Sve varijante snage motora D8K imaju certifikat za sintetički dizel (HVO). Postoji verzija našeg motora D8K 320 koja radi na čisti biodizel (B100) i ima certifikat za Euro 6. Savršena mogućnost ako želite učiniti nešto za okoliš i iskoristiti poticaje dostupne na svojem tržištu.
|
D8K |
G9K320 |
---|---|---|
Br. cilindara |
6 |
6 |
Zapremina |
7,7 dm3 |
8,9 dm3 |
Hod klipa |
135 mm |
144,5 mm |
Prečnik cilindra |
110 mm |
114 mm |
Stepen kompresije |
17.5:1 |
12:1 |
Ekonomični raspon broja okretaja |
1000 – 1700 okr/min |
1.200–1.700 o/min |
Efekat ispušne kočnice (2800 okr/min) |
120 kW |
- |
Efekat kompresijske kočnice (2800 okr/min) |
170 kW |
- |
Filteri za ulje |
1 |
2 |
Zapremina ulja, uključ. filter |
25,5 l |
27,6 l |
Rashladni sistem, ukupna zapremina |
17 l |
12,4 l |
Interval promjene ulja
Do 100.000 km ili jednom svake dvije godine sa VDS4 i VDS4.5.
Preduslovi za gorivo
EN 590 (Evropska norma) maks. 10 ppm sumpora.
Pomoćni pogoni na motoru
Prenosni odnos 1:1, 600 Nm obrtnog momenta odnosi se na vožnju i na mirovanje.
Verzija za biodizel
Model D8K320 dostupan je i kao verzija za biodizel (B100) sa certifikatom za Euro 6. Informacije o servisnim intervalima možete dobiti od distributera kompanije Volvo.
Neto izlazna snaga prema: EC 582/2011
D8K250 (184 kW) |
|
---|---|
Maks. snaga na 2100 okr/min |
250 KS |
Maks. obrtni moment na 900–1.700 obr/min |
950 Nm |
D8K280 (206 kW) |
|
Maks. snaga na 2100 okr/min |
280 KS |
Maks. obrtni moment na 950–1.700 obr/min |
1050 Nm |
D8K320 (235 kW) |
|
Maks. snaga na 2100 okr/min |
320 KS |
Maks. obrtni moment na 1.050–1.600 obr/min |
1200 Nm |
D8K350 (258 kW) |
|
Maks. snaga na 2200 okr/min |
350 KS |
Maks. obrtni moment na 1.200–1.600 obr/min |
1.400 Nm |
Neto izlazna snaga prema: EC 582/2011
G9K320 |
|
Maks. snaga na 2.000–2.100 obr/min |
320 KS (239 kW) |
Maks. obrtni moment na 1.300–1.400 obr/min |
1.356 Nm |
I-Shift je mjenjač kompanije Volvo sa automatskim sistemom promjene stepeni prenosa za sve primjene. Brzo mijenja stepene prenosa, lako se koristi i smanjuje potrošnju goriva. Može se opremiti pomoćnim pogonom ili pomoćnom pumpom servo upravljača. Pri određenim vrstama primjene može se poručiti dodatni hladnjak ulja u mjenjaču. I-Shift se koristi pomoću ručice iza volana.
Osnovni (TP-BAS)
Osnovni softver predviđen za većinu zahtjeva u transportu.
Distribucija i građevinarstvo (TP-DICON)
Poboljšanje performansi u zahtevnijim uslovima, kao što je usko manevrisanje.
Ekonomična potrošnja goriva (TP-FUEC) Predviđen za optimalnu vožnju i najekonomičniju potrošnju goriva.
Softverski paketi za I-Shift
Funkcije |
TP-BAS |
TP-DICON |
TP-FUEC |
---|---|---|---|
Osnovna strategija promjene stepena prenosa |
● |
● |
● |
Efikasna promjena stepena prenosa |
● |
● |
● |
Osnovno prilagođavanje izbora stepena prenosa |
● |
● |
● |
Nadzor temperature ulja mjenjača |
● |
● |
● |
Unaprijeđena strategija promjene stepena prenosa |
|
● |
● |
Regulacija proklizavanja prilikom pokretanja |
|
● |
● |
I-Roll |
|
|
● |
Blokiranje/aktiviranje funkcije naglog dodavanja gasa |
|
|
● |
Dodatne mogućnosti |
|
|
|
Unaprijeđene funkcije PTO |
● |
● |
● |
Unaprijeđeno prilagođavanje izbora stepena prenosa, uklj. naglo dodavanje gasa |
● |
● |
● |
Kod ručnih mjenjača koristi se servo uređaj. Kratka ručica mjenjača na tunelu ne prenosi vibracije i ima kratak i gladak hod. Automatski mjenjač koristi se preko tastera. Za sve mjenjače može se poručiti pomoćni pogon.
