Kamioni

Specifikacije modela Volvo FH16

Sve što trebate znati o kamionu Volvo FH16, s detaljima.

Pogonski sklop

Pronađite specifikacije motora, stepena prijenosa, zadnjih osovina (uključujući odnose), kombinacija pogonskih sistema i pomoćnih pogona.

D17 – snaga / obrtni moment

Dizel

D17

Standard o emisiji

Euro 6

Broj cilindara

6

Zapremina

17,3 dm³

Hod klipa

165 mm

Prečnik cilindra

149 mm

Stepen kompresije

17.3:1

Ekonomični raspon broja obrtaja

900–1300 obr/min

Efekat ispušne kočnice

246 kW (2200 obr/min)

Efekat motorne kočnice*

525 kW (2200 obr/min)

Filteri za ulje

2 za glavni kanal, 1 za zaobilazni

Zapremina ulja, uključ. filter

42 l

  

*Opcija

Preduvjeti za gorivo

Gorivo bez sumpora (EN590, maks. 10 ppm sumpora) Biodizel generacije 2 (EN15940, sintetički dizel)

Interval mijenjanja ulja

Do 100.000 km ili jednom godišnje kod specifikacije VDS4.5

 

D17 600 KS (441 kW)

 

 

Maks. snaga na 1500–1700 obr/min

600 KS

 

Maks. obrtni moment na 900–1400 obr/min

3000 Nm

 

D17 700 KS (515 kW)

 

 

Maks. snaga na 1600–1700 obr/min

700 KS

 

Maks. obrtni moment na 950–1400 obr/min

3400 Nm

 

D17 780 KS (574 kW)

 
 

Maks. snaga pri 1700 obr/min

780 KS

 

Maks. obrtni moment pri 1000-1200 obr/min

3800 Nm

   

I-Shift

12-brzinski mjenjač s reduktorom i promjenom raspona pomoću automatskog sistema promjene stepeni prijenosa. I-Shift se može opremiti kompaktnim retarderom, pomoćnim pogonom, pomoćnom pumpom servo upravljača i hladnjakom ulja. Također je moguće naručiti I-Shift s gumičastim zupčanicima, ultra-niskim pužnim brzinama i više brzina za vožnju unazad.

Specifikacije

Tip

Najviši stepen prijenosa

Obrtni moment motora (Nm)

Ukupna težina vučnog voza (t)

ATO3112

Ubrzavajući

3150

100

ATO3512 

Ubrzavajući

3550

100

ATO3812

Ubrzavajući

3800

100

    

 

Osovina

Zupčanik

Maks. obrtni moment (Nm)

Maks. opterećenje osovine/osovinskog sklopa (t)

Ukupna težina vučnog voza (t)

Jednostruki reduktor

RSS1370A/B

Samostalni

Hipoidni

3800

13

70

RTS2370A

Tandemski

Hipoidni

3800

23

70

RTS2310

Tandemski

Hipoidni

3800

23

100

Planetarni reduktor

RSH1370F

Samostalni

Konusno spiralni

3800

13

70

RTH2610F

Tandemski

Konusno spiralni

3800

26

100

RTH3210

Tandemski

Konusno spiralni

3800

32

100

RTH3312

Tandemski

Konusno spiralni

3800

33

100

RTH3815

Tandemski

Konusno spiralni

3800

38

100

      

 

D17 600 KS

D17 700 KS

D17 780 KS

I-Shift

ATO3112

 

 

ATO3512

 

 

ATO3812

  

    

Osovine s jednostrukim reduktorima

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Osovine s planetarnim reduktorima

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

    

 

Izlazni obrtni moment

Prijenosni omjer

 

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

 

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1

 
    

* Izlazni obrtni moment i u vožnji i u mirovanju.

Dostupna je široka paleta pomoćnih pogona s visokim obrtnim momentom za sve vrste karoserijske opreme.

Na motoru

PTER-DIN: Zadnji pomoćni pogon na motoru za neposredni pogon hidraulične pumpe.

