozila i dostupna je na vozilima s 2, 3, 4 i 5 osovina.
Stop svjetlo pri naglom kočenju
Prilikom paničnog kočenja pri brzinama iznad 50 km/h, stop svjetla trepere brzinom od četiri puta u sekundi.
Hidraulični retarder
Kompaktni retarder na mjenjaču maksimalnog efekta 440 kW.
Aktivni upravljački sistem s funkcijom dodavanja i oduzimanja momenta zakretanja. Osigurava veću silu upravljanja pri malim brzinama, smanjuje udare koji djeluju na upravljački sistem i drži upravljač u položaju za pravolinijsku vožnju pri kočenju po površinama s mješovitim koeficijentom trenja. Upravljač se automatski vraća u neutralan položaj i pri hodu naprijed i pri hodu nazad. Volvo dinamičko upravljanje sada je dostupno na svim konfiguracijama kamiona, uključujući i one s dvostrukim prednjim osovinama. Sada je dostupan i u kombinaciji s nezavisnim prednjim ovjesom.
Vodeće osovine
Dostupne u fiksnoj ili aktivno upravljanoj verziji za tegljače i klasične kamione. Osovinsko opterećenje: 4,5, 7,5 ili 9 tona.
Prateće osovine
Dostupne u nekoliko konfiguracija – fiksne s jednostrukim ili dvostrukim gumama, automatski upravljane ili aktivno upravljane. Osovinsko opterećenje: 7,5, 9,5 ili 10 tona.
Podizanje tandemske osovine
Omogućava deaktiviranje i podizanje krajnje zadnje pogonske osovine na tandemskom osovinskom sklopu, kako bi se omogućila manja potrošnja goriva i bolji radijus zaokretanja. Pritiskom dugmeta na komandnoj ploči vozač može podići osovinu kada je kamion prazan. Osovina se automatski spušta i aktivira čim utovarite kamion. Funkcija podizanja tandemske osovine dostupna je na konfiguracijama 6×4 i 8×4 (na tandemskom osovinskom sklopu) koje su opremljene disk kočnicama.
Podaci – sve što vam treba. Preuzmite tabele s podacima u PDF formatu za paletu kamiona Volvo FH Aero putem sljedećih veza.
Prikazane funkcije možda nisu standardne ili dostupne za sve nivoe opreme i opcije pogonskog sklopa.