Kamioni

Specifikacije modela
Volvo FE

Sve što treba da znate o kamionu Volvo FE sa sjajnim detaljima.

Šasija

Pronađite specifikacije visina šasije, maksimalnog opterećenja prednje osovine, zadnjeg
ovjesa, visina kačenja, tegljača, karakteristika šasije i kočnica.

Visine šasije

Niski

oko 880 mm

Srednji

oko 950 mm

Visoki

oko 1050 mm

Maksimalno opterećenje prednje osovine (tone)

 Pneumatski ovjesParabolična
Niski7.1/7.5/89
Srednji7.1/7.5/89
Visoki7.1/7.5/89

Stražnji ovjes

Tip

Osovine

Ovjes 

Opterećenje osovine/osovinskog sklopa

Reduktor 

Vodeće/prateće osovine 

Samostalna osovina 

 

 

 

 

 

RAD-L90 

4x2 

Parabolična/parabolična sa S-oprugama

13 t

Jednostruka/planetarna

 

RAD-KR 

4x2 

Pneumatski ovjes 

13 t

Jednostruki/planetarni

 

Osovinski sklop 

 

 

 

 

 

RADT-KR 

6x2 

Pneumatski ovjes 

19/20 t

Jednostruki/planetarni

Prateća osovina (fiksna/upravljana)

RADD-BR 

6x4 

Parabolična 

23 t

Jednostruka/planetarna

 

Spojke za prikolicu

Kuke za vuču za spajanje prikolica su dostupne.

Rezervoari za gorivo

Rezervoari za gorivoRezervoari za AdBlue
Rezervoari za gorivo mogu biti od plastike, čelika ili aluminija. Zapremine od 160 do 630 litara. Rezervoari u obliku slova D isporučuju se u dvije visine – 560 mm i 710 mm.Plastika, zapremina 32 litra. Pumpa za AdBlue je integrirana u modul rezervoara za AdBlue. 

Prednje osovinePrateće osovine
Prednje osovinsko opterećenje kreće se od 7,1 do 9 tona.Dostupne u nekoliko konfiguracija – fiksne s jednostrukim ili dvostrukim gumama ili aktivno upravljane. Osovinsko opterećenje: 6,7; 7,1; 7,5 ili 10,5 tona.

Visine kačenja sedla

PogonŠasijaOvjesVisina okviraVisina sedla*GumeMin. visina kačenja**Nominalna visina vožnje**
4×2       
 SrednjaRAD-KR266150315/60R22.5"9921097
 SrednjaRAD-KR266185295/80R22.5"11031208
 SrednjaRAD-KR266185315/70R22.5"10861191
 SrednjaRAD-KR266185315/80R22.5"11141219
 SrednjaRAD-KR266150295/80R22.5"10631168
 SrednjaRAD-KR266150315/70R22.5"10491154

** Približne visine.

Pripreme za proizvođače karoserija

Niz otvora na okviru za postavljanje karoserijske opreme
Gornji niz otvora predviđen je za proizvođača karoserije. Svi nosači u gornjem nizu otvora imaju pomjerene ose i odstojnik od 8 mm. U gornjem nizu otvora nema zakovica.
Sedla
Sedlo s ISO certifikatom i L-profilima na različitim visinama uključeno je u paletu i nudi značajne mogućnosti izbora. Sedlo montirano na prirubnicu je laka varijanta sedla za koju ne treba pričvrsna ploča. Visina sedla iznad šasije iznosi otprilike 150 milimetara. Integrirano podmazivanje i indikator priključene prikolice postoje kao opcije za određene varijante.
Priprema za dizalicu
Ploče dizalice mogu se fabrički montirati na šasiju.
 
Komplet za postavljanje dizalice
Ploče dizalice se mogu fabrički montirati na šasiju. Kućište akumulatora pomaknuto je prema nazad, a ploče za pričvršćenje postavljene su iza kabine s obje strane šasije. Uključen je i komplet za pripremu električnog sistema – ELCRANE.
 