PTER1400: Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom za pogon hidraulične pumpe.

PTER100: Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom za pogon hidraulične pumpe.

Pomoćni pogoni zavisni od kvačila

PTR-F: Priključak za spojnu prirubnicu i mali ili veliki broj obrtaja.

PTR-FL/FH: Priključak za spojnu prirubnicu i mali ili veliki broj obrtaja.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Za mali/srednji/veliki broj obrtaja s DIN priključkom za neposredno spajanje hidraulične pumpe.

PTRD-F: Veliki broj obrtaja s priključkom za spojnu prirubnicu za neposredno montiranje kardanskog vratila.

PTRD-D: Veliki broj obrtaja s dvostrukim pogonom. DIN priključak sprijeda i pozadi za neposredno spajanje hidrauličnih pumpi.

PTRD-D1: Veliki broj obrtaja s dvostrukim pogonom. Priključak za spojnu prirubnicu pozadi i DIN priključak sprijeda.

PTRD-D2: Veliki broj obrtaja s dvostrukim pogonom pozadi i jednostrukim pogonom sprijeda. Dva priključka za spojnu prirubnicu pozadi i jedan DIN priključak sprijeda.

Vanjski i unutrašnji izgled

Pronađite specifikacije dimenzija kabine, visina kabine iznad tla te karakteristika kabine.

Dostupne su tri različite verzije vanjskih obloga koje odgovaraju različitim potrebama

Volvo FH16 with basic exterior trim level 

Osnovna

Thunder siva rešetka i kvake na vratima. Hromirana prednja svjetla. Thunder sivi štitnik od sunca, poklopci retrovizora i branik.

Volvo FH16 with basic with sturdy front, exterior trim level 

Basic s čvrstom prednjom

Thunder sivom rešetkom. Oslikane srebrne navlake za ogledala i štitnik od sunca. Sjajne hromirane kvake na vratima. Crna prednja svjetla. Čelični branik obojen u sivo.

Volvo FH16 je isporučen s jedinstvenom unutrašnjom kožnom opremom.

Volvo FH16 with leather trim Volvo FH16, interior trim level 

Volvo FH16 s kožnom opremom

Kožna unutrašnjost od izdržljivih materijala u različitim nijansama Coral (narandžasta) i Raven (tamno siva) koji odgovaraju različitim dijelovima unutrašnjeg ukrasa.

Volvo FH16 globetrotter XXL with measurements, viewed from the side 

Globetrotter XXL: udobnost i prostor

Globetrotter XXL također pruža bezbjedan i udoban smještaj do dvije osobe, ali s još udobnijim spavanjem na širem i dužem donjem ležaju – zahvaljujući dužoj kabini.

Volvo FH16 globetrotter XL with measurements, viewed from the side 

Globetrotter XL: izgrađena za odlaganje

Kabina Globetrotter XL (CAB-XHSL) također pruža bezbjedan i udoban smještaj za dvije osobe te još više prostora za odlaganje zahvaljujući dodatnoj visini. Visina unutrašnjosti kabine je 220 centimetara (211 centimetra na poklopcu prostora motora).

Volvo FH16 globetrotter cab with measurements, viewed from the side 

Kabina Globetrotter: društvo od dvije osobe

Kabina Globetrotter (CAB-HSLP) služi također za udoban smještaj tokom noći za dvije osobe. Osim toga vertikalna konstrukcija pruža dovoljno dodatnog prostora za odlaganje. Visina unutrašnjosti je 205 centimetara (196 centimetara na poklopcu prostora motora).

Volvo FH16 sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Kabina za spavanje

Kabina za spavanje (CAB-SLP) za udobno noćenje jedne ili dvije osobe. Visina unutrašnjosti je 171 centimetar, 162 centimetra na poklopcu prostora motora.

