Novi nezavisni test obavljen je u Njemačkoj s nedavno ažuriranim I-Save paketom za uštedu na kamionu Volvo FH. Ovaj test pokazao je sjajne rezultate. Prosječna potrošnja je skoro 18% manja u poređenju s istim modelom na testu obavljenom prije četiri godine.
Na testu, koji je sproveo ugledni nezavisni njemački časopis Trucker, bio je Volvo FH 460 opremljen paketom za uštedu goriva I-Save. Tegljač, poluprikolica i teret imali su ukupnu masu od 32 tone. Za testnu rutu od oko 343 km odabrani su javni putevi u južnoj Bavarskoj, uključujući autoputeve, brdovite terene i uže puteve.
U poređenju s istim testom, obavljenim 2018. godine, prije nego što je Volvo uveo paket za uštedu goriva I-Save, nova verzija Volva FH 460 postigla je impresivnu kombinovanu prosječnu potrošnju dizela od samo 21,48 litara na 100 km, odnosno oko 18% manje nego četiri godine ranije.
Sjani efekti I-Save paketa postignuti su naprednim poboljšanjimaTurbo Compound tehnologije, novim "pametnijim" softverom i prefinjenijom aerodinamičnošću. Niska potrošnja agensa AdBlue je sve važnija s obzirom na njegovu drastično uvećanu cijenu. Ona je u posljednjih godinu dana na nekim tržištima uvećana za više od 100%. Volvo FH je u novom testu potrošnju agensa AdBlue uspio zadržati na niskih 6% od ukupne potrošnje dizela.
Bez obzira na to što je cilj kompanije Volvo Trucks da 2030. godine električni kamioni čine polovinu njegove globalne prodaje teretnjaka, dizelski motor će nastaviti igrati važnu ulogu u smanjenju emisije CO2. Zbog toga se i dalje unapređuju pogonske linije svih Volvovih klasičnih kamiona.
Činjenice o testu:
Činjenice o Volvo I-Save: