Sve što trebate znati o kamionu Volvo FM, s detaljima.
Pronađite specifikacije motora, stepena prijenosa, zadnjih osovina (uključujući odnose), kombinacija pogonskih sistema i pomoćnih pogona.
Neto izlazna snaga prema: EC 582/2011
D11 – snaga/obrtni moment
Neto izlazna snaga prema: EC 582/2011
D13 – snaga/obrtni moment
Neto izlazna snaga prema: EC 582/2011
Električni | Volvo FM |
---|---|
Učinak | Do 330–490 kW (450–666 KS) kontinuirane snage |
Domet | Domet do 300 km |
Vrijeme punjenja (potpuno punjenje) | 9,5 h uz AC (43 kW) 2,5 h uz DC (250 kW) |
Kapacitet baterije | 180–540 kWh, 2-6 baterija |
Pogonski sklop | 2–3 elektromotora, mjenjač I-Shift |
Plinski pogon | G13 | ||
---|---|---|---|
Standard o emisiji | Euro 6 | ||
Broj cilindara | 6 | ||
Zapremina | 12,8 dm³ | ||
Hod klipa | 158 mm | ||
Prečnik cilindra | 131 mm | ||
Stepen kompresije | 17.0:1 | ||
Ekonomični raspon broja obrtaja | 900 – 1400 obr/min | ||
Efekat ispušne kočnice | 200 kW | ||
Efekat motorne kočnice* | 380 kW (2300 obr/min) | ||
Filteri za ulje | 2 puna protoka | ||
Zapremina ulja, uključ. filter | 35 l | ||
Rashladni sistem, ukupna zapremina | 38 l | ||
*opcija
G13 420 KS (309 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Maks. snaga pri 1600-1700 obr/min | 420 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 905-1400 obr/min | 2100 Nm | |||
G13 460 KS (338 kW) |
| |||
Maks. snaga pri 1600-1700 obr/min | 460 KS | |||
Maks. obrtni moment na 950–1400 obr/min | 2300 Nm | |||
G13 500 KS (368 kW) | ||||
Maks. snaga pri 1600-1700 obr/min | 500 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 980-1404 obr/min | 2550 Nm | |||
Dizel | D11 | D13 | |
---|---|---|---|
Standard o emisiji | Euro 6 | Euro 6 | |
Broj cilindara | 6 | 6 | |
Zapremina | 10,8 dm³ | 12,8 dm³ | |
Hod klipa | 152 mm | 158 mm | |
Prečnik cilindra | 123 mm | 131 mm | |
Stepen kompresije | 18.0:1 | 18.0:1 | |
Ekonomični raspon broja obrtaja | 1000-1500 obr/min | 900 – 1400 obr/min | |
Efekat ispušne kočnice | 155 kW | 175 kW | |
Efekat motorne kočnice* | 270 kW (2300 obr/min) | 340 kW (2300 obr/min) | |
Filteri za ulje | 2 puna protoka | 2 puna protoka | |
Zapremina ulja, uključ. filter | 35 l | 35 l | |
Rashladni sistem, ukupna zapremina | 22 l | 24 l | |
*opcija
Preduvjeti za gorivo
Gorivo bez sumpora (EN590, maks. 10 ppm sumpora) Biodizel generacije 2 (EN15940, sintetički dizel) Volvo FM na plinski pogon automobilska kvaliteta.
D11 330 KS (246 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Maks. snaga na 1700 obr/min | 330 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 877-1400 obr/min | 1600 Nm | |||
D11 380 KS (279 kW) |
| |||
Maks. snaga na 1700 obr/min | 380 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 938-1400 obr/min | 1800 Nm | |||
D11 430 KS (317 kW) | ||||
Maks. snaga pri 1700 obr/min | 430 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 1008-1400 obr/min | 2050 Nm |
D11 460 KS (338 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Maks. snaga na 1700 obr/min | 460 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 1050-1400 obr/min | 2200 Nm | |||
D13 420 KS (309 kW) |
| |||
Maks. snaga na 1404–1700 obr/min | 420 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 905-1400 obr/min | 2100 Nm | |||
D13 460 KS (338 kW) | ||||
Maks. snaga pri 1404-1700 obr/min | 460 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 945-1400 obr/min | 2300 Nm |
D13 500 KS (368 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Maks. snaga na 1404–1700 obr/min | 500 KS | |||
Maks. obrtni moment pri 980-1400 obr/min | 2500 Nm | |||
12-brzinski mjenjač s reduktorom i promjenom raspona pomoću automatskog sistema promjene stepeni prijenosa. I-Shift se može opremiti kompaktnim retarderom, pomoćnim pogonom, pomoćnom pumpom servo upravljača i hladnjakom ulja. Također je moguće naručiti I-Shift s gumičastim zupčanicima, ultra-niskim pužnim brzinama i više brzina za vožnju unazad.
