Domet traktora 4x2 prosječne težine 30 tona je približno 300 km. Međutim, ovisno o specifikaciji i primjeni, domet može biti znatno duži jer je pod utjecajem mnogih faktora.
Loše vremenske prilike kao što su kiša, niske temperature i jak čeoni vjetar, povećat će potrošnju energije i samim tim skratiti domet vozila – na isti način na koji bi ovi uslovi povećali potrošnju goriva u konvencionalnom vozilu s dizel motorom.
U urbanim i regionalnim sredinama, dobro obučen vozač može potrošiti oko 20 posto manje energije od loše obučenog vozača. Optimalna tehnika vožnje je dobro predviđanje s minimalnim kočenjem i ubrzavanjem – slično kao kod konvencionalnog vozila na dizel motor. Najznačajnija razlika je u tome što je kod električnog kamiona glatko kočenje još važnije jer se energija rekuperira i pohranjuje u akumulatoru vozila, čime se proširuje domet.
Kinetička energija iz kretanja vozila se rekuperira i koristi za punjenje akumulatora. Ovo će pomoći proširiti domet.
Karoserija vozila bi mogla imati značajan uticaj ako koristi energiju iz akumulatora kamiona. Naprimjer, mikser za beton će potrošiti mnogo više energije od suhe kutije. Težina vozila će također imati značajan uticaj, kao i topografija puta – na isti način kao i kod konvencionalnog dizel kamiona.
Potrošnja energije dok se vozilo ne vozi je ograničena – osim ako pogonski sklop također pokreće funkcije koje troše energiju, kao što su betonske miješalice.
Ne, velika većina energije pohranjene u akumulatoru koristi se za pogon. Potrošnja energije iz pomoćnih sistema kao što su grijanje, hlađenje, pumpe ili bilo koji drugi potrošački uređaj je mala u odnosu na ono što se troši za pogon. Naprimjer, pametni telefon sadrži daleko manje od 0,01 kilovat sata energije, dok se preko 500 kWh može pohraniti u kamionu.
Energetski status akumulatora može se pratiti na kontrolnoj tabli i daljinski u svakom trenutku, ali ako se približi nuli, vozač prima obavještenje i preostala snaga se smanjuje što utiče na vožnju.