Kamioni

Specifikacije modela Volvo FMX

Sve što trebate znati o kamionu Volvo FMX, s detaljima.

Pogonski sklop

Pronađite specifikacije motora, stepena prijenosa, zadnjih osovina (uključujući odnose), kombinacija pogonskih sistema i pomoćnih pogona.

Električni kamion za teška opterećenja – snaga/obrtni moment

 

D11 – snaga / obrtni moment

Neto izlazna snaga prema: EC 582/2011

D13 – snaga/obrtni moment

Neto izlazna snaga prema: EC 582/2011

Električni

Volvo FMX Electric

Učinak

Do 330–490 kW (450–666 KS) kontinuirane snage

Domet

Do 300 km

Vrijeme punjenja (potpuno punjenje​)

9,5 h uz AC (43 kW) 2,5 h uz DC (250 kW)

Kapacitet baterije

180–540 kWh, 2-6 baterija

  

Dizel

D11

D13 

Standard o emisiji

Euro 6

Euro 6

 

Broj cilindara

6

6

 

Zapremina

10,8 dm³

12,8 dm³

 

Hod klipa

152 mm

158 mm

 

Prečnik cilindra

123 mm

131 mm

 

Stepen kompresije

18.0:1

18.0:1

 

Ekonomični raspon broja obrtaja

1000-1500 obr/min

900 – 1400 obr/min

 

Efekat ispušne kočnice

155 kW (2300 obr/min)

175 kW (2300 obr/min)

 

Efekat motorne kočnice*

270 kW (2300 obr/min)

340 kW (2300 obr/min)

 

Filteri za ulje

2 puna protoka

2 puna protoka

 

Zapremina ulja, uključ. filter

35 l

35 l

 

Rashladni sistem, ukupna zapremina

22 l

24 l

 

 

   

*opcija

Preduvjeti za gorivo

Gorivo bez sumpora (EN590, maks. 10 ppm sumpora) Biodizel generacije 2 (EN15940, sintetički dizel)

 

D11 330 KS (246 kW)

 

  
 

Maks. snaga na 1700 obr/min

330 KS

  
 

Maks. obrtni moment pri 877-1400 obr/min

1600 Nm

  
 

D11 380 KS (279 kW)

 

  
 

Maks. snaga na 1700 obr/min

380 KS

  
 

Maks. obrtni moment pri 938-1400 obr/min

1800 Nm

  
 

D11 430 KS (317 kW)

   
 

Maks. snaga pri 1700 obr/min

430 KS

  
 

Maks. obrtni moment pri 1008-1400 obr/min

2050 Nm

  
 

D11 460 KS (338 kW)

 

  
 

Maks. snaga na 1700 obr/min

460 KS

  
 

Maks. obrtni moment pri 1050-1400 obr/min

2200 Nm

  
 

D13 420 KS (309 kW)

 

  
 

Maks. snaga na 1404–1700 obr/min

420 KS

  
 

Maks. obrtni moment pri 905-1400 obr/min

2100 Nm

  
 

D13 460 KS (338 kW)

   
 

Maks. snaga pri 1404-1700 obr/min

460 KS

  
 

Maks. obrtni moment pri 945-1400 obr/min

2300 Nm

  
 

D13 500 KS (368 kW)

 

  
 

Maks. snaga na 1404–1700 obr/min

500 KS

  
 

Maks. obrtni moment pri 980-1400 obr/min

2500 Nm

  
 

D13 540 KS (397 kW)

 

  
 

Maks. snaga pri 1458-1700 obr/min

540 KS

  
 

Maks. obrtni moment pri 1000-1400 obr/min

2600 Nm

  
     

I-Shift

12-brzinski mjenjač s reduktorom i promjenom raspona pomoću automatskog sistema promjene stepeni prijenosa. I-Shift se može opremiti kompaktnim retarderom, pomoćnim pogonom, pomoćnom pumpom servo upravljača i hladnjakom ulja. Također je moguće naručiti I-Shift s gumičastim zupčanicima, ultra-niskim pužnim brzinama i više brzina za vožnju unazad.