Tip | Najviši stepen prijenosa | Obrtni moment motora (Nm) | Ukupna težina vučnog voza (t) |
---|---|---|---|
AT2412 | Neposredan | 2400 | 44 |
AT2612 | Neposredan | 2600 | 100 |
ATO2612 | Ubrzavajući | 2600 | 100 |
Tip | Najviši stepen prijenosa | Obrtni moment motora (Nm) | Ukupna težina vučnog voza (t) |
---|---|---|---|
SPO2812 | Ubrzavajući | 2800 | 80 |
Tip | Osovina | Zupčanik | Maks. obrtni moment (Nm) | Maks. opterećenje osovine/osovinskog sklopa (t) | Ukupna težina vučnog voza (t) |
Jednostruki reduktor | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1244 | Samostalni | Hipoidni | 2800 | 13 | 44 |
RSS1344C/E | Samostalni | Hipoidni | 2600 | 13 | 44 |
RSS1352A | Samostalni | Hipoidni | 2800 | 13 | 52 |
RSS1370A/B | Samostalni | Hipoidni | 3800 | 13 | 70 |
RTS2370A | Tandemski | Hipoidni | 3800 | 23 | 80 |
RTS2310 | Tandemski | Hipoidni | 3800 | 23 | 100 |
Planetarni reduktor | |||||
RSH1365 | Samostalni | Konusno spiralni | 3800 | 13 | 65 |
RSH1370F | Samostalni | Konusno spiralni | 3800 | 13 | 70 |
RTH2610B/F | Tandemski | Konusno spiralni | 3800 | 26 | 100 |
RTH3210 | Tandemski | Konusno spiralni | 3800 | 32 | 100 |
RTH3312 | Tandemski | Konusno spiralni | 3800 | 33 | 120 |
RTH3815* | Tandemski | Konusno spiralni | 3800 | 38 | 150 |
* Za Volvo FM 4x4.
RSS1244 | RSS1344C/E | RSS1370A/B | RSH1370F | RSH1365* |
---|---|---|---|---|
2.06:1 | 2.06:1 | 2.47:1 | 3.46:1 | 3.61:1 |
2.17:1 | 2.17:1 | 2.64:1 | 3.61:1 | 3.76:1 |
2.31:1 | 2.31:1** | 2.85:1 | 3.76:1 | 4.12:1 |
2.47:1 | 2.47:1** | 3.08:1 | 4.12:1 | 4.55:1 |
2.64:1 | 2.47:1 | 3.40:1*** | 4.55:1 | 5.41:1 |
2.85:1 | 2.85:1 | 3.67:1*** | 5.41:1 |
|
3.08:1 | 3.08:1 | 4.11:1*** |
|
|
| 3.36:1 |
|
|
|
3.70:1 |
| |||
4.11:1 |
| |||
4.63:1 | ||||
5.29:1 | ||||
* U ponudi za novi Volvo FM 4x4
** Za RSS1344E
*** Za RSS1370B
RST2370A | RTS2310 | RTH2610F | RTH3210 | RTH3312 | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|
2.43:1 | 2.06:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.57:1 | 2.17:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.83:1 | 2.31:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
3.09:1 | 2.47:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.40:1 | 2.64:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 5.41:1 | |
3.78:1 | 2.85:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 | |
4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 | |
4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | ||
5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | ||
5.67:1 | 4.11:1 | 7.21:1 | |||
6.17:1 | 4.63:1 | ||||
| D11 330 KS | D11 370 KS | D11 410 KS | D11 450 KS | D13 420 KS | D13 460 KS | D13 500 KS |
I-Shift | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
AT2412 | • | • | • | • | • | • | • |
AT2612 | • | • | • | • | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • | • | • | • | • |
I-Shift s dva kvačila | |||||||
SP02812 |
|
|
|
|
| • | • |
Osovine s jednostrukim reduktorima | |||||||
RSS1244 | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1344C/E | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1352A | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1370A/B | • | • | • | • | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • | • | • | • | • |
RSS2310A | • | • | • | • | • | • | • |
RSH1365 | • | • | • | • | • | • | • |
Osovine s planetarnim reduktorima | |||||||
RSH1370F | • | • | • | • | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3210 | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3312 | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3815 | • | • | • | • | • | • | • |
| G13 420KS | G13 460KS | G13 500KS |
I-Shift | |||
---|---|---|---|
AT2412 | • | • |
|
AT2612 | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • |
Osovine s jednostrukim reduktorima | |||
RSS1244 | • | • | • |
RSS1344C/E | • | • | • |
RSS1352A | • | • | |
RSS1370A/B | • | • | • |
RTS2370A | • | • |
|
RTS2310A | • | • | • |
Osovine s planetarnim reduktorima | |||
RSH1370F | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • |
| Izlazni obrtni moment | Prijenosni omjer | |
---|---|---|---|
EPTT350 | 350 Nm* | 1.26:1 | |
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 | |
EPTT1000 | 1000 Nm* | 1.26:1 | |
* Izlazni obrtni moment i u vožnji i u mirovanju.
