Kamioni

Moć brojeva

Holandska kompanija Schenk Tanktransport ubire plodove rada sa lakim kamionima Volvo na sve konkurentnijem tržištu.
Upotrebom novih, lakih kamiona Volvo FH i Volvo FM, Schenk Tanktransport je uspio značajno povećati svoju korisnu nosivost.

Braća Harry i Arjan Schenk treća su generacija uspješne holandske porodične prevozničke dinastije. A u sektoru u kom profitabilnost zavisi od prevoza prikolica-cisterni maksimalnim kapacitetom, novi laki modeli kamiona Volvo FH i Volvo FM dokazuju se kao veoma važni za njihovo poslovanje. Bez kompromisa u pogledu bezbjednosti i udobnosti, kamioni sada mogu isporučivati veće korisne težine tereta zahvaljujući smanjenju vlastite težine. Od 2014. godine omogućena je izvedba nekoliko ključnih specifikacija na osnovnoj verziji vozila, što je omogućilo značajno manju bruto težinu. „Naš idealan kamion bio bi Volvo FH 4x2 T, koji ima nešto manje od sedam tona“, kaže Harry Schenk. „To je magična granica – težina kamiona bez tereta za vozila koja se upotrebljavaju u kombinovanom regionalnom prevozu i prevozima na dugim relacijama. Za nas je to kombinacija koja znači život.“

 

Uz maksimalno povećanje mogućnosti korisne nosivosti, Harry nam ilustruje važnost tog izračuna. „Ako se jedna cisterna godišnje upotrebljava za prevoz oko 1.400 tereta, dodatnih 50 kg korisne nosivosti ugrubo znači 70 tona tereta godišnje. Na 100 vozila to je 7.000 tona, a u periodu od pet godina govorimo o 35.000 tona. To je moć brojeva. Povećanje potencijalnog korisnog tereta je ogromno.“

Kompanija Schenk, koju je osnovao djed sadašnjih direktora još 1925. godine, od 1950. godine, kada su uspostavili veze sa različitim naftnim kompanijama, uglavnom prevozi tečnosti i plinove. Na dugačkoj listi klijenata sada se nalaze gigantske multinacionalne kompanije kao što su Shell, BP, Air Products i Linde. Sjedište se nalazi na idealnom mjestu, na glavnoj autocesti istočno od Rotterdama, između širokog lučkog područja i Njemačke i drugih evropskih tržišta. „Prevoze obavljamo uglavnom iz skladišta, fabrika i rafinerija“, kaže Arjan Schenk. „Oni se uglavnom nalaze oko glavnih morskih luka kao što su Rotterdam, Amsterdam, Antwerpen i Hamburg. Proizvodi stižu do različitih kupaca, posebno u Beneluksu i Njemačkoj, ali i u skoro svim drugim evropskim državama.“

Schenkov odnos sa kompanijom Volvo Trucks datira još iz 1947. godine. Prema Arjanu, sviđa im se mogućnost prilagođavanja kamiona Volvo za veoma specifične zadatke u Schenkovom djelokurugu rada. „Kompanija Volvo Trucks fleksibilna je i izuzetno sveobuhvatna. To nam omogućava da vozilima iz kompanije pružimo mogućnost „drugog života“, dok široka lepeza specifikacija znači da vozila Volvo možemo primijeniti na skoro sve vrste prevoza koje obavljamo.“

Sa više od 500 kamiona Volvo koji trenutno rade, operacije kompanije Schenk snažno se pouzdaju u pozitivno partnerstvo. Ključno je maksimalno povećanje radnog učinka, priznaje Arjan. „Naši izračuni temelje se na maksimalnom broju primjenjivih sati i dana u godini, a osiguravamo dovoljan broj vozača kojim možemo zadovoljiti taj radni učinak. Kompanija Volvo Trucks shvaća šta nam je važno i sa zadovoljstvom doprinose na različite načine. Bezbjednost, ukupan trošak vlasništva, težina vozila bez tereta, izgled i udobnost vozača ključni su kriterijumi prilikom ulaganja u kamione. Zato laka vozila predstavljaju zdravo ulaganje.“

 


Roterdamska luka široka je i čini se beskonačnom. Prema udaljenosti najveća je u Evropi, a proteže se daleko na zapad od grada, kilometar po kilometar mimo kontejnerskih terminala, dimnjaka, cjevovoda i rezervoara plina do Maasvlaktea, područja koje je stvoreno nasipanjem mora i kojim je luka dodatno proširena u posljednjih nekoliko godina. Hladan je januarski dan, a Schenkov vozač, Peter Verkooijen, stiže na lučki terminal da bi preuzeo pošiljku ukapljenog prirodnog plina. „Ova prikolica ide u Austriju“, kaže nam. Nakon trideset godina vozačkog iskustva Peter je prvi put imao priliku voziti jedan od Schenkovih lakih kamiona Volvo prije otprilike godinu dana. „Prvo što sam primijetio je osjećaj „lakoće poput perja“, u kamionu očigledno ima više opruga, a osjeća se i razlika u težini. Ono što najviše volim kod lakih kabina je da nema ustupaka u pogledu prostora. Za visokog tipa poput mene važno je da imam što više prostora za noge. Sjedište je zaista udobno, a funkcionalnost je upravo ono što bih i očekivao od kamiona Volvo.“

Široka lepeza specifikacija znači da vozila Volvo možemo primijeniti na skoro sve vrste prevoza koje obavljamo.

