Kamioni

„Naša najefikasnija paleta kamion u pogledu potrošnje goriva ikada proizvedena”

| Čitanje – 2 min. | Čitanje – 2 min.
Zahvaljujući pogonskim sklopovima i konfiguracijama šasije, s ekonomičnim potrošnjom goriva, novi asortiman kompanije Volvo Trucks omogućava značajne uštede goriva i CO2. Novi kamioni su također dio dugoročne vizije u vezi nulte stope emisije.
Tomas Thuresson, komercijalni direktor kompanije, stoji ispred novog kamiona Volvo FH s I-Save
Komercijalni direktor Tomas Thuresson o novom asortimanu Volvo Trucks

Šta kupci mogu očekivati u tim novim kamionima u pogledu efikasne potrošnje goriva?
„Mogu očekivati kamione s do sada najefikasnijom potrošnjom goriva. Gorivo čini otprilike jednu trećinu troškova prijevoznika, tako da i dalje činimo sve što možemo kako bismo pronašli nove načine smanjenja potrošnje goriva u našim kamionima. Kao rezultat toga, potrošnja goriva i emisija CO2 tipičnog dizel kamiona za vožnje na dugim relacijama smanjeni su za više od 20 posto od 1990-ih. Naprimjer, najnoviji Euro 6 Step D motori u novoj paleti uključuju niz poboljšanja učinkovitosti, uključujući VDS-5 tip niskoviskoznog ulja i nove prstene za uklanjanje ulja u klipu koji smanjuju potrošnju goriva. Dok nove tehnologije, uključujući I-See na bazi mapa i funkciju slobodnog kotača, I-Roll koristi pokretačku snagu kamiona da još više smanji potrošnju goriva.”

Kako ovi kamioni mogu dodatno efikasno trošiti gorivo?
„Novi kamioni Volvo FHFH16FM i FMX mogu biti prilagođeni raznim primjenama kako bi se omogućile značajne dodatne uštede goriva i CO2. Za operacije za duga putovanja sa teškim teretom, novi Volvo FH s I-Save kombinira motor D13TC s paketom funkcija i može uštedjeti troškove goriva (dizel i AdBlue) do sedam posto.* U isto vrijeme, i Volvo FH i FM su dostupni u LNG verziji. Time se smanjuju troškovi goriva i CO2 emisija za do 20 posto. S BioLNG, te se emisije svode na gotovo nulu.”

Zašto je Volvo Trucks lansirao dizelski asortiman pored napretka alternativnih goriva?
„Svaka vrsta goriva, od električne energije do LNG-a, bioplina i dizela, ima svoje specifične prednosti, kao i slabe tačke, i prilagođena je različitim vrstama transportnih zadataka. Zbog toga mislim da ćemo još mnogo godina viđati različite izvore energije i pogone. Istovremeno kako razvijamo alternative, Volvo Trucks nastavlja s inovacijama kako bi naši dizelski automobili bili što efikasniji. Naprimjer, najnoviji Volvo FH s I-Save, koji koristi jedinstvenu tehnologiju turbo smjesa, definitivan je dokaz koliko još uvijek možemo pomaknuti granice uštede goriva.”

Kako doprinosi dugoročnoj viziji nulte stope emisije kompanije Volvo?
„Nalazimo se u prelaznom periodu u kojem se krećemo od decenija ovisnosti o nafti ka alternativama koje će učinkovitije trošiti resurse i biti obnovljive. Poticaj ka energetskoj efikasnosti i razvoju alternativnih goriva su važni dijelovi na putu ka nultim stopama emisije.”

ČINJENICE
Volvo FH sa I-Save
Kombinira novi D13TC motor s paketom funkcija, čime se postiže ušteda goriva do sedam posto.*

LNG motor na plinski pogon
Volvo FH LNG na plinski pogon i Volvo FM LNG rade na pogon na tekući plin (LNG) koji smanjuje CO2 emisije do 20 posto u odnosu na dizel, ili na BioLNG, koji smanjuje CO2 do 100 posto. To se odnosi na emisiju vozila tokom upotrebe, poznatu pod nazivom „tank-to-wheel” (od rezervoara do točkova).

Pogon na tekući plin (LNG)
LNG se proizvodi od prirodnog plina, koji je fosilno gorivo. Pretvara se u tečni oblik za transport ili skladištenje hlađenjem plina do niskih temperatura.

BioLNG
BioLNG, također nazvan ukapljeni prirodni bioplin (LBG), je biogorivo koje se proizvodi obradom tokova organskog otpada. Bioplin se razvija kada se biološka materija razgradi. Zatim se plin hladi na niskim temperaturama.

*Zahtjev za poboljšanom ekonomičnošću potrošnje goriva izračunava se poređenjem troškova dizela i AdBlue za D13TC Euro 6 step D sa paketom goriva za duga putovanja sa teškim teretom (I-Save) u odnosu na D13 eSCR Euro 6 step D bez paketa goriva za duga putovanja sa teškim teretom. Stvarna ušteda goriva može varirati u zavisnosti od mnogih faktora, kao što su iskustvo vozača, upotreba tempomata, specifikacije vozila, opterećenje vozila, stvarna topografija, održavanje vozila i vremenski uslovi.

Slične vijesti