PTER-DIN: Zadnji pomoćni pogon na motoru za neposredni pogon
hidraulične pumpe.
PTER1400: Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom za pogon
hidraulične pumpe.
PTER100: Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom
za pogon hidraulične pumpe.
PTR-F: Priključak za spojnu prirubnicu i mali ili veliki broj obrtaja.
PTR-FL/FH: Priključak za spojnu prirubnicu i mali ili veliki broj obrtaja.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Za mali/srednji/veliki broj obrtaja s DIN priključkom za neposredno spajanje hidraulične pumpe.
PTRD-F: Veliki broj obrtaja s priključkom za spojnu prirubnicu za neposredno montiranje kardanskog vratila.
PTRD-D: Veliki broj obrtaja s dvostrukim pogonom. DIN priključak sprijeda i pozadi za neposredno spajanje hidrauličnih pumpi.
PTRD-D1: Veliki broj obrtaja s dvostrukim pogonom. Priključak za spojnu prirubnicu pozadi i DIN priključak sprijeda.
PTRD-D2: Veliki broj obrtaja s dvostrukim pogonom pozadi i jednostrukim pogonom sprijeda. Dva priključka za spojnu prirubnicu pozadi i jedan DIN priključak sprijeda.
Pronađite specifikacije dimenzija kabine, visina kabine iznad tla te karakteristika kabine.
Dostupne su dvije različite verzije vanjskih obloga koje odgovaraju različitim potrebama.
Osnovna
Thunder siva rešetka i kvake na vratima. Hromirana prednja svjetla. Thunder sivi štitnik od sunca, poklopci retrovizora i branik.
Poboljšana
Thunder siva rešetka. Poklopci retrovizora u boji kabine, kvake na vratima, štitnik od sunca i branik. Hromirana prednja svjetla.
Volvo FM je dostupan s pet različitih nivoa unutrašnje opreme za različite potrebe.
Tekstilna oprema Dynamic
Tekstilna unutrašnjost modernom šemom boja i izdržljivim materijalima u raznim nijansama sive i ljubičaste.
Vinilna i tekstilna oprema Robust
Izdržljivi materijali od vinila i tekstila s modernom šemom boja koja odgovara različitim dijelovima unutrašnjosti.
Pliš oprema Progressive
Ova meka plišana oprema unutrašnjosti nudi tamnu shemu boja i odgovara različitim dijelovima unutrašnje opreme.
Kožna oprema Robust
Unutrašnjost s tamnom šemom boja i dvobojnim kožnim sjedištima koja se uklapaju u različite dijelove unutrašnje opreme.
Kožna oprema Progressive
Unutrašnjost s tamnom šemom boja i dvobojnim kožnim sjedištima koja se uklapaju u različite dijelove unutrašnje opreme.
Dnevna kabina
Dnevna kabina (FMX-DAY) s udobnim i ergonomičnim okruženjem za vozača. Unutrašnja visina iznosi 164 centimetra: 120 centimetara na poklopcu odjeljka za motor.
Niska dnevna kabina
Niska dnevna kabina (FM-LDAY) potrebna je za namjene u rudarstvu, prevozu smrznute robe, za pumpe i dizalice. Unutrašnja visina iznosi 148 centimetara: 104 centimetra na poklopcu odjeljka za motor.
Kabina za spavanje
Kabina za spavanje (FM-SLP) za udoban smještaj tokom noći za jednu osobu. Unutrašnja visina iznosi 164 centimetra: 120 centimetara na poklopcu odjeljka za motor.