 

Kočnice

EBS (Elektronski sistem kočenja) pruža sjajan odziv,
radne karakteristike i osjećaj kočenja, a istovremeno i omogućava pristup brojnim praktičnim karakteristikama.
Nadogradite svoj sistem kočenja dodavanjem paketa EBS Medium ili bilo koje
dodatne opcije. EBS je standard u svim specifikacijama.

EBS Medium
Osim funkcija paketa EBS Standard, EBS Medium ima i sljedeće funkcije:
Hidraulični retarder
Hidraulični retarder za mjenjač AL306. Kompaktni, integrirani hidraulični retarder montiran je na mjenjač i nudi usporavanje obrtnog momenta od 1490 Nm.
Pomoć pri kretanju uzbrdo
Kočnice se otpuštaju tek kad postoji dovoljan obrtni moment motora da vozilo krene prema naprijed.
 
ESC (elektronska kontrola stabilnosti)
Sistem za održavanje stabilnosti kod kočenja aktivira kočnice na svakom pojedinom točku, pri čemu pruža stabilnost za cijelu kompoziciju i djeluje protiv proklizavanja, prevrtanja i njihanja prikolice. Funkcija ESC ispunjava zakonske zahtjeve elektronske kontrole stabilnosti vozila i dostupna je na vozilima s 2 i 3 osovine.
 

Pogonski sklop

Pronađite specifikacije motora, stepena prijenosa, zadnjih osovina (uključujući odnose), kombinacija pogonskih sistema i pomoćnih pogona.

Motori

 

D8K

G9K320

Standard o emisijiEuro 6Euro 6

Br. cilindara

6

6

Zapremina

7,7 dm3

8,9 dm3

Hod klipa

135 mm

144,5 mm

Prečnik cilindra

110 mm

114 mm

Stepen kompresije

17.5:1

12:01

Ekonomični raspon broja okretaja

1.000–1.700 o/min

1.200–1.700 o/min

Efekt ispušne kočnice (2.800 o/min)

120 kW (2.800 o/min)

-

Efekt kompresijske kočnice (2.800 o/min)

170 kW (2.800 o/min)

-

Filteri za ulje

1

2

Zapremina ulja, uključ. filter

25,5 l

27,6 l

Rashladni sistem, ukupna zapremina

17 l

12,4 l

 

Interval promjene ulja
Do 120.000 km ili jednom svake dvije godine s VDS5.

Preduslovi za gorivo
EN 590 (Evropska norma) maks. 10 ppm sumpora.

Pomoćni pogoni na motoru
Prenosni odnos 1:1, 600 Nm obrtnog momenta odnosi se na vožnju i na mirovanje.

Verzija za biodizel
Model D8K320 dostupan je i kao verzija za biodizel (B100) s certifikatom za Euro 6. Informacije o servisnim intervalima možete dobiti od distributera kompanije Volvo.

 


Pomoćni pogon na motoru

 Izlazni obrtni momentPrenosni omjer
PTER-DIN600 Nm*1:1
PTER-1400600 Nm*1:1
PTER-100600 Nm*1:1


* izlazni obrtni moment i u vožnji i u mirovanju. S AT2412, maksimalan moment kod vožnje = 150 Nm.

 

D8K – SNAGA/OBRTNI MOMENT

Neto izlazna snaga prema: EC 582/2011

 

­ D8K250 (184 kW)

 

Maks. snaga na 2100 o/min

250 KS

Maks. obrtni moment na 900–1.700 obr/min

950 Nm

D8K280 (206 kW)

 

Maks. snaga na 2100 o/min

280 KS

Maks. obrtni moment na 950–1.700 o/min

1050 Nm

D8K320 (235 kW)

 

Maks. snaga na 2100 o/min

320 KS

Maks. obrtni moment na 1.050–1.600 o/min

1200 Nm

D8K350 (258 kW)

 

Maksimalna snaga na 2200 o/min

350 KS

Maksimalan obrtni moment na 1.200–1.600 o/min

1.400 Nm

 

G9K320 – SNAGA/OBRTNI MOMENT

Neto izlazna snaga prema: EC 582/2011

 

G9K320

 

Maks. snaga na 2.000–2.100 o/min

320 KS (239 kW)

Maksimalan obrtni moment na 1.300–1.400 o/min

1.356 Nm

 

I-Shift

12-brzinski mjenjač s reduktorom i promjenom raspona pomoću automatskog sistema promjene stepeni prijenosa. I-Shift se može opremiti kompaktnim retarderom, pomoćnim pogonom i hladnjakom ulja.

