Kamioni

Prvi Volvo kamion nove generacije u BiH isporučen Aner Transu iz Srebrenika

Transporta kompanija Aner Trans iz Srebrenika, višegodišnji kupac Volvo kamiona, sredinom maja postala je prvi vlasnik Volvo kamiona nove generacije u Bosni i Hercegovini Nakon tri kupljena kamiona Volvo FH 500 I-Save prethodne generacije, Aner Trans je i prvi kupac iz BiH kojem je isporučen kamion nove generacije Volvo FH 500 I-Save. Podsjetimo, prvi Volvo s novom tehnologijom za uštedu goriva I-Save, Aner Transu je isporučen u avgustu 2019. godine.

Aner Trans posluje od 2008. godine. Bavi se međunarodnim transportom robe, za različite klijente širom Evrope, ali su glavna odredišta njihovih kamiona u Sjeversnoj Evropi. Kompanije je svoje poslovanje započela s nekoliko polovnih Volvo kamiona, mada je kroz ovo preduzeće prošlo i nekoliko vozila drugih brendova, što je bilo sasvim dovoljno da se mogu napraviti detaljna poređenja. Mirsad Musić, vlasnik i direktor ovog preduzeća kaže da uvijek vodi preciznu statistiku o svakom vozilu – i o pouzdanosti i o potrošnji goriva - pa su egzaktni podaci uvijek bili na strani Volvo kamiona. Njihov prvi Volvo kamion, kupljen još 2008. godine, a ovo transportno preduzeće napustio je 2014. godine sa čak 1.150.000 kilometara, što je bio dovoljan pokazatelj kvaliteta. Zbog toga je vrlo brzo odlučio da vozni park popunjava gotovo isključivo s kamionima ovog brenda.

“Volvo FH je višegodišnji moj izbor, a to pokazuje stalni rast naše flote, jer je trenutno u kompaniji 15 kamiona Volvo FH i svi su u top-formi, iako neki od njih na brojčaniku imaju i 920.000 kilometara. Volvo je uvijek vozio bez greške, a na dugim evropskim turama pokazao se neprikosnoven i po pouzdanosti i po potrošnja goriva”, kaže Musić.

Zbog toga nije slučajno to što su Mirsad Musić i njegova kompanija prvi kupac u BiH koji se odvažio na kupovinu kamiona Volvo FH s I-Save tehnologijom. Volvo FH 500 I-Save, ima modifikovani motor D13 s 500 KS i cijeli niz tehničkih inovacija čija je funkcija, prije svega, ušteda goriva, te puni paket dodatne opreme, koji vozaču olakšava dugotrajni boravak iza upravljača.

“Uvijek nastojim biti na izvoru informacija i nije mi teško pratiti najnovija dostignuća, jer znam da time mogu unaprijediti poslovanje svoje firme. Naša jedina djelatnost je međunarodni transport robe i ona najviše zavisi od kamiona i od vozača. Tehnologija iz dana u dan napreduje, pa mi je veoma važno da znam u kojem pravcu se kreće i čime možemo unaprijediti poslovanje. Izuzetno sam zadovoljan kamionom kojeg sam kupio prije skoro dvije godine. Detaljno pratim potrošnju i već nakon prve duže ture postalo je jasno da Volvo FH s tehnologijom za uštedu goriva I-Save donosi velike uštede. Gorivo je jedna od najvećih stavki u troškovima transportnih kompanija, pa je zbog toga važno da je kamion što rentabilniji”, kaže Mirsad Musić.

Nedugo nakon preuzimanja novog kamiona, Musiću je zaključio da Volvo FH s tehnologijom za uštedu goriva I-Save dodatno štedi gorivo, a da ne utječe na dinamiku vožnje. Volvo FH je ispočetka trošio dva litra manje nego drugi kamioni bez ovih sistema, da bi se ta ušteda kasnije popela čak do tri litra. Nakon svega nije bilo nikakve dileme o proširenju i obnavljanju voznog parka, pa je nakon prvog, Musić investirao u još dva kamiona Volvo FH 500 I-Save. Prvi kamion je u kompaniji Aner Trans već godinu i po, ali do sada je prešao 220.000 kilometara.

Novi kamioni Volvo FH s tehnologijom uštede goriva I-Save pokazali su da su neprikosnoveni u pouzdanosti i ekonomičnosti potrošnje goriva, pa je ovih dana u krug preduzeća Aner Trans ušao i prvi Volvo FH 500 I-Save nove generacije, što je samo početak proširivanja i obnavljanja voznog parka ovim kamionima. Prvi Volvo FH 500 I-Save nove generacije u floti Aner Transa ima kompletan hardverski i softverski paket za uštedu goriva, ali i kompletan paket dodatne opreme koja predstavlja vrlo ugodno i sigurno radno mjesto za vozača.

Novi kamion po svemu nadmašuje prethodnika, pa Volvo garantuje uštedu u gorivu i do 10 odsto u odnosu na identične kamione bez tehnologije I-Save. To je za tri odsto više nego što su bili najbolji rezultati kod prethodnika. Volvova tehnologija se pokazala nenadmašnom u rentabilnost eksploatacije, ali i u sigurnosti i udobnosti. Ali, nova generacija donosi i brojna druga unapređenja – u spoljašnjem dizajnu, opremljenosti kabine i komforu za posadu, u telematskim i bezbednosnim sistemima. Recimo, nova generacija ima drugačija prednja svetla (mogu da budu opremljena sistemom automatskog prelaska s dugog na oboreni snop), nova je i bogatije opremljena tabla s instrumentima, nov je položaj poluge automatizovanog mjenjača itd.

Pri formiranju specifikacije novih vozila, gospodin Musić je uvijek posebnu pažnju poklanjao opremi, pa su se u krug njihove kompanije parkirali isključivo kamioni s punim paketom opreme. „Time se podiže ukupno zadovoljstvo vozača, koji je, također, ključni faktor u poslovanju jedne transportne kompanije“, kaže Mirsad Musić.

Od prvog kamiona Volvo FH I-Save iz nove serije vlasnik Aner Transa očekuje da će kompaniji donijeti dodatne uštede u eksploataciji, da će roba koju prevozi uvijek sigurno i na vrijeme stizati do krajnjeg odredišta, što će uticati da prevoznik iz Srebrenika stekne imidž jedne od najboljih transportnih kompanija u Evropi. Zbog toga je na vrijeme poručio još četiri ovakva Volvo kamiona nove generacije koji bi u Aner Trans trebalo da stignu u avgustu ove godine.