Niska kabina za spavanje
Niska kabina za spavanje (FMX-LSLP) sa spuštenim krovom omogućava prevoz dodatnog tereta u prostoru iznad kabine. Unutrašnja visina iznosi 148 centimetara: 104 centimetra iznad poklopca odjeljka za motor.
Kabina Globetrotter
Kabina Globetrotter (FM-HSLP) pruža udoban smještaj tokom noći za dvije osobe. Kabina pruža dodatan prostor za odlaganje smješten iznad glave. Unutrašnja visina iznosi 201 centimetar: 157 centimetara na poklopcu odjeljka za motor.
Kabina za posadu
Kabina za posadu s velikim prostorom za nekoliko dodatnih putnika, najviše 7. Unutrašnja visina 1590 milimetara.
Ovjes kabine u četiri tačke
Odaberite spiralne opruge s amortizerima, prednje spiralne opruge i zadnji pneumatski ovjes ili pneumatski ovjes svuda.
Otvori za ulaz zraka
Otvor za ulaz zraka smješten na lijevoj strani i u ponudi u visokoj i niskoj verziji. Dostupan je i otvor za ulaz zraka sprijeda.
Boje kabine
Mogućnost izbora između otprilike 650 nijansi.
Sjedište vozača
Odaberite jedan od tri nivoa udobnosti: Progresivni (pliš ili koža), dinamički (tekstil) i robusni (vinil). Ukupna dužina horizontalnog podešavanja sjedišta je 200 milimetara, a uspravnog 100 milimetara. Sjedište vozača je standardno opremljeno naslonom za glavu, podesivim i sklopivim naslonom, uspravnim i horizontalnim podešavanjem, podesivim osloncem za slabinski dio kičme i podesivim nagibom.
Sjedište suvozača
Odaberite jedan od tri nivoa udobnosti: Progresivni (pliš ili koža), dinamički (tekstil) i robusni (vinil). Standardno opremljeno naslonom za glavu.
Ležajevi
Donji ležaj dimenzija 70×200 centimetara. Izuzetno udoban madrac debljine od 16 centimetara s opružnim jezgrima. Dostupno u tri varijante: meki, polutvrdi i tvrdi. Dostupna su dva tipa gornjeg štitnika madraca koji povećavaju udobnost i olakšavaju namještanje kreveta. Mjere komfornog gornjeg ležaja: 70×190 centimetara ili 60×190 centimetara
Unutrašnji prostor za odlaganje
Prostor iznad vjetrobranskog stakla sadrži dva pretinca za odlaganje s rolo-vratima i četiri ISO otvora od kojih je jedan rezervisan za tahograf (dva ISO otvora u niskim kabinama). Ispod ležaja u kabini za spavanje i kabini Globetrotter nalaze se dva prostrana pretinca za odlaganje kojima se može prići s vanjske strane i jedan veliki pretinac (zapremine 44 l) koji je dostupan kada se podignu madrac i poklopac; u dijelu za spavanje se nalaze dva džepa za odlaganje magazina i sitnica. Na komandnoj ploči postoje četiri otvorena pretinca, mala kutija, DIN otvor, duboka kada i držač za boce. Dnevna kabina se može opremiti spremnikom od 60 litara s otvorima žaluzina za vješanje kacige, kutije s hranom itd.
Vanjski prostor za odlaganje
Prostori za odlaganje pristupačni s vanjske strane nalaze se iza sjedišta vozača i suvozača.
Krovni poklopac
Kabina se može opremiti krovnim prozorom koji se može otvoriti do 50 milimetara. S unutrašnje strane nalazi se perforirana roletna za sunce koja služi i kao mreža protiv insekata kada je poklopac otvoren. Krovni poklopac može biti ručni ili električni (mogućnost). Dostupan je i krovni otvor izrađen od čelika, namijenjen za zadatke na gradilištima ili zahtjevne poslove.
Upravljač
Isporučuje se u dvije različite veličine – prečnika od 450 mm ili 500 mm, u zavisnosti od specifikacije vašeg kamiona. Visina upravljača može se podesiti do 90 mm, a nagib do 28°. Podesivo upravljačko vratilo (opcija) omogućava vertikalno podešavanje upravljača od -5° do +15°, što povećava udobnost vožnje. Upravljač se može poručiti sa zračnim jastukom ili bez njega. Integrisane komande na upravljaču omogućavaju bezbjedno i lako korištenje tempomata, sirene, telefona i funkcija na instrument-tabli i bočnom ekranu.