Volvo FH16 low sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Niska kabina za spavanje

Niska kabina za spavanje (CAB-LSLP) sa spuštenim krovom i ovjesom kabine omogućava prevoz tereta iznad kabine. Visina unutrašnjosti je 147 centimetara, 138 centimetara na poklopcu prostora motora.

Tegljač

 

 

 

Visina A (mm)

Visina B (mm)

Visina C (mm)

Visina D (mm)

Pogon

Visina šasije

Ovjes

Gume

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

4x2

Visoki

Lisnati/pneumatski

315/80-R22.5

3430

3800

3950

3225

4x2

Visoki

Lisnati/pneumatski

315/80-R22.5

3440

3810

3960

 

4x2

Srednji

Lisnati/pneumatski

315/80-R22.5

3350

3720

3870

3145

4x2

Niski

Pneumatski/pneumatski

315/80-R22.5

3230

3600

3750

3025

4x2

Niski

Pneumatski/pneumatski

315/80-R22.5

3250

3620

3770

3045

6x2

Srednji

Lisnati/pneumatski

315/80-R22.5

3350

3720

3870

3145

        

Klasični kamion

 

 

 

Visina A (mm)

Visina B (mm)

Visina C (mm)

Visina D (mm)

Pogon

Visina šasije

Ovjes

Gume

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

6x2

Visoki

Pneumatski/pneumatski

315/80-R22.5

3410

3780

3930

3205

6x2

Srednji

Pneumatski/pneumatski

315/80-R22.5

3330

3700

3850

 

6x2

Niski

Pneumatski/pneumatski

315/80-R22.5

3230

3600

3750

3025

6x4

Visoki

Lisnati/lisnati

315/80-R22.5

3460

3830

3980

3255

6x4

Visoki

Lisnati/lisnati

315/80-R22.5

3450

3820

3970

3245

6x4

Visoki

Lisnati/lisnati

315/80-R22.5

3480

3850

4000

3275

10x4

Visoki

Lisnati/lisnati

315/80-R22.5

3480

3850

4000

3275

        

 *Približne visine

Ovjes kabine u četiri tačke

Odaberite spiralne opruge s amortizerima, prednje spiralne opruge i zadnji pneumatski ovjes ili pneumatski ovjes svuda.

 

Otvori za ulaz zraka

Smješteni na lijevoj strani gore ili dolje, u zavisnosti od zadatka. Dostupan je i otvor za ulaz zraka sprijeda.

 

Boje

Odaberite i pogledajte. Na raspolaganju je otprilike 650 nijansi boja.

 

Presvlake

Crni tekstil, koža ili koža u dvije nijanse. Pojedine obloge sjedišta (osim onih tekstila) mogu imati funkciju ventilacije.

 

Sjedište vozača

Odaberite između Dynamic i Progressive. Svaka specifikacija se može poručiti s opcijama za presvlake. Fleksibilnost pruža dodatnu slobodu – ukupna dužina horizontalnog podešavanja sjedišta je 240 milimetara, a uspravnog 100 milimetara. Sjedište vozača je standardno opremljeno naslonom za glavu, podesivim i sklopivim naslonom, uspravnim i horizontalnim podešavanjem, podesivim osloncem za slabinski dio kičme i podesivim nagibom.

 

Sjedište suvozača

Dostupno u dvije različite varijante: standardno i komforno. Obje se mogu poručiti s opcijskim presvlakama. Sjedišta suvozača su standardno opremljena naslonom za glavu. Dostupno je i pokretno sjedište suvozača.

 

Ležajevi

Napravljeni za ugodan noćni odmor. Dimenzije ležaja: 74×200 cm, sa srednjim dijelom širine 81,5 cm, ili 74×200 cm, uz mogućnost izvlačenja na 88×200 cm sa srednjim dijelom širine 95,5 cm. Ležaj u kabini Globetrotter XXL dugačak je 213 cm. Širina u dijelu za glavu, srednjem dijelu i dijelu za stopala iznosi 99/106,5/91 cm. Opremite kabinu madracem od pjene ili madracem debljine 16 centimetara, koji ima džepičasta jezgra i nudi izuzetan komfor. Dostupne su tri varijante tvrdoće: meki, polutvrdi i tvrdi. Također pružamo dvije mogućnosti za odabir zaštite za madrac: poboljšava udobnost i omogućava vam brže raspremanje stvari. Također dostupno: ležaj na spuštanje s podesivim naslonom i komforni gornji ležaj (dimenzije 60×190 centimetara ili 70×190 centimetara).

