Zadovoljan kupac je već decenijama jedan od osnovnih poslovnih postulata kompanije Volvo Trucks. Utkan je u sve segmente naših aktivnosti tokom cijelog procesa. Od ugovaranja kupovine novog kamiona, njegove proizvodnje i isporuke, do održavanja i obuke kako da Volvo kamion tokom dugovječne eksploatacije ostvari što veći profit. U svakom kontaktu s vlasnikom, vozačem ili novim kupcem držimo se sedam nepisanih obećanja.
Srdačna Volvo dobrodošlica: Obavezujemo se da ćemo uvijek dočekivati korisnike naših usluga (vlasnike, vozače, kupce) ljubazno i profesionalno
U susret potrebama naših klijenata: Nastojimo razumjeti cjelokupno poslovanje naših klijenata i ponuditi najbolja rješenja za pouzdanu, ekonomičnu i bezbjednu eksploataciju Volvo kamiona
Jasan dogovor: Cijenimo preciznost i obavezujemo se na postizanje jasnog dogovora o tome šta trebamo isporučiti - i vozilo i uslugu
Otvoren dijalog: Transparentni smo - ako se okolnosti promijene, nastojimo s klijentom postići novi, obostrano korektan dogovor
Pravo rješenje iz prvog pokušaja: Preuzimamo odgovornost za isporuku traženog proizvoda ili usluge striktno po definitivnom dogovoru i na vrijeme
Prvoklasna isporuka: Obećavamo prvoklasnu primopredaju naših proizvoda i usluga
Pristupačni: Obavezujemo se da ćemo uvijek biti pristupačni klijentu kada mu je potrebna naša stručna podrška