Sistem klimatizacije
U ponudi su dva sistema klimatizacije za sve potrebe:
Osim toga, sistem klimatizacije može dopuniti grijač kabine i motora u mirovanju.
Pronađite specifikacije visina šasija, maks. opterećenja prednje osovine, zadnjeg ovjesa, visina kačenja, tegljača, karakteristika šasije i kočnica.
Ekstra niska (tegljač) | oko 810 mm |
Niska | oko 850 mm |
Srednja | oko 900 mm |
Visoka | oko 1000 mm |
Extra visoka | oko 1200 mm |
| Pneumatski ovjes | Lisnati ovjes |
---|---|---|
Ekstra niski | 8 | - |
Niski | 8 | - |
Srednji | 10/20* | 9 |
Visoki | 10/20* | 10/20* |
Ekstra visoki | - | 10/20* |
*Dvostruke prednje osovine FAL20
Tip | Osovine | Ovjes | Opterećenje osovine/osovinskog sklopa | Reduktor | Vodeće / prateće osovine |
Samostalni | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4x2 | Parabolični/lisnati | 13 t | Jednostruki/planetarni |
|
RAD-GR | 4x2 | Pneumatski ovjes | 11,5/13 t | Jednostruki/planetarni |
|
RAD-G2 | 4x2 | Pneumatski (za građevinske kamione) | 13 t | Planetarni | |
RAD-G4 | 4x2 | Pneumatski ovjes | 12 t | Jednostruki | |
Osovinski sklop | |||||
RADT-GR | 6x2/8x2 | Pneumatski ovjes | 19/20,5/22,5/23 t | Jednostruki/planetarni | Prateća osovina (fiksna/upravljana/automatski upravljana) |
RAPD-GR | 6x2 | Pneumatski ovjes | 16/19/22 t | Jednostruki/planetarni | Vodeća osovina (fiksna/upravljana) |
RAPD-G4 | 6x2 | Pneumatski ovjes | 16t | Jednostruki | Vodeća osovina (nepokretna) |
RADD-G2 | 6×4/6x6/8x4/8x6 | Pneumatski ovjes | 21/23/26 t | Jednostruki/planetarni | |
RADD-BR | 6×4/8x4 | parabolični | 20/21 t | Jednostruki/planetarni | |
RADD-TR1 | 6×4/8×4 | Parabolični/lisnati | 23/26 t | Jednostruki/planetarni | |
RADD-TR2 | 6×4/8×4 | Lisnati | 26/32 t | Planetarni | |
RADD-TR3 | 6×4/8×4 | Parabolični | 38 t | Planetarni | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Pneumatski ovjes | 17/21/23/26 t | Jednostruki/planetarni | |
RADDT-GR | 8×4/10x4 | Pneumatski ovjes | 27/33/36 t | Jednostruki/planetarni | Prateća osovina (upravljana) |
RAPDD-GR | 8×4 | Pneumatski ovjes | 27/30,5/32/35 t | Jednostruki/planetarni | Vodeća osovina (upravljana) |
RAPDT-GR | 8×2 | Pneumatski ovjes | 27/30/30,5/31,5/32 t | Jednostruki/planetarni | Vodeća osovina (upravljana) i prateća osovina (fiksna/upravljana) |
RADDT-G2 | 8×4/10x4/10x6 | Pneumatski ovjes | 27/33/36 t | Jednostruki/planetarni | Prateća osovina (upravljana) |
Središnje montirane, polupodvučene ili podvučene spojke za prikolice sa središnjom osovinom. Spojke za prikolice se mogu pričvrstiti u razmacima od 25 milimetara.
Rezervoari za gorivo
Od aluminija ili čelika, zapremine od 150 do 900 litara. Maksimalna zapremina goriva iznosi 1510 litara za tegljač 4×2. Rezervoari za plin u veličinama 155 kg (375 l), 205 kg (495 l) i 225 kg (545 l). Plastični rezervoar za gorivo EU6 između osovina, za dvostruke prednje osovine.
Rezervoari za AdBlue
Zapremine od 32 do 112 litara. Pumpa za AdBlue je integrisana u modul rezervoara za AdBlue. Od plastike.