Specifikacije

Tip

Najviši stepen prijenosa

Obrtni moment motora (Nm)

Ukupna težina vučnog voza (t)

AT2412

Neposredan

2400

44

AT2612

Neposredan

2600

100

ATO2612

Ubrzavajući

2600

100

    

Specifikacije I-Shifta s dva kvačila

Tip

Najviši stepen prijenosa

Obrtni moment motora (Nm)

Ukupna težina vučnog voza (t)

SPO2812

Ubrzavajući

2800

80

    

Powertronic

Potpuno automatski mjenjač bez prekida toka snage, s pretvornikom obrtnog momenta i hladnjakom ulja. Mijenja stepene prijenosa bez gubitka snage. Powertronic se može tvornički opremiti pomoćnim pogonom, integriranim retarderom i pomoćnom pumpom servo upravljača.

Tip

Najviši stepen prijenosa

Obrtni moment motora (Nm)

Ukupna težina vučnog voza (t)

PT2106

Neposredan

2100

44

PT2606

Neposredan

2600

60

    

Ugrađeni programi vožnje za načine vožnje

Potrošnje goriva

Služi za optimalnu ekonomičnost. Promjene stepena prijenosa vrše se kod najekonomičnijih obrtaja.

Učinak

Koristi se u slučajevima kada je potrebna dodatna snaga motora. Do promjene stepena prijenosa naviše i naniže dolazi pri većim obrtajima motora.

Tip

Osovina

Zupčanik

Maks. obrtni moment (Nm)

Maks. opterećenje osovine/osovinskog sklopa (t)

Ukupna težina vučnog voza (t)

Jednostruki reduktor

RSS1344C/E

Samostalni

Hipoidni

2600

13

44

RSS1370A/B

Samostalni

Hipoidni

3800

13

70

RTS2370A

Tandemski

Hipoidni

3800

23

80

RSS1244B

Samostalni

Hipoidni

2800

12

44

RTS2310A

Tandemski

Hipoidni

3800

23

100

RSS1352A

Samostalni

Hipoidni

2800

13

52

      

Planetarni reduktor

RSH1365

Samostalni

Konusno spiralni

2400

13

65

RSH1370F

Samostalni

Konusno spiralni

3800

13

70

RTH2610F

Tandemski

Konusno spiralni

3800

26

100

RTH3210

Tandemski

Konusno spiralni

3800

32

100

RTH3312

Tandemski

Konusno spiralni

3800

33

120

RTH3815

Samostalni

Konusno spiralni

3800

38

150

      

Prijenosni omjeri zadnjih osovina

Samostalne osovine

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1352

RSS1370A/B

RSH1365

RSH1370F

2.06:1

2.06:1

2.06:1

2.47:1

3.61:1

3.46:1

2.17:1

2.17:1

2.17:1

2.64:1

3.76:1

3.61:1

2.31:1

2.31:1*

2.31:1

2.85:1

4.12:1

3.76:1

2.47:1

2.47:1*

2.47:1

3.08:1

4.55:1

4.12:1

2.64:1

2.47:1*

2.64:1

3.40:1

 

4.55:1

2.85:1

2.85:1*

2.85:1

3.67:1

 

5.41:1

3.08:1

3.08:1*

3.08:1

4.11:1

 

 

3.36:1

3.36:1*

3.36:1

 

 

 

 

3.70:1

 

 

 

 

 

4.11:1

 

 

 

 

 

4.63:1

 

 

 

 

 

5.29:1

 

 

 

 
      

Tandemske osovine

RTS2370A

RTS2310A

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.43:1

2.06:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.57:1

2.17:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.83:1

2.31:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.09:1

2.47:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.40:1

2.64:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 

3.78:1

2.85:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 

4.13:1

3.08:1

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 

4.50:1

3.36:1

5.41:1

5.41:1

 