 

 

Unutrašnji prostor za odlaganje

U kabini se nalaze prednja polica s četiri skrovita mjesta prema DIN standardu i dva velika pretinca za odlaganje s rolo-vratima na strani vozača i suvozača. Stražnji zid opremljen je laganom gornjom stražnjom policom s odličnom osvjetljenjem. Ispod ležaja se nalaze dvije ladice na izvlačenje, ukupne zapremine 130 litara. Osim toga, ispod madraca se nalaze i dva manja pretinca za odlaganje, i to jedan ispod nogu (od 10 litara), a drugi ispod glave (15 litara), kao i pretinac za odlaganje kod nožnog dijela kreveta za PET bocu.

 

Vanjski prostor za odlaganje

S obje strane kabine nalaze se veliki pretinci za odlaganje koji se mogu otvoriti i izvana i iznutra. Dodatni prostor za odlaganje od 30 litara, koji se ne grije, nalazi se ispod kabine s obje strane.

 

Prozor/poklopac otvora na krovu

Svaka kabina ima nepokretan panoramski prozor ili kao mogućnost krovni poklopac koji se može otvoriti do 50 milimetara. Osim toga, on služi i kao izlaz za vanredne situacije. Podešavanje krovnog poklopca može se izvršiti ručno ili na struju.

 

Upravljač

Isporučuje se u dvije različite veličine – prečnika od 450 mm ili 500 mm, u zavisnosti od specifikacije vašeg kamiona. Visina upravljača može se podesiti do 90 mm, a nagib do 28°. Podesivo upravljačko vratilo (opcija) omogućava vertikalno podešavanje upravljača od -5° do +15°, što povećava udobnost vožnje. Integrisane komande na upravljaču omogućavaju bezbjedno i lako korištenje tempomata, sirene, telefona i funkcija na instrument-tabli i bočnom ekranu.

 

Sistem klimatizacije

Tri alternativna klimatska sistema vam omogućavaju kontrolu temperature. Ventilacija s klasičnim grijanjem. Klima-uređaj s ručnom kontrolom (MCC). Klima-uređaj s automatskom kontrolom temperature (ECC/ECC2). Također dostupno sa senzorima sunčeve svjetlosti, magle i kvaliteta zraka Dopunite sistem klimatizacije grijačem kabine i motora u mirovanju i I-ParkCoolom, hladnjakom kabine u mirovanju.

 

I-ParkCool 

Motor ne mora raditi kako biste mogli uživati u klimatizovanoj kabini. I-ParkCool kontroliše temperaturu u kabini kada vozilo stoji. Pomoću grijanja kabine u mirovanju osigurava prijatnu klimatizaciju: što je npr. korisno tokom noći kada temperatura neočekivano padne. Nadalje, tih je. Sistem je generisao otprilike 20 dB manje buke od konkurentskih sistema na tržištu, smanjujući zagađenje bukom i olakšavajući odmor. Sistem je u potpunosti integrisan s normalnim sistemom ventilacije vazduha u vozilu, a topli ili hladni zrak se distribuira kroz jednako raspoređene obične ventilacione otvore po potrebi. Ovaj sistem ne utiče na aerodinamiku kabine i visinu za stajanje u njoj. Osim grijača kabine (PH-CAB).

Šasija

Pronađite specifikacije visina šasija, maks. opterećenja prednje osovine, zadnjeg ovjesa, tegljača, karakteristika šasije i kočnica.