Tip |
|
Broj stepeni prenosa |
Maks. obrtni moment |
Ukupna težina vučnog voza |
D8K250 |
D8K280 |
D8K320 |
D8K350 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
AL306 |
Automatski |
6 |
1300 Nm |
32 tona |
● |
● |
● |
● |
Tip |
|
Broj stepeni prenosa |
Maks. obrtni moment |
Ukupna težina vučnog voza |
D8K250 |
D8K280 |
D8K320 |
D8K350 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ZTO1006 |
Ručni |
6 |
1050 Nm |
32 tona |
● |
● |
|
|
ZTO1109 |
Ručni |
9 |
1200 Nm |
44 tona |
● |
● |
● |
● |
Tip |
|
Broj stepeni prenosa |
Maks. obrtni moment |
Ukupna težina vučnog voza |
D8K250 |
D8K280 |
D8K320 |
D8K350 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
AL306 |
Automatski |
6 |
1300 Nm |
32 tona |
● |
● |
● |
● |
Tip |
Osovina |
Zupčanik |
Maks. obrtni moment |
Maks. opterećenje osovine |
Ukupna težina vučnog voza |
---|---|---|---|---|---|
Jednostruki reduktor |
|
|
|
|
|
RSS1344C |
Samostalna |
Hipoidni |
2600 Nm |
13 tona |
44 tona |
RTS2370A |
Tandemska |
Hipoidni |
3550 Nm |
23 tona |
70 tona |
Planetarni reduktor |
|
|
|
|
|
RSH1370F |
Samostalna |
Konusno spiralni |
3550 Nm |
13 tona |
70 tona |
RTH2180C |
Tandemska |
Hipoidni |
1200 Nm |
21 tona |
80 tona |
RSS1344C |
RTS2370A |
RSH1370F |
RTH2180C |
---|---|---|---|
2.64:1 |
3.09:1 |
3.76:1 |
2.96:1 |
2.85:1 |
3.40:1 |
4.12:1 |
3.08:1 |
3.08:1 |
3.78:1 |
4.55:1 |
3.22:1 |
3.36:1 |
4.13:1 |
4.67:1 |
3.36:1 |
3.70:1 |
4.50:1 |
5.41:1 |
3.52:1 |
4.11:1 |
5.14:1 |
6.18:1 |
3.70:1 |
4.63:1 |
5.67:1 |
7.21:1 |
3.89:1 |
5.29:1 |
6.17:1 |
|
4.12:1 |
6.17:1 |
|
|
4.35:1 |
|
|
|
4.62:1 |
|
|
|
4.82:1 |
|
|
|
5.12:1 |
|
|
|
5.43:1 |
|
|
|
5.86:1 |
|
|
|
6.31:1 |
|
Varijanta pomoćnog pogona |
Tip |
Prenosni omjer |
Najveći obrtni moment (Nm) |
Smjer okretanja |
---|---|---|---|---|---|
ZTO1006 |
PTR-ZF4 |
Prirubnica |
1:1.699 |
320 |
Isti |
|
PTR-ZF5 |
Pumpa |
1:1.699 |
320 |
Isti |
|
PTR-FH5 |
Prirubnica |
1:0.963 |
450 |
Isti |
|
PTR-PH4 |
Pumpa |
1:0.963 |
450 |
Isti |
|
|
|
|
|
|
ZTO1109 |
PTR-ZF2 |
Prirubnica |
1:1.903 |
410 |
Isti |
|
PTR-ZF3 |
Pumpa |
1:1.903 |
410 |
Isti |
|
PTR-FH1 |
Prirubnica |
1:0.970 |
800 |
Suprotni |
|
PTR-PH1 |
Pumpa |
1:0.970 |
800 |
Suprotni |
|
PTR-FH2 |
Prirubnica |
1:1.253 |
430 |
Isti |
|
PTR-PH2 |
Pumpa |
1:1.253 |
430 |
Isti |
|
PTR-FH5 |
Prirubnica |
1:1.778 |
450 |
Isti |
|
PTR-PH4 |
Pumpa |
1:1.778 |
450 |
Isti |
|
PTRA-PH1* |
Pumpa |
1:0.970 |
600 |
Suprotni |
|
PTRA-PH2* |
Pumpa |
1:1.253 |
430 |
Isti |
|
|
|
|
|
|
AT2412F |
PTRD-D1D (TPTT730) |
Prirubnica |
1:1.292–1.645 |
730 |
Suprotni |
|
PTRD-D1D (TPTT730) |
Pumpa |
1:1.292–1.645 |
730 |
Isti |
|
PTRD-D1D (TPTT870) |
Prirubnica |
1:1.040–1.325 |
870 |
Suprotni |
|
PTRD-D1D (TPTT870) |
Pumpa |
1:1.040–1.325 |
870 |
Isti |
|
PTR-FH1 |
Prirubnica |
1:0.705–0.897 |
1000 |
Suprotni |
|
PTR-PH1 |
Pumpa |
1:0.705–0.897 |
1000 |
Suprotni |
|
PTR-FH2 |
Prirubnica |
1:0.910–1.159 |
430 |
Isti |
|
PTR-PH2 |
Pumpa |
1:0.910–1.159 |
430 |
Isti |
|
|
|
|
|
|
AL306 |
PR-HP4T |
Pumpa |
1:1.401 |
400 |
Isti |
|
PR-HP4TL |
Pumpa |
1:1.139 |
400 |
Isti |
|
PR-HP6TH |
Pumpa |
1:1.401 |
600 |
Isti |
|
PR-HP6TL |
Pumpa |
1:1.139 |
600 |
Isti |
|
|
|
|
|
|
D8K |
PTER1400 |
Prirubnica |
1:1.000 |
600** |
Suprotni |
|
PTER-DIN |
Pumpa |
1:1.000 |
600** |
Suprotni |
|
PTER-100 |
Prirubnica |
1:1.000 |
600** |
Suprotni |
*Dodatni pomoćni pogon za PTR-ZF2 / ZF3
**Uz AT2412F, maksimalni obrtni moment u vožnji iznosi 150 Nm