 

5.14:1

3.70:1

6.18:1

6.18:1

 

 

5.67:1

4.11:1

 

7.21:1

 

 

6.17:1

4.63:1

 

 

 

 

      

 

D11 330 KS

D11 370 KS

D11 410 KS

D11 450 KS

D13 420 KS

D13 460 KS

D13 500 KS

D13 540 KS

Powertronic

PT2106

 

   

PT2606

 

 

 

 

I-Shift

AT2412

 

 

AT2612

ATO2612

I-Shift s dva kvačila

SP02812

 

 

 

 

 

Osovine s jednostrukim reduktorima

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1352

RSS1356

RTS2370A

RSS1370A/B

RTS2310A

Osovine s planetarnim reduktorima

RSH1365

 

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

Prednja pogonska osovina/mjenjač za distribuciju

FAA11/FAA21/V2501TB

         

 

Izlazni obrtni moment

Prijenosni omjer 

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

 

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1

 
    

* Izlazni obrtni moment i u vožnji i u mirovanju.

Na motoru

PTER-DIN: Zadnji pomoćni pogon na motoru za neposredni pogon hidraulične pumpe.

PTER1400: Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom za pogon hidraulične pumpe.

PTER100: Zadnji pomoćni pogon na motoru s prirubnicom za pogon hidraulične pumpe.

Pomoćni pogoni zavisni od kvačila

PTR-F: Priključak za spojnu prirubnicu i mali ili veliki broj obrtaja.

PTR-FL/FH: Priključak za spojnu prirubnicu i mali ili veliki broj obrtaja.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Za mali/srednji/veliki broj obrtaja s DIN priključkom za neposredno spajanje hidraulične pumpe.

PTRD-F: Veliki broj obrtaja s priključkom za spojnu prirubnicu za neposredno montiranje kardanskog vratila.

PTRD-D: Veliki broj obrtaja s dvostrukim pogonom. DIN priključak sprijeda i pozadi za neposredno spajanje hidrauličnih pumpi.

PTRD-D1: Veliki broj obrtaja s dvostrukim pogonom. Priključak za spojnu prirubnicu pozadi i DIN priključak sprijeda.

PTRD-D2: Veliki broj obrtaja s dvostrukim pogonom pozadi i jednostrukim pogonom sprijeda. Dva priključka za spojnu prirubnicu pozadi i jedan DIN priključak sprijeda.

Vanjski i unutrašnji izgled

Pronađite specifikacije dimenzija kabine, visina kabine iznad tla te karakteristika kabine.

Volvo FMX dolazi s jedinstvenom vanjskom opremom napravljenom za tešku upotrebu.

Volvo FMX with basic exterior trim level 

Osnovna

Thunder siva rešetka i kvake na vratima. Thunder sivi vizir za sunce. Hromirano prednje svjetlo. Čelični branik obojen u sivo.

Volvo FMX je dostupan s pet različitih nivoa unutrašnje opreme za različite potrebe.

Volvo FMX with textile trim dynamic, interior trim level 

Tekstilna oprema Dynamic

Tekstilna unutrašnjost modernom šemom boja i izdržljivim materijalima u raznim nijansama sive i ljubičaste.

Volvo FMX with vinyl and textile trim robust, interior trim level 

Vinilna i tekstilna oprema Robust

Izdržljivi materijali od vinila i tekstila s modernom šemom boja koja odgovara različitim dijelovima unutrašnjosti.

Volvo FMX with plush trim progressive, interior trim level 

Pliš oprema Progressive

Ova meka plišana oprema unutrašnjosti nudi tamnu shemu boja i odgovara različitim dijelovima unutrašnje opreme.

Volvo FMX with leather trim robust, interior trim level 

Kožna oprema Robust

Unutrašnjost s tamnom šemom boja i dvobojnim kožnim sjedištima koja se uklapaju u različite dijelove unutrašnje opreme.

