×

Vlasnici Volvo kamiona prvi put za upravljačem električnih verzija!

Predstavnici pedesetak kompanija iz regiona Adriatic South koje imaju Volvo kamione, sredinom septembra imali su izuzetnu priliku da, u okviru specijalno organizovane posjete, u Geteborgu prvi put sjednu za upravljače nekoliko modela potpuno električnih Volvo kamiona.

Posjeta, upriličena pod sloganom Together Towards Zero, imala je za cilj da vlasnike Volvo kamiona s konvencionalnim, dizelskim motorima, upozna s najnovijim dostignućima Volvo Trucksa u razvoju i primjeni alternativnih pogona, prije svih elektro i pogona na tečni prirodni gas (LNG). U grupi od pedesetak gostiju bili su i predstavnici četiri kompanije iz Bosne i Hercegovine s velikim flotama Volvo kamiona, koje su domaćini prvo teoretski, a onda i praktično upoznali sa, sada već serijski napravljenim, tegljačima koje ne pogoni dizel, nego električna struja i zemni gas.
 

Na testnoj stazi Volvovog demo centra, na obodu Geteborga, u blizini glavnog Volvovog proizvodnog kompleksa Tuve, gosti su imali priliku da prvi put kratko voze električne tegljače iz familija FH i FM. Svi su bili jednoglasni u ocjeni da su ih nova vozila doslovno oduševila i snažno impresionirala u svakom pogledu. Pohvalili su izuzetno ubrzanje, snagu, tih rad, lakoću upravljanja, ali i tehnologiju koju je Volvo primijenio u razvoju i proizvodnji kamiona nadolazeće električne ere. Ne samo po tehničkim rješenjima novih vozila, već i po tome što je prvi u branši u serijsku proizvodnju uveo električne modele svih pet konvencionalnih familija, Volvo je svojim gostima još jednom potvrdio da je i po elektrifikaciji vozila vodeći na svjetskoj kamionskoj pozornici.
 

Još pod snažnim utiscima s testne staze, gosti su se imali priliku upoznati i s kompletnim procesom montaže Volvo kamiona u centralnoj fabrici Tuve - od ulaska kotura s čeličnim limom od koga nastaje ram šasije, do završnog ispitivanja gotovog kamiona, na posljednjoj "stanici" pred napuštanje fabričke hale. Istovremeno, mogli su se uvjeriti da su neke od najtežih verzija teških električnih kamiona već u redovnoj proizvodnji i da se sklapaju na istoj liniji kao i vozila s dizelskim motorima i motorima na tečni prirodni gas, u istom montažnom "taktu" - jedni iza drugih.