Što je veći kapacitet baterija, to bolje, zar ne?

Koliko se može voziti do ponovnog punjenja baterija? Mnoga od najčešćih pitanja o električnim vozilima odnose se na njihov domet. Što duže, to bolje, zar ne?
Gradska distribucija komercijalne robe.

„Naravno da u vozilu morate imati dovoljno energije kojom ćete pokriti radni domet. Međutim, nema apsolutno nikakvog razloga da se vozite okolo sa više baterija nego što je potrebno“, kaže Anna Thordén, direktor proizvoda u odjeljenju za elektromobilnost kompanije Volvo Trucks. 

Za prevoz u gradskom okruženju često je važnije da možete nositi težak teret nego da se možete voziti zaista daleko. Tipičan kamion za gradsku distribuciju rijetko se vozi više od 200 km dnevno, a kamioni za sakupljanje otpada čak i značajno manje. Da bi se pronašla prava ravnoteža između korisne nosivosti i dometa, kapacitet baterija mora se optimizovati tako da odgovara individualnim potrebama. To je osnova za efikasan i ekonomičan prevoz koji pomaže u ograničavanju utjecaja na okoliš. 

„Naši stručnjaci analiziraju transportni zadatak, planirane rute, topografiju, željeni kapacitet tereta i potrebe za punjenjem u svakom pojedinačnom slučaju. Zatim predlažemo rješenje koje zadovoljava dostupnost klijenata i zahtjeve u vezi sa produktivnošću. To se odnosi na cijeli kamion, uključujući baterije“, objašnjava Anna Thordén.

Dakle, koliko se daleko može voziti sa jednim punjenjem? Jednostavan odgovor je: do 300 km*. Najbolji odgovor, međutim, zapravo je pitanje: koliko daleko morate voziti? 

* Volvo FL Electric za gradsku distribuciju sa kapacitetom baterije 100–300 kWh.

Slični članci