 

TipNajviši stepen prijenosaObrtni moment motora (Nm)Ukupna težina vučnog voza (tone)
AT2412GNeposredan240044

Ručni mjenjači

Kod ručnih mjenjača koristi se servo uređaj. Kratka
ručica mjenjača integrirana s komandnom pločom
ne prenosi vibracije i ima kratak i gladak hod.
Za sve mjenjače je moguće poručiti pomoćni pogon.

 

Tip

Najviši stepen prijenosa

Obrtni moment motora (Nm)

Ukupna težina vučnog voza (tone)

ZTO1006

6

1050

32

ZTO1109

9

1200

44

 

 

Automatski mjenjači

Automatski mjenjač ima izvrsna svojstva
pokretanja i glatke promjene brzina koje pokrivaju cijeli
raspon brzina. Automatski mjenjač koristi se preko tastera na
komandnoj ploči. Može se specificirati s pomoćnim pogonom.

 

Tip

Najviši stepen prijenosa

Obrtni moment motora (Nm)

Ukupna težina vučnog voza (tone)

AL306

6

1300

32

 

 

Zadnje osovine

Tip

Osovina

Zupčanik

Maksimalan obrtni moment (Nm)

Maksimalno opterećenje osovine/osovinskog sklopa (tone)

Ukupna težina vučnog voza (tone)

Jednostruki reduktor

 

 

 

 

 

RSS1344E

Samostalni

Hipoidni

2800

13

44

RSS1344CSamostalniHipoidni26001344

RTS2370A

Tandemski

Hipoidni

3550

23

70

Planetarni reduktor

 

 

 

 

 

RSH1370F

Samostalni

Konusno spiralni

3550

13

70

RTH2180C

Tandemski

Hipoidni

1200

21

80

 

Prenosni omjeri zadnjih osovina

RSS1344CRTS2370ARSH1370FRTH2180DRS1344E
2.64:13.09:13.76:12.63:12.47:1
2.85:13.40:14.12:12.94:12.64:1
3.08:13.78:14.55:13.13:12.85:1
3.36:14.13:14.67:13.33:13.08:1
3.70:14.50:15.41:13.57:13.36:1
4.11:15.14:16.18:13.85:1 
4.63:15.67:17.21:14.17:1 
5.29:16.17:1   
6.17:1    

 

 

 

Kombinacije pogonskih sklopova

 D8K250D8K280D8K320D8K350G9K320
Mjenjači     
AT2412G 
ZTO1006   
ZTO1109  
AL306
Osovine s jednostrukim reduktorima     
RSS1344C
RSS1344E 
RTS2370A  
Osovine s planetarnim reduktorima     
RSH1370F
RTH2180D   

Pomoćni pogoni

Ponuđena je široka paleta pomoćnih pogona koji ne zavise ili
zavise od kvačila – za sve vrste karoserijske
opreme.

 

Na motoru

Na mjenjaču

PTER-DIN
Zadnji pomoćni pogon na motoru za neposredni pogon hidraulične pumpe.
PTR-HF/FH/ZF
Priključak za spojnu prirubnicu i mali ili veliki broj obrtaja.
PTER1400
Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom za pogon hidraulične pumpe.
PTR-HP/PH/ZF
Priključak za povezivanje pumpe i mali ili veliki broj obrtaja.
PTER100
Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom za pogon hidraulične pumpe.
PTRD-D1D
Dvostruki pogon s priključkom za povezivanje pumpe i priključkom za prirubnicu.

Kabina

Pronađite specifikacije dimenzija kabine, visina kabine iznad
tla te karakteristika kabine

 

 

 

Dnevna kabina

Dnevna kabina s udobnim i ergonomičnim okruženjem za vozača. Unutrašnja visina 1.605 mm, dužina 1.600 mm i širina 2300 mm.

