25: Volvo FH LNG (2017.)
Kompanija Volvo Trucks neprestano traži nove načine povećanja efikasnosti i pronalaženja održivih rješenja. Volvo FH LNG predstavljen je 2017. godine. Teški kamion koji radi na tečni prirodni gas ili biogas. Kamioni mogu smanjiti emisiju CO2 za 20 do 100%. To omogućava dodatno smanjenje utjecaja teških regionalnih prevoza i prevoza na dugim relacijama na klimu.
24: I-Shift sa brzinama puzanja (2016.)
Sa novim brzinama puzanja Volvo FH može krenuti sa još težim teretima na teškom terenu, što omogućava da vozači preuzmu još više poslova. A prilikom povratne vožnje bez tereta uvijek se može pronaći odgovarajući stepen koji smanjuje potrošnju goriva.
23: Podizanje tandemske osovine (2015.)
Pogonske osovine stvaraju trenje i otpor kotrljanja guma, što povećava potrošnju goriva. Deaktiviranjem i podizanjem pogonske osovine kada nije potrebna, potrošnja goriva može se smanjiti do 4% prilikom povratne vožnje sa jednom podignutom osovinom. To je savršeno za vozače koji voze težak teret u jednom smjeru, a vraćaju se prazni.
22: I-Shift sa dvostrukim kvačilom (2014.)
Sa mjenjačem I-Shift sa dvostrukim kvačilom Volvo FH dobio je mjenjač sa tehnologijom automobila za trke. To omogućava još lakšu vožnju, posebno na uzbrdicama.
21: Volvo dinamičko upravljanje (2013.)
Volvo dinamičko upravljanje pruža vozaču novo iskustvo. Utvrđivanjem namjere vozača 2.000 puta u sekundi i kompenzacijom terena i vjetra upravljanje postaje mnogo manje naporno. Time se smanjuje naprezanje leđa i vrata vozača. Na velikim brzinama Volvo dinamičko upravljanje održava stabilnost i smjer vožnje. A tokom sporog i pažljivog manevrisanja pruža sjajnu upravljačku silu bez obzira na teret.
20: Generacija IV (2012.)
Godine 2012, novi Volvo FH ugledao je svjetlo dana. Ovaj put imao je još više funkcija koje pomažu vozaču. Kabina je povećana za dodatni kubni metar, a prozori su postali još veći, čime je poboljšana vidljivost. Upravljivost je poboljšana elegantnom šasijom.
19: I-Park Cool (2012)
Volvo FH predstavlja savršen radni prostor. I životni prostor. Kvalitetno spavanje bitno je za bezbjednost na cesti, a uz ugrađeno rješenje za klimatizaciju I-Park Cool, kamioni Volvo postavili su nov standard održavanja odgovarajuće temperature, čak i tokom noći.
18: I-See (2012.)
Uz softver I-See, Volvo FH koristi poznavanje cesta kojima je već prošao. Softver upotrebljava to znanje za povećanje uštede goriva pomoću inteligentnog tempomata na svakoj uzbrdici i nizbrdici.
17: Kočioni sistem za hitne slučajeve (2012.)
Volvo FH čuva vozače još od 1993. Godine 2012. kompanija Volvo Trucks predstavila je kočioni sistem za hitne slučajeve. To je funkcija aktivne bezbjednosti koja kombinuje radar i kameru za identifikaciju i kontrolu vozila ispred kamiona.
16: FH generacije III (2008.)
Godine 2008. model Volvo FH doživio je značajnu nadogradnju. Kabina je redizajnirana iznutra, čime je postavljen nov standard udobnosti vozača. Prednja strana također je dobila nov, prepoznatljiv izgled sa novom rešetkom, sjenilom za zaštitu od sunca i prednjim svjetlima.
15: Sistem za upozoravanje vozača na budnost (2008.)
Volvo Trucks čuva bezbjednost na cesti. Godine 2008. uveden je sistem za upozoravanje vozača na budnost. Sistem otkriva neobično kretanje na cesti. Ako vozač pokaže simptome umora, sistem šalje zvučno i vizualno upozorenje.
14: Podrška za vožnju unutar trake (2007.)
Da bi vozač bio bezbjedan, podrška za vožnju unutar trake kamerom prati oznake na cesti i upozorava ga ako ih slučajno pređe.