Volvo FMX with leather trim progressive, interior trim level 

Kožna oprema Progressive

Unutrašnjost s tamnom šemom boja i dvobojnim kožnim sjedištima koja se uklapaju u različite dijelove unutrašnje opreme.

FMX day cab with measurements, viewed from the side 

Dnevna kabina

Dnevna kabina (FMX-DAY) s udobnim i ergonomičnim okruženjem za vozača. Unutrašnja visina iznosi 164 centimetra: 120 centimetara na poklopcu odjeljka za motor.

FMX low day cab with measurements, viewed from the side 

Niska dnevna kabina

Niska dnevna kabina (FMX-LDAY) potrebna je za namjene u rudarstvu, prevozu smrznute robe, za pumpe i dizalice. Unutrašnja visina iznosi 148 centimetara: 104 centimetra na poklopcu odjeljka za motor.

FMX sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Kabina za spavanje

Kabina za spavanje (FMX-SLP) za udoban smještaj tokom noći za jednu osobu. Unutrašnja visina iznosi 164 centimetra: 120 centimetara na poklopcu odjeljka za motor.

FMX low sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Niska kabina za spavanje

Niska kabina za spavanje (FMX-LSLP) sa spuštenim krovom omogućava prevoz dodatnog tereta u prostoru iznad kabine. Unutrašnja visina iznosi 148 centimetara: 104 centimetra iznad poklopca odjeljka za motor.

FMX globetrotter cab with measurements, viewed from the side 

Globetrotter kabina

Kabina Globetrotter (FMX-HSLP) pruža udoban smještaj tokom noći za dvije osobe. Kabina pruža dodatan prostor za odlaganje smješten iznad glave. Unutrašnja visina iznosi 201 centimetar: 157 centimetara na poklopcu odjeljka za motor.

FMX crew cab with measurements, viewed from the side 

Kabina za posadu

Kabina za posadu s velikim prostorom za nekoliko dodatnih putnika, najviše 9. Unutrašnja visina 1590 milimetara.

Ovjes kabine u četiri tačke

Odaberite spiralne opruge s amortizerima, prednje spiralne opruge i zadnji pneumatski ovjes ili pneumatski ovjes svuda.

 

Otvori za ulaz zraka

Otvor za ulaz zraka smješten na lijevoj strani i u ponudi u visokoj i niskoj verziji.

 

Boje kabine

Odaberite između približno 650 varijanti.

 

Sjedište vozača

Odaberite jedan od tri nivoa udobnosti: Progresivni (pliš ili koža), dinamički (tekstil) i robusni (vinil). Ukupna dužina horizontalnog podešavanja sjedišta je 200 milimetara, a uspravnog 100 milimetara. Sjedište vozača je standardno opremljeno naslonom za glavu, podesivim i sklopivim naslonom, uspravnim i horizontalnim podešavanjem, podesivim osloncem za slabinski dio kičme i podesivim nagibom.

 

Sjedište suvozača

Odaberite jedan od tri nivoa udobnosti: Progresivni (pliš ili koža), dinamički (tekstil) i robusni (vinil). Svi se mogu poručiti s opcijskim presvlakama. Sjedišta suvozača su standardno opremljena naslonom za glavu.

 

Ležajevi

Mjere donjeg ležaja: 70×200 centimetara. Izuzetno udoban madrac s opružnim jezgrima, debljine 16 centimetara. Tri mogućnosti tvrdoće: meki, polutvrdi i tvrdi. Dostupne su i dvije mogućnosti gornje zaštite za madrac: poboljšava udobnost spavanja i olakšava raspremanje kreveta. Mjere komfornog gornjeg ležaja: 70×190 centimetara ili 60×190 centimetara (mogućnost za kabinu Globetrotter).

