Kamioni

BOSNA I HERCEGOVINA

×

Specifikacije šasija za Volvo FM

 

  • Visine šasije
  • Maks. opterećenje prednje osovine
  • Stražnji ovjes
  • Visine kačenja sedla
  • Spojke za prikolicu
  • Rezervoari za gorivo
  • Rezervoari za AdBlue
  •  

     

  • Sedla
  • Volvo dinamičko upravljanje
  • Podizanje tandemske osovine
  • Prateće osovine
  • Vodeće osovine
  • Kočnice 
  •  

    Visine šasije

    X-Low (tegljač)

    oko 810 mm

    Low

    oko 850 mm

    Med

    oko 900 mm

    High

    oko 1000 mm

    Xhigh

    oko 1200 mm

    Maks. opterećenje prednje osovine (tone)

     

    Pneumatski ovjes

    Lisnati ovjes

    X-Low

    8

    Low

    8

    Med

    10/20*

    9

    High

    10/20*

    10/20**

    Xhigh

    -

    10/20**



    * Sa dvostrukim prednjim osovinama (FAL20 na GRAS-GR)
    ** Sa dvostrukim prednjim osovinama (FAA20/FAA21)

    Stražnji ovjes

     Tip

    Osovine

    Ovjes

    Opterećenje osovine/osovinskog sklopa

    Reduktor

    Vodeće/prateće osovine

    Samostalna

             

    RAD-L90

    4×2

    Parabolični/lisnati

    13 t

    Jednostruki/planetarni

     

    RAD-GR

    4×2

    Pneumatski ovjes

    11,5/13 t

    Jednostruki/planetarni

     

    RAD-G2

    4×2

    Pneumatski ovjes

    13 t

    Planetarni

     

    RAD-G4

    4×2

    Pneumatski ovjes

    11,5/12 t

    Jednostruki

     

    Osovinski sklop

             

    RADT-GR

    6×2/8×2

    Pneumatski ovjes

    19/20,5/22,5/23 t

    Jednostruki/planetarni

    Prateća osovina (fiksna/upravljana/automatski upravljana)

    RAPD-GR

    6×2

    Pneumatski ovjes

    19/19/22 t

    Jednostruki/planetarni

    Vodeća osovina (fiksna/upravljana)

    RAPD-G4

    6×2

    Pneumatski ovjes

    16 t

    Jednostruki

    Nepokretna vodeća osovina

    RADD-BR

    6×4/8×4

    Parabolični

    20/21 t

    Jednostruki/planetarni

     

    RADD-TR1

    6×4/8×4

    Parabolični/lisnati

    23/26 t

    Jednostruki/planetarni

     

    RADD-TR2

    6×4/8×4

    Lisnati

    26/32 t

    Planetarni

     

    RADD-TR3

    6×4/8×4

    Parabolični

    38 t

    Planetarni

     

    RADD-GR

    6×4/8×4

    Pneumatski ovjes

    17/21/23/26 t

    Jednostruki/planetarni

     

    RADDT-GR

    8×4/10×4

    Pneumatski ovjes

    27/33/36 t

    Jednostruki/planetarni

    upravljana prateća osovina

    RAPDD-GR

    8×4

    Pneumatski ovjes

    27/30,5/32/35 t

    Jednostruki/planetarni

    upravljana vodeća osovina

    RAPDT-GR

    8×2

    Pneumatski ovjes

    27/30/30,5/31,5/32 t

    Jednostruki/planetarni

    3 osovine/upravljana vodeća i upravljana ili fiksna prateća osovina

    Visine kačenja sedla

    Pogon

    Šasija

    Ovjes

    Visina okvira

    Visina sedla*

    Gume

    Min. visina kačenja**

    Nominalna visina vožnje**

    4×2

    X-Low

    RAD-GR

    266

    140

    295/55

    867

    912

     

    X-low

    RAD-GR

    266

    140

    295/60

    887

    932

     

    Low

    RAD-GR

    266

    140

    315/60

    955

    1015

     

    Med

    RAD-GR

    266

    140

    315/70

    1014

    1075

     

    Med

    RAD-GR

    300

    140

    315/70

    1031

    1092

     

    High

    RAD-GR

    266

    140

    315/80

    1056

    1147

     

    High

    RAD-GR

    300

    140

    315/80

    1090

    1164

    6×2

    Low

    RADT-GR

    266

    160

    315/60

    975

    1035

     

    Med

    RADT-GR

    266

    160

    315/70

    1034

    1095

     

    Med

    RADT-GR

    300

    160

    315/70

    1051

    1112

     

    High

    RADT-GR

    300

    150*

    315/80

    1160

    1234

     

    Med

    RAPD-GR

    266

    160

    315/70

    1034

    1095

     

    Med

    RADT-GR

    300

    160

    315/70

    1051

    1112

     

    High

    RAPD-GR

    266

    160

    315/80

    1076

    1167

     

    High

    RAPD-GR

    300

    160

    315/80

    1110

    1184

    6×4

    High

    RADD-GR

    300

    150*

    315/80

    1173

    1234

    8×4

    High

    RAPDD-GR

    300

    160

    315/80

    1137

    1207


    * Visina montiranja +60 mm.
    ** Približne visine.

    Spojke za prikolicu
    Središnje montirane, polupodvučene ili podvučene spojke za prikolice sa središnjom osovinom. Spojke za prikolice mogu da se pričvrste u razmacima od 25 milimetara.