13: Volvo Engine Brake+ (2006)
Kada je Volvo FH predstavljen 1993. godine, funkcija motorne kočnice Volvo bila je jedna od uzbudljivih funkcija. Godine 2006. sistem je nadograđen povećanjem sile kočenja do 25%. To silaske čini opuštenijima i smanjuje opterećenje kočnica na točkovima.
12: FH generacije II (2001.)
Sa drugom generacijom modela Volvo FH postavljen je nov standard. Kamion, koji se već pokazao uspješnim, dobio je dodatne funkcije koje su radno okruženje učinile boljim za vozače i unosnijim za poslovanje. Redizajnirana kabina postala je još aerodinamičnija.
11: Elektronski program stabilnosti (2001.)
Godine 2001. kompanija Volvo Trucks predstavila je prvi svjetski elektronski program stabilnosti koji upravlja kombinacijama sa kamionima i tegljačima. U rizičnim situacijama elektronska stabilnost trenutno interveniše smanjivanjem snage motora i kočenjem na svim točkovima, kao i odvojenim usporavanjem kamiona i prikolice.
10: Kabina koja apsorbuje energiju (2001.)
Kompanija Volvo Trucks neprestano pronalazi nove načine poboljšanja bezbjednosti. U slučaju sudara kabina koja apsorbuje energiju prenosi energiju prema nazad i istovremeno održava veoma važan prostor za preživljavanje.
9: I-Shift (2001.)
Godine 2001. Volvo FH dobio je mjenjač I-Shift. Revoluciju u području prenosa snage. Bio je to sistem prenosa proizveden isključivo za automatsku promjenu stepena prenosa, nešto što niko do tada nije izveo na kamionima. Model Volvo FH time je dobio izuzetnu prednost – vozač se mogao koncentrisati na saobraćaj i istovremeno postići optimalne performanse tokom vožnji na dugim relacijama.
8: Disk-kočnice sa elektronskim sistemom kočenja (1999.)
Sjajne performanse važne su na svim dijelovima kamiona. Uz disk-kočnice sa EBS-om, Volvo FH je 1999. dobio odlične kritike, a omogućio je i pristup budućim dodatnim funkcijama.
7: Sistem prednje zaštite od podlijetanja (1996.)
Bezbjednost je važna, ne samo za osobe u kamionu. U slučaju frontalnog sudara sa automobilom, Volvo FH apsorbuje određenu silu podvlačenjem prema nazad. Kompanija Volvo Trucks uvela je tu funkciju i prije nego što je postala obavezna.
6: Zračni jastuk (1995.)
Kao prvi proizvođač teških kamiona u svijetu, Volvo je 1995. godine uveo zračni jastuk za vozača.
5: Motor D12A (1993.)
Sa motorom D12A Volvo FH dobio je veliku prednost. Novi motor pokazao je odlične performanse. Imao je jednu mlaznicu po cilindru, bregasto vratilo u glavi motora i 4 ventila po cilindru. Kada su ga vozači testirali, motor se zaista pokazao kao nešto što se razlikovalo od drugih funkcija.
4: Motorna kočnica Volvo (1993.)
Motorna kočnica Volvo dala je modelu Volvo FH sjajnu snagu kočenja od samog početka. Smanjen je pritisak na kočnice na točkovima i omogućena veća prosječna brzina na brdovitom terenu uz veću bezbjednost.
3: Aerodinamika (1993)
Volvo FH je, kao nijedan kamion ranije, prošao intenzivna testiranja u zračnim tunelima kako bi se obezbijedila optimalna aerodinamika. To je omogućilo bolje performanse i manju potrošnju goriva.
2: Kabina (1993.)
Jedna od glavnih prednosti koje je Volvo FH imao već prilikom predstavljanja je njegova koncentracija na vozača. Kabina je projektovana nakon nebrojenih ispitivanja sa stvarnim vozačima. Svaka odluka donesena je imajući u vidu njihove potrebe. Time je stvorena kabina koja je zaista impresionirala tržište. Volvo FH nije bio samo mjesto za vožnju – bio je i mjesto za život.
1: Šasija (1993.)
Kada je Volvo FH proizveden, on je bio dio šireg plana kompanije Volvo Trucks. Jedna od stvari koja je učinila Volvo FH tako sjajnim već od početka bila je nova šasija. Projektovana je kao temelj na kojem su drugi inženjeri mogli nadograđivati svoje ideje. Tako je stvorena stabilnost i kreativnost, a postavljeni su i temelji za buduće uspješne linije kamiona.