Kamioni

Tomasz Jaworski
2022-03-28
3 min
Radni učinak Ušteda goriva
Author
Tomasz Jaworski
Services Offer Portfolio Manager

6 načina da povećate vrijeme rada vašeg kamiona

Svaki minut zastoja znači izgubljeni prihod. Evo šest načina na koje možete pomoći da vaše vozilo ostane na putu što je duže moguće, od jednostavnosti do iskorištavanja svih prednosti povezivanja.

Najefikasniji način da se izbjegne kvar je da budete proaktivni i poduzimate preventivne mjere kako bi se izbjeglo njegovo pojavljivanje. Napredak u tehnologiji i povezivanju znači da danas već postoji niz povezanih usluga koje mogu pomoći da se predvidi i spriječi kvar.


Istovremeno, povremeni zastoji su i dalje neizbježan dio industrije, pa je važno uvijek biti spremni na najgore i reagovati kada dođe do kvara.


Uz odgovarajuću podršku, oko 80 posto očekivanih kvarova može se izbjeći ili barem ublažiti proaktivnim mjerama, dok reaktivne mjere pomažu u ublažavanju posljedica kada se dogode.


1. Dnevni pregledi. 

Prva i najjednostavnija mjera koju možete poduzeti da proaktivno izbjegnete kvar je da napravite brzi vizuelni pregled svog vozila na početku svakog dana. Odvajanje nekoliko minuta dnevno moglo bi vam uštedjeti mnogo vremena i novca na duge staze ako vam pomaže da rano uočite kvar ili kvar.


2. Prilagodite svoj raspored servisa tako da odgovara vašem vozilu. 

Učestalost servisiranja vozila zavisi od načina na koji se koristi, a može varirati u zavisnosti od različitih faktora. U idealnom slučaju želite raspored servisa koji osigurava da je vaš kamion uvijek u dobrom stanju, ali i minimizira vrijeme provedeno u radionici. Dok se tradicionalno kamioni servisiraju prema unaprijed postavljenim intervalima, povezanost omogućava optimizaciju prilagođenog rasporeda servisa na osnovu stvarne upotrebe i stanja vozila. Na ovaj način se zakazana posjeta servisu može pomjeriti po potrebi, ili odgoditi ako nije.


3. Investirajte u praćenje u stvarnom vremenu. 

Povezivanje također omogućava kontinuirano praćenje vozila i pojedinačnih komponenti, te pravovremeno otkrivanje kvara. Vrijedi istražiti opcije koje su vam dostupne jer bi se investicija u takvu uslugu mogla brzo isplatiti. Planirani servis će uvijek biti jeftiniji i lakši za upravljanje od neočekivanog kvara usred rada.


4. Daljinski ažurirajte softver vašeg vozila. 

U modernim vozilima, ažuriranja softvera su sve važniji dio svake posjete servisu – a to ne mora nužno biti urađeno u radionici. Pronalaženjem dobavljača koji može ponuditi takvu uslugu, možete smanjiti posjete radionici svog vozila.


5. Pronađite ugovor o uslugama koji odgovara vama i vašim potrebama. 

Većina proizvođača nudi niz ugovora o uslugama s različitim nivoima podrške. Najbolja opcija za vas zavisi od vaših jedinstvenih potreba, ali na kraju biste trebali pronaći nivo koji vam pruža potpuni mir bez ulaganja u nepotrebne usluge.

 Gdje je to primjenjivo, dobro je imati jedan ugovor o servisiranju koji pokriva cijelo vaše vozilo – kamion, kao i nadgradnju ili prikolicu – kako biste izbjegli odvojene posjete različitim radionicama.


6. Nabavite odgovarajuću podršku kada dođe do kvarova. 

Kad god se to dogodi, i gdje god da se dogodi, kada vam se kamion pokvari morate imati pristup pomoći na putu i vuči. Da li vaš dobavljač nudi podršku tokom radnog vremena vašeg vozila? Pokriva li njihov ugovor područja u kojima djelujete? I možete li razgovarati s nekim na svom jeziku ako ste u inostranstvu? Vrijedi se zapitati i kakve garancije mogu ponuditi u smislu koliko dugo će biti potrebno da se vozilo vrati na put, ili kakvu nadoknadu mogu ponuditi ako se te garancije ne ispune.