|
Gume |
Visina (mm) |
---|---|---|
Low |
315/60R22.5" |
880 |
Med |
315/70R22.5" |
950 |
High |
315/80R22.5" |
1050 |
Osovinski razmak (mm) |
Tegljač 4×2 |
Klasični kamion 4×2 |
Klasični kamion 6×2 |
Klasični kamion 6×4 |
---|---|---|---|---|
3200 |
|
|
|
● |
3500 |
● |
● |
● |
● |
3700 |
● |
● |
● |
|
3850 |
|
|
|
● |
3900 |
● |
● |
● |
|
4100 |
|
● |
● |
|
4200 |
|
|
|
● |
4300 |
|
● |
● |
|
4500 |
|
● |
● |
● |
4750 |
|
● |
● |
|
5000 |
|
● |
● |
● |
5250 |
|
● |
● |
|
5500 |
|
● |
● |
● |
5800 |
|
● |
● |
|
6100 |
|
● |
● |
|
6450 |
|
● |
● |
|
6800 |
|
● |
|
|
Rezervoari za gorivo
Rezervoari za gorivo mogu biti od plastike, čelika ili aluminija. Zapremine od 160 do 630 litara. Rezervoari u obliku slova D isporučuju se u dvije visine: 560 mm i 710 mm.
Rezervoari za AdBlue
Plastični rezervoar za AdBlue ima zapreminu od 32 litra. Pumpa za AdBlue integrisana je u modul rezervoara. Postoji jedna varijanta za vozila sa desnim rezervoarom za gorivo (ADTP-R) i jedna za vozila sa lijevim rezervoarom za gorivo (ADTP-L).
Prednje osovine
Prednje osovinsko opterećenje kreće se od 7,1 do 9 tona.
Prateće osovine
Dostupne su u nekoliko konfiguracija: fiksne sa jednostrukim ili dvostrukim gumama ili upravljane prateće osovine. Osovinsko opterećenje je 6,7, 7,1, 7,5, 9,5 ili 10,5 tona.
Tip |
Osovinske kombinacije |
Tip ovjesa |
Opterećenje osovine/osovinskog sklopa (tone) |
Tip reduktora |
Prateće osovine |
---|---|---|---|---|---|
Samostalna osovina |
|
|
|
|
|
RAD-L90 |
4x2 |
Parabolični/parabolični sa S-oprugama |
13 |
Jednostruki/planetarni |
|
RAD-KR |
4x2 |
Pneumatski ovjes |
13 |
Jednostruki/planetarni |
|
Osovinski sklop |
|
|
|
|
|
RADT-KR |
6x2 |
Pneumatski ovjes |
19/20 |
Jednostruki/planetarni |
Fiksna/upravljana |
RADD-BR |
6×4 |
Parabolični |
23 |
Jednostruki/planetarni |
|
Niz otvora na okviru za postavljanje karoserijske opreme
Gornji niz otvora predviđen je za proizvođača karoserije. Svi nosači u gornjem nizu otvora imaju pomjerene ose i odstojnik od 8 mm. U gornjem nizu otvora nema zakovica.
Priprema za dizalicu
Ploče dizalice mogu se fabrički montirati na šasiju.
Komplet za postavljanje dizalice
Ploče dizalice se mogu fabrički montirati na šasiju. Kućište akumulatora pomaknuto je prema nazad, a ploče za pričvršćenje postavljene su iza kabine s obje strane šasije. Uključen je i komplet za pripremu električnog sistema – ELCRANE.
Sedla
Sedlo sa ISO certifikatom i L-profilima na različitim visinama uključeno je u paletu i nudi značajne mogućnosti izbora. Sedlo montirano na prirubnicu je laka varijanta sedla za koju ne treba pričvrsna ploča. Visina sedla iznad šasije iznosi otprilike 150 milimetara. Ugrađeno podmazivanje i indikator priključene prikolice postoje kao opcije za određene varijante.
Kamion Volvo FE ima pneumatske kočnice sa ventilirajućim diskovima sprijeda i pozadi. EBS (elektronski upravljan sistem kočnica) ne dozvoljava blokiranje disk-kočnica i osigurava brže i bezbjednije kočenje i doprinosi manjem trošenju kočnica. Sistem sadrži funkcije kao što su ABS, blokada diferencijala i kombinirano kočenje. Kada se aktivira kombinirano kočenje, sistem koristi različite kočnice na vozilu radi ravnomjernijeg aktiviranja kočnica i manjeg trošenja radnih kočnica i guma. Prošireni EBS paket ima funkciju koja olakšava startovanje na nagibima. U ponudi su kočioni diskovi različitih veličina, što zavisi od vrste primjene.
ESC (elektronska kontrola stabilnosti)
ESC (ESC-BAS1) pomaže održavanju stabilnosti pravca (kontrola krivudanja) u teškim uslovima, a služi i kao pomoć za sprečavanje prevrtanja.
Hidraulični retarder za mjenjače AL306
Kompaktni, ugrađeni hidraulični retarder (verzije RET-HYDR i RET-TPT) montiran je na mjenjač.
Maksimalni moment kočenja je 1.490 Nm između 800 i 1.900 okr/min.