Niske

oko 850 mm

Srednja

oko 900 mm

Visoka

oko 1000 mm

Ekstra visoka

oko 1200 mm

  

 

Pneumatski ovjes

Lisnati ovjes

Niski

8

-

Srednji

10/20*

9

Visoki

10/20*

10/20*

Ekstra visoki

-

10/20*

   

*Dvostruke prednje osovine

Tip

Osovine

Ovjes

Opterećenje osovine/osovinskog sklopa

Reduktor

Prateće/vodeće osovine

Samostalni

RAD-L90

4x2

Parabolični/lisnati

13 t

Jednostruki/planetarni

 

RAD-GR

4x2

Pneumatski ovjes

11,5/13 t

Jednostruki/planetarni

 

RAD-G2

4x2

Pneumatski (za građevinske kamione)

13 t

Planetarni

 

RAD-G4

4x2

Pneumatski ovjes

12 t

Jednostruki

 

Osovinski sklop

RADT-GR

6x2

Pneumatski ovjes

19/20,5/22,5/23 t

Jednostruki/planetarni

Prateća osovina (fiksna/upravljana/automatski upravljana)

RAPD-GR

6x2

Pneumatski ovjes

16/19/22 t

Jednostruki/planetarni

Vodeća osovina (fiksna/upravljana)

RADD-G2

6×4/8x4

Pneumatski (za građevinske kamione)21/23/26 tJednostruki/planetarni 

RADD-BR

6×4/8x4

parabolični20/21 tJednostruki/planetarni 

RADD-TR1

6×4/8x4

Parabolični/klasični-lisnati23/26 tJednostruki/planetarni 

RADD-TR2

6×4/8x4

Klasični lisnati26/32 tPlanetarni 

RADD-TR3

8x4

Klasični lisnati38 tPlanetarni 

RADD-GR

6×4/8×4

Pneumatski ovjes21/23/26 tJednostruki/planetarni 

RAPDT-GR

8×2

Pneumatski ovjes27/30/30,5/31,5/32 tJednostruki/planetarniVodeća osovina (upravljana) i prateća osovina (fiksna/upravljana)

RAPDT-GR

8×4/10x4

Pneumatski ovjes27/33/36 tJednostruki/planetarniPrateća osovina (upravljana)

RAPDT-GR

8×4

Pneumatski ovjes27/30,5/32/35 tJednostruki/planetarniVodeća osovina (upravljana)

RADDT-G2

8×4/10x4

Pneumatski (za građevinske kamione)27/33/36 tJednostruki/planetarniPrateća osovina (upravljana)
      

Središnje montirane, polupodvučene ili podvučene spojke za prikolicu sa središnjom osovinom. Spojke za prikolice se mogu pričvrstiti u razmacima od 25 milimetara.

Rezervoari za gorivo

Od aluminija ili čelika, zapremine od 150 do 900 litara. Maksimalna zapremina goriva iznosi 1510 litara za tegljač 4×2.

Rezervoari za AdBlue

Zapremine od 32 do 112 litara. Pumpa za AdBlue je integrisana u modul rezervoara za AdBlue. Od plastike.

Kočnice

EBS (elektronski upravljano kočenje) pruža sjajan odziv, radne karakteristike i osjećaj kočenja, a istovremeno i omogućava pristup brojnim praktičnim karakteristikama. Funkcija EBS sada je dostupna i s disk kočnicama i s bubanj kočnicama sa Z-osovinom (za izabranu paletu konfiguracija osovine i visina šasija). Nadogradite svoj sistem kočenja dodavanjem paketa EBS Medium ili bilo koje dodatne opcije.

 

Nadzor statusa sistema EBS 

Nadzor statusa sistema EBS putem elektronskog sistema vozila TEA2+ i alata Volvo Tech Tool.

 

Automatsko držanje

Zakočite kamion do potpunog zaustavljanja i Auto Hold zadržava zadnji primijenjeni kočioni pritisak kako bi držao kamion na mjestu sve dok vozač ne pritisne papučicu gasa.