    Rezervoari za gorivo
    Od aluminija ili čelika, zapremine od 150 do 900 litara. Maksimalna zapremina goriva iznosi 1480 litara za tegljač 4×2. Rezervoari za tekući plin u veličinama od 115 kg (275 l), 155 kg (375 l) i 205 kg (495 l). Plastični rezervoar za gorivo EU6 između osovina, za dvostruke prednje osovine.

    Rezervoari za AdBlue
    Plastični. Zapremine od 32 do 100 litara. Pumpa za AdBlue je integrisana u modul rezervoara za AdBlue. 

    Sedla
    Certifikovana ugradnja dopušta opterećenje do 36 tona. Sedlo sa ISO certifikatom i L-profilima na različitim visinama uključeno je u paletu i nudi znatnu slobodu izbora. Sedlo montirano na prirubnicu je laka varijanta sedla za koju ne treba pričvrsna ploča. Visina sedla iznad šasije iznosi otprilike 140 milimetara. Integrisano podmazivanje i indikator priključene prikolice postoje kao opcije za određene varijante.

    Kočnice
    EBS (elektronski sistem kočenja) pruža sjajan odaziv, radne karakteristike i osjećaj kočenja, a istovremeno i omogućava pristup brojnim praktičnim karakteristikama. Funkcija EBS sada je dostupna i s disk kočnicama i s bubanj kočnicama sa Z-osovinom (za izabranu paletu konfiguracija osovine i visina šasija). Nadogradite svoj sistem kočenja dodavanjem paketa EBS Medium ili bilo koje dodatne opcije. EBS je standard u svim specifikacijama.

     

    Volvo dinamičko upravljanje
    Aktivni upravljački sistem s funkcijom dodavanja i oduzimanja obrtnog momenta. Osigurava veću silu upravljanja pri malim brzinama, smanjuje udare koji djeluju na upravljački sistem i drži volan u položaju za pravolinijsku vožnju pri kočenju po površinama sa mješovitim koeficijentom trenja. Volan se automatski vraća u neutralan položaj i pri hodu naprijed i pri hodu nazad.
    Volvo dinamičko upravljanje sada je dostupno na svim konfiguracijama kamiona, uključujući i one s dvostrukim prednjim osovinama.
    Dodatne aktivne karakteristike upravljanja, kao što su lična podešavanja i smjernice za upravljanje, čine vožnju još ugodnijom i sigurnijom.

    Podizanje tandemske osovine
    Omogućava deaktiviranje i podizanje krajnje zadnje pogonske osovine na tandemskom osovinskom sklopu, kako bi se omogućila manja potrošnja goriva i bolji radijus zaokretanja. Pritiskom dugmeta na komandnoj ploči vozač može podići osovinu kada je kamion prazan. Osovina se automatski spušta i aktivira čim utovarite kamion.
    Funkcija podizanja tandemske osovine dostupna je na konfiguracijama 6×4 i 8×4 (na tandemskom osovinskom sklopu) koje su opremljene disk kočnicama.

    Prateće osovine
    Dostupne u nekoliko konfiguracija – fiksne sa jednostrukim ili dvostrukim gumama, automatski upravljane ili aktivno upravljane. Osovinsko opterećenje: 7,5, 9,5, 10 ili 16 tona.

    Vodeće osovine
    Dostupne u fiksnoj ili aktivno upravljanoj verziji za tegljače i klasične kamione. Osovinsko opterećenje: 4,5, 7,5 ili 9 tona.

    EBS medijum

    Osim funkcija paketa EBS Standard, EBS Medium ima i donje funkcije.
    Nadzor statusa sistema EBS
    Nadzor statusa sistema EBS putem elektronskog sistema vozila TEA2+ i alata Volvo Tech Tool.
    Pomoć pri kretanju uzbrdo
    Kočnice se otpuštaju tek kad postoji dovoljan obrtni moment motora da vozilo krene prema naprijed.
    Analiza istrošenosti obloga kočnica
    Upozorenje na obloge kočnica – izračunava se preostala raspoloživa kilometraža s postojećim oblogama kočnica. (Samo za disk kočnice.)
    Automatsko otpuštanje parkirne kočnice
    Parkirna kočnica se otpušta kada vozač pritisne pedalu gasa i izabere neki stepen prenosa (samo mjenjač I-Shift).

    Dodatne mogućnosti

    Osim programskih paketa postoje sljedeće mogućnosti.
    Zajednička kočnica
    Omogućava vozaču da zahtijeva impulsno kočenje prikolice. Kočnica se tada automatski aktivira i opasnost od bočnog otklizavanja je minimalna.
    ESC (elektronska kontrola stabilnosti)
    Sistem za održavanje stabilnosti kod kočenja aktivira kočnice na svakom pojedinom točku, pri čemu pruža stabilnost za cijelu kompoziciju i djeluje protiv proklizavanja, prevrtanja i njihanja prikolice. Funkcija ESC ispunjava zakonske zahtjeve elektronske kontrole stabilnosti vozila i dostupna je na vozilima sa 2 i 3 osovine.
    Stop svjetlo pri naglom kočenju
    Prilikom paničnog kočenja pri brzini iznad 50 km/h, stop svjetla trepere brzinom od četiri treptaja u sekundi.
    Hidraulični retarder
    Kompaktni retarder na mjenjaču maksimalnog efekta od 440 kW.

    DOPADA VAM SE? VOZITE GA

    Jedini način da zaista isprobate našu dinamičnu šasiju je tako da sjednete za upravljač. Vaš lokalni distributer kamiona Volvo Trucks ima ključeve.