David Šped je prvi kamion Volvo FH s 500 KS nabavio još 2013. godine i upravo od tada je profil voznog parka počeo poprimati novu sliku. Zadovoljstvo u eksploataciji prvog Volvo tegljača s tim motorom utijecalo je na odluku da se do danas kupi šest takvih kamiona.
“Žao mi je što sam bio spriječen da dođem u Banjaluku, kada je kroz BiH u septembru prošle godine prošao Volvo karavan u kojem su predstavljeni kamioni najnovije generacije. Tek kasnije sam vidio fotografije s promocije i ostao zatečen dizajnom novih kabina i mogućnostima nove tehnologije”, kaže Marko Radumilo, koji je od osnivanja, 2013. godine, glavni menadžer u ovoj transportnoj kompaniji. „Budući da i u vrijeme pandemije Covid-19 imamo sve više zahtjeva za prevozom, nije bilo dileme pri odluci čime proširiti vozni park – glavni kandidat je bio Volvo FH 500 I-Save nove generacije“, dodaje Radumilo.
Volvo FH 500 I-Save koji je ovih dana stigao u krug David Špeda je, kao i ostali, u crnoj boji i s punim hardverskim i softverskim paketom za uštedu goriva. Najzaslužniji za ekonomičnost je 13-litarski Volvo D13TC, koji je od 2019. godine najsofisticiraniji kamionski motor u svojoj klasi i u novije vrijeme najtraženiji pogonski agregat uza dugolinijske tegljače, posebno u BiH i našem okruženju, jer troši i manje dizela i manje agensa AdBlue.
Kupcima Volvo kamiona nove generacije su veoma važne te, ali i još neke karakteristike, među kojima je, recimo, i novi interval redovnog servisnog održavanja, koji je sada proširen na svih 150.000 kilometara ili na maksimalno 18 mjeseci, ali i na onoliko koliko “procijeni” sofisticirana tehnika u kamionu. To zavisi od uslova eksploatacije, a precizni senzori prate i procjenjuju nekoliko parametara od kojih zavisi interval za promjenu ulja i druge servisne intervencije. Iz ovlaštenih servisa Volvo Trucksa u BiH naglašavaju da ovi uslovi važe isključivo ukoliko se u vozilo ugrađuju originalni Volvo rezervni dijelovi i ulja koje preporučuje Volvo Trucks.
Kamioni David Špeda, inače njih ukupno 13, najčešće voze do destinacija u Austriji, BiH, Srbiji, Crnoj Gori i Albaniji. Godišnje prevezu oko 200.000 tona mješovite robe.