 

Analiza istrošenosti obloga kočnica

Upozorenje na obloge kočnica – izračunava se preostala raspoloživa kilometraža s postojećim oblogama kočnica (samo za disk kočnice)

 

Automatsko otpuštanje parkirne kočnice

Parkirna kočnica se otpušta kada vozač pritisne pedalu gasa i izabere neki stepen prijenosa (samo mjenjač I-Shift).

 

 

Dodatne mogućnosti:

Osim programskih paketa postoje sljedeće mogućnosti.
 

Zajednička kočnica

Omogućava vozaču da zahtijeva impulsno kočenje prikolice. Kočnica se tada automatski aktivira i opasnost od bočnog otklizavanja je minimalna.

 

Elektronska kontrola stabilnosti – ESC.

Sistem za stabilizaciju kočnica aktivira kočnice posebno na svakom točku, čime osigurava stabilnost cijele kombinacije vozila i suprotstavlja se njenom bočnom otklizavanju i prevrtanju, kao i ljuljanju prikolice. Funkcija ESC ispunjava zakonske zahtjeve elektronske kontrole stabilnosti vozila i dostupna je na vozilima s 2, 3, 4 i 5 osovina.

 

Stop svjetlo pri naglom kočenju

Prilikom paničnog kočenja pri brzinama iznad 50 km/h, stop svjetla trepere brzinom od četiri puta u sekundi. 

 

Hidraulični retarder

Kompaktni retarder na mjenjaču maksimalnog efekta 680 kW.

 

Automatski sistem za spuštanje ovisan o brzini

Ovaj sistem automatski spušta pneumatski ovjes kada vozilo dostigne određenu brzinu, kako bi se ograničio otpor vjetru.

Volvo dinamičko upravljanje

Aktivni upravljački sistem s funkcijom dodavanja i oduzimanja momenta zakretanja. Osigurava veću silu upravljanja pri malim brzinama, smanjuje udare koji djeluju na upravljački sistem i drži upravljač u položaju za pravolinijsku vožnju pri kočenju po površinama s mješovitim koeficijentom trenja. Upravljač se automatski vraća u neutralan položaj i pri hodu naprijed i pri hodu nazad. Volvo dinamičko upravljanje sada je dostupno na svim konfiguracijama kamiona, uključujući i one s dvostrukim prednjim osovinama. Sada je dostupan i u kombinaciji s nezavisnim prednjim ovjesom.

Vodeće osovine

Dostupne kao fiksne ili aktivno upravljane za tegljače i klasične kamione. Osovinsko opterećenje: 4,5, 7,5 ili 9 tona.
 

Prateće osovine

Dostupne u nekoliko konfiguracija – fiksne s jednostrukim ili dvostrukim gumama, automatski upravljane ili aktivno upravljane. Osovinsko opterećenje: 7,5, 9,5 ili 10 tona.

Podizanje tandemske osovine

Omogućava deaktiviranje i podizanje krajnje zadnje pogonske osovine na tandemskom osovinskom sklopu, kako bi se omogućila manja potrošnja goriva i bolji radijus zaokretanja. Pritiskom dugmeta na komandnoj ploči vozač može podići osovinu kada je kamion prazan. Osovina se automatski spušta i aktivira čim utovarite kamion. Funkcija podizanja tandemske osovine je dostupna na konfiguracijama 6×4 i 8×4 (na tandemskom osovinskom sklopu) koje su opremljene disk kočnicama.

Liste podataka

Podaci – sve što vam treba. Preuzmite tabele s podacima u PDF formatu za paletu kamiona Volvo FH16 putem sljedećih veza.

Prikazane funkcije možda nisu standardne ili dostupne za sve nivoe opreme i opcije pogonskog sklopa.

Imate li pitanje?

Vaš lokalni distributer kamiona Volvo Trucks ima odgovor. Posjetite ih, nazovite ih ili ih zamolite da dođu vama.