U sjedištu kompanije braća Schenk pripremaju se za put do različitih klijenata u Belgiji i Njemačkoj. Tokom razgovora sa njima prilično je jasno da velik značaj pridaju ne samo potrebama klijenata, nego i privlačenju najboljih vozača u ovoj djelatnosti. Zato već godinama organizuju interna osposobljavanja. „Uspjeh naše kompanije temelji se na dobrim vozačima i zaposlenima“, kaže Harry. „Da bismo savladali taj izazov, osim osnovnih uslova, stavljanje najboljih kamiona na raspolaganje način je da pronađete i zadržite ljude. Na kraju krajeva, vozači provode mnogo vremena u svojim kamionima, a profesionalci žele imati najbolji alat za rad.“

Prevoz tečnosti i plinova kompleksan je posao. Osim velikim rasponima temperatura i uslova, izuzetna pažnja mora se posvetiti i utovaru, istovaru i transportu. Činjenica da su laki modeli kamiona Volvo proizvedeni i ispitani prema najvišim standardima znači da im se može povjeriti najosjetljiviji teret. „Kada je riječ o bezbjednosti, naši kupci uvijek zahtijevaju vrhunske performanse. To je ono na čemu naše poslovanje opstaje ili propada“, kaže Arjan Schenk.

Prevoz tečnosti i plinova kompleksan je posao. Osim velikim rasponima temperatura i uslova, izuzetna pažnja mora se posvetiti i utovaru, istovaru i transportu. Činjenica da su laki modeli kamiona Volvo proizvedeni i ispitani prema najvišim standardima znači da im se može povjeriti najosjetljiviji teret. „Kada je riječ o bezbjednosti, naši klijenti uvijek zahtijevaju vrhunske performanse. To je ono na čemu naše poslovanje opstaje ili propada“, kaže Arjan Schenk.

Razmišljajući o budućnosti, kompanija Schenk cijelo vrijeme proširuje i prilagođava svoj vozni park lakih kamiona. „Da bismo efikasno iskoristili svoje kamione, važno je da oni budu pouzdani“, dodaje Harry Schenk. „A pošto ih upotrebljavamo tako intenzivno, ponekad i do 7.500 sati godišnje, mala težina bez tereta veoma je važna. Na kraju krajeva, uz tako intenzivnu upotrebu, računa se svaki kilogram tereta. Postavljamo se kao interno transportno odjeljenje klijenata, a svjesni smo specifičnih karakteristika po kojima se razlikujemo. Sposobni smo uočiti svaki detalj i vidjeti cijelu sliku. Ponosni smo na svoje zaposlene i klijente.“

 

Budući da ih upotrebljavamo tako intenzivno, ponekad i do 7.500 sati godišnje, mala težina bez tereta veoma je važna.

Lake specifikacije Schenkovih kamiona Volvo FH ispod 7 tona

null

Najšira paleta specifikacija kamiona na tržištu

Od 2014. godine najveći broj poboljšanja urađen je da bi se uštedjelo na težini kamiona Volvo, uključujući materijale, motore, osovine i šasiju. U nekim primjenama to je donijelo smanjenje težine od 500 do 600 kg u poređenju sa klasičnom konfiguracijom.
Kompanija Volvo Trucks sada ima najlakši kamion za svoj posao – bez kompromisa u pogledu bezbjednosti, performansi ili kvaliteta. Bez obzira na radni zadatak sada možete odabrati odgovarajuću konfiguraciju kako biste poboljšali korisnu nosivost. 

Više informacija zatražite od lokalnog distributera kompanije Volvo.

Schenk Tanktransport

Historijat: Schenk je počeo sa radom kao porodična kompanija 1925. godine. Harry i njegov brat, Arjan Schenk, danas su treća generacija koja upravlja kompanijom.
Usluge: Schenk je specijalizovan za transport tečnosti i plinova, uključujući goriva (40%).

Transportno okruženje

Osnovana: 1925.
Vlasnici: Harry Schenk, Arjan Schenk.
Broj zaposlenih: 1.400.
Vozni park: oko 700 kamiona (od kojih je oko 70% kamiona Volvo).
Vozači: 1.200.
Osnovni teret: tečnosti, uključujući goriva i plinove.
Dodatna korisna nosivost: 278 kg.
Geografsko područje: Beneluks, Njemačka i druge države u Evropi.
Glavni klijenti: Shell, BP, Air Products i Linde.