Kamioni

BOSNA I HERCEGOVINA

×

Otporniji kamioni za veći kapacitet i veću korisnu nosivost

| Čitanje – 2 min. | Čitanje – 2 min.
S nizom nadogradnji koje omogućavaju bruto kombinovanu težinu do 150 tona, novi Volvo FMX, Volvo FH i Volvo FH16 pružaju veću produktivnost nego ikad prije.
3D grafička ilustracija novog kamiona Volvo FMX kako prevozi otpad
Ključni dodatak novih teških Volvo kamiona je nova pogonska osovina koja je razvijena u saradnji s odjeljenjem za građevinsku opremu kompanije Volvo.

Zahvaljujući čvrstoj vanjskoj i robustnoj konstrukciji, novi teški Volvo kamioni su stvoreni posebno za podnošenje zahtjevnih uslova u rudarskoj i građevinskoj industriji. Njihove najnovije reinkarnacije još su čvršće, sa većim kapacitetom i većom korisnom nosivošću.

Ključni dodatak novih teških Volvo kamiona je nova pogonska osovina koja je razvijena u saradnji s odjeljenjem za građevinsku opremu kompanije Volvo. Koristeći iskustvo i stručnost u razvoju i proizvodnji osovina za utovarivače na točkovima i dampere, Volvo Trucks je uspeo da poveća nosivost zadnje osovine na 38 tona (u odnosu na 32 tone u prethodnom modelu).

Stražnji ovjes je nadograđen i ojačan, a prednji ovjes je ojačan kako bi se nosio sa dodatnim opterećenjem. Za kamion konfiguracije 8x4, bruto težina vozila (GVW) sada je 58 tona. To donosi povećanu korisnu nosivost od oko 15-17 odsto.

Sve te nadogradnje zajedno omogućavaju povećanje bruto kombinirane težine sa 120 tona na impresivnih 150 tona.

Ojačani prednji ovjes

3D grafika ojačanog prednjeg ovjesa Omogućava težinu do 10 tona. To se može povećati na 20 tona s dvostrukim prednjim osovinama.

Novi zadnji ovjes

3D grafička ilustracija novog stražnjeg ovjesa Ojačano je dodatnim materijalom, uključujući novi jači nosač, nove opruge, veće gumene ležajeve i jače sidrište osovinskog sklopa.

Nova pogonska osovina

3D grafička ilustracija nove pogonske osovine Prva koja je razvijena u kompaniji Volvo Trucks nakon više od 20 godina.

Slične vijesti