Poboljšanje potrošnje goriva, aerodinamike i udobnosti vozača. To su glavni razlozi za odluku da se duža kabina kamiona dozvoli na evropskim putevima. Propisi su usklađeni s klimatskim ciljevima EU te bi mogli imati značajne implikacije za kompanije koje se bave transportom.
Dizajn kamiona u Evropi je ostao uglavnom nepromijenjen dugi niz decenija, uz kabinu s kratkim nosom, kako bi se maksimizirala dužina tereta. Ove kabine s kratkim nosom, koje se često nazivaju dizajnom motora s kabinom iznad (COE), dominiraju uglavnom zato što evropsko zakonodavstvo ograničava cijelu dužinu vozila, uključujući prikolicu i tegljač. U SAD-u, s druge strane, ograničenja dužine važe samo za prikolicu, objašnjavajući zašto kabine s dugim nosom dominiraju širom američkih cesta.
Međutim, promjene u evropskom zakonodavstvu koje su uvedene 2020. godine sada dozvoljavaju i kamion s nešto dužim nosom u Evropi. Ovo pruža mogućnosti za promjene u dizajnu, koje kamione mogu učiniti aerodinamičnijim, sigurnijim i udobnijim.
„Pozdravljamo ovaj zakon jer nam daje priliku da još više poboljšamo energetsku efikasnost kabina kroz dizajn, što će predstavljati pogodnost i našim kupcima i životnoj sredini”, kaže Tomas Thuresson, menadžer za komercijalizaciju nove ponude kompanije Volvo Trucks.