Kočnice
EBS (elektronski upravljano kočenje) pruža sjajan odziv, radne karakteristike i osjećaj kočenja, a istovremeno i omogućava pristup brojnim praktičnim karakteristikama. Funkcija EBS sada je dostupna i s disk kočnicama i s bubanj kočnicama sa Z-osovinom (za izabranu paletu konfiguracija osovine i visina šasija). Nadogradite svoj sistem kočenja dodavanjem paketa EBS Medium ili bilo koje dodatne opcije. EBS je standard u svim specifikacijama.
EBS medijum
Osim funkcija paketa EBS Standard, EBS Medium ima i donje funkcije:
Nadzor statusa sistema EBS
Nadzor statusa sistema EBS putem elektronskog sistema vozila TEA2+ i alata Volvo Tech Tool.
Automatsko držanje
Zakočite kamion do potpunog zaustavljanja i Auto Hold zadržava zadnji primijenjeni kočioni pritisak kako bi držao kamion na mjestu sve dok vozač ne pritisne papučicu gasa.
Analiza istrošenosti obloga kočnica
Upozorenje na obloge kočnica – izračunava se preostala raspoloživa kilometraža s postojećim oblogama kočnica (samo za disk kočnice)
Automatsko otpuštanje parkirne kočnice
Parkirna kočnica se otpušta kada vozač pritisne pedalu gasa i izabere neki stepen prijenosa (samo mjenjač I-Shift).
Dodatne mogućnosti:
Osim programskih paketa postoje sljedeće mogućnosti.
Zajednička kočnica
Omogućava vozaču da zahtijeva impulsno kočenje prikolice. Kočnica se tada automatski aktivira i opasnost od bočnog otklizavanja je minimalna.
Elektronska kontrola stabilnosti – ESC.
Sistem za stabilizaciju kočnica aktivira kočnice posebno na svakom točku, čime osigurava stabilnost cijele kombinacije vozila i suprotstavlja se njenom bočnom otklizavanju i prevrtanju, kao i ljuljanju prikolice. Funkcija ESC ispunjava zakonske zahtjeve elektronske kontrole stabilnosti vozila i dostupna je na vozilima s 2, 3, 4 i 5 osovina.
Stop svjetlo pri naglom kočenju
Prilikom paničnog kočenja pri brzinama iznad 50 km/h, stop svjetla trepere brzinom od četiri puta u sekundi.
Hidraulični retarder
Kompaktni retarder na mjenjaču maksimalnog efekta 440 kW.
Volvo dinamičko upravljanje
Aktivni upravljački sistem s funkcijom dodavanja i oduzimanja momenta zakretanja. Osigurava veću silu upravljanja pri malim brzinama, smanjuje udare koji djeluju na upravljački sistem i drži upravljač u položaju za pravolinijsku vožnju pri kočenju po površinama s mješovitim koeficijentom trenja. Upravljač se automatski vraća u neutralan položaj i pri hodu naprijed i pri hodu nazad. Volvo dinamičko upravljanje sada je dostupno na svim konfiguracijama kamiona, uključujući i one s dvostrukim prednjim osovinama. Sada je dostupan i u kombinaciji s nezavisnim prednjim ovjesom.
Vodeće osovine
Dostupne u fiksnoj ili aktivno upravljanoj verziji za tegljače i klasične kamione. Osovinsko opterećenje: 4,5, 7,5 ili 9 tona.
Prateće osovine
Dostupne u nekoliko konfiguracija – fiksne s jednostrukim ili dvostrukim gumama, automatski upravljane ili aktivno upravljane. Osovinsko opterećenje: 7,5, 9,5 ili 10 tona.
Podizanje tandemske osovine
Omogućava deaktiviranje i podizanje krajnje zadnje pogonske osovine na tandemskom osovinskom sklopu, kako bi se omogućila manja potrošnja goriva i bolji radijus zaokretanja. Pritiskom dugmeta na komandnoj ploči vozač može podići osovinu kada je kamion prazan. Osovina se automatski spušta i aktivira čim utovarite kamion. Funkcija podizanja tandemske osovine dostupna je na konfiguracijama 6×4 i 8×4 (s tandemskom osovinom) opremljenima disk kočnicama.
Konfiguracije električnih osovina
Tegljač: 4x2, 6x2, 6x4
Klasični kamion: 4x2, 6x2, 6x4, 8x2, 8x4
Sve osovine imaju pneumatski ovjes
Podaci – sve što vam treba. Preuzmite tabele s podacima u formatu PDF za paletu kamiona Volvo FM putem sljedećih veza.
Prikazane funkcije možda nisu standardne ili dostupne za sve nivoe opreme i opcije pogonskog sklopa.