Kratka kabina za spavanje

Kratka kabina za spavanje s dodatnim prostorom koji može biti opremljen ležajem za jednu osobu ili se koristiti kao kancelarijski prostor s dodatnim pretincima za odlaganje. Unutrašnja visina 1.605 mm, dužina 2.000 mm i širina 2300 mm.

Kabina za spavanje

Kabina za spavanje sa ležajem za jednu osobu. Unutrašnja visina 1.605 mm, dužina 2.200 mm i širina 2300 mm.

 

Kabina s niskim ulazom

Kabina s niskim ulazom i prostorom za jedno ili maksimalno tri sjedišta sa sigurnosnim pojasom. Unutrašnja visina 1.605 mm, dužina 2.200 mm i širina 2300 mm. U ponudi sa sklopivim suvozačkim vratima.

 

 

 

Ovjes kabine
Mehanički ovjes naprijed i nazad: spiralne opruge i amortizeri. Pneumatski ovjes naprijed i nazad: pneumatski jastuci.
Grijanje kabine
Sistem grijanja kabine je dostupan u dvije varijante: samo grijač s ručnom regulacijom ili grijač i klima uređaj s ručnom regulacijom. Tu je i sistem grijanja u mirovanju snage 2 kW koji je moguće specificirati kao opciju.
Vozačevo sjedište
Tri nivoa udobnosti: komforno, standardno i ekonomično. Sve tri verzije imaju naslon, podešavanje po dužini, visini i nagibu te ugrađene naslone za glavu.
Unutrašnji prostor za odlaganje
U kabini se nalazi puno praktičnih i pristupačnih pretinaca za odlaganje dokumenata i ličnih stvari. Iznad vjetrobrana postoje dva pretinca za odlaganje, te četiri otvora po standardu DIN. Mogu se poručiti razne kutije za odlaganje i tunelske kutije za odlaganje, podloga za pisanje i kuke za odjeću.
Suvozačevo sjedište
Dostupna su tri različita nivoa udobnosti: standardno, ekonomično ili osnovno.
Sirene
Na raspolaganju su dva tipa dodatnih sirena, električnih ili pneumatskih: dvije pneumatske sirene na krovu ili jedna električna sirena ispod prednjeg poklopca.
Boje kabine
Dostupno je 300 fiksnih nijansi. Osim toga, mogu se poručiti i dodatne boje pri adaptaciji od strane kupca.
Ležaj
U ponudi su ležajevi koji mogu biti jednodjelni ili dvodjelni, širine 580 mm ili 780 mm. Kao mogućnost postoji zaštitna šipka ležaja.
Volan
Volan ima promjer od 460 ili 500 mm, zavisno od konfiguracije kamiona i može se pneumatski namjestiti u željeni položaj.
Kabina s niskim ulazom
Kabina s niskim ulazom modela FE omogućava jednostavan pristup s otvaranjem vrata od 90 stepeni. Isporučuje se u dvije verzije s ravnim podom ili tunelom motora, preglednost koju vozač ima je izvrsna, a sigurnost je, kao i uvijek kada je u pitanju Volvo, na najvišem nivou.
Klimatski sistem
Postoje dvije varijante sistema za grijanje kabine: samo grijač s ručnom regulacijom ili grijač i klima uređaj s ručnom regulacijom. Tu je i sistem grijanja u mirovanju snage 2 kW koji se može specificirati kao opcija.
 
Krovni poklopac
Kabina može biti opremljena krovnim poklopcem koji se može otvoriti do 50 milimetara. Prozor može biti stakleni ili čelični. Krovni poklopac može biti ručni ili elektronski.
 
Presvlaka sjedišta
Udoban tekstil.
 
Presvlake za obloge
Udoban tekstil.
 

Liste podataka

Preuzmite tabele s podacima o specifikacijama u PDF formatu za Volvo FE putem sljedećih veza.

Imate li pitanje?

Vaš lokalni distributer kamiona Volvo Trucks ima odgovor. Posjetite ih, nazovite ih ili ih zamolite da dođu vama.