Unutrašnji prostor za odlaganje

Prostor iznad vjetrobranskog stakla sadrži dva pretinca za odlaganje s rolo-vratima i četiri ISO otvora od kojih je jedan rezervisan za tahograf (dva ISO otvora u niskim kabinama). Ispod ležaja u kabini za spavanje i kabini Globetrotter nalaze se dva prostrana pretinca za odlaganje kojima se može prići s vanjske strane i jedan veliki pretinac (zapremine 44 l) koji je dostupan kada se podignu madrac i poklopac; u dijelu za spavanje se nalaze dva džepa za odlaganje magazina i sitnica. Na komandnoj ploči postoje četiri otvorena pretinca, mala kutija, DIN otvor, duboka kada i držač za boce. Dnevna kabina se može opremiti spremnikom od 60 litara s otvorima žaluzina za vješanje kacige, kutije s hranom itd.

 

Vanjski prostor za odlaganje

Prostor za odlaganje, pristupačan s vanjske strane, se nalazi iza sjedišta suvozača i vozača.

 

Krovni poklopac

Kabina se može opremiti krovnim prozorom koji se može otvoriti do 50 milimetara. S unutrašnje strane nalazi se perforirana roletna za sunce koja služi i kao mreža protiv insekata kada je poklopac otvoren. Krovni poklopac može biti ručni ili električni (mogućnost). Dostupan je i krovni otvor izrađen od čelika, namijenjen za zadatke na gradilištima ili zahtjevne poslove.

 

Upravljač

Isporučuje se u dvije različite veličine – prečnika od 450 mm ili 500 mm, u zavisnosti od specifikacije vašeg kamiona. Visina upravljača može se podesiti do 90 mm, a nagib do 28°. Podesivo upravljačko vratilo (opcija) omogućava vertikalno podešavanje upravljača od -5° do +15°, što povećava udobnost vožnje. Upravljač se može poručiti sa zračnim jastukom ili bez njega. Integrisane komande na upravljaču omogućavaju bezbjedno i lako korištenje tempomata, sirene, telefona i funkcija na instrument-tabli i bočnom ekranu.

 

Sistem klimatizacije

U ponudi su dva sistema klimatizacije za sve potrebe.

  • Klima-uređaj s ručnom kontrolom (MCC).
  • Klima-uređaj s automatskom kontrolom temperature (ECC/ECC2).

Osim toga, sistem klimatizacije može dopuniti grijač kabine i motora u mirovanju.

Šasija

Pronađite specifikacije visina šasija, maks. opterećenja prednje osovine, zadnjeg ovjesa, tegljača, karakteristika šasije i kočnica.

Srednja

oko 900 mm

Visoka

oko 1000 mm

Ekstra visoka

oko 1200 mm

Izuzetno visoka

oko 1240 mm

  

 

Pneumatski ovjes

Lisnati ovjes

Srednji

10/20*

9

Visoki

10/20*

10/20*

Ekstra visoki

-

10/20*

Izuzetno visoki

-

10/20*

 

*Dvostruke prednje osovine

FA-LOW

Niska prednja osovina za srednju šasiju, opterećenje osovine do 9 tona.

FA-MED

Srednja prednja osovina za srednju šasiju, opterećenje osovine do 10/20 tona.

FA-HIGH

Visoka prednja osovina za visoku šasiju, opterećenje osovine do 10/20 tona.

FA-XHIGH

Ekstra visoka prednja osovina za ekstra visoku šasiju, opterećenje osovine do 10/20 tona.

FA-XXHIGH

Upravljana prednja osovina, osovinsko opterećenje do 10/20 tona.

Dvostruke prednje osovine – FA-HIGH/FA-XHIGH

Dostupno za konfiguracije 8×2, 8×4 i 10×4, opterećenje osovina do 20 tona.

  

Tip

Osovine

Ovjes

Opterećenje osovine/osovinskog sklopa

Reduktor

Druge osovine

Samostalni

RAD-L90

4×2

Parabolični/lisnati

13 t

Jednostruki/planetarni

 

RAD-GR

4×2

Pneumatski ovjes

13 t

Jednostruki/planetarni

 

RAD-G2

4×2/4×4

Pneumatski ovjes 

13 t

Planetarni

 

RAD-G4

4×2

Pneumatski ovjes

12 t

Jednostruki

 

RAD-L90

4×4

Parabolični/lisnati

13 t

Planetarni

 

Osovinski sklop

RADT-GR

6×2/8×2

Pneumatski ovjes

19/20,5/22,5/23 t

Jednostruki/planetarni

Prateća osovina (fiksna/upravljana/automatski upravljana)

RAPD-GR

6×2

Pneumatski ovjes

16/19/22 t

Jednostruki/planetarni

Vodeća osovina (fiksna/upravljana)

RAPD-G4

6×2

Pneumatski ovjes

16 t

Jednostruki

Vodeća osovina (nepokretna)

RADD-G2

6×4/6×6/8×4/8×6

Pneumatski ovjes

21/23/26 t

Jednostruki/planetarni

 

RADD-BR

6×4/6×6/8×4/8×6

parabolični

20/21 t

Jednostruki/planetarni

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Parabolični/lisnati

26/32 t

Jednostruki/planetarni

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Klasični lisnati

26/32 t

Planetarni

 

RADD-GR

6×4/8×4

Pneumatski ovjes

17/21/23/26 t

Jednostruki/planetarni

 

RAPDT-BR

6×6

parabolični

21 t

Planetarni

 

RADDT-GR

8×2

Pneumatski ovjes

27/30/30,5/31,5/32 t

Jednostruki/planetarni

Vodeća osovina (upravljana) i prateća osovina (fiksna/upravljana)

RADD-TR3

6×4/6x6/8x4/8x6

parabolični

38 t

Planetarni

 

RADDT-GR

8×4/10×4

Pneumatski ovjes

27/30,5/32/35 t

Jednostruki/planetarni

Vodeća osovina (upravljana)

RADDT-G2

8×4/10x4/10x6

Pneumatski ovjes

27/33/36 t

Jednostruki/planetarni

Prateća osovina (upravljana)

RADD-TR1

6x6/8x6

Parabolični/lisnati

26 t

Planetarni

 

      

Središnje montirane, polupodvučene ili podvučene spojke za prikolice sa središnjom osovinom. Spojke za prikolice se mogu pričvrstiti u razmacima od 25 milimetara.

Rezervoari za gorivo

Od aluminija ili čelika, zapremine od 150 do 900 litara. Maksimalna zapremina goriva je 1510 litara za traktor 4×2. Za dvostruke prednje osovine EU6 plastični rezervoar za gorivo između prednjih osovina.

Rezervoari za AdBlue
Zapremine od 32 do 112 litara. Pumpa za AdBlue je integrisana u modul rezervoara za AdBlue. Od plastike.

Kočnice

EBS (elektronski upravljano kočenje) pruža sjajan odziv, radne karakteristike i osjećaj kočenja, a istovremeno i omogućava pristup brojnim praktičnim karakteristikama. Funkcija EBS sada je dostupna i s disk kočnicama i s bubanj kočnicama sa Z-osovinom (za izabranu paletu konfiguracija osovine i visina šasija). Nadogradite svoj sistem kočenja dodavanjem paketa EBS Medium ili bilo koje dodatne opcije. EBS je standardna funkcija za sve specifikacije.

 

EBS medijum

Osim funkcija paketa EBS Standard, EBS Medium ima i donje funkcije:

 

Nadzor statusa sistema EBS 

Nadzor statusa sistema EBS putem elektronskog sistema vozila TEA2+ i alata Volvo Tech Tool.

 

Automatsko držanje

Zakočite kamion do potpunog zaustavljanja i Auto Hold zadržava zadnji primijenjeni kočioni pritisak kako bi držao kamion na mjestu sve dok vozač ne pritisne papučicu gasa.

 

Analiza istrošenosti obloga kočnica

Upozorenje na obloge kočnica – izračunava se preostala raspoloživa kilometraža s postojećim oblogama kočnica (samo za disk kočnice)

 

Automatsko otpuštanje parkirne kočnice

Parkirna kočnica se otpušta kada vozač pritisne pedalu gasa i izabere neki stepen prijenosa (samo mjenjač I-Shift).

Dodatne mogućnosti:

Osim programskih paketa postoje sljedeće mogućnosti.

 

Zajednička kočnica

Omogućava vozaču da zahtijeva impulsno kočenje prikolice. Kočnica se tada automatski aktivira i opasnost od bočnog otklizavanja je minimalna.

 

Elektronska kontrola stabilnosti – ESC.

Sistem za stabilizaciju kočnica aktivira kočnice posebno na svakom točku, čime osigurava stabilnost cijele kombinacije vozila i suprotstavlja se njenom bočnom otklizavanju i prevrtanju, kao i ljuljanju prikolice. Funkcija ESC ispunjava zakonske zahtjeve elektronske kontrole stabilnosti vozila i dostupna je na vozilima s 2, 3, 4 i 5 osovina.

 

Stop svjetlo pri naglom kočenju

Prilikom paničnog kočenja pri brzinama iznad 50 km/h, stop svjetla trepere brzinom od četiri puta u sekundi. 

 

Hidraulični retarder

Kompaktni retarder na mjenjaču maksimalnog efekta 440 kW.

Volvo dinamičko upravljanje

Aktivni upravljački sistem s funkcijom dodavanja i oduzimanja momenta zakretanja. Osigurava veću silu upravljanja pri malim brzinama, smanjuje udare koji djeluju na upravljački sistem i drži upravljač u položaju za pravolinijsku vožnju pri kočenju po površinama s mješovitim koeficijentom trenja. Upravljač se automatski vraća u neutralan položaj i pri hodu naprijed i pri hodu nazad. Volvo dinamičko upravljanje je sada dostupno za sve konfiguracije osovina osim za one s pogonjenom prednjom osovinom (4×4, 6×6, 8×6 i 10×6). vozite još ugodnije i sigurnije.

Automatska kontrola vuče (ATC)

Automatski aktivira pogonsku prednju osovinu kada je potrebna i deaktivira je kada to teren dopušta, čime se štedi gorivo i poboljšava upravljivost. ATC je dio standardne opreme na svim konfiguracijama modela Volvo FMX s pogonskom prednjom osovinom (4×4, 6×6, 8×6 i 10×6).

Vodeće osovine
Dostupne u fiksnoj ili aktivno upravljanoj verziji za tegljače i klasične kamione. Osovinsko opterećenje: 4,5, 7,5 ili 9 tona.
 

Prateće osovine

Dostupne u nekoliko konfiguracija – fiksne s jednostrukim ili dvostrukim gumama, automatski upravljane ili aktivno upravljane. Osovinsko opterećenje: 7,5, 9,5 ili 10 tona.

Podizanje tandemske osovine

Omogućava deaktiviranje i podizanje krajnje zadnje pogonske osovine na tandemskom osovinskom sklopu, kako bi se omogućila manja potrošnja goriva i bolji radijus zaokretanja. Pritiskom dugmeta na komandnoj ploči vozač može podići osovinu kada je kamion prazan. Osovina se automatski spušta i aktivira čim utovarite kamion. Funkcija podizanja tandemske osovine je dostupna na konfiguracijama 6×4 i 8×4 (na tandemskom osovinskom sklopu) koje su opremljene disk kočnicama.

Liste podataka

Podaci – sve što vam treba. Preuzmite tabele s podacima u formatu PDF za paletu kamiona Volvo FMX putem sljedećih veza.

  • FMX Rigid
  • FMX Tractor
FMX Tractor
FMX Rigid

Prikazane funkcije možda nisu standardne ili dostupne za sve nivoe opreme i opcije pogonskog sklopa.

Imate li pitanje?

Vaš lokalni distributer kamiona Volvo Trucks ima odgovor. Posjetite ih, nazovite ih ili ih zamolite da dođu vama.