Kamioni

BOSNA I HERCEGOVINA

×
Posebno izrađen za vaš kamion i vaše poslovanje

Volvo planiranje servisiranja

Kvarovi i hitni popravci štete radnoj efikasnosti i prihodima. Štede ih proaktivno servisiranje i preventivno održavanje. Dakle, isplati se planirati. A sjajna je novost da ćemo mi to obaviti za vas. Plan servisiranja kompanije Volvo posebno je izrađen za vaš kamion i vaše poslovanje. Vaše se posjete radionici planiraju, prekidi se smanjuju, a radni učinak optimizuje. Sve je i potpuno besplatno.

Volvo trucks services servicing planning man black shirt

Prilagođeno vašem kamionu

Teški uslovi rada znače više trošenja i habanja. Mala kilometraža znači manje održavanja. Dakle, ono što je dobro za jedan kamion, ne mora nužno biti dobro i za vaš kamion. Pregledom vaših potreba, potrošnje i poslovanja izradit ćemo individualni plan servisiranja koji će osigurati da vaš kamion dobije tačno onaj servis koji mu je potreban – ni više ni manje od toga.

Planiranje servisiranja – kako se to radi

1. korak: Unos podataka

Vaša besplatna sesija planiranja servisiranja počinje unosom tačnih specifikacija, potrošnje i godišnje kilometraže kamiona, kao i podataka o vašem poslovanju, u naš sistem. 

2. korak: Identifikujemo
Nakon što ispitamo kako različiti servisni intervali mogu uticati na radni učinak vašeg kamiona, odredićemo odgovarajući nivo održavanja.

3. korak: Planiramo
Na osnovu vaših podataka izradićemo individualni plan servisiranja u kome se navodi kada je kamionu potreban servis i šta tačno treba uraditi, tako da ćete uvijek znati šta možete očekivati.

4. korak: Servisiranje

Kada se približi planirani servis, mi ćemo vas pravovremeno obavijestiti o tome da biste mogli lakše planirati rad voznog parka. 

5. korak: Fino podešavamo
Pri svakoj posjeti radionici, pregledaćemo potrebe kamiona i optimizovati plan pa ćete uvijek moći da najbolje iskoristite svoj kamion ili vozni park.

Planirajmo zajedno

Vaš lokalni distributer kompanije Volvo Trucks izradiće besplatan plan servisiranja i odgovoriti na sva vaša pitanja o servisu.