Kamioni

Jedan prozor u digitalni svijet

Digitalizacija brzo preoblikuje društvo, a transportna djelatnost nije izuzetak. Carina Holm, direktorica usluga u kompaniji Volvo Trucks, objašnjava kako će uvođenje usluge Volvo Connect, jedinstvenog interfejsa za informacije i usluge, olakšati život njihovih klijenata.
Carina Holm
Carina Holm, direktorica usluga u kompaniji Volvo Trucks, vjeruje da će usluga Volvo Connect olakšati život njihovih klijenata u borbi za profitabilnim poslovanjem i efikasnijim radom.

Kako digitalizacija utječe na transportnu industriju?
„Kada sve postane digitalizovano, pojavljuju se nove prilike i mijenja se ponašanje klijenata. Puno toga zavisi od „big data“ softvera, analitike i AI-ja. Softverske platforme koje dolaze, kao što su Uber i Airbnb, preoblikuju poslovne modele i predstavljaju izazov za mnoge prihvaćene norme.

Gledajući današnju transportnu industriju, vidimo mnogo otpada. Naprimjer, kamioni se obično ne iskorištavaju u potpunosti tokom svog životnog ciklusa. Digitalizacija i podaci donose stvaran potencijal za kreiranje usluga kojima se smanjuje otpad u transportnom sistemu.“

Koje specifične mogućnosti vidite?
„Najvažnije je da možemo učiniti živote svojih klijenata lakšim i jednostavnijim tako da omogućimo pristup relevantnim informacijama kada su one potrebne. Naprimjer, povezivanje može pomoći u praćenju vozila u realnom vremenu, poboljšati radnu učinkovitost putem praćenja kamiona i preventivnog održavanja. Druge digitalne usluge mogu pomoći u smanjenju administracije i obezbijediti usklađenost sa zakonima.

Ima mnogo prednosti koje još moramo ostvariti. Saradnja sa klijentima važna je zato što oni znaju šta donosi najveću vrijednost njihovom poslovanju, pa zajedno možemo pronaći optimalno rješenje.“

Šta je Volvo Connect?
„Volvo Connect je jedinstveni interfejs za pristupanje ažurnim informacijama, novostima, kao i funkcijama i uslugama. To obuhvaća digitalne usluge kompanije Volvo Trucks i usluge drugih dobavljača. Ukratko, Volvo Connect pruža korisnicima jedinstven prozor u kompletan digitalni svijet. To će nam omogućiti da pružimo podršku svojim klijentima u njihovom naporu da postignu veću profitabilnost i efikasnost; time im možemo pomoći u njihovoj potrebi da smanje troškove, povećaju prihode i rade u skladu sa zakonima i propisima.“

Koje specifične potrebe će Volvo Connect pomoći zadovoljiti?
„Jedna od trenutnih prepreka je da klijentima često treba više interfejsova da bi pristupili potpunom spektru dostupnih informacija i usluga. Međutim, kombinovanjem svega u jedinstveni interfejs Volvo Connect značajno poboljšava jednostavnost i praktičnost. Sada obuhvaća Dynafleet, planiranje servisa i neke druge digitalne usluge kompanije Volvo Trucks, kao i tri dodatne usluge: status vozila, izvještaj o bezbjednosti i pristup podacima. Vremenom ćemo proširiti dostupan sadržaj, pa će klijenti moći odabrati široku lepezu različitih usluga i alata, kako naših, tako i onih izabranih partnera. To će klijentima omogućiti da prilagode Volvo Connect tako da odgovara njihovim specifičnim potrebama i odaberu usluge koje donose najveću vrijednost njihovom poslovanju.“

O usluzi Volvo Connect

  • Volvo Connect pružiće jedinstven digitalni interfejs koji olakšava pristup ažurnim informacijama, funkcijama i uslugama koje su potrebne za vođenje uspješnog poslovanja.
  • Volvo Connect biće pokrenut u septembru 2018. godine, a u sljedećim godinama će se redovno ažurirati i proširivati.