„Veoma smo uzbuđeni zbog toga što će nova generacija naših kamiona uskoro doći do cijenjenih kupaca. Sva četiri modela kamiona razvijena su s izrazitim fokusom na poboljšanje vozačkog okruženja, bezbjednost i produktivnost vozila, čineći ih efikasnijim od prethodnih", kaže Roger Alm, predsjednik kompanije Volvo Trucks.
Kamioni Volvo FM i FMX imaju potpuno novu kabinu sa podignutim A-stubovima koji obezbjeđuju vozačima do jednog dodatnog kubnog metra prostora i više svjetlosti u kabini. Preglednost iz kabine također se može dodatno poboljšati na svim novim modelima dodavanjem ugaone kamere na suvozačevoj strani. Pokrivajući bočni dio kamiona, ugaona kamera pruža potpuniji prikaz na unutrašnjem ekranu.
Među dodacima su novi interfejs za vozača, opcioni prilagodljivi farovi za duga svjetla što podiže ukupnu bezbjednost kod kamiona Volvo FH i FH16. Novi kamioni Volvo FH i FM također se mogu prilagoditi kako bi se omogućile značajne uštede goriva i smanjile emisije CO2, poput onih koje su na kamionu Volvo FH postignute tehnologijom I-Save.
„Ponosni smo na veliku investiciju u ova četiri nova modela koja će u velikoj mjeri doprinijeti i povećanju bezbjednosti na putevima i daljem smanjenju utjecaja na životnu sredinu. Proizvodnja nove linije kamiona zahtijeva predan inženjerski rad, kao i veliki timski rad u cijeloj kompaniji Volvo, uključujući i naše dobavljače, što njen početak čini posebnim za sve uključene, s obzirom na izazovnu godinu koju smo imali", komentariše Roger Alm, predsjednik kompanije Volvo Trucks.
Podižući posvećenost kompanije Volvo Trucks održivim transportnim rješenjima, novi kamioni Volvo FH, FM i FMX također su razvijeni za elektrificirane pogonske sklopove, a početak njihove proizvodnje zakazan je za 2022. godinu. „To znači da će prelazak naših kupaca na transport bez fosilnih goriva u budućnosti biti neprimjetan, jer oni mogu nastaviti voziti svoj isti, omiljeni model kamiona Volvo", kaže Rodžer Alm.
Nova linija teških kamiona, prvobitno predstavljena u Evropi protekle godine, pobudila je veliko interesovanje kupaca: tokom 2020. godine naručeno je više od 12.000 tih kamiona. Aktivnosti predstavljanja i uvođenja u prodaju nastavljaju se i u 2021. godini na tržištima van Evrope.
Kamioni će se u početku sklapati u proizvodnim pogonima kompanije Volvo Trucks u Geteborgu u Švedskoj, Gentu u Belgiji i Kalugi u Rusiji. Montažni pogon u Tuveu u Geteborgu prvi kreće sa proizvodnjom u martu 2021. godine.
„Dugo smo se pripremali za ovaj početak radeći zajedno na stvaranju nevjerovatnih proizvoda. Tim iz pogona Tuve je uzbuđen što je krenuo sa radom i spreman je da našim kupcima isporuči ove potpuno nove kamione najvišeg kvaliteta", objašnjava Martin Folin, vd potpredsjednika za operativne poslove u pogonu Tuve.
Novi kamioni nude niz različitih verzija kabina i mogu se optimizirati za širok spektar primjena. Kao i uvijek, kompanija Volvo Trucks se snažno fokusirala na razvoj kabine koja će biti kao vozačev drugi dom, što je često i slučaj u kamionima za dugolinijski transport. U kamionima za regionalni transport, kabina često služi kao mobilna kancelarija, dok su u građevini kamioni robustni, praktični alati za rad.
Preglednost vozača, udobnost, ergonomija, nivo buke, okretnost i bezbjednost su, prema tome, ključni elementi u novim modelima kamiona, koji su također nadograđeni i spolja, kako bi odražavali brojne inovacije.