Kamioni

×

Devet najpopularnijih nadogradnji koje štede gorivo za pogonske sklopove za Volvo Trucks Euro 6

Bez obzira bavite li se transportom na duge relacije, regionalne relacije, distribucijom ili građevinarstvom, ovaj najnoviji redizajn za Euro 6 Step E predstavlja ozbiljnu uštedu goriva za sve. Volvo je razmotrio cijeli pogonski sklop i napravio niz nadogradnji koje ne samo da poboljšavaju ekonomičnu potrošnju goriva, već i pružaju lakše, ugodnije iskustvo vožnje – na cesti i van nje.
Volvo FH vozi sam autoputem po sunčanom danu.

Evo 9 popularnijih nadogradnji:

1. Nadograđeni motor D13TC: Ako poznajete Volvo FH s funkcijom I-Save, onda znate da može značajno smanjiti troškove goriva na dugim relacijama. Ključ za ovo je D13TC, žila kucavica funkcije I-Save i najefikasniji motor kompanije Volvo ikada. Ova najnovija poboljšanja podigla su ga na viši nivo. Proces sagorijevanja goriva je poboljšan, trenje u motoru je smanjeno i sistem ulja je poboljšan. EATS (sistem za naknadnu obradu motora) također je poboljšan, težina motora je smanjena i uvedena je nova generacija sistema upravljanja motorom. Kako bismo proširili našu ponudu za uštedu goriva, D13TC je sada dostupan s novom snagom od 420 KS.
 

2. Redizajn motora D11 i D13 eSCR. U oba motora, proces sagorijevanja je poboljšan i trenje je smanjeno. Povećana efikasnost je rezultat ugradnji klipne posude u obliku talasa motora D13TC, koja optimizira ubrizgavanje goriva. Poboljšan je i sistem EATS, težina motora je smanjena i uvedena je nova generacija sistema upravljanja motorom. Kupci koji rade u građevinarstvu će također cijeniti smanjenje minimalne brzine tempomata na 4 km/h. Za još veću fleksibilnost, motor D13 eSCR je sada dostupan i za biodizel B100 nazivne snage od 460 i 500 KS.

 

3. Nadograđeni I-Shift. I-Shift sada pruža lakšu, bržu promjenu stepena prijenos i skladnije iskustvo vožnje nego ikada prije. Nadogradnje uključuju novi sistem promjene stepena prijenos i strategiju promjene stepena prijenos, kao i novi sistem kvačila za D13 motore. Nadograđeni I-Shift je dostupan za sve teške kamione i Volvo FE.
 

4. Novi softver I-Torque. I-Torque, novi inteligentni softver kompanije Volvo za obrtni moment, optimizira obrtni moment motora radi uštede goriva. Koristeći topografske podatke iz I-See, zajedno s bruto kombiniranom težinom kamiona, I-Torque automatski izračunava optimalni obrtni moment motora. I-Torque je trenutno dostupan s našim novim paketima goriva za D13 Euro 6 Step E dizel motore.
 

Pogledajte ovaj kratki videozapis da saznate više o I-Torque >[link: ]
 

5. Poboljšana aerodinamika. Za optimizaciju protoka zraka, poboljšanja su napravljena i na kabinama Volvo FM i FH. Oba modela imaju poboljšane zaptivke oko rešetke i prednjih pomoćnih svjetala, novi poklopac za nosač retrovizora i luk blatobrana za poboljšanje protoka zraka oko lukova točkova (na kamionima s gumama 385/55). Volvo FH je također dobio dodatna proširenja vrata i poboljšanja deflektora zraka u kabini Iznimno visoka kabina za spavanje (eng. Extra High Sleeper Cab, XHSL).
 

6. Nova pumpa servoupravljača koja štedi energiju. Nova elektronski kontrolirana pumpa servoupravljača kompanije Volvo daje precizniju kontrolu nad upravljanjem, što može smanjiti energiju potrebnu za vožnju pravo naprijed. Za zahtjevne kupce na dugim relacijama i kupce s dugim vremenom praznog hoda, to znači da se gubici energije mogu smanjiti. Pumpa servoupravljača je uključena u nove pakete goriva kompanije Volvo za D11 i D13 Euro 6 dizel motore.
 

7. Efikasniji zračni kompresori. Volvo je predstavio novu generaciju zračnih kompresora koji štede gorivo efikasnijim podizanjem zračnog pritiska. Oni su sada standardna opcija za sve D11 i D13 Euro 6 dizel motore.
 

8. Novi filteri za zrak, gorivo i ulje kao i nove veličine rezervoara za AdBlue. Novi filteri su fizički dizajnirani tako da se može ugraditi samo ispravan filter, koji će osigurati optimalne performanse motora i maksimizirati vijek trajanja motora. Filteri kompanije Volvo su napravljeni od posebno pripremljenog naboranog filter papira i imaju veliku površinu kako bi se osigurao odličan kapacitet filtracije i dug vijek trajanja. I, kako bi se vozačima olakšalo dopunjavanje goriva i uree na istoj stanici, veličine AdBlue rezervoara kompanije Volvo su redizajnirane kako bi odgovarale povećanoj efikasnosti unaprijeđenih D11 i D13 Euro 6 dizel motora.
 

9. Alternatori s 50% dužim vijekom trajanja. Kako bi vozačima život na putu učinila ugodnijim, kompanija Volvo je predstavila i novu generaciju alternatora od 150 A s 50% dužim vijekom trajanja. Komunikacija s alternatorom je također poboljšana zahvaljujući dodavanju funkcionalnosti LIN (local interconnect network [lokalna međusobno povezana mreža]), koja omogućava kompaniji Volvo da dijagnosticira alternator, shvati šta je potrebno zamijeniti i planira punjenje kako bi se produžio životni vijek komponenti za upravljanje napajanjem. Novi alternatori su standardna opcija za Euro 6 FH i FH16 dizel modele. Za još veću udobnost, Volvo je također dodao novi, veći alternator od 180 A u asortiman za ove modele.

Želite li saznati više o tome kako smanjiti svoj račun za gorivo? Pogledajte Kako poboljšati efikasnost goriva u kamionu za pregled ključnih faktora koji utiču na potrošnju goriva, emisije i troškove voznog parka u vezi s gorivom.

Imate li pitanje?

Vaš lokalni distributer kamiona Volvo Trucks ima odgovor. Svratite, nazovite ih ili ih